Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Veiklos ataskaita

Veiklos ataskaita yra ataskaita apie organizacijos, grupės ar individualią veiklą. Veiklos ataskaitos įprastai yra atliekamos siekiant nustatyti įmonės ar organizacijos tobulinamas sritis.

Kodėl turėtumėte kurti įprastas veiklos ataskaitas?

Veiklos ataskaitos gali padėti identifikuoti konkrečias jūsų įmonės sritis, kurias reikėtų tobulinti. Visada yra puiku surasti “atsilikimus” ir sritis, kurias reikėtų optimizuoti, nes tai suteikia galimybę:

  • Pagerinti agento efektyvumą
  • Suteikti papildomą mokymą tiems, kam jo reikia
  • Pagerinti kliento pasitenkinimą, patirtį ir pardavimus
  • Perskirstyti išteklius
  • Sustiprinti pagalbos kanalus
  • Rasti daugiau ekonomiškų problemų sprendimo būdų
Agentų reitingavimas

Be to, veiklos ataskaitos gali parodyti ir klestinčias jūsų verslo vietas. Tai yra svarbu, nes:

  • Jums nereikės pertvarkyti visos savo verslo/pagalbos strategijos
  • Jūs galėsite apdovanoti daugiausiai pasiekusius
  • Mažiausiai pasiekę galės pasimokyti iš daugiausiai pasiekusiųjų
Peter Komornik

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizavimą, kuri mums suteikia galimybę teikti išskirtinę pagalbą savo klientams.

Peter Komornik, Vadovas
logo slido black

Ką atlieka LiveAgent veiklos ataskaitos funkcija?

Veiklos ataskaitos parodo jūsų pagalbos agentų našumą. Kiekvienoje veiklos ataskaitoje yra bendras atidarytų pokalbių, išspręstų bilietų, skambučių ir kiti skaičiai (žiūrėti toliau). Veiklos ataskaitos gali būti demonstruojamos kaip grafikai ar diagramos ir suskirstytos pagal dieną, savaitę, mėnesį, metus ar individualią datą.

Veiklos ataskaita

Atraskite produktyviausią darbuotoją, kuris mieliau bendraus laiškais nei gyvuoju pokalbiu bei kuris visą laiką sieks rezultatų.

Veiklos ataskaitos rodymo parinktys

Savo veiklos ataskaitos rezultatus galite filtruoti pagal:

  • Laiką
  • Skyrių
  • Agentą
  • Žymą
Veiklos-ataskaita-1
Veiklos ataskaita

Kiekviena veiklos ataskaita gali būti pakeista, kad rodytų papildomus duomenis, įskaitant:

  • Datą
  • Atsakymus
  • Vidutinį atsako į naują bilietą laikas
  • Vidutinį bilieto išsprendimo laiką
  • Skambučius
  • Išeinančius skambučius
  • Praleistus skambučius
  • Skambučio minutes
  • Pokalbių pranešimus
  • Pokalbius
  • Praleistus pokalbius
  • Vidutinį laiką iki pokalbio pradžios

  • Vidutinį pokalbio laiką
  • Neperžiūrėta
  • Neperžiūrėta %
  • Teigiamus vertinimus
  • Teigiamų vertinimų %
  • Neigiamus vertinimus
  • Neigiamų vertinimų %
  • Gaunamus pranešimus
  • Gaunamus skambučius
  • Baigtus skambučius
  • Gaunamus pokalbius
  • Baigtus pokalbius

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Start free trial

Pasirinkimas, kaip duomenys atvaizduojami veiklos ataskaitose

Visą aukščiau išvardintą informaciją LiveAgent gali pateikti keliais formatais, įskaitant ploto diagramomis, linijinėmis diagramomis, stulpelinėmis diagramomis ir skritulinėmis diagramomis. Be to, visus duomenis galima eksportuoti į CSV failus, todėl galėsite nesunkiai jais pasidalinti su kitais.

Kaip LiveAgent rasti veiklos ataskaitas

Veiklos ataskaitos yra matomos tik administratoriams. Jei jums yra priskirtas administratoriaus vaidmuo, veiklos ataskaitas galite rasti paspaudę ant Ataskaitos (apvali piktograma), kurios yra kariąjame meniu (tiesiai tarp Skambučiai ir Klientai) ir iš ataskaitų sąrašo pasirinkti veiklos ataskaitas.

Veiklos ataskaita

Atkreipkite dėmesį, kad visi agentai gali matyti savo asmenines statistikos/našumo ataskaitas prisijungę prie LiveAgent.

Veiklos ataskaita
Asmeninė agento statistika matoma atskirai nuo veiklos ataskaitų

Veiklos ataskaitų naudojimas su API

Naudokite LiveAgent REST API, norėdami valdyti skambučių vertes naudingumo ataskaitose.

API

Žinių bazės ištekliai

Norėdami daugiau sužinoti apie skirtingų tipų ataskaitas, esančias mūsų analitikos skydelyje, prašome peržiūrėti mūsų žinių bazės straipsnius:

Pasiruošę sužinoti daugiau apie savo įmonę?

Pradėkite gerinti savo pagalbos efektyvumą, pardavimus ir klientų pasitenkinimą jau šiandien, su mūsų nemokamu 14 dienų bandymo laikotarpiu. Nereikalaujama kreditinė kortelė.

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra veiklos ataskaitos?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Veiklos ataskaita yra ataskaita apie organizacijos, grupės ar asmens veiklą. Veiklos ataskaitos yra ruošiamos reguliariai, siekiant nustatyti tobulinamas organizacijos ar įmonės sritis.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kodėl turėtumėte reguliariai atlikti veiklos ataskaitas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Veiklos ataskaita gali padėti surasti tikslias verslo vietas, kurias reikia pagerinti.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ką suteikia LiveAgent veiklos ataskaitos funkcija?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Veiklos ataskaita parodo jūsų pagalbos agentų veiklos rodiklius. Kiekvienoje veiklos ataskaitoje galite pamatyti bendrą atidarytų pokalbių skaičių, išspręstus bilietus, skambučius ir daugiau (žr. apačioje). Veiklos ataskaitos gali būti atvaizduojamos grafikuose ar diagramose ir suskirstytos pagal dieną, savaitę, mėnesį, metus ar kitą pasirinktą laikotarpį.” } }] }

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai