Kas yra aptarnavimo bilietas?
Aptarnavimo bilietai suteikia galimybę klientams siųsti klausimus ar užklausas organizacijoms. Aptarnavimo bilietas yra bilietavimo sistemoje gauta užklausa. Kiekvienas sukurtas bilietas turi savo unikalų ID. Aptarnavimo bilietas lieka atviras, kol jo pilnai neišsprendžia klientų aptarnavimo atstovas. Jame vienoje vietoje saugomas visas susirašinėjimas.
Frequently Asked Questions
Kas yra aptarnavimo bilietas?
Aptarnavimo bilietas yra įeinanti užklausa iš kliento apie įmonę, produktą ar paslaugą. Ji gali jus pasiekti per įmonės naudojamus bendravimo kanalus. Kiekvienas bilietas turi savo individualų ID. Ataskaitą tvarko agentas, kurio užduotis yra padėti klientui ir teikti pagalbą.
Kaip sukuriamas aptarnavimo bilietas?
Aptarnavimo bilietą sukuria klientas, susisiekiantis naudojantis bet kuriuo įmonės naudojamu bendravimo kanalu.
Kur LiveAgent galite rasti aptarnavimo bilietus?
LiveAgent aptarnavimo bilietų sąrašą galima rasti Bilietai skiltyje.
Eksperto pastaba
Aptarnavimo bilietas suteikia galimybę klientams siųsti užklausas organizacijoms. Jame saugomas susirašinėjimas su kliento aptarnavimo atstovu, siekiant išspręsti užklausą.
