Kas yra bilieto ID?
Bilieto ID yra nuorodos numeris, sudarytas iš didžiųjų raidžių ir skaičių sekos. Kiekvienas ID susideda iš 11 simbolių ir yra rodomas tokiu formatu: XXX-XXXXX-XXX.
Kiekvieną kartą, kai „LiveAgent“ sistemoje naudojamas bilieto ID, pavyzdžiui, pastaboje arba vidiniame pokalbyje, jūsų patogumui sistema automatiškai prie jo pridės atitinkamo bilieto hipersaitą. Jei A bilieto ID paminėtas pastaboje prie bilieto B, jis bus paminėtas ir A biliete.
Kaip galima naudoti bilieto ID?
Naudodami bilieto ID galite lengvai rasti norimus bilietus, neieškodami pagalbos tarnybos sistemoje. Šios funkcijos dėka galite greitai pridėti duomenis arba sužinoti kliento problemos būseną. Bilietų ID labai patogu naudoti, nes išvengiama painiavos ir sutaupoma daug agentų laiko.
Kas yra bilietas?
Bilietas yra galutinio vartotojo užklausa dėl paslaugos. Paslaugų užklausos gali būti pateikiamos iš daugybės ryšio kanalų, tokių kaip el. paštas, tiesioginis pokalbis internetu, socialinis tinklas ar telefonas. Kiekvieną kartą, kai užmezgamas naujas ryšys su klientu, bilietų tvarkymo programinė įranga automatiškai konvertuoja šią sąveiką į bilietą su ID.
Aptarnavimo bilietų funkcijos:
Bilieto ID
Iškart identifikuokite kliento užklausą su bilieto ID. Tiesiog pridėkite informacijos arba praneškite klientui apie bilieto būseną.
Bilietų etapai
Niekada nepasimeskite tarp klientų užklausų su bilietų etapų funkcija. Bilietų etapai gali būti rodomi kaip atidarytas, naujas, uždarytas ir kt.
Automatizuotas bilietų paskirstymas
Norint efektyviai aptarnauti klientus, reikia teisingai paskirstyti kiekvieno kliento atstovo per pamainą gaunamų bilietų, skambučių, pokalbių skaičių. Taip galite užkirsti kelią agento perdegimui ir padidinti bendrą efektyvumą. Automatizuotas bilietų skirstymas leidžia jums tai padaryti. Galite nustatyti pertraukėlių skaičių, kurias agentas turėtų daryti per dieną.
Aptarnavimo bilieto nuosavybė – atsakomybė
Centralizuota bilietų tvarkymo programinė įranga klientų aptarnavimo agentams yra naudinga sistema dėl daugelio priežasčių. Galite ne tik matyti agento našumo ataskaitas, bet ir pamatyti, kuris agentas į kurį bilietą atsakė. Tai neleidžia daugiau nei vienam agentui dirbti su ta pačia kliento problema. Be to, galite lengvai nustatyti, kas buvo atsakingas už konkrečią kliento problemą. Be to, jei reikia perkelti klientą į kitą skyrių, galite lengvai perkelti bilieto nuosavybės teisę. Dėl to niekada neišgirsite: „Aš nežinojau, kad tai mano atsakomybė“.
Jei norite sužinoti daugiau, skaitykite „LiveAgent“ – bilietų tvarkymas.
Kas yra bilietų tvarkymo programinė įranga?
Bilietų tvarkymo programinė įranga yra programa, kurią klientų aptarnavimo komandos naudoja komunikacijai su klientais palengvinti ir valdyti. „LiveAgent“ yra bilietų tvarkymo programinė įranga, kuri įneša į klientų aptarnavimą aiškumo ir efektyvumo. Visa komunikacija su klientais saugoma bilietų pavidalu vienoje pašto dėžutėje.
Pavyzdžiui, el. laiškai, skambučiai, socialinių tinklų įrašai, tiesioginis pokalbis internetu ir kt. Turint visas klientų užklausas vienoje universalioje pašto dėžutėje, nesunku rasti visas sąveikas su klientais ir duomenis.
Kitos puikios savybės:
Norėdami sužinoti daugiau, skaitykite „LiveAgent“ – bilietų programinė įranga.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Frequently asked questions
Kas yra bilieto ID?
Bilieto identifikatorius yra nuorodos numeris, kurį sudaro skaičių ir didžiųjų raidžių seka. Jį sudaro 11 simbolių ir jo formatas yra XXX-XXXXX-XXX.
Kam naudojami bilietų ID?
Naudodami bilieto ID galite lengvai rasti norimus bilietus, neieškodami pagalbos tarnybos sistemoje. Šios funkcijos dėka galite greitai pridėti duomenis arba sužinoti kliento problemos būseną. Bilietų ID labai patogu naudoti, nes išvengiama painiavos ir sutaupoma daug laiko.
Ar „LiveAgent“ naudojami bilietų ID?
Bilietų ID yra naudojami „LiveAgent“. Kiekvienas bilietas turi savo individualų ID. Tai leidžia lengvai rasti konkrečius bilietus.
Tekste kalbama apie internetinius seminarus, rašymo testą, kainų skaičiuokles, mokymasis, žodynus, savitarnos programinę įrangą ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Taip pat pateikiami populiariausi klientų aptarnavimo programinės įrangos, VoIP telefono sistemų, įeinančių skambučių centro programinės įrangos, skundų valdymo sistemos ir klientų portalo programinės įrangos produktų pavadinimai. Galima gauti naujienas apie šiuos produktus, prenumeruojant LiveAgent naujienlaiškį arba sekdami socialinius kanalus. Quality Unit, LLC yra šios programinės įrangos kūrėjas.
Šis tekstas kalba apie customer service programinės įrangos produktą LiveAgent, kuris teikia įvairias sprendimų galimybes, tokias kaip VoIP telefono sistemas ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Įmonė taip pat siūlo mokymo išteklius ir šablonus vartotojams. Tekste randami kontaktai pardavimo atstovams ir socialinių tinklų paskyros, o taip pat paminėta, jog įmonė kuria LiveAgent kontrolinę panelę naujiems vartotojams.
Kodėl reikalinga bilietų sistema?
Bilietų sistema yra naujoviška programinė įranga, kuri padeda organizuoti ir skirstyti klientų aptarnavimo prašymus lengvai tvarkomu srautu. Tai padeda klientams mėgautis geresne aptarnavimo patirtimi, o įmonės pelningumui - padidinti pajamas ir pasitikėjimą. LiveAgent siūlo įrankius sumažinti bilietų apkrovą ir pagerinti klientų aptarnavimą 24/7 be paruošimo mokesčio. Bilietų sistema gali padėti organizuoti didelius užklausų kiekius centralizuotoje sistemoje, sujungti sąveikas į vieną giją ir padidinti bendrą klientų pasitenkinimą.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri teikia paslaugas, tokias kaip VoIP telefono sistemos, savitarnos programinė įranga, skundų valdymo sistema ir el. pašto valdymo programinė įranga. Tekste pateikiami „LiveAgent“ kontaktai ir socialiniai kanalai, taip pat kvietimas prisijungti prie platformos. Bilietų gija ir bilietų laukeliai yra svarbūs LiveAgent funkcijų komponentai.