Geriausia nemokama skambučių centro programinė įranga

Mėgaukitės neribotu skambučių įrašymu, perskambinimais ir IVR jau šiandien.

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
  • ✓ Nereikalaujama kreditinė kortelė
  • ✓ Atšaukimas bet kuriuo metu
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Reikalinga nemokama skambučių centro programinė įranga?

Remiantis CCW, 62% organizacijų mano, kad didžiausias iššūkis atliekant ateities investicijas bus esamos skambučių centro programinės įrangos integravimas.

Su LiveAgent, tai neturi būti iššūkiu. Pridėkite savo telefono numerį prie LiveAgent ir pradėkite atlikti ir gauti skambučius naršyklėje, aparatiniame telefone ar mobiliojoje programėlėje. LiveAgent saugokite neribotus skambučių įrašus ir naudokite juos mokomaisiais ar teisiniais tikslais.

Pradėkite didinti klientų pasitenkinimo lygį ir agentų produktyvumą su mūsų nemokama skambučių centro programine įranga jau šiandien.

  • Leader in issue tracking software badge

Nemokamo skambučių centro sprendimo nauda

Pritaikykite nemokamą skambučių centro sprendimą savo verlui ir gaukite šias naudas:

Greitesnis Atsakymo Laikas

Mūsų programinė įranga apima nemokamas bilietavimo funkcijas, kurios gali padėti sumažinti bendrą klientų užklausų sprendimo laiką.

Vienas Bendravimo Taškas

Jūsų pagalbos komanda gali tvarkyti visas klientų užklausas iš kelių kanalų, vienoje vietoje.

Pagerėjęs Jūsų Agentų Produktyvumas

Vienoje vietoje valdydami visus pagalbos kanalus, jūsų agentai praleis mažiau laiko stebėdami kelis įrenginius.

Nemokamos skambučių centro programinės įrangos funkcijos

LiveAgent nemokama skambučių centro programinė įranga jums leidžia sutaupyti daug laiko ir padidinti agentų produktyvumą. Išlaisvinkite savo agentus nuo kelių įrenginių ir mobiliųjų aplikacijų stebėjimo. Su LiveAgent nemokama skambučių centro programine įranga, visus savo pokalbius galite atlikti ir priimti LiveAgent aplikacijos valdymo skydelyje. Mūsų nemokama skambučių centro programinė įranga palaiko vidinių pokalbių tarp jūsų agentų funkciją.

Dar viena esminė funkcija yra skambučių įrašymas. Ši funkcija jums suteikia galimybę saugoti ir perklausyti skambučių įrašus mokomaisiais ir teisiniais tikslais. 

Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent
features overview - integration

Papildomos nemokamos funkcijos

Pagerinkite savo bendravimą su klientais, naudodami mūsų nemokamą skambučių centro programinę įrangą. Be skambučių centro funkcijų, jūs taip pat gausite nemokamą universalią bilietavimo sistemą, internetinius pokalbius, žinių bazę ir neribotą leistinų agentų skaičių.

Mūsų nemokama skambučių centro programinė įranga yra neribota visam laikui, tačiau jai taikomi apribojimai, tokie kaip 7 dienų bilieto paieškos istorija, 1 el. pašto adresas, 1 telefono numeris ir 1 internetinių pokalbių mygtukas. Jei jus domina pažangesnės funkcijos arba neriboti pokalbių mygtukai, el. paštas bei į LiveAgent integruotų numerių skaičius, peržiūrėkite mūsų mokamus planus.

Nemokama skambučių centro programinė įranga pašalina klientų aptarnavimo nesėkmes

Lėtas Atsakymo Laikas

12% Amerikiečių, kaip didžiausią su klientų aptarnavimu susijusį nusivylimą, įvardina “greičio trūkumą”. Statista

Aiškumo Trūkumas Žiniasklaidoje

72% vartotojų, savo problemos aiškinimą keliems skirtingiems žmonėms, vertina kaip prastą klientų aptarnavimą. Dimensional Research

Skaidrumo Trūkumas

72% klientų teigia, kad kontaktuodami su klientų aptarnavimu, jie tikisi, kad agentas žinos “kas jie yra, ką jie įsigijo ir apie ką jie bendravo anksčiau”. Microsoft

Men shaking hands - illustration

Išbandykite LiveAgent jau šiandien

LiveAgent yra labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga smulkioms ir vidutinėms įmonėms 2020 metais. Pradėkite su mūsų nemokamu skambučių centro sprendimu ir bet kuriuo metu atsinaujinkite į mokamą versiją, bei gaukite neribotą bilietų istoriją, daugiau funkcijų, neribotus internetinių pokalbių mygtukus, el. pašto adresus, telefono numerius ir kontaktų formas.

Susiję straipsniai suNemokama skambučių centro programinė įranga
752568 Using Contact Groups To Answer VIP Customers Faster

Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster

Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.

485115 How To Create Contact Groups In LiveAgent

How to create Contact groups in LiveAgent

Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.

415713 How To Setup And Create Contacts In LiveAgent

How to setup and create Contacts in LiveAgent

LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.

677682 Custom Roles Available Permissions

Custom roles available permissions

LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Apžvalgos

Peržiūrėkite produktų apžvalgas iš pramonės pusės ir išbandykite visus bendravimo kanalus, kol jūsų „LiveAgent“ ruošiama. Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Get better overview about your support service. Track time spent by each agent supporting customers automatically by LiveAgent’s function - Time tracking.

Time tracking

Time tracking in LiveAgent allows for automatic tracking of time spent by agents on customer support tickets. It also provides the option to force agents to manually input time and add notes. The tracking stops if the agent switches to another ticket or browser tab, ensuring accurate time tracking.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x