Išbandyti

Atidarytas bilietas

Kas yra atidarytas bilietas?

Kai apdorojate skundą bet kuriame klientų aptarnavimo biure, pagal numatytuosius nustatymus sukurtas bilietas yra atidarytas bilietas. Atviras bilietas iš esmės reiškia, kad kliento užregistruota problema dar neišspręsta.

Frequently asked questions

Kas yra atidarytas bilietas?

Atidarytas bilietas – tai sistemoje sukurtas bilietas, kurio klientų aptarnavimo skyrius dar neišsprendė.

 

Kiek laiko bilietas turėtų išlikti atidarytas?

Bilietas turėtų būti atidarytas ne ilgiau kaip tris-penkias dienas ir tuomet pereiti į uždarą būseną. Tada galutinis naudotojas gali vėl pratęsti ryšį su tuo pačiu bilietu.

 

Kur „LiveAgent“ sistemoje galima rasti atvirų bilietų sąrašą?

Atidarytų „LiveAgent“ bilietų sąrašą galite rasti skydelyje kartu su visų bilietų sąrašu.

 

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai