Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šablonai
  • Elektroninės prekybos el. laiškų šablonai

Elektroninės prekybos el. laiškų šablonai

Elektroninė prekyba auga neįtikėtinai sparčiai, ir šiuo metu šiai pramonei nėra nieko svarbesnio kaip artėjantis išpardavimų sezonas. 2019 m. pasauliniai elektroninės prekybos pardavimai viršijo 3,4 mlrd. USD, o 2021 m. jie turėtų pasiekti 4,9 mlrd. USD (šaltinis). Taigi, jei turite elektroninės prekybos parduotuvę, tai paskutinė galimybė pasiruošti. Jei to dar nepadarėte, pats laikas peržiūrėti savo elektroninės prekybos rinkodaros strategiją.

Į kuriuos strategijos aspektus turėtumėte sutelkti dėmesį? El. laiškai yra pageidaujamas bendravimo būdas elektroninės prekybos įmonėms. Tiesą sakant, 72 % žmonių (įskaitant tūkstantmečio kartą ir paauglius) renkasi el. paštą kaip pagrindinę bendravimo su įmonėmis formą (šaltinis).

Atsižvelgdami į visa tai, suteiksime jums visus reikalingus išteklius ir patarimus, kaip sustiprinti jūsų el. prekybos el. pašto rinkodaros strategiją, įskaitant įvairių tipų el. laiškus, kuriuos turėsite naudoti norėdami atkreipti klientų dėmesį.

El. laiškų šablonų pritaikymas
Tinkinkite el. laiškų šablonus „LiveAgent“ bilietų sistemos informacijos suvestinėje

El. pašto rinkodaros strategijos: pagrindai

Prieš pradėdami masinį el. laiškų siuntimą savo klientams, svarbu apibrėžti savo el. pašto rinkodaros strategijos tikslus. Jūsų tikslai bus visos jūsų veiklos pagrindas ir padės įvertinti rezultatus.

Jei tik pradėsite rašyti el. laiškus be tvirtos strategijos, rizikuojate siųsti žinutes, kurios neduos norimų rezultatų. Klausimas, kurį turite užduoti sau kaip el. prekybos verslui, yra toks: „Ką aš noriu pasiekti?

Jūsų tikslai gali būti:

  • Naujų klientų konvertavimas
  • Pardavimų didinimas
  • Apžvalgų ir atsiliepimų rinkimas
  • Skatinti klientų lojalumą ir gerinti komunikaciją
  • Informacijos teikimas klientams (apie specialius pasiūlymus, naujus produktus ar atnaujinimus ir kt.)
  • Savo įmonės pristatymas ir išskirtinės pardavimo vietos

Akivaizdu, kad jums nereikia pasirinkti tik vieno iš šių tikslų. Tačiau su  galimybes, kurias siūlo el. pašto rinkodara, siekiama turėti keletą aiškiai apibrėžtų tikslų. Jei bandysite pasiekti per daug tikslų, jūsų kampanijos bus prastos. Sutelkdami dėmesį į jums svarbiausius tikslus, galite efektyviai panaudoti savo išteklius ir negaišti laiko kurdami el. laiškų turinį, kuris neteikia jokios naudos jūsų vartotojams.

Pažiūrėkime, ką galite padaryti, kad pasiektumėte aiškiai apibrėžtus tikslus.

Elektroninės prekybos el. laiškų šablonai
Parašyti atsakymai, naudojami kaip tinkinami el. laiškų šablonai

Geriausių patarimų santrauka, skirta el. prekybos el. pašto rinkodarai

  • Būkite nuoseklūs siunčiamų el. laiškų skaičiaus atžvilgiu ir drastiškai nekeiskite jų dažnumo
  • El. pašto sąrašus gaukite teisėtu būdu – nepirkite kontaktų sąrašų
  • Išvalykite sąrašus nuo „brukalo spąstų“
  • Venkite būti pažymėti kaip brukalas
  • Suasmeninkite el. laiškus
  • Būkite nuoseklūs kurdami el. laiškų dizainą
  • Rašydami temas naudokite kūrybiškumą
  • Atlikite A/B testus
  • Visada parašykite išankstinės peržiūros antraštę
  • Sukurkite gražią pusiausvyrą tarp teksto ir vaizdų
  • Matomoje vietoje patalpinkite prenumeratos atsisakymo mygtuką
  • Venkite trumpinti nuorodas
  • Segmentuokite savo kontaktus pagal jų pomėgius, pirkimo istoriją ir pan.
  • Pritaikykite, modifikuokite arba iš naujo užsibrėžkite savo tikslus laikui bėgant

Kaip minėjome pradžioje, paruošėme šiek tiek medžiagos, kad galėtumėte pritaikyti teoriją praktiškai ir pradėti bendrauti su potencialiais ir esamais klientais el. paštu.

El. laiško temos prieš išpardavimą

  • Nepraleiskite progos – išpardavimų sezonas prasideda [kitą savaitę/pirmadienį/po X dienų ir pan.

Produkto išpardavimo el. laiško šablono temos

  • Geros naujienos – mūsų kainos krenta
  • Įspėjimas apie kainos sumažėjimą: iki [X] % nuolaida pasirinktoms prekėms

Užsakymo patvirtinimo el. laiško temos

  • Sėkmė! Gavome jūsų užsakymą

Paskutinės galimybės el. laiško šablonų temos

  • Iš kolekcijos [pavadinimas] liko tik keli [elementai]. Apsipirkite dabar
  • [X] % nuolaida baigsis po [Y] valandos. Tai paskutinė jūsų galimybė nusipirkti [prekių]

Palikto pirkinių krepšelio el. laiškų temos

  • Kai ką palikote savo krepšelyje
  • Nepamirškite užsisakyti [prekės, kuri yra vartotojo krepšelyje, pavadinimas]
  • Vis dar svarstote? Užbaikite pirkimą, kol [prekė] dar yra!

Elektroninės prekybos el. laiškų šablonai

Išankstinio pardavimo el. laiško šablonas


1 prekės pardavimo el. laiško šablonas 


2 prekės pardavimo el. laiško šablonas 


3 prekės pardavimo el. laiško šablonas 


Paskutinės galimybės el. laiško šablonas nr. 1


Paskutinės galimybės el. laiško šablonas nr. 2


1 el. laiško šablonas su kuponu


2 el. laiško šablonas su kuponu – kaip padėka už kažką


1 papildomo pardavimo/kryžminio pardavimo el. laiško šablonas – daugiausia dėmesio skiriama kryžminiam pardavimui


2 papildomo pardavimo/kryžminio pardavimo el. laiško šablonas -daugiausia dėmesio skiriama papildomiems pardavimams

El. prekybos el. paštas – dažniausiai užduodami klausimai

Kas yra el. prekybos el. paštas?

El. paštas yra seniai naudojama rinkodaros priemonė. Pardavimų tunelyje aprašoma veiksmų seka, kurią lankytojas praeina nuo pradinio susidomėjimo iki pirkimo. Elektroninėje komercijoje el. paštas yra veiksmingas būdas reklamuoti produktą ar paslaugą, siunčiant el. laiškus vartotojui, kai jis apsilanko svetainėje.

Kaip sukurti el. pašto sąrašą el. prekyboje?

Norint sukurti el. pašto sąrašą el. prekyboje, jums reikia el. pašto rinkodaros įrankio, kuris yra pritaikytas el. prekybai. Taip galėtumėte sukurti formą, skirtą surinkti savo klientų informaciją ir siųsti el. laiškus, padedančius užmegzti ryšį su klientais, o taip pat pranešti savo verslo naujienas. Tokio įrankio pavyzdys būtų „Mailchimp“.

Kuo el. paštas naudingas el. prekybai?

El. paštas yra populiariausias būdas bendrauti internete. El. laiško siuntimas dažnai yra pirmas pirkimo proceso žingsnis.

Sign up for our free 14-day trial. No credit card required.

Test LiveAgent's automation, canned messages, email templates and ticketing capabilities. Better customer service is right<br /> around the corner.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra elektroninės komercijos el. laiškas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “El. paštas yra seniai naudojama rinkodaros priemonė. Pardavimų tunelyje aprašoma veiksmų seka, kurią lankytojas praeina nuo pradinio susidomėjimo iki pirkimo. Elektroninėje komercijoje el. paštas yra veiksmingas būdas reklamuoti produktą ar paslaugą, siunčiant el. laiškus vartotojui, kai jis apsilanko svetainėje.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip sukurti el. pašto sąrašą el. prekyboje?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Norint sukurti el. pašto sąrašą el. prekyboje, jums reikia el. pašto rinkodaros įrankio, kuris yra pritaikytas el. prekybai. Taip galėtumėte sukurti formą, skirtą surinkti savo klientų informaciją ir siųsti el. laiškus, padedančius užmegzti ryšį su klientais, o taip pat pranešti savo verslo naujienas. Tokio įrankio pavyzdys būtų „Mailchimp“.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuo el. paštas naudingas el. prekybai?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “El. paštas yra populiariausias būdas bendrauti internete. El. laiško siuntimas dažnai yra pirmas pirkimo proceso žingsnis.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai