Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šablonai
  • Elektroninės prekybos pristatymo pranešimo ir grąžinimo patvirtinimo el. laiškų šablonai

Elektroninės prekybos pristatymo pranešimo ir grąžinimo patvirtinimo el. laiškų šablonai

El. paštas yra puikus būdas palaikyti ryšį su klientais, kurti prekės ženklo tapatybę ir didinti prekės ženklo žinomumą. Tinkama ir gerai atlikta el. pašto rinkodaros strategija taip pat gali žymiai pagerinti jūsų verslą.

Įrodyta, kad el. pašto rinkodara generuoja daugiau konversijų nei visi kiti rinkodaros kanalai ir yra 7% visų el. prekybos operacijų priežastis. Be to, pasak „DMA“, galima uždirbti 42 USD iš kiekvieno 1 USD, investuoto į el. pašto rinkodarą. Ši statistika įrodo, kad el. pašto rinkodara yra būtina visoms el. prekybos įmonėms.

Mes parengėme el. laiškų pavyzdžių, susijusių su pristatymu ir grąžinimu, sąrašą, kad galėtume patobulinti dabartinę strategiją. Skaitykite toliau, kad sužinotumėte, kokius pranešimus galite siųsti savo klientams ir kaip juos informuoti apie įvairius užsakymų apdorojimo etapus.

el. laiškų paketas

El. laiškuose po pirkimo gali būti šie elementai:

  • Mandagus prašymas palikti atsiliepimą apie produktą, nes tai yra neįkainojamas žinių apie klientų lūkesčius, nuomones ir nusivylimus šaltinis.
  • Produktai, kurie yra panašūs/tinkami priedai prie tų, kuriuos klientas jau įsigijo
  • Trumpas padėkos pranešimas, parodantis dėkingumą už pirkinį.
  • Papildoma informacija apie gaminio priežiūrą, naudojimą ar produkto DUK.

El. prekybos pristatymo pranešimas ir grąžinimo patvirtinimo el. laiško tema

  • Jūsų paketas bus pristatytas per 1-3 darbo dienas
  • Pristatymo pranešimas
  • [Dieną] gausite užsakymą iš [el. parduotuvės pavadinimas].
  • Užsakymo numeris: [numeris] pristatymo patvirtinimas
  • [Produkto pavadinimas] jums bus išsiųstas šiandien
  • Grąžinimo patvirtinimas
  • Gavome jūsų prašymą grąžinti lėšas
  • Jūsų grąžinama siunta į [įmonės pavadinimas]
užsakymo pristatymo patvirtinimo el. laiškas

Elektroninės prekybos pristatymo pranešimas ir grąžinimo patvirtinimo el. laiškų šablonai

Elektroninės prekybos pristatymo pranešimo el. laiško šablonas #1

Elektroninės prekybos pristatymo pranešimo el. laiško šablonas #2

El. prekybos grąžinimo patvirtinimo el. laiško šablonas #1

El. prekybos grąžinimo patvirtinimo el. laiško šablonas #2

Dažnai užduodami klausimai

Kada turėtų būti išsiųstas el. laiškas su pranešimu apie pristatymą?

Pranešimas apie pristatymą turėtų būti išsiųstas, kai kurjeris ar pristatymo įmonė iš jūsų sandėlio pasiima fizinį produktą. Akivaizdu, kad šis procesas turėtų būti automatizuotas.

Pristatymo pranešimų vaidmuo yra informuoti klientą apie tai, kas vyksta su jo užsakymu. Šis pranešimas taip pat turėtų informuoti gavėją apie tolesnius pristatymo proceso veiksmus. Jei informuosite klientus visais šio proceso etapais, sutaupysite laiko, kurį jūsų agentai turėtų praleisti atsakydami į klientų klausimus apie jų užsakymų būseną.

Kokia informacija turėtų būti pateikta pranešime apie pristatymą?

El. laiškai apie pristatymą turėtų būti suasmeninti, todėl turėtumėte įtraukti kliento vardą ir tiesiogiai jį adresuoti. Be to, tokiuose el. laiškuose turėtų būti nurodytas užsakymo ID, pristatančios įmonės priskirtas siuntos numeris, numatomas pristatymo laikas, kurjerio kontaktinė informacija ir galimos grąžinimo galimybės. Jūsų klientui taip pat turėtų būti suteikta galimybė pakeisti pristatymo datas, jei įmanoma. Pranešime apie pristatymą taip pat gali būti siuntos stebėjimo nuoroda su tiesioginiais atnaujinimais.

El. laiškų šablonų pritaikymas
Lengvai suasmeninkite el. laiškų šablonus „LiveAgent“ programoje

Kokia informacija turėtų būti grąžinimo patvirtinimo el. laiške?

Grąžinimo patvirtinimo el. laiške, panašiai kaip pranešime apie pristatymą, turėtų būti:

  • Gavėjo vardas.
  • Užsakymo numeris arba ID.
  • Siuntimo numeris.
  • Informacija apie tai, kuris kurjeris yra atsakingas už pakuotės pristatymą atgal į parduotuvę.
  • Numatoma grąžinimo data.

Toks pranešimas taip pat gali informuoti klientą apie tai, kiek laiko jie turės laukti, kol gaus pinigų grąžinimą.

Ready to put our notification and confirmation email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Try LiveAgent
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kada turėtų būti išsiųstas el. laiškas su pranešimu apie pristatymą?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pranešimas apie pristatymą turėtų būti išsiųstas, kai kurjeris ar pristatymo įmonė iš jūsų sandėlio pasiima fizinį produktą. Akivaizdu, kad šis procesas turėtų būti automatizuotas.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kokia informacija turėtų būti grąžinimo patvirtinimo el. laiške?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “El. laiškai apie pristatymą turėtų būti suasmeninti, todėl turėtumėte įtraukti kliento vardą ir tiesiogiai jį adresuoti. Be to, tokiuose el. laiškuose turėtų būti nurodytas užsakymo ID, pristatančios įmonės priskirtas siuntos numeris, numatomas pristatymo laikas, kurjerio kontaktinė informacija ir galimos grąžinimo galimybės.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kokia informacija turėtų būti grąžinimo patvirtinimo el. laiške?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Grąžinimo patvirtinimo el. laiške, panašiai kaip pranešime apie pristatymą, turėtų būti: gavėjo vardas, užsakymo numeris/ID, pristatymo numeris, pristatymo informacija. Toks pranešimas taip pat gali informuoti klientą apie tai, kiek laiko jis turės laukti, kol gaus grąžinamus pinigus.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai