Kas yra bilietų sujungimas?
Bilietų sujungimas reiškia dviejų ar daugiau bilietų sujungimą į vieną. Bilietų sujungimas dažniausiai naudojamas, kai gaunate dvi pagalbos centro aptarnavimo užklausas iš to paties galutinio vartotojo dėl tos pačios problemos. Daugeliu atvejų pasikartojantys bilietai sujungiami siekiant išvengti painiavos ir užtikrinti agento efektyvumą.

Kas nutinka, kai sujungiate du bilietus į vieną?
Sujungdami du bilietus, sujungiate visą jų turinį, įskaitant privačius užrašus ir su kiekvienu bilietu susijusias žymas. Be to, sujungtas bilietas išlaiko ankstesnio bilieto ID, o pradinis bilietas ištrinamas.
Kaip galima sujungti bilietus „LiveAgent“ programoje?
- Prisijunkite prie „LiveAgent“.
- Paspauskite ant Bilietai.
- Pasirinkite bilietą.
- Apatiniame dešiniajame kampe spustelėkite Daugiau (trijų taškų piktograma).
- Paspauskite Sujungti į.
6. Spustelėkite paiešką ir pasirinkite bilietą, su kuriuo norite jį sujungti, arba įveskite bilieto, kurį norite sujungti, ID. 7. Spustelėkite Pasirinkti.
Pasirenkama: pažymėkite žymimąjį laukelį Sujungti žymas ir gavėjus.
- Paspauskite Sujungti į.
Ar galiu atšaukti sujungimą?
Bilietų sujungimas yra negrįžtamas, todėl sujunkite bilietus tik tada, kai tai būtina. Techniškai, jei jums reikia padalyti sujungtą bilietą į dvi dalis, galite naudoti bilieto padalijimo funkciją. Tačiau tai nepasiekia norimo rezultato, nes negrąžina bilietų į pradinę būseną. Dėl to bilietų ID pasikeistų, o bilietai nebūtų skaidomi taip pat, kaip buvo prieš sujungimą.
Ar galiu sujungti visus norimus bilietus?
„LiveAgent“ pagalbos centro programinė įranga leidžia sujungti bilietus iš šių šaltinių:
- El. paštas
- Kontaktinė forma
- Tiesioginis pokalbis internetu
- Skambučiai
Deja, negalite sujungti bilietų iš žinių bazės ar socialinių tinklų. Kitų bilietų sujungimo apribojimų nėra. Taip pat galima sujungti skirtingų galutinių vartotojų bilietus.
Ar galiu sujungti atvirą bilietą su uždaru bilietu?
Taip, galite sujungti bilietus, pažymėtus kaip atidaryti, atsakyti, atidėti ir uždaryti. Vieninteliai bilietai, kurių negalima sujungti, yra tie, kurie buvo ištrinti.
Kokios bilieto ypatybės ir bilieto reikšmės sujungiamos?
Kai sujungiate du ar daugiau bilietų į vieną, visas bilieto turinys sujungiamas. Tai apima visą bilieto giją ir bilietų pastabas. Taip pat galite sujungti visus bilietų gavėjus ir žymas, susijusias su dviem bilietais.
Save time with the merge feature
Received multiple tickets about the same issue? Merge them into one to eliminate duplicate work. Try it today. No credit card required.
Kaip bilietų sujungimas atrodo praktiškai?
Spustelėjus mygtuką „Sujungti į“, „LiveAgent“ bilietų tvarkymo sistema sujungia pasirinktus bilietus. Tada atidaroma sujungtų bilietų gija. Pastebėsite, kad sistema sukuria pranešimą, informuojantį, kad bilietai sėkmingai sujungti. Sistema taip pat suteikia jums pradinio (dabar ištrinto) bilieto ID.
Galite bet kada peržiūrėti pradinį bilietą spustelėdami jo ID, nepaisant to, kad jis buvo ištrintas. Tačiau bilietas blokuojamas, kad nebūtų atlikti bet kokie veiksmai ir jo negalima ištrinti iš sistemos (netgi naudojant funkciją „ištrinti bilietus po x dienų“). Pirminis bilietas bus ištrintas tik tuo atveju, jei ištrinsite naujai sujungtą bilietą.
Kokios naudos galima gauti iš bilietų sujungimo?
Dviejų ar daugiau panašaus turinio bilietų sujungimas į vieną gali būti labai naudingas klientams ir agentams.
Pašalinkite pasikartojančius darbus
Tarkime, klientas pateikia du vienodus bilietus iš skirtingų šaltinių. Pavyzdžiui, jie siunčia el. laišką, bet negauna greito atsakymo, todėl inicijuoja tiesioginį pokalbį internetu. Sujungę du bilietus užtikrinsite, kad joks agentas negaiš savo laiko spręsdamas el. pašto bilietą po to, kai bus išspręstas tiesioginio pokalbio bilietas.
Tokiu atveju bilietų sujungimas pašalins pasikartojančias užduotis, sumažins agento darbo krūvį ir sutaupys brangų laiką.
Mažiau painiavos ir daugiau skaidrumo
Sujungus bilietus, susijusius su ta pačia problema, galima sumažinti painiavą tiek agentams, tiek klientams. Įsivaizduokite, kad vėl gaunate du bilietus apie tą pačią problemą ir niekas nepastebi pasikartojančio bilieto, todėl jie nėra sujungti. Atsakote į vieną bilietą ir klientas lieka patenkintas. Tačiau po kelių dienų į antrą bilietą atsako kolega, suklaidindamas klientą. Dar blogiau, jie nesąmoningai atšaukia jūsų atliktą darbą.
Kaip matote, tai gali sukelti tam tikrų nesusipratimų ir klientų nusivylimą.
Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.
Laimingi klientai yra geriausi klientai
Greitesnis problemų sprendimas
Paskutinis mūsų bilietų sujungimo pavyzdys parodo, kaip ši funkcija gali sutrumpinti klientų laukimo laiką ir problemos sprendimo laiką. Tarkime, kad vienas vartotojas pateikia tris bilietus, kurie visi yra susiję su viena problema. Sujungus tris bilietus į vieną, visiems agentams bus lengviau išspręsti problemą. Užuot ieškoję skirtingų bilietų skirtukų, visa susijusi informacija ir turinys bus pasiekiami vienoje bilietų gijoje. Taip bilietų sujungimas leis lengviau išspręsti problemas daug greičiau.
Žinių bazės ištekliai
Norėdami sužinoti daugiau apie bilietų sujungimą ir kitas panašias funkcijas, peržiūrėkite mūsų žinių bazės straipsnius, susijusius tinklaraščio įrašus, akademijos įrašus, žodynėlius ir kt.
- Bilietų sujungimas (paaiškinimas)
- Jūs prašėte, mes išklausėme – bilietų sujungimas jau čia! (naujienos)
- Bilietų sujungimas
- Eksportuoti bilietus
- Kaip atsakyti į bilietus su ta pačia problema (bilietų sujungimo alternatyva)
- Masinis veiksmas
- „LiveAgent“ bilietų tvarkymo funkcija (+ nemokama bandomoji versija)
- Mygtukas Reikia išspręsti

Esate pasiruošę sutaupyti laiko su sujungimo funkcija?
Palengvinkite savo darbo eigą naudodami bilietų sujungimo funkciją. Sužinokite, kaip lengva organizuoti pagalbos tarnybą ir klientų užklausas. Išbandykite „LiveAgent“ jau šiandien su nemokamu „viskas įskaičiuota“ 14 dienų bandomuoju laikotarpiu. Kreditinės kortelės nereikia.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinės įrangos tiekėjas, siūlantis įvairias sprendimų paslaugas. Jie taip pat siūlo mokymosi išteklius ir šablonus, analizės ir integracijos funkcijas. Naudotojai gali gauti naujausias naujienas per naujienlaiškį ir prisijungti prie pasirinktų socialinių kanalų. LiveAgent ieško, kaip geriau pertvarkyti paslaugas naujiems vartotojams. Jie taip pat kviečia susitarti dėl skambučio ir sužinoti, kaip galėtų padėti jūsų verslui.
"LiveAgent" yra sprendimas, kuris padeda atsakyti į didelį užklausų kiekį skirtingais kanalais, tokiu būdu užtikrinant kiekvieno el. laiško laiku atsakymą. Naudojant šią platformą, yra galimybė teikti klientams geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą, taip pat padidinti pardavimus ir klientų pasitenkinimą. Tai ekonomiškas ir profesionalus sprendimas, naudingas vairioms įmonėms.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri gali padėti tvarkyti įeinančius skambučius ir skundus, valdyti el. paštą ir susieti su VoIP telefono sistema. Taip pat siūloma savitarnos ir klientų portalo programinė įranga bei nemokamos demonstracijos. Bilieto ciklo pasirinkimas leidžia efektyviai tvarkyti kliento užklausas ir įvertinti jų prioritetus. LiveAgent taip pat siūlo mokymosi ir žodyno platformas bei nemokamus bandymus. Įmonė turi kainodaros ir integracijos funkcijas, o klientai gali pradėti nemokamą bandymo versiją.
LiveAgent siūlo klientų aptarnavimo programinę įrangą, VoIP telefono sistemas, savitarnos programinę įrangą ir kitas paslaugas. Jie taip pat teikia susisiekimo galimybę su pardavimų kontaktais ir naujienų prenumeravimo galimybę. LiveAgent siūlo savo klientams naujausius atnaujinimus ir nuolaidas. Taip pat yra informacija apie kraunamą ir galutinio produkto diegimą. Tinklalapyje taip pat pateikiama įvairi reikalinga informacija, pvz., taisyklės ir sąlygos, saugumo politika ir privatumo politika.