Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ieškote „Front“ alternatyvos?

Klientų aptarnavimas yra svarbi sėkmingo verslo dalis. Naudodami tinkamą programinę įrangą, tikrai galite padaryti stebuklus. Ar norėtumėte kitokio pagalbos centro?

Išbandykite „LiveAgent“ šiandien ir sužinokite, kodėl tai jums tinkamiausias pasirinkimas. Patikima bilietų sistema, „omnichannel“ ryšys ir didelis funkcijų bei integracijų pasirinkimas yra tai, kodėl „LiveAgent“ yra teisingas sprendimas

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Stenkitės visur būti pasiekiami savo klientams.
Eikite pirmyn. Su „LiveAgent“.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Galinga „Front“ alternatyva

Pasinaudokite tinkama programine įranga ir pagerinkite klientų aptarnavimą. „LiveAgent“ yra pagalbos centro sprendimas, leidžiantis dar labiau išplėsti bendravimą visais atitinkamais kanalais. El. paštas, tiesioginiai pokalbiai internetu, socialiniai tinklai („Facebook“, „Instagram“ ir „Twitter“), skambučių centras ir žinių bazė yra paruošti naudojimui.

Viskas valdoma per patikimą bilietų sistemą, todėl nereikia nerimauti dėl chaotiškos komunikacijos. Viskas rūšiuojama automatiškai – taip, kaip ir turėtų būti.

Greičiausias tiesioginis pokalbis internetu

Tiesioginis pokalbis internetu yra vienas geriausių ir naudingiausių įrankių, kurį agentas gali naudoti norėdamas bendrauti su savo klientais. Kalbama apie momentinį bendravimą, todėl jis turi būti greitas.

„LiveAgent“ turi greičiausius tiesioginius pokalbius rinkoje ir pokalbio rodymo greitis yra 2,5 sekundės. Be to, galite pamatyti, ką klientai rašo dar iki tol, kol jie paspaus „Siųsti“. Dabar jūs tikrai galite suteikti greitą aptarnavimą ir valdyti bet kokią situaciją.

The fastest live chat on the market

3 priežastys, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

Union icon

Labiau patenkinti klientai

„LiveAgent“ padidina klientų pasitenkinimą ir pagerina konversijų rodiklius.

Increase icon

Padidėjęs produktyvumas

Sumažinkite savo agentų darbo laiką ir išspręskite daugiau klientų užklausų mūsų universalios pašto dėžutės dėka.

Statistic icon

Daugybė funkcijų

Daugiau nei 175 funkcijos, kad jūsų darbo eiga būtų lengvesnė ir malonesnė.

Do more customer support for less money

Geriausios priemonės, teisinga kaina

Puiki klientų aptarnavimo programinė įranga neturi būti brangi. Gaukite reikiamas priemones už teisingą kainą.

„LiveAgent“ turi tris planus prieinamomis kainomis, kuriuose daug įrankių, funkcijų ir integracijų, kad jūsų darbo eiga būtų sklandi ir lengva. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai išsirinkti labiausiai tinkantį jūsų verslui. Peržiūrėkite mūsų mokamus planus ir sužinokite daugiau.

Ar esate pasirengęs išbandyti kitą programinę įrangą?

Ar jau nusprendėte pereiti? „LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Būkite arčiau savo klientų ir greičiau padėkite jiems naudodami „LiveAgent“.

Ready to switch to LiveAgent

Sužinokite, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

  • „Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas

  • Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas

  • „Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas

  • „Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas

  • „Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas

  • „Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga

  • „Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas

  • „Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai