• Šablonai
  • Elektroninės prekybos el. laiškų šablonai

Elektroninės prekybos el. laiškų šablonai

E-commerce is growing at an incredibly fast pace, and right now there’s nothing more important for this industry as the upcoming sales season. In 2019, worldwide sales generated by e-commerce totaled over $3.4 bn, and they are expected to reach $4.9 bn in 2021 (source). So, if you own an e-commerce store, it’s the last chance for you to get ready. If you haven’t already done so, it’s time to review your e-commerce marketing strategy.

Which aspects of your strategy should you focus on? Everything points towards emails being the preferred communication method for e-commerce businesses. In fact, 72% of people (including millennials and teenagers) prefer email as their main source of communication with businesses (source).

Taking all of this into account, we will provide you with all of the necessary resources and tips to boost your e-commerce email marketing strategy – including different types of emails you will need to use to attract your customers’ attention.

El. laiškų šablonų pritaikymas
Tinkinkite el. laiškų šablonus „LiveAgent“ bilietų sistemos informacijos suvestinėje

El. pašto rinkodaros strategijos: pagrindai

Prieš pradėdami masinį el. laiškų siuntimą savo klientams, svarbu apibrėžti savo el. pašto rinkodaros strategijos tikslus. Jūsų tikslai bus visos jūsų veiklos pagrindas ir padės įvertinti rezultatus.

Jei tik pradėsite rašyti el. laiškus be tvirtos strategijos, rizikuojate siųsti žinutes, kurios neduos norimų rezultatų. Klausimas, kurį turite užduoti sau kaip el. prekybos verslui, yra toks: „Ką aš noriu pasiekti?

Jūsų tikslai gali būti:

  • Naujų klientų konvertavimas
  • Pardavimų didinimas
  • Apžvalgų ir atsiliepimų rinkimas
  • Skatinti klientų lojalumą ir gerinti komunikaciją
  • Informacijos teikimas klientams (apie specialius pasiūlymus, naujus produktus ar atnaujinimus ir kt.)
  • Savo įmonės pristatymas ir išskirtinės pardavimo vietos

Obviously, you don’t have to choose just one of these goals. However, with all of the possibilities that are offered by email marketing, the aim is to have a few clearly defined objectives. Trying to hit too many targets will result in the underperformance of your campaigns. By focusing on the goals that are most important to you, you can efficiently utilize your resources and avoid wasting time on creating email content that does not add any value to your users. 

Pažiūrėkime, ką galite padaryti, kad pasiektumėte aiškiai apibrėžtus tikslus.

El. pašto rinkodaros strategijos: pagrindai - Www.liveagent.com - App - Uploads - 2020 - 11 - Canned Responses Feature LiveAgent.gif
Parašyti atsakymai, naudojami kaip tinkinami el. laiškų šablonai

Geriausių patarimų santrauka, skirta el. prekybos el. pašto rinkodarai

  • Būkite nuoseklūs siunčiamų el. laiškų skaičiaus atžvilgiu ir drastiškai nekeiskite jų dažnumo
  • El. pašto sąrašus gaukite teisėtu būdu – nepirkite kontaktų sąrašų
  • Išvalykite sąrašus nuo „brukalo spąstų“
  • Venkite būti pažymėti kaip brukalas
  • Suasmeninkite el. laiškus
  • Būkite nuoseklūs kurdami el. laiškų dizainą
  • Rašydami temas naudokite kūrybiškumą
  • Atlikite A/B testus
  • Visada parašykite išankstinės peržiūros antraštę
  • Sukurkite gražią pusiausvyrą tarp teksto ir vaizdų
  • Matomoje vietoje patalpinkite prenumeratos atsisakymo mygtuką
  • Venkite trumpinti nuorodas
  • Segmentuokite savo kontaktus pagal jų pomėgius, pirkimo istoriją ir pan.
  • Pritaikykite, modifikuokite arba iš naujo užsibrėžkite savo tikslus laikui bėgant

Kaip minėjome pradžioje, paruošėme šiek tiek medžiagos, kad galėtumėte pritaikyti teoriją praktiškai ir pradėti bendrauti su potencialiais ir esamais klientais el. paštu.

El. laiško temos prieš išpardavimą

  • Nepraleiskite progos – išpardavimų sezonas prasideda [kitą savaitę/pirmadienį/po X dienų ir pan.

Produkto išpardavimo el. laiško šablono temos

  • Geros naujienos – mūsų kainos krenta
  • Įspėjimas apie kainos sumažėjimą: iki [X] % nuolaida pasirinktoms prekėms

Užsakymo patvirtinimo el. laiško temos

  • Sėkmė! Gavome jūsų užsakymą

Paskutinės galimybės el. laiško šablonų temos

  • Iš kolekcijos [pavadinimas] liko tik keli [elementai]. Apsipirkite dabar
  • [X] % nuolaida baigsis po [Y] valandos. Tai paskutinė jūsų galimybė nusipirkti [prekių]

Palikto pirkinių krepšelio el. laiškų temos

  • Kai ką palikote savo krepšelyje
  • Nepamirškite užsisakyti [prekės, kuri yra vartotojo krepšelyje, pavadinimas]
  • Vis dar svarstote? Užbaikite pirkimą, kol [prekė] dar yra!

Elektroninės prekybos el. laiškų šablonai

Išankstinio pardavimo el. laiško šablonas


Hi [name]!

We are reaching out with some good news: our [annual/seasonal] sale is kicking off soon.

We’ve been working on an exceptional offer for the last few weeks, so you can expect big discounts coming your way.

Click here [link] to set an email reminder for a price drop alert if you don’t want to miss out!

Want to learn more? Go to our website [link]

Best,
The [company] team


1 prekės pardavimo el. laiško šablonas 


Hi [name],

Here’s your requested price drop alert!

We lowered prices on [all our products/selected products] by up to [X]%.

To get the discount, use this unique code at the checkout:

PROMO CODE: [code]

Hurry up, the offer expires on [date]!


2 prekės pardavimo el. laiško šablonas 


Hey [name]!

We think you should know that our prices have just dropped.

You can enjoy discounts of up to [X]% off on [all our products/selected products].

Have a look at some examples of discounted items:

[A list of the most greatly discounted products with images]

Click the button below to start shopping:

[button] ACCESS THE STORE


3 prekės pardavimo el. laiško šablonas 


Hi [name],

Our [spring/summer/fall/winter/annual/seasonal] sales have just kicked off.

You can get our products for [X]% less than usual. Just use the following code at the checkout:

[code]

Hurry up, this offer only lasts for [Y] days.

[button] BUY NOW


Paskutinės galimybės el. laiško šablonas nr. 1


Hey [name],

It’s your last chance to get our products with a [X]% discount.

Have a look at some of the items that are still available:

[Examples of products that are still in stock].

The offer expires [today/tomorrow], so you have only [Y] hours left.

[Button] SHOP NOW

Best,
The [company] Customer Service Team


Paskutinės galimybės el. laiško šablonas nr. 2


Hey there!

Our [seasonal/annual] sale ends [today/tomorrow].

This means you only have [Y] hours left to save on selected products.

Discounts are automatically applied at checkout, you just need to add items that you like to your cart.

[Button] SHOP THE SALE

Here’s what you can buy:

[Images of discounted products].


1 el. laiško šablonas su kuponu


Hello [name],

We have something special for you:

Next time you shop with us, use the code below to get a [X]% discount on any item you select.

[code]

Follow this link to use your coupon [link]


2 el. laiško šablonas su kuponu – kaip padėka už kažką


Hi [name]!
Thank you for [filling out our survey/your support/posting your review].
You can find your [X]% off coupon code below:

[code]

If you have any questions about how to apply the code, don’t hesitate to contact us at [email address].

And once again – thank you for your help!

Regards,
Customer Satisfaction Team at [company]


1 papildomo pardavimo/kryžminio pardavimo el. laiško šablonas – daugiausia dėmesio skiriama kryžminiam pardavimui


Hi there [name],

You left your shopping cart full of cool stuff.

We hope that you are still interested in buying our products.

To help you make up your mind, we’ve created a list of products similar to the one sitting in your cart.

Maybe you’ll find a better fit below:
[A list of products with pictures]

But no worries – the previous products are still waiting for you.

Button: Go my cart


2 papildomo pardavimo/kryžminio pardavimo el. laiško šablonas -daugiausia dėmesio skiriama papildomiems pardavimams


Hello [name],

You bought a [product] from us recently.

You may be also interested in a few other products that work well with [item that was bought].

Here’s what we’ve got for you:

[A list of products with pictures]

[SHOP]

Best,
[name and position]

El. prekybos el. paštas – dažniausiai užduodami klausimai

Kas yra el. prekybos el. paštas?

El. paštas yra seniai naudojama rinkodaros priemonė. Pardavimų tunelyje aprašoma veiksmų seka, kurią lankytojas praeina nuo pradinio susidomėjimo iki pirkimo. Elektroninėje komercijoje el. paštas yra veiksmingas būdas reklamuoti produktą ar paslaugą, siunčiant el. laiškus vartotojui, kai jis apsilanko svetainėje.

Kaip sukurti el. pašto sąrašą el. prekyboje?

Norint sukurti el. pašto sąrašą el. prekyboje, jums reikia el. pašto rinkodaros įrankio, kuris yra pritaikytas el. prekybai. Taip galėtumėte sukurti formą, skirtą surinkti savo klientų informaciją ir siųsti el. laiškus, padedančius užmegzti ryšį su klientais, o taip pat pranešti savo verslo naujienas. Tokio įrankio pavyzdys būtų „Mailchimp“.

Kuo el. paštas naudingas el. prekybai?

El. paštas yra populiariausias būdas bendrauti internete. El. laiško siuntimas dažnai yra pirmas pirkimo proceso žingsnis.

Sign up for our free 14-day trial. No credit card required.

Test LiveAgent's automation, canned messages, email templates and ticketing capabilities. Better customer service is right<br> around the corner.

Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai