Kas yra atidarytas bilietas?
Kai apdorojate skundą bet kuriame klientų aptarnavimo biure, pagal numatytuosius nustatymus sukurtas bilietas yra atidarytas bilietas. Atviras bilietas iš esmės reiškia, kad kliento užregistruota problema dar neišspręsta.
Frequently Asked Questions
Kas yra atidarytas bilietas?
Atidarytas bilietas – tai sistemoje sukurtas bilietas, kurio klientų aptarnavimo skyrius dar neišsprendė.
Kiek laiko bilietas turėtų išlikti atidarytas?
Bilietas turėtų būti atidarytas ne ilgiau kaip tris-penkias dienas ir tuomet pereiti į uždarą būseną. Tada galutinis naudotojas gali vėl pratęsti ryšį su tuo pačiu bilietu.
Kur „LiveAgent“ sistemoje galima rasti atvirų bilietų sąrašą?
Atidarytų „LiveAgent“ bilietų sąrašą galite rasti skydelyje kartu su visų bilietų sąrašu.
Išsami informacija apie bilietą
Apibūdinimas: Tekstas aprašo naujausius marketingo metodus ir strategijas, skatinančias pardavimus ir klientų įsitraukimą. Aptariama socialinės žiniasklaidos, turinio kūrimo ir el. pašto rinkodara. Taip pat pabrėžiama svarba kurti unikalią prekinę ženklą ir naudoti duomenų analizę marketingo veiksmams pagerinti.
LiveAgent siūlo daugybę funkcijų, integracijų ir palaiko 43 kalbas. Įmonė teikia mokymus, žinių bazę ir klientų aptarnavimo programinę įrangą. Bilieto gija yra tas pats, kas bilietas, ir visi agentai turi prieigą prie gijų su bilietais. „LiveAgent“ yra viena iš geriausių klientų aptarnavimo bilietų sistemos teikėjų.