Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Masiniai veiksmai

Kas yra masiniai veiksmai pagalbos tarnyboje?

Masiniai veiksmai, dar vadinami veiksmais mastu arba masiniu redagavimu – tai pagalbos tarnybos programinės įrangos funkcija, leidžianti atlikti sisteminius veiksmus dideliu mastu. Šią sąvoką iliustruoja masinis veiksmas, pavyzdžiui, kelių bilietų ištrynimas vienu metu, užuot rankiniu būdu trynus juos po vieną.

Masiniai veiksmai

Masinių veiksmų funkcija įprastai būna visose pagalbos tarnybų sistemose, nes jie pagreitina agentų darbo eigą ir ilgainiui padeda įmonėms sutaupyti daug laiko. Be to, jie taip pat padeda išvengti agentų perdegimo.

Ką galima atlikti masiniais veiksmais?

Paprastai masiniais veiksmais vienu metu galima išspręsti, perkelti arba ištrinti grupes bilietų. Tačiau „LiveAgent“ funkcija neapsiriboja šiais veiksmais.

„LiveAgent“ masiniai veiksmai

  • Perkelti bilietą (perduoti pasirinktus bilietus konkrečiam agentui ir (arba) skyriui)
  • Išspręsti bilietą (išspręsti pasirinktus bilietus)
  • Pridėti pastabą (prie pasirinktų bilietų parašyti konkrečią privačią pastabą)
  • Ištrinti bilietą (perkelti pasirinktus bilietus į šiukšliadėžę*)
  • Keisti bilietų prioritetą (atnaujinti pasirinktų bilietų prioritetą)
  • Keisti SLA lygį (atnaujinti pasirinktų bilietų SLA lygį)
  • Pažymėti kaip brukalą (pažymėti pasirinktus bilietus kaip šlamštą)
  • Pažymėti kaip ne brukalą (atžymėti bilietus iš šlamšto kategorijos)
  • Išvalyti bilietą (visiškai pašalinti pasirinktus bilietus iš sistemos**)
  • Siųsti atsakymą (siųsti atsakymą pasirinktiems bilietams)
  • Keisti bilieto temą (atnaujinti konkrečių bilietų temą)
  • Kviesti URL (iškviesti atgalinio skambučio URL arba API)
  • Atidėti bilietą (atidėti pasirinktus bilietus)
  • Pridėti žymą (prie pasirinktų bilietų pridėti konkrečias žymas)
  • Pašalinti žymą (pašalinti konkrečias žymas iš pasirinktų bilietų)
  • Siųsti el. laišką (siųsti el. laiškus pasirinktiems bilietams)

*ištrintus bilietus galima atkurti

**išvalytų bilietų negalima atkurti

Tired of repetitive tasks?

Use our mass actions feature to resolve multiple tickets at once, add tags, request follow-ups, and more. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Kaip atlikti masinius veiksmus

  1. Prisijunkite prie „LiveAgent“.
  2. Spustelėkite Tickets.
Masiniai veiksmai

Pasirinktinai: spustelėkite Custom filter ir pasirinkite bilieto būseną, šaltinį, žymas ir kitus papildomus filtrus, kad išskirtumėte bilietus, su kuriais norite atlikti masinį veiksmą. Tuomet ppustelėkite Apply.

Masiniai veiksmai
  1. Pasirinkite visus filtruotus bilietus spustelėdami žymimąjį langelį valdymo skydelio viršutiniame kairiajame kampe. Arba pasirinkite norimus bilietus po vieną.
Masiniai veiksmai

4. Paspauskite Mass action.

Masiniai veiksmai
  1. Iš sąrašo langelio pasirinkite norimą masinį veiksmą. Šiame pavyzdyje visus bilietus pažymime kaip atsakytus.
  2. Paspauskite Run now.
Masiniai veiksmai

7. Patvirtinimo dialogo lange patvirtinkite veiksmą spustelėdami Yes.

Masiniai veiksmai

Kaip žinoti, ar sistema sėkmingai įvykdė masinį veiksmą?

Atlikus masinį veiksmą, sistema automatiškai įspės jus žaliu iššokančiu pranešimu ekrano apačioje. Kitu atveju, jei įvykdžius masinį veiksmą įvyksta klaida, sistema „LiveAgent“ valdymo skydelyje jus įspės raudonu klaidos pranešimu.

Masiniai veiksmai
Pranešimas apie sėkmingą masinį veiksmą

Kokiam bilietų skaičiui vienu metu galima taikyti grupinius veiksmus?

„LiveAgent“ vienu metu gali apdoroti 50 000 masinių veiksmų eilučių. Tačiau atkreipkite dėmesį, kad tai gali užtrukti. Įvykus pakeitimams, jie atsinaujins palaipsniui.

Jei vienu metu reikia apdoroti daugiau nei 50 000 bilietų, susisiekite su mūsų aptarnavimo komanda el. paštu, tiesioginiu pokalbiu arba telefonu.

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Ženkleliai

Masinių veiksmų naudojimo atvejai

Bilietų žymėjimas brukalu

Tarkime, gavote keletą šlamštlaiškių. Užuot kiekvieną bilietą atskirai žymėję brukalu, naudodami masinius veiksmus tai galite padaryti visiems vienu metu.

Žymų pridėjimas

Kitas puikus masinio veiksmo pavyzdys galėtų būti žymų pridėjimas prie bilietų. Tarkime, žymėdami bilietų šaltinius nebuvote itin kruopštus, o dabar norite grįžti ir sužymėti visus bilietus iš konkrečių kanalų, kad ateityje galėtumėte juos geriau filtruoti. Rankiniu būdu pridėti žymas prie kiekvieno pagalbos tarnybos bilieto reikėtų daug laiko. Masiniais veiksmais tai galima padaryti per kelias sekundes (arba minutes, priklausomai nuo apdorojamų bilietų kiekio).

Bilietų atidėjimas

Atidėti bilietus naudojant masinį veiksmą grupei bilietų puikiai tinka, kai su tam tikra klientų grupe norėsite susisiekti tik praėjus tam tikram laikui. Atidėjimo priežastis gali būti tokia, kad reikia išsiųsti tolesnio pasiteiravimo el. laišką arba priminti apie artėjantį renginį, išpardavimą, terminą ar bet ką kitą, kas jums aktualu. Tai gali būti puiki priemonė tiek klientų aptarnavimo skyriams, tiek pardavėjams.

Apleistų bilietų sprendimas

Paskutiniame pavyzdyje aptarsime bilietų, į kuriuos klientai nustojo reaguoti, sprendimą. Jei praėjus tam tikram laikui klientas neatsakė į jūsų pranešimus, tikriausiai galite pažymėti bilietą kaip išspręstą. Šis greitas kasmėnesinis pagalbos tarnybos priežiūros ritualas gali sumažinti atvirų bilietų ir užklausų, apie kurias jūsų agentai turi nuolat galvoti, skaičių. 

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    „LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO interneto marketingas

    LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    „XperienceHR“

    Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    „TAZAR Group“

    Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    „Workplace Depot“

    Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    „AVMarket“

    Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalijos konsultacinis kalbų centras.

    Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.

Kuo masinių veiksmų funkcija gali būti naudinga?

Masiniai veiksmai skirti padėti jums ir jūsų aptarnavimo komandai. Ši funkcija gali labai pagerinti darbo eigą. Galite atsisveikinti su rankiniu būdu atliekamomis pasikartojančiomis užduotimis, kurios atima daug laiko ir reikalauja daug kantrybės. Vietoj to masiniai veiksmai automatizuos visą procesą ir atlaisvins jūsų agentą, kad jis galėtų susitelkti į svarbesnius dalykus, pavyzdžiui, santykių su klientais kūrimą ir puoselėjimą. Todėl daugiau laiko skirsite klientų problemoms spręsti ir mažiau – administracinėms užduotims, o tai padidins klientų pasitenkinimą, lojalumą ir vertę.

Išlaisvindami savo agentus nuo rankiniu būdu atliekamų ir pasikartojančių užduočių, išvengsite jų pervargimo ir darbštumo sumažėjimo. Niekam nepatinka dirbti kaip robotui ir atlikti beprasmiškas užduotis, ypač žinant, kad tai galima atlikti per kelias sekundes. Dauguma aptarnavimo agentų nori padėti klientams prisidėdami prie jų problemų sprendimo. Todėl masiniai veiksmai gali padėti išlaikyti agentus laimingesnius bei labiau įsitraukusius ir atsidavusius savo darbui. Be to, tai padidins jūsų verslo pelningumą. IES apskaičiavo, kad organizacijos gali padidinti pelną 2 400 JAV dolerių vienam darbuotojui, padidindamos darbuotojų įsitraukimą vos 10 %.

Žinių bazės ištekliai

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Pasirengę pagreitinti darbo eigą?

Naudokite masinių veiksmų funkciją, kad vienu veiksmu išspręstumėte kelis bilietus, pridėtumėte žymas, paprašytumėte tolesnių veiksmų ir dar daugiau. Išbandykite tai šiandien. Nereikia banko kortelės. Išbandykite 14 dienų nemokamai.

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai