• Šablonai
  • Elektroninės prekybos pristatymo pranešimo ir grąžinimo patvirtinimo el. laiškų šablonai

Elektroninės prekybos pristatymo pranešimo ir grąžinimo patvirtinimo el. laiškų šablonai

El. paštas yra puikus būdas palaikyti ryšį su klientais, kurti prekės ženklo tapatybę ir didinti prekės ženklo žinomumą. Tinkama ir gerai atlikta el. pašto rinkodaros strategija taip pat gali žymiai pagerinti jūsų verslą.

Įrodyta, kad el. pašto rinkodara generuoja daugiau konversijų nei visi kiti rinkodaros kanalai ir yra 7% visų el. prekybos operacijų priežastis. Be to, pasak „DMA“, galima uždirbti 42 USD iš kiekvieno 1 USD, investuoto į el. pašto rinkodarą. Ši statistika įrodo, kad el. pašto rinkodara yra būtina visoms el. prekybos įmonėms.

Mes parengėme el. laiškų pavyzdžių, susijusių su pristatymu ir grąžinimu, sąrašą, kad galėtume patobulinti dabartinę strategiją. Skaitykite toliau, kad sužinotumėte, kokius pranešimus galite siųsti savo klientams ir kaip juos informuoti apie įvairius užsakymų apdorojimo etapus.

el. laiškų paketas

El. laiškuose po pirkimo gali būti šie elementai:

  • Mandagus prašymas palikti atsiliepimą apie produktą, nes tai yra neįkainojamas žinių apie klientų lūkesčius, nuomones ir nusivylimus šaltinis.
  • Produktai, kurie yra panašūs/tinkami priedai prie tų, kuriuos klientas jau įsigijo
  • Trumpas padėkos pranešimas, parodantis dėkingumą už pirkinį.
  • Papildoma informacija apie gaminio priežiūrą, naudojimą ar produkto DUK.

El. prekybos pristatymo pranešimas ir grąžinimo patvirtinimo el. laiško tema

  • Jūsų paketas bus pristatytas per 1-3 darbo dienas
  • Pristatymo pranešimas
  • [Dieną] gausite užsakymą iš [el. parduotuvės pavadinimas].
  • Užsakymo numeris: [numeris] pristatymo patvirtinimas
  • [Produkto pavadinimas] jums bus išsiųstas šiandien
  • Grąžinimo patvirtinimas
  • Gavome jūsų prašymą grąžinti lėšas
  • Jūsų grąžinama siunta į [įmonės pavadinimas]
užsakymo pristatymo patvirtinimo el. laiškas

Elektroninės prekybos pristatymo pranešimas ir grąžinimo patvirtinimo el. laiškų šablonai

Elektroninės prekybos pristatymo pranešimo el. laiško šablonas #1

Dear [customer’s name],

Thank you for shopping with us. Your order number [number] has shipped. You can review the order details below:

INFORMATION ABOUT ORDER [NUMBER]
Order number: [number] placed at [time and date]
Payment: [payment method]
Shipping number: [number] sent by [courier’s name]

DELIVERY ADDRESS
[Delivery data provided by the customer]

Value of products:
Shipping cost:
Payment cost:
Paid:

Hassle-free returns

If you want to invoke your right to return a purchase without giving a reason, our returns system makes the process simple and safe.

Button: [Return the package]

Best,
Customer Service at [company’s name]

Attention: Before picking up your package, please check that it has not been damaged or tampered with. If the package is damaged, and you are afraid that the parcel may have been opened before it was delivered to you, remember to create a ticket with the courier. Only this way can we determine the guilty party and, if applicable, return your money or arrange another shipment.

Elektroninės prekybos pristatymo pranešimo el. laiško šablonas #2

Hi [customer’s name],

Your order [order number] has been delivered to [name of collection point].

You can pick it up at [collection point address] before [date].

All the best,
[Company]

El. prekybos grąžinimo patvirtinimo el. laiško šablonas #1

Hello [customer’s name]

We have received your return request. Thank you for the information!

You can now prepare your return package and wait for the courier to pick it up.

As soon as we receive the package from you with the returned [name of the product(s) ordered], we will refund your money. Refunds take a maximum of [X] days.

Do you have any additional questions? Click this link to read our Frequently Asked Questions section: [Link to FAQ]

Regards,
The [company’s name] Team

El. prekybos grąžinimo patvirtinimo el. laiško šablonas #2

RETURN OF ORDER [order number] HAS BEEN ACCEPTED!

Hi [customer’s name]

We have accepted the return of your order number [order number].
——————————————————–

The package contained the following items:

Product 1: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
Product 2: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
Product 3: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]

——————————————————–

The refund will be added to your account within the next [X] business days.

Dažnai užduodami klausimai

Kada turėtų būti išsiųstas el. laiškas su pranešimu apie pristatymą?

Pranešimas apie pristatymą turėtų būti išsiųstas, kai kurjeris ar pristatymo įmonė iš jūsų sandėlio pasiima fizinį produktą. Akivaizdu, kad šis procesas turėtų būti automatizuotas.

Pristatymo pranešimų vaidmuo yra informuoti klientą apie tai, kas vyksta su jo užsakymu. Šis pranešimas taip pat turėtų informuoti gavėją apie tolesnius pristatymo proceso veiksmus. Jei informuosite klientus visais šio proceso etapais, sutaupysite laiko, kurį jūsų agentai turėtų praleisti atsakydami į klientų klausimus apie jų užsakymų būseną.

Kokia informacija turėtų būti pateikta pranešime apie pristatymą?

El. laiškai apie pristatymą turėtų būti suasmeninti, todėl turėtumėte įtraukti kliento vardą ir tiesiogiai jį adresuoti. Be to, tokiuose el. laiškuose turėtų būti nurodytas užsakymo ID, pristatančios įmonės priskirtas siuntos numeris, numatomas pristatymo laikas, kurjerio kontaktinė informacija ir galimos grąžinimo galimybės. Jūsų klientui taip pat turėtų būti suteikta galimybė pakeisti pristatymo datas, jei įmanoma. Pranešime apie pristatymą taip pat gali būti siuntos stebėjimo nuoroda su tiesioginiais atnaujinimais.

El. laiškų šablonų pritaikymas
Lengvai suasmeninkite el. laiškų šablonus „LiveAgent“ programoje

Kokia informacija turėtų būti grąžinimo patvirtinimo el. laiške?

Grąžinimo patvirtinimo el. laiške, panašiai kaip pranešime apie pristatymą, turėtų būti:

  • Gavėjo vardas.
  • Užsakymo numeris arba ID.
  • Siuntimo numeris.
  • Informacija apie tai, kuris kurjeris yra atsakingas už pakuotės pristatymą atgal į parduotuvę.
  • Numatoma grąžinimo data.

Toks pranešimas taip pat gali informuoti klientą apie tai, kiek laiko jie turės laukti, kol gaus pinigų grąžinimą.

Ready to put our notification and confirmation email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kada turėtų būti išsiųstas el. laiškas su pranešimu apie pristatymą?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pranešimas apie pristatymą turėtų būti išsiųstas, kai kurjeris ar pristatymo įmonė iš jūsų sandėlio pasiima fizinį produktą. Akivaizdu, kad šis procesas turėtų būti automatizuotas.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kokia informacija turėtų būti grąžinimo patvirtinimo el. laiške?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “El. laiškai apie pristatymą turėtų būti suasmeninti, todėl turėtumėte įtraukti kliento vardą ir tiesiogiai jį adresuoti. Be to, tokiuose el. laiškuose turėtų būti nurodytas užsakymo ID, pristatančios įmonės priskirtas siuntos numeris, numatomas pristatymo laikas, kurjerio kontaktinė informacija ir galimos grąžinimo galimybės.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kokia informacija turėtų būti grąžinimo patvirtinimo el. laiške?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Grąžinimo patvirtinimo el. laiške, panašiai kaip pranešime apie pristatymą, turėtų būti: gavėjo vardas, užsakymo numeris/ID, pristatymo numeris, pristatymo informacija. Toks pranešimas taip pat gali informuoti klientą apie tai, kiek laiko jis turės laukti, kol gaus grąžinamus pinigus.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai