Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

“Gmail” Integracija

Kas yra “Gmail”?

Dabar, ko gero visi, kurie naudojasi internetu žino kas yra “Gmail”. Nemokamą “Google” el. pašto paslaugą, kaip pagrindinį el. pašto adresą dažniausiai naudoja milijonai vartotojų visame pasaulyje. Ji yra populiari dėl savo nesudėtingo naudojimo, intuityvios vartotojo sąsajos ir patogios prieigos iš mobiliųjų įrenginių. “Gmail” gali nesudėtingai prisijungti prie kitų “Google” platformų ir aplikacijų bei teikti visokeriopą pagalbą kitose srityse. Pavyzdžiui, klientų aptarnavime ar el. pašto rinkodaroje. “Gmail” yra teikiama su mobiliaja aplikacija.

Kaip galite jį panaudoti?

Klientų aptarnavimo teikimas el. paštu vis dar yra tarp populiariausių būdų, todėl el. pašto integracija yra būtina. “Gmail” paskyros integravimas į LiveAgent greičiausiai yra vienas iš pirmųjų žingsnių, kurį turite atlikti pradėję naudoti LiveAgent pagalbos tarnybos programinę įrangą. Mes jums suteikiame pasirinktinį el. pašto adresą, tačiau nėra jokios priežasties prarasti visus savo laiškus ar žinutes.

Klientų aptarnavimo teikimas naudojant vieną bendrą pašto dėžutę gali būti sudėtingas ir erzinantis. Be to, jūs galite integruoti daugiau “Gmail” paskyrų, pavyzdžiui kai norite prijungti papildomo agento el. paštą ir teikti geresnį aptarnavimą. LiveAgent gali perkelti visas jūsų žinutes į savo bilietavimo sistemą ir paversti jas bilietais. Jūs ir jūsų kolegos vėliau jas gali tvarkyti tiesiai iš savo skydelių ir stebėti klientų problemas. Jūsų el. laiškų pranešimai buso rodomi LiveAgent skydelyje.

Naudos

  • Integruokite savo duomenis į vieną iš keletos vartotojų skydelių
  • Nemokama el. pašto integracija, integruokite visas savo sąskaitas
  • Geriau sekite klientų problemas ir teikite geresnį klientų aptarnvimą
  • Daugiau jokio laiko švaistymo su viena bendra universalia pašto dėžute

Kaip prijungti “Gmail” prie LiveAgent

Jei norite atsikratyti bendra klientų aptarnavimo pašto dėžute, sekite šį vaodovą ir integruokite “Gmail” į LiveAgent. Procesą galima atlikti per kelias minutes ir nereikia turėti jokių kodavimo įgūdžių.

Pirmasis žingsnis yra atsidaryti savo LiveAgent ir nueiti į Konfiguracija > El. paštas > Pašto Paskyros. Konfigūracijos skyrių galite rasti dešinėje krumpliaračio piktogarmos pusėje. Paspauskite ant oranžinio mygtuko PRIDĖTI EL. PAŠTO PASKYRĄ arba + mygtuką mažesniame naršyklės lange.

El. pašto paskyrų sujungimas
LiveAgent El. Pašto Paskyrų konfigūravimas

Atsidarys naujas langas ir jūsų bus paprašyta pasirinkti el. pašto paslaugą. Išsirinkite “Gmail”. Dabar galite atlikti nežymius konfigūracijos pakeitimus. Jūs galite pasirinkti departamentą, į kurį bus priskirti el. laiškai, taip pat galite nuspręsti, ar pageidaujate, jog iš pašto dėžutės į LiveAgent būtų sukelti visi jūsų buvę el. laiškai ir ar norite “Gmail” el. paštui priskirti slapyvardį.

El. pašto paskyros pridėjimo nustatymo parinktys
El. pašto paskyros pridėjimas į LiveAgent

Paspauskite Išsaugoti ir atsidarys naujas langas, prašantis pasirinkti “Gmail” paskyrą, kurią norite integruoti. Paspauskite prie jūsų naršyklės prijungtą el. pašto paskyrą arba pasirinkite kitą paskyrą. Lange sužymėkite parinktis ir baigę, galėsite matyti savo “Gmail” sąskaitą, integruotą į LiveAgent.

Kaip integruoti Gmail į LiveAgent naudojant Zapier

LiveAgent ir "Gmail" integracijos su "Zapier" paaiškinimas
LiveAgent + “Gmail” integracija naudojant “Zapier”

Jūsų verslo “Gmail” integravimas naudojant “Zapier” yra nesudėtingas procesas. Jį galima naudoti siekiant sukurti pritaikytą integraciją, kai tik jums jos prireiks. “Zapier” suteikia paaiškinimus ir pagalbą viso proceso metu. Jei dar neturite “Zapier” paskyros, ją galite susikurti apsilankę šia nuoroda. Kai jūs prisijungsite, atsidarykite LiveAgent + “Gmail” integracijos puslapį ir jūs jau pasiruošę pradėti.

Slinkite žemyn kol pamatysite Prijungti LiveAgent + “Gmail” Per Kelias Minutes. Šiame skyriuje, jūs galite pasirinkti aktyvatorių ir veiksmą. Taigi, jei jūsų “Gmail” paskyroje įvyksta kažkas konkretaus, tokiu atveju jūs galite pasirinkti, kad įvyks jūsų LiveAgent ir atvirkščiai. Šie aktyvatoriai ir veiksmai taip pat gali veikti ir su viena aplikacija.

LiveAgent ir "Gmail" aktyvatoriaus ir veiksmo pasirinkimas
Aktyvatoriasu ir veiksmo pasirinkimas

Atlikę savo pasirinkimą, paspauskite ant mėlyno mygtuko Prijungti LivaAgent + “Gmail”. Mūsų pavyzdyje Aktyvatorius: Naujas el. laiškas, o Vieksmas: Pradėti pokalbį.

LiveAgent ir "Gmail" su aktyvatoriumi "Naujas El. Laiškas" ir veiksmu "Sukurti Pokalbį"
Aktyvatoriaus ir Veiksmo pavyzdys

LiveAgent reikalauja daugiau konkrečios informacijos apie pageidaujamą veiksmą. Ji apima susijusį departamentą, žinutės informaciją ir daugiau. Atlikite kiekvieną iš šių veiksmų. Pabaigę, išbandykite veiksmą ir aktyvatorių ir pamatykite, kaip jie veikia. Savo bandymo rezultatus galite matyti LiveAgent.

"Gmail" aktyvatoriaus konfigūravimas "Zapier"
“Gmail” aktyvatoriaus konfigūracija

Kai viską atliksite, išbandykite aktyvatorių ir peržiūrėkite ar jis veikia. Jei neveikia, “Zapier” gali pasiūlyti problemų sprendimo vadovą.

"Gmail" aktyvatoriaus bandymo pavyzdys
“Gmail” aktyvatoriaus bandymo pavyzdys

Prijungus ir išbandžius savo “Gmail” paskyrą, pats laikas pereiti prie LiveAgent ir nustatyti veiksmą.

LiveAgent veiksmo konfigūravimas "Zapier"
LiveAgent veiksmo konfigūracija

LiveAgent reikalauja daugiau konkrečios informacijos apie pageidaujamą veiksmą. Ji apima susijusį departamentą, žinutės informaciją ir daugiau. Atlikite kiekvieną iš šių veiksmų. Pabaigę, išbandykite veiksmą ir aktyvatorių ir pamatykite, kaip jie veikia. Savo bandymo rezultatus galite matyti LiveAgent.

LiveAgent ir "Gmail" sėkmingo bandymo pavyzdys
LiveAgent + “Gmail” integracijos bandymas sėkmingas

Štai ir viskas. Naudodami “Zapier” jūs galite sukurti kitus aktyvatorius ir veiksmus, bei pritaikyti prie savo poreikių LiveAgent ir “Gmail” darbo eigą.

DUK

Kas yra "Gmail" integracija?

LiveAgent yra pagalbos tarnybos programinė įranga, leidžianti jums prijungti tokias platformas, kaip "Gmail", kad jūs galėtumėte tvarkyti visas klientų užklausas vienoje sąsajoje. Prijunkite "Gmail" prie LiveAgent ir niekada daugiau nepraleiskite savo klientų el. laiškų. 

 

Kaip prijungti "Gmail" ir LiveAgent?

1. Prisijunkite prie savo LiveAgent paskyros

2. Nueikite į Konfigūracijos

3. Paspauskite ant El. paštas - Pašto Paskyros

4. Pridėkite el. pašto paskyrą

5. Užpildykite informaciją

6. Išsaugokite

7. Prijunkite

Kokie yra "Gmail" ir LiveAgent integracijos privalumai?

- visi duomenys vienoje sąsajoje

- nemokama integracija 

- pagerintas klientų aptarnavimo efektyvumas 

Grįžti prie Integracijų Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai