Aptarnavimo bilietas

Kas yra aptarnavimo bilietas?

Aptarnavimo bilietai suteikia galimybę klientams siųsti klausimus ar užklausas organizacijoms. Aptarnavimo bilietas yra bilietavimo sistemoje gauta užklausa. Kiekvienas sukurtas bilietas turi savo unikalų ID. Aptarnavimo bilietas lieka atviras, kol jo pilnai neišsprendžia klientų aptarnavimo atstovas. Jame vienoje vietoje saugomas visas susirašinėjimas.

Frequently asked questions

Kas yra aptarnavimo bilietas?

Aptarnavimo bilietas yra įeinanti užklausa iš kliento apie įmonę, produktą ar paslaugą. Ji gali jus pasiekti per įmonės naudojamus bendravimo kanalus. Kiekvienas bilietas turi savo individualų ID. Ataskaitą tvarko agentas, kurio užduotis yra padėti klientui ir teikti pagalbą. 

Kaip sukuriamas aptarnavimo bilietas?

Aptarnavimo bilietą sukuria klientas, susisiekiantis naudojantis bet kuriuo įmonės naudojamu bendravimo kanalu.

 

Kur LiveAgent galite rasti aptarnavimo bilietus?

LiveAgent aptarnavimo bilietų sąrašą galima rasti Bilietai skiltyje. 

 

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai