Išbandyti

Bilietų sujungimas

Kas yra bilietų sujungimas?

Bilietų sujungimas reiškia dviejų ar daugiau bilietų sujungimą į vieną. Bilietų sujungimas dažniausiai naudojamas, kai gaunate dvi pagalbos centro aptarnavimo užklausas iš to paties galutinio vartotojo dėl tos pačios problemos. Daugeliu atvejų pasikartojantys bilietai sujungiami siekiant išvengti painiavos ir užtikrinti agento efektyvumą.

Bilietų sujungimas

Kas nutinka, kai sujungiate du bilietus į vieną?

Sujungdami du bilietus, sujungiate visą jų turinį, įskaitant privačius užrašus ir su kiekvienu bilietu susijusias žymas. Be to, sujungtas bilietas išlaiko ankstesnio bilieto ID, o pradinis bilietas ištrinamas.

Kaip galima sujungti bilietus „LiveAgent“ programoje?

  1. Prisijunkite prie „LiveAgent“.
  2. Paspauskite ant Bilietai.
  3. Pasirinkite bilietą.
  4. Apatiniame dešiniajame kampe spustelėkite Daugiau (trijų taškų piktograma).
  5. Paspauskite Sujungti į.
ticket merge feature

6. Spustelėkite paiešką ir pasirinkite bilietą, su kuriuo norite jį sujungti, arba įveskite bilieto, kurį norite sujungti, ID. 7. Spustelėkite Pasirinkti.

Bilietų sujungimas

Pasirenkama: pažymėkite žymimąjį laukelį Sujungti žymas ir gavėjus.

  1. Paspauskite Sujungti į.
merging two tickets

Ar galiu atšaukti sujungimą?

Bilietų sujungimas yra negrįžtamas, todėl sujunkite bilietus tik tada, kai tai būtina. Techniškai, jei jums reikia padalyti sujungtą bilietą į dvi dalis, galite naudoti bilieto padalijimo funkciją. Tačiau tai nepasiekia norimo rezultato, nes negrąžina bilietų į pradinę būseną. Dėl to bilietų ID pasikeistų, o bilietai nebūtų skaidomi taip pat, kaip buvo prieš sujungimą.

Split tickets feature in Ticketing software - LiveAgent

Ar galiu sujungti visus norimus bilietus?

„LiveAgent“ pagalbos centro programinė įranga leidžia sujungti bilietus iš šių šaltinių:

Deja, negalite sujungti bilietų iš žinių bazės ar socialinių tinklų. Kitų bilietų sujungimo apribojimų nėra. Taip pat galima sujungti skirtingų galutinių vartotojų bilietus.

Ar galiu sujungti atvirą bilietą su uždaru bilietu?

Taip, galite sujungti bilietus, pažymėtus kaip atidaryti, atsakyti, atidėti ir uždaryti. Vieninteliai bilietai, kurių negalima sujungti, yra tie, kurie buvo ištrinti.

Kokios bilieto ypatybės ir bilieto reikšmės sujungiamos?

Kai sujungiate du ar daugiau bilietų į vieną, visas bilieto turinys sujungiamas. Tai apima visą bilieto giją ir bilietų pastabas. Taip pat galite sujungti visus bilietų gavėjus ir žymas, susijusias su dviem bilietais.

Save time with the merge feature

Received multiple tickets about the same issue? Merge them into one to eliminate duplicate work. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Kaip bilietų sujungimas atrodo praktiškai?

Spustelėjus mygtuką „Sujungti į“, „LiveAgent“ bilietų tvarkymo sistema sujungia pasirinktus bilietus. Tada atidaroma sujungtų bilietų gija. Pastebėsite, kad sistema sukuria pranešimą, informuojantį, kad bilietai sėkmingai sujungti. Sistema taip pat suteikia jums pradinio (dabar ištrinto) bilieto ID.

merged ticket system message

Galite bet kada peržiūrėti pradinį bilietą spustelėdami jo ID, nepaisant to, kad jis buvo ištrintas. Tačiau bilietas blokuojamas, kad nebūtų atlikti bet kokie veiksmai ir jo negalima ištrinti iš sistemos (netgi naudojant funkciją „ištrinti bilietus po x dienų“). Pirminis bilietas bus ištrintas tik tuo atveju, jei ištrinsite naujai sujungtą bilietą.

Kokios naudos galima gauti iš bilietų sujungimo?

Dviejų ar daugiau panašaus turinio bilietų sujungimas į vieną gali būti labai naudingas klientams ir agentams.

Pašalinkite pasikartojančius darbus

Tarkime, klientas pateikia du vienodus bilietus iš skirtingų šaltinių. Pavyzdžiui, jie siunčia el. laišką, bet negauna greito atsakymo, todėl inicijuoja tiesioginį pokalbį internetu. Sujungę du bilietus užtikrinsite, kad joks agentas negaiš savo laiko spręsdamas el. pašto bilietą po to, kai bus išspręstas tiesioginio pokalbio bilietas.

Tokiu atveju bilietų sujungimas pašalins pasikartojančias užduotis, sumažins agento darbo krūvį ir sutaupys brangų laiką.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    It’s a pleasure to have a great portal that improves our customer service.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent empowers our agents to provide better, faster, and more accurate support.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent helped us to achieve 2 important goals: increase customer satisfaction and sales.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We have been using LiveAgent since August and we are really satisfied with it.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Since we are using LiveAgent our response time increased by 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Our paid customer conversion rate went up 325% the first month we've set up and actively started using LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    I have to say, I have never experienced such a professional customer approach.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We find LiveAgent to be the best live chat solution by far.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    We use LiveAgent on all of our ecommerce websites. The tool is easy to use and improves our productivity.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    With LiveAgent we’re able to give our customers support wherever they are.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    I can recommend LiveAgent to anyone interested in making their customer service better and more effective.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    I'm sure we would spend 90% of our day sorting through emails if we didn't have LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    With LiveAgent we are able to keep our players happy by offering more efficient support resulting in higher return rates.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is reliable, reasonably priced, and simply a great choice for any fast-paced online business!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We like it because it is easy to use and offers great functionality, such as useful reporting features.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We love LiveAgent - it makes supporting our customers easy.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    We like to offer our customers the best support experience. That’s why we chose LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    From setup to ongoing support and everything else in between, the team at LiveAgent continues to impress.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent saves us hundreds of precious minutes every day by making customer service clear and in order.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Unlimited agents, email, social media, and phone integration. All that for less than we were paying with our previous provider.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    We’ve been using LiveAgent since 2013. We can't imagine working without it.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    It's a cost-effective solution that can help you with a large amount of support requests via different channels.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Answering emails from Outlook was so hard to manage. With LiveAgent we're sure every email is answered in time.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is so awesome. With very little time and effort I had it up and running smoothly in a few...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    I highly recommend the LiveAgent product, not only as a Kayako alternative but a much better solution with added value.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    The support team always responded promptly with quick to implement solutions.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    It helps us categorize the nature of the tickets and statistically track what our clients need most.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    We see LiveAgent as a great tool for communicating with customers.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent sped up our communication with our customers and gave us an option to chat with them as well.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simply put - LiveAgent beats everything out there at this, or even higher, price-points.

Mažiau painiavos ir daugiau skaidrumo

Sujungus bilietus, susijusius su ta pačia problema, galima sumažinti painiavą tiek agentams, tiek klientams. Įsivaizduokite, kad vėl gaunate du bilietus apie tą pačią problemą ir niekas nepastebi pasikartojančio bilieto, todėl jie nėra sujungti. Atsakote į vieną bilietą ir klientas lieka patenkintas. Tačiau po kelių dienų į antrą bilietą atsako kolega, suklaidindamas klientą. Dar blogiau, jie nesąmoningai atšaukia jūsų atliktą darbą.

Kaip matote, tai gali sukelti tam tikrų nesusipratimų ir klientų nusivylimą.

Happy customers are the best customers

We offer concierge migration services from most of the popular help desk solutions.

Badges

Greitesnis problemų sprendimas

Paskutinis mūsų bilietų sujungimo pavyzdys parodo, kaip ši funkcija gali sutrumpinti klientų laukimo laiką ir problemos sprendimo laiką. Tarkime, kad vienas vartotojas pateikia tris bilietus, kurie visi yra susiję su viena problema. Sujungus tris bilietus į vieną, visiems agentams bus lengviau išspręsti problemą. Užuot ieškoję skirtingų bilietų skirtukų, visa susijusi informacija ir turinys bus pasiekiami vienoje bilietų gijoje. Taip bilietų sujungimas leis lengviau išspręsti problemas daug greičiau.

Žinių bazės ištekliai

Norėdami sužinoti daugiau apie bilietų sujungimą ir kitas panašias funkcijas, peržiūrėkite mūsų žinių bazės straipsnius, susijusius tinklaraščio įrašus, akademijos įrašus, žodynėlius ir kt.

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Esate pasiruošę sutaupyti laiko su sujungimo funkcija?

Palengvinkite savo darbo eigą naudodami bilietų sujungimo funkciją. Sužinokite, kaip lengva organizuoti pagalbos tarnybą ir klientų užklausas. Išbandykite „LiveAgent“ jau šiandien su nemokamu „viskas įskaičiuota“ 14 dienų bandomuoju laikotarpiu. Kreditinės kortelės nereikia.

Try LiveAgent Today​

We offer concierge migration services from most of the popular help desk solutions.

3,000+ reviews Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra bilietų sujungimas??”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Bilietų sujungimas reiškia dviejų ar daugiau bilietų sujungimą į vieną. Bilietų sujungimas dažniausiai naudojamas, kai gaunate dvi pagalbos centro aptarnavimo užklausas iš to paties galutinio vartotojo dėl tos pačios problemos. Daugeliu atvejų pasikartojantys bilietai sujungiami siekiant išvengti painiavos ir užtikrinti agento efektyvumą.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas nutinka sujungus du bilietus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Sujungdami du bilietus, sujungiate visą jų turinį, įskaitant privačius užrašus ir su kiekvienu bilietu susijusias žymas. Be to, sujungtas bilietas išlaiko ankstesnio bilieto ID, o pradinis bilietas ištrinamas.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kokia bilietų sujungimo nauda?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Bilietų sujungimo funkcija pirmiausia palengvina agento darbą. Agentas neturi atlikti tų pačių užduočių kelis kartus. Jis gali efektyviau atlikti savo darbą.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar galima sujungimą panaikinti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Bilietų sujungimas yra negrįžtamas, todėl sujunkite bilietus tik tada, kai tai būtina.” } }] }

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo