Bilietų sujungimas

Kas yra bilietų sujungimas?

Bilietų sujungimas reiškia dviejų ar daugiau bilietų sujungimą į vieną. Bilietų sujungimas dažniausiai naudojamas, kai gaunate dvi pagalbos centro aptarnavimo užklausas iš to paties galutinio vartotojo dėl tos pačios problemos. Daugeliu atvejų pasikartojantys bilietai sujungiami siekiant išvengti painiavos ir užtikrinti agento efektyvumą.

Bilietų sujungimas

Kas nutinka, kai sujungiate du bilietus į vieną?

Sujungdami du bilietus, sujungiate visą jų turinį, įskaitant privačius užrašus ir su kiekvienu bilietu susijusias žymas. Be to, sujungtas bilietas išlaiko ankstesnio bilieto ID, o pradinis bilietas ištrinamas.

Kaip galima sujungti bilietus „LiveAgent“ programoje?

  1. Prisijunkite prie „LiveAgent“.
  2. Paspauskite ant Bilietai.
  3. Pasirinkite bilietą.
  4. Apatiniame dešiniajame kampe spustelėkite Daugiau (trijų taškų piktograma).
  5. Paspauskite Sujungti į.
ticket merge feature

6. Spustelėkite paiešką ir pasirinkite bilietą, su kuriuo norite jį sujungti, arba įveskite bilieto, kurį norite sujungti, ID. 7. Spustelėkite Pasirinkti.

Pasirenkama: pažymėkite žymimąjį laukelį Sujungti žymas ir gavėjus.

  1. Paspauskite Sujungti į.
merging two tickets

Ar galiu atšaukti sujungimą?

Bilietų sujungimas yra negrįžtamas, todėl sujunkite bilietus tik tada, kai tai būtina. Techniškai, jei jums reikia padalyti sujungtą bilietą į dvi dalis, galite naudoti bilieto padalijimo funkciją. Tačiau tai nepasiekia norimo rezultato, nes negrąžina bilietų į pradinę būseną. Dėl to bilietų ID pasikeistų, o bilietai nebūtų skaidomi taip pat, kaip buvo prieš sujungimą.

Split tickets feature in Ticketing software - LiveAgent

Ar galiu sujungti visus norimus bilietus?

„LiveAgent“ pagalbos centro programinė įranga leidžia sujungti bilietus iš šių šaltinių:

Deja, negalite sujungti bilietų iš žinių bazės ar socialinių tinklų. Kitų bilietų sujungimo apribojimų nėra. Taip pat galima sujungti skirtingų galutinių vartotojų bilietus.

Ar galiu sujungti atvirą bilietą su uždaru bilietu?

Taip, galite sujungti bilietus, pažymėtus kaip atidaryti, atsakyti, atidėti ir uždaryti. Vieninteliai bilietai, kurių negalima sujungti, yra tie, kurie buvo ištrinti.

Kokios bilieto ypatybės ir bilieto reikšmės sujungiamos?

Kai sujungiate du ar daugiau bilietų į vieną, visas bilieto turinys sujungiamas. Tai apima visą bilieto giją ir bilietų pastabas. Taip pat galite sujungti visus bilietų gavėjus ir žymas, susijusias su dviem bilietais.

Save time with the merge feature

Received multiple tickets about the same issue? Merge them into one to eliminate duplicate work. Try it today. No credit card required.

Kaip bilietų sujungimas atrodo praktiškai?

Spustelėjus mygtuką „Sujungti į“, „LiveAgent“ bilietų tvarkymo sistema sujungia pasirinktus bilietus. Tada atidaroma sujungtų bilietų gija. Pastebėsite, kad sistema sukuria pranešimą, informuojantį, kad bilietai sėkmingai sujungti. Sistema taip pat suteikia jums pradinio (dabar ištrinto) bilieto ID.

merged ticket system message

Galite bet kada peržiūrėti pradinį bilietą spustelėdami jo ID, nepaisant to, kad jis buvo ištrintas. Tačiau bilietas blokuojamas, kad nebūtų atlikti bet kokie veiksmai ir jo negalima ištrinti iš sistemos (netgi naudojant funkciją „ištrinti bilietus po x dienų“). Pirminis bilietas bus ištrintas tik tuo atveju, jei ištrinsite naujai sujungtą bilietą.

Kokios naudos galima gauti iš bilietų sujungimo?

Dviejų ar daugiau panašaus turinio bilietų sujungimas į vieną gali būti labai naudingas klientams ir agentams.

Pašalinkite pasikartojančius darbus

Tarkime, klientas pateikia du vienodus bilietus iš skirtingų šaltinių. Pavyzdžiui, jie siunčia el. laišką, bet negauna greito atsakymo, todėl inicijuoja tiesioginį pokalbį internetu. Sujungę du bilietus užtikrinsite, kad joks agentas negaiš savo laiko spręsdamas el. pašto bilietą po to, kai bus išspręstas tiesioginio pokalbio bilietas.

Tokiu atveju bilietų sujungimas pašalins pasikartojančias užduotis, sumažins agento darbo krūvį ir sutaupys brangų laiką.

  • „Partly“

    Roman Bosch

    Partly

    Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    „LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.

  • „covomo“

    Karl Dieterich

    Covomo

    „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO interneto marketingas

    LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.

  • „XperienceHR“

    Taras Baca

    „XperienceHR“

    Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.

  • „TAZAR Group“

    Andrej Ftomin

    „TAZAR Group“

    Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą

  • „Workplace Depot“

    Matt Janaway

    „Workplace Depot“

    Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.

  • „AVMarket“

    Ivan Golubović

    „AVMarket“

    Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

  • Antalijos konsultacinis kalbų centras

    Rustem Gimaev

    Antalijos konsultacinis kalbų centras.

    Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.

Mažiau painiavos ir daugiau skaidrumo

Sujungus bilietus, susijusius su ta pačia problema, galima sumažinti painiavą tiek agentams, tiek klientams. Įsivaizduokite, kad vėl gaunate du bilietus apie tą pačią problemą ir niekas nepastebi pasikartojančio bilieto, todėl jie nėra sujungti. Atsakote į vieną bilietą ir klientas lieka patenkintas. Tačiau po kelių dienų į antrą bilietą atsako kolega, suklaidindamas klientą. Dar blogiau, jie nesąmoningai atšaukia jūsų atliktą darbą.

Kaip matote, tai gali sukelti tam tikrų nesusipratimų ir klientų nusivylimą.

Apdovanojimai

Happy customers are the best customers

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

View more

Ženkleliai

Greitesnis problemų sprendimas

Paskutinis mūsų bilietų sujungimo pavyzdys parodo, kaip ši funkcija gali sutrumpinti klientų laukimo laiką ir problemos sprendimo laiką. Tarkime, kad vienas vartotojas pateikia tris bilietus, kurie visi yra susiję su viena problema. Sujungus tris bilietus į vieną, visiems agentams bus lengviau išspręsti problemą. Užuot ieškoję skirtingų bilietų skirtukų, visa susijusi informacija ir turinys bus pasiekiami vienoje bilietų gijoje. Taip bilietų sujungimas leis lengviau išspręsti problemas daug greičiau.

Žinių bazės ištekliai

Norėdami sužinoti daugiau apie bilietų sujungimą ir kitas panašias funkcijas, peržiūrėkite mūsų žinių bazės straipsnius, susijusius tinklaraščio įrašus, akademijos įrašus, žodynėlius ir kt.

Youtube video: LiveAgent Product Tour

Esate pasiruošę sutaupyti laiko su sujungimo funkcija?

Palengvinkite savo darbo eigą naudodami bilietų sujungimo funkciją. Sužinokite, kaip lengva organizuoti pagalbos tarnybą ir klientų užklausas. Išbandykite „LiveAgent“ jau šiandien su nemokamu „viskas įskaičiuota“ 14 dienų bandomuoju laikotarpiu. Kreditinės kortelės nereikia.

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Kas yra bilietų sujungimas?

Bilietų sujungimas reiškia dviejų ar daugiau bilietų sujungimą į vieną. Bilietų sujungimas dažniausiai naudojamas, kai gaunate dvi pagalbos centro aptarnavimo užklausas iš to paties galutinio vartotojo dėl tos pačios problemos. Daugeliu atvejų pasikartojantys bilietai sujungiami siekiant išvengti painiavos ir užtikrinti agento efektyvumą.

Kas nutinka sujungus du bilietus?

Sujungdami du bilietus, sujungiate visą jų turinį, įskaitant privačius užrašus ir su kiekvienu bilietu susijusias žymas. Be to, sujungtas bilietas išlaiko ankstesnio bilieto ID, o pradinis bilietas ištrinamas.

Kokia bilietų sujungimo nauda?

Bilietų sujungimo funkcija pirmiausia palengvina agento darbą. Agentas neturi atlikti tų pačių užduočių kelis kartus. Jis gali efektyviau atlikti savo darbą.

Ar galima sujungimą panaikinti?

Bilietų sujungimas yra negrįžtamas, todėl sujunkite bilietus tik tada, kai tai būtina.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai