Kas yra atidarytas bilietas?
Kai apdorojate skundą bet kuriame klientų aptarnavimo biure, pagal numatytuosius nustatymus sukurtas bilietas yra atidarytas bilietas. Atviras bilietas iš esmės reiškia, kad kliento užregistruota problema dar neišspręsta.
Frequently asked questions
Kas yra atidarytas bilietas?
Atidarytas bilietas – tai sistemoje sukurtas bilietas, kurio klientų aptarnavimo skyrius dar neišsprendė.
Kiek laiko bilietas turėtų išlikti atidarytas?
Bilietas turėtų būti atidarytas ne ilgiau kaip tris-penkias dienas ir tuomet pereiti į uždarą būseną. Tada galutinis naudotojas gali vėl pratęsti ryšį su tuo pačiu bilietu.
Kur „LiveAgent“ sistemoje galima rasti atvirų bilietų sąrašą?
Atidarytų „LiveAgent“ bilietų sąrašą galite rasti skydelyje kartu su visų bilietų sąrašu.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo įrankis, kuris siūlo daugybę funkcijų, pvz., VoIP telefono sistemos ir įeinančių skambučių centro programinę įrangą. Aptarnavimo bilietas yra užklausa iš kliento apie įmonę, produktą ar paslaugą, kuriame kiekvienas sukurtas bilietas turi savo ID ir lieka atviras, kol jo pilnai neišsprendžia klientų aptarnavimo atstovas. Priskirtasis yra klientų atstovas, kuriam yra priskirtas bilietas ir kuris yra atsakingas už jį. LiveAgent siūlo pasirinktinę ir standartinę būsenas, o išspręstus bilietus galima rasti LiveAgent valdymo skydelio Bilietai skirtuke.
Šis tekstas kalba apie customer service programinės įrangos produktą LiveAgent, kuris teikia įvairias sprendimų galimybes, tokias kaip VoIP telefono sistemas ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Įmonė taip pat siūlo mokymo išteklius ir šablonus vartotojams. Tekste randami kontaktai pardavimo atstovams ir socialinių tinklų paskyros, o taip pat paminėta, jog įmonė kuria LiveAgent kontrolinę panelę naujiems vartotojams.
Išsami informacija apie bilietą
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinės įrangos tiekėjas, siūlantis VoIP telefono sistemas, skundų valdymo ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Klientai taip pat gali naudoti blogą, mokymosi išteklius ir socialinius kanalus. LiveAgent ieško naujų sprendimų, kaip geriau pasiruošti naujiems vartotojams.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri turi įvairias funkcijas, kaip antai VoIP telefono sistemas ar įeinančių skambučių centro programinę įrangą. Taip pat pateikiama informacija apie įmonės partnerių programą ir klientų atsiliepimus bei galima prisiregistruoti demonstracijai. Prenumeruojant naujienlaiškį yra galimybė sužinoti apie naujus atnaujinimus ir nuolaidas.