Kas yra Uždarytas bilietas?
Galutinė bilieto būklė yra apibrėžiama kaip “uždaryta”. Geriausia pramonės praktika reikalauja, kad klientas, o ne agentas uždarytų bilietą po to, kai pastarasis pakeis bilieto būseną į „išspręsta“, nurodydamas, kad pareiškėjas sutinka su sprendimu. Jei klientas nesutinka, jis/ji gali tiesiog atsakyti į bilietą ir jis bus išimtas iš „išspręstų“ bilietų krūvos.
Frequently asked questions
Kaip apibrėžti uždarytą bilietą?
Uždarytas bilietas yra galutinė bilieto būsena. Suteikiant būklę "uždarytas", tuo pat metu turėtų būti suteikiama būsena "sprendimas". "Uždaryta" būklė reiškia, kad klientas sutinka su sprendimu, o agentas vertina problemą kaip uždarytą.
Ar LiveAgent automatiškai uždaro bilietą?
LiveAgent palaiko automatinį bilietų uždarymą. Jei norite nustatyti šią parinktį, jums reikia pasirinkti taisyklę ir nurodyti, kada konkretus bilietas turi būti uždarytas. Kai sistema žinos, kada turi uždaryti bilietą, ji tai atliks automatiškai.
Kaip prieiti prie uždarytų bilietų sąrašo?
Jei norite pasiekti savo uždarytus bilietus, turite prisijungti prie LiveAgent ir pasirinkti bilietus. Ten jūs rasite uždarytų bilietų kategoriją, filtrą ir galėsite ieškoti kitų bilietų kategorijų.
Expert note
Efektyvus klientų aptarnavimas reikalauja gerai valdyti bilietų ciklą. Uždarytas bilietas yra galutinė būsena, kuri padeda įvertinti problemos sprendimą ir kliento patirtį.

Šis tekstas kalba apie customer service programinės įrangos produktą LiveAgent, kuris teikia įvairias sprendimų galimybes, tokias kaip VoIP telefono sistemas ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Įmonė taip pat siūlo mokymo išteklius ir šablonus vartotojams. Tekste randami kontaktai pardavimo atstovams ir socialinių tinklų paskyros, o taip pat paminėta, jog įmonė kuria LiveAgent kontrolinę panelę naujiems vartotojams.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri turi įvairias funkcijas, kaip antai VoIP telefono sistemas ar įeinančių skambučių centro programinę įrangą. Taip pat pateikiama informacija apie įmonės partnerių programą ir klientų atsiliepimus bei galima prisiregistruoti demonstracijai. Prenumeruojant naujienlaiškį yra galimybė sužinoti apie naujus atnaujinimus ir nuolaidas.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri gali padėti tvarkyti įeinančius skambučius ir skundus, valdyti el. paštą ir susieti su VoIP telefono sistema. Taip pat siūloma savitarnos ir klientų portalo programinė įranga bei nemokamos demonstracijos. Bilieto ciklo pasirinkimas leidžia efektyviai tvarkyti kliento užklausas ir įvertinti jų prioritetus. LiveAgent taip pat siūlo mokymosi ir žodyno platformas bei nemokamus bandymus. Įmonė turi kainodaros ir integracijos funkcijas, o klientai gali pradėti nemokamą bandymo versiją.
Kodėl reikalinga bilietų sistema?
Bilietų sistemos gali pagerinti klientų aptarnavimo patirtį ir padidinti pajamas. Tai leidžia organizuoti ir kataloguoti visas gaunamas užklausas, o agentai gali nustatyti, į kuriuos prašymus reikia atsakyti pirmiausia. Bilietų programinė įranga gali sujungti visą komunikaciją su klientais į vieną giją, o patikimos ataskaitų teikimo galimybės suteikia vadovams ir komandų lyderiams neįkainojamas įžvalgas.