Elektroninės prekybos pristatymo ir grąžinimo pranešimo el. laiškų šablonai padės jums sukurti efektyvesnę komunikaciją su klientais. Šablonuose aptariama, kokią informaciją pateikti klientams, kad būtų lengviau stebėti jų užsakymų būseną. Taip pat aptariama, kaip naudoti rinkodaros strategijas, pvz. rekomendacijų rinkodarą ir produkto pristatymą.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
El. paštas yra puikus būdas palaikyti ryšį su klientais, kurti prekės ženklo tapatybę ir didinti prekės ženklo žinomumą. Tinkama ir gerai atlikta el. pašto rinkodaros strategija taip pat gali žymiai pagerinti jūsų verslą.
Įrodyta, kad el. pašto rinkodara generuoja daugiau konversijų nei visi kiti rinkodaros kanalai ir yra 7% visų el. prekybos operacijų priežastis. Be to, pasak „DMA“, galima uždirbti 42 USD iš kiekvieno 1 USD, investuoto į el. pašto rinkodarą. Ši statistika įrodo, kad el. pašto rinkodara yra būtina visoms el. prekybos įmonėms.
Mes parengėme el. laiškų pavyzdžių, susijusių su pristatymu ir grąžinimu, sąrašą, kad galėtume patobulinti dabartinę strategiją. Skaitykite toliau, kad sužinotumėte, kokius pranešimus galite siųsti savo klientams ir kaip juos informuoti apie įvairius užsakymų apdorojimo etapus.
Dear [customer’s name],
Thank you for shopping with us. Your order number [number] has shipped. You can review the order details below:
INFORMATION ABOUT ORDER [NUMBER]
Order number: [number] placed at [time and date]
Payment: [payment method]
Shipping number: [number] sent by [courier’s name]
DELIVERY ADDRESS
[Delivery data provided by the customer]
Value of products:
Shipping cost:
Payment cost:
Paid:
Hassle-free returns
If you want to invoke your right to return a purchase without giving a reason, our returns system makes the process simple and safe.
Button: [Return the package]
Best,
Customer Service at [company’s name]
Attention: Before picking up your package, please check that it has not been damaged or tampered with. If the package is damaged, and you are afraid that the parcel may have been opened before it was delivered to you, remember to create a ticket with the courier. Only this way can we determine the guilty party and, if applicable, return your money or arrange another shipment.
Hi [customer’s name],
Your order [order number] has been delivered to [name of collection point].
You can pick it up at [collection point address] before [date].
All the best,
[Company]
Hello [customer’s name]
We have received your return request. Thank you for the information!
You can now prepare your return package and wait for the courier to pick it up.
As soon as we receive the package from you with the returned [name of the product(s) ordered], we will refund your money. Refunds take a maximum of [X] days.
Do you have any additional questions? Click this link to read our Frequently Asked Questions section: [Link to FAQ]
Regards,
The [company’s name] Team
RETURN OF ORDER [order number] HAS BEEN ACCEPTED!
Hi [customer’s name]
We have accepted the return of your order number [order number].
——————————————————–
The package contained the following items:
Product 1: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
Product 2: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
Product 3: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
——————————————————–
The refund will be added to your account within the next [X] business days.
Pranešimas apie pristatymą turėtų būti išsiųstas, kai kurjeris ar pristatymo įmonė iš jūsų sandėlio pasiima fizinį produktą. Akivaizdu, kad šis procesas turėtų būti automatizuotas.
Pristatymo pranešimų vaidmuo yra informuoti klientą apie tai, kas vyksta su jo užsakymu. Šis pranešimas taip pat turėtų informuoti gavėją apie tolesnius pristatymo proceso veiksmus. Jei informuosite klientus visais šio proceso etapais, sutaupysite laiko, kurį jūsų agentai turėtų praleisti atsakydami į klientų klausimus apie jų užsakymų būseną.
El. laiškai apie pristatymą turėtų būti suasmeninti, todėl turėtumėte įtraukti kliento vardą ir tiesiogiai jį adresuoti. Be to, tokiuose el. laiškuose turėtų būti nurodytas užsakymo ID, pristatančios įmonės priskirtas siuntos numeris, numatomas pristatymo laikas, kurjerio kontaktinė informacija ir galimos grąžinimo galimybės. Jūsų klientui taip pat turėtų būti suteikta galimybė pakeisti pristatymo datas, jei įmanoma. Pranešime apie pristatymą taip pat gali būti siuntos stebėjimo nuoroda su tiesioginiais atnaujinimais.
Grąžinimo patvirtinimo el. laiške, panašiai kaip pranešime apie pristatymą, turėtų būti:
Toks pranešimas taip pat gali informuoti klientą apie tai, kiek laiko jie turės laukti, kol gaus pinigų grąžinimą.
Ready to put our notification and confirmation email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri padeda tvarkyti įeinančius skambučius ir skundus, valdyti el. paštą ir susieti su VoIP telefono sistema. Jis taip pat siūlo savitarnos ir klientų portalo programinę įrangą, demonstracijas ir nemokamus bandymus. Programinė įranga gali sumažinti bilietų apkrovas, padidinti agentų produktyvumą ir mažinti laukimo laikus klientams. LiveAgent siūlo integruotą kainodarą ir gerą, nuolatinę klientų paramą. Galite susisiekti su jais per jų svetainę ir socialinius tinklus.
„Ipsos“ pagalbos centro kontaktai
„Ipsos“ pagalbos centro kontaktai – yelpaštas, gyvas pokalbis, skambučių centras. Bendravimas per socialinius tinklus. SLA ir susitarimai.
Klientų aptarnavimo lyginamoji ataskaita
Geras klientų aptarnavimas yra svarbiausias išlaikymo variklis. Įmonės turi atitikti klientų lūkesčius, įskaitant nepriekaištingą aptarnavimą ir įsimintinas patirtis. Matuojant klientų aptarnavimo rodiklius ir kurdami tvarkomą ir informuotą komandą, galima gerinti reputaciją, lojalumą ir pajamas. LiveAgent siūlo savo klientams efektyvią aptarnavimą.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis