Veiklos ataskaita yra ataskaita apie organizacijos, grupės ar individualią veiklą. Veiklos ataskaitos įprastai yra atliekamos siekiant nustatyti įmonės ar organizacijos tobulinamas sritis.
Kodėl turėtumėte kurti įprastas veiklos ataskaitas?
Veiklos ataskaitos gali padėti identifikuoti konkrečias jūsų įmonės sritis, kurias reikėtų tobulinti. Visada yra puiku surasti “atsilikimus” ir sritis, kurias reikėtų optimizuoti, nes tai suteikia galimybę:
- Pagerinti agento efektyvumą
- Suteikti papildomą mokymą tiems, kam jo reikia
- Pagerinti kliento pasitenkinimą, patirtį ir pardavimus
- Perskirstyti išteklius
- Sustiprinti pagalbos kanalus
- Rasti daugiau ekonomiškų problemų sprendimo būdų

Be to, veiklos ataskaitos gali parodyti ir klestinčias jūsų verslo vietas. Tai yra svarbu, nes:
- Jums nereikės pertvarkyti visos savo verslo/pagalbos strategijos
- Jūs galėsite apdovanoti daugiausiai pasiekusius
- Mažiausiai pasiekę galės pasimokyti iš daugiausiai pasiekusiųjų
Ką atlieka LiveAgent veiklos ataskaitos funkcija?
Veiklos ataskaitos parodo jūsų pagalbos agentų našumą. Kiekvienoje veiklos ataskaitoje yra bendras atidarytų pokalbių, išspręstų bilietų, skambučių ir kiti skaičiai (žiūrėti toliau). Veiklos ataskaitos gali būti demonstruojamos kaip grafikai ar diagramos ir suskirstytos pagal dieną, savaitę, mėnesį, metus ar individualią datą.
Atraskite produktyviausią darbuotoją, kuris mieliau bendraus laiškais nei gyvuoju pokalbiu bei kuris visą laiką sieks rezultatų.
Veiklos ataskaitos rodymo parinktys
Savo veiklos ataskaitos rezultatus galite filtruoti pagal:
- Laiką
- Skyrių
- Agentą
- Žymą

Kiekviena veiklos ataskaita gali būti pakeista, kad rodytų papildomus duomenis, įskaitant:
- Datą
- Atsakymus
- Vidutinį atsako į naują bilietą laikas
- Vidutinį bilieto išsprendimo laiką
- Skambučius
- Išeinančius skambučius
- Praleistus skambučius
- Skambučio minutes
- Pokalbių pranešimus
- Pokalbius
- Praleistus pokalbius
- Vidutinį laiką iki pokalbio pradžios
- Vidutinį pokalbio laiką
- Neperžiūrėta
- Neperžiūrėta %
- Teigiamus vertinimus
- Teigiamų vertinimų %
- Neigiamus vertinimus
- Neigiamų vertinimų %
- Gaunamus pranešimus
- Gaunamus skambučius
- Baigtus skambučius
- Gaunamus pokalbius
- Baigtus pokalbius
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!
Pasirinkimas, kaip duomenys atvaizduojami veiklos ataskaitose
Visą aukščiau išvardintą informaciją LiveAgent gali pateikti keliais formatais, įskaitant ploto diagramomis, linijinėmis diagramomis, stulpelinėmis diagramomis ir skritulinėmis diagramomis. Be to, visus duomenis galima eksportuoti į CSV failus, todėl galėsite nesunkiai jais pasidalinti su kitais.
Kaip LiveAgent rasti veiklos ataskaitas
Veiklos ataskaitos yra matomos tik administratoriams. Jei jums yra priskirtas administratoriaus vaidmuo, veiklos ataskaitas galite rasti paspaudę ant Ataskaitos (apvali piktograma), kurios yra kariąjame meniu (tiesiai tarp Skambučiai ir Klientai) ir iš ataskaitų sąrašo pasirinkti veiklos ataskaitas.
Atkreipkite dėmesį, kad visi agentai gali matyti savo asmenines statistikos/našumo ataskaitas prisijungę prie LiveAgent.
Veiklos ataskaitų naudojimas su API
Naudokite LiveAgent REST API, norėdami valdyti skambučių vertes naudingumo ataskaitose.

Žinių bazės ištekliai
Norėdami daugiau sužinoti apie skirtingų tipų ataskaitas, esančias mūsų analitikos skydelyje, prašome peržiūrėti mūsų žinių bazės straipsnius:
Pasiruošę sužinoti daugiau apie savo įmonę?
Pradėkite gerinti savo pagalbos efektyvumą, pardavimus ir klientų pasitenkinimą jau šiandien, su mūsų nemokamu 14 dienų bandymo laikotarpiu. Nereikalaujama kreditinė kortelė.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra veiklos ataskaitos?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Veiklos ataskaita yra ataskaita apie organizacijos, grupės ar asmens veiklą. Veiklos ataskaitos yra ruošiamos reguliariai, siekiant nustatyti tobulinamas organizacijos ar įmonės sritis.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kodėl turėtumėte reguliariai atlikti veiklos ataskaitas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Veiklos ataskaita gali padėti surasti tikslias verslo vietas, kurias reikia pagerinti.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ką suteikia LiveAgent veiklos ataskaitos funkcija?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Veiklos ataskaita parodo jūsų pagalbos agentų veiklos rodiklius. Kiekvienoje veiklos ataskaitoje galite pamatyti bendrą atidarytų pokalbių skaičių, išspręstus bilietus, skambučius ir daugiau (žr. apačioje). Veiklos ataskaitos gali būti atvaizduojamos grafikuose ar diagramose ir suskirstytos pagal dieną, savaitę, mėnesį, metus ar kitą pasirinktą laikotarpį.” } }] }Universali pašto dėžutė yra naudingas įrankis kokybiškam klientų aptarnavimo skyriui. Tai supaprastina pranešimų gavimą ir padeda sugrupuoti užklausų srautą. Pasinaudoti galima automatinių bilietų nukreipimu ir žymių naudojimu. LiveAgent yra populiarus klientų aptarnavimo įrankis, kuris siūlo daugybę funkcijų ir įrankių įvairiems reikalavimams.
Nepriekaištingo aptarnavimo ROI rodiklis
Rodiklių parodymai rodo, kad klientų išlaikymas yra lygiai toks pat svarbus kaip ir išlaidų sumažinimas. Padidinus klientų išlaikymo rodiklius 5%, pelnas gali padidėti nuo 25 iki 95%. Teigiamos patirties su įmone 77% klientų rekomenduoja ją pažystamiems. Geriausių prekių ženklų NPS yra 41%. 5% klientų išlaikymo didinimas gali sukurti 25% daugiau pelno.
Šiame tekste kalbama apie klientų aptarnavimo svarbą verslui. Gerai kvalifikuoti klientų atstovai ir programinė įranga padeda užtikrinti gerą aptarnavimą ir patirtį. LiveAgent teikia visus reikalingus įrankius klientų aptarnavimui, padeda atskleisti klientų poreikius ir suteikia prieigą prie techninės pagalbos parinkčių. Puikus klientų aptarnavimas gali padidinti pajamas ir pardavimus, taip pat pagerinti pasitenkinimo lygį. Įmonė siūlo demonstraciją, kainodarą, funkcijas, integracijas ir alternatyvas. Taip pat yra pateikiamas pagalbos portalas ir bendradarbiavimo galimybės su partneriais.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga su mokymosi ir klientų portalo programine įranga, duomenų migracijos galimybe, integruojasi su daugeliu kitų programų ir suteikia galimybę geriau valdyti laiką. Veiklos žurnalas padeda vertinti darbuotojų produktyvumą ir užtikrinti įmonės saugumą. LiveAgent taip pat siūlo įvairias klientų aptarnavimo priemones, įskaitant pokalbius internetu, telefono skambučius ir elektroninį paštą. Galima išbandyti nemokamą demo versiją.