Kas yra Uždarytas bilietas?
Galutinė bilieto būklė yra apibrėžiama kaip “uždaryta”. Geriausia pramonės praktika reikalauja, kad klientas, o ne agentas uždarytų bilietą po to, kai pastarasis pakeis bilieto būseną į „išspręsta“, nurodydamas, kad pareiškėjas sutinka su sprendimu. Jei klientas nesutinka, jis/ji gali tiesiog atsakyti į bilietą ir jis bus išimtas iš „išspręstų“ bilietų krūvos.
Frequently Asked Questions
Kaip apibrėžti uždarytą bilietą?
Uždarytas bilietas yra galutinė bilieto būsena. Suteikiant būklę "uždarytas", tuo pat metu turėtų būti suteikiama būsena "sprendimas". "Uždaryta" būklė reiškia, kad klientas sutinka su sprendimu, o agentas vertina problemą kaip uždarytą.
Ar LiveAgent automatiškai uždaro bilietą?
LiveAgent palaiko automatinį bilietų uždarymą. Jei norite nustatyti šią parinktį, jums reikia pasirinkti taisyklę ir nurodyti, kada konkretus bilietas turi būti uždarytas. Kai sistema žinos, kada turi uždaryti bilietą, ji tai atliks automatiškai.
Kaip prieiti prie uždarytų bilietų sąrašo?
Jei norite pasiekti savo uždarytus bilietus, turite prisijungti prie LiveAgent ir pasirinkti bilietus. Ten jūs rasite uždarytų bilietų kategoriją, filtrą ir galėsite ieškoti kitų bilietų kategorijų.
Eksperto pastaba
Efektyvus klientų aptarnavimas reikalauja gerai valdyti bilietų ciklą. Uždarytas bilietas yra galutinė būsena, kuri padeda įvertinti problemos sprendimą ir kliento patirtį.

Custom roles available permissions
Additionally to the 3 default roles, there is an option to create 3 new custom roles for your agents. In this article you can find a list and a description of all available permissions that can be attributed to custom roles.
Pagalbos tarnybos programinė įranga Kelionių Pramonei
LiveAgent yra klientų aptarnavimo sprendimas, kuris padeda pagerinti atsakymo į klientų užklausas laiką, sumažinant agentų persijungimų poreikį ir sukuriant efektyvią darbo eigą. Taip pat siūlo funkcijas, pvz., atsakymų šablonus ir vidinius pokalbius. Naudojant DUK programinę įrangą, galima pritaikyti įmonės įvaizdį ir optimizuoti klientų savitarną.