• Šablonai
  • Išankstinės internetinio seminaro peržiūros el. laiškų šablonai

Išankstinės internetinio seminaro peržiūros el. laiškų šablonai

Taigi jūs ilgai planavote ir organizavote puikų internetinį seminarą, o renginio dienai viskas jau paruošta. Jūsų prezentacija buvo paruošta ir surepetuota, susitarta su pranešėjais, sukurtas renginio puslapis, išbandyta transliavimo įranga ir programinė įranga. Visi svarbiausi dalykai jau aptarti, tiesa? Ne. Jei vyksta geriausias pasaulyje internetinis seminaras, bet ten nėra kam jo žiūrėti, ar jis iš tikrųjų įvyko?

Todėl vienas iš svarbiausių pasiruošimo internetiniam seminarui aspektų yra paskatinti žmones registruoti savo dalyvavimą ir užtikrinti, kad kuo daugiau jų iš tikrųjų dalyvautų internetiniame seminare, kai jis vyksta. Yra daugybė būdų reklamuoti savo internetinius seminarus, įskaitant mokamą reklamą ir įrašus socialinių tinklų platformose.

Tačiau elektroninio pašto rinkodara išlieka vienu populiariausių ir ekonomiškiausių reklamos sprendimų. Taigi internetinio seminaro el. laiškai yra vienas geriausių būdų reklamuoti būsimą internetinę konferenciją ar pokalbį.

„MarketMuse“ išankstinės internetinio seminaro peržiūros el. laiškų šablonai
„MarketMuse“ išankstinės internetinio seminaro peržiūros el. laiškas

Išankstinės internetinio seminaro peržiūros el. laiškų turinys

Prieš pradedant internetinį seminarą, patartina išsiųsti žinučių seriją el. pašto duomenų bazėje esantiems žmonėms. Pradėkite nuo kvietimo el. laiško, po to seka registracijos patvirtinimo el. laiškas, o baikite vienu ar daugiau priminimų el. laiškų artėjant internetinio seminaro datai. Daugelyje el. laiškų turėtų būti šie informacijos fragmentai, kad el. laiško gavėjai galėtų peržiūrėti, ko jie gali tikėtis:

  • Jūsų renginio laikas ir data – akivaizdu, kad žmonės turi žinoti, kada vyks internetinis seminaras, ir galėtų pasižymėti datą. Nepamirškite įtraukti laiko juostos, nes internetinės konferencijos gali pritraukti pasaulinę auditoriją.
  • Siūloma nauda – reklamuokite savo renginį, nurodydami, ko jūsų auditorija gali išmokti per internetinį seminarą ir, svarbiausia, kaip informacija padės išspręsti iškilusias problemas.
  • Išsami informacija apie pranešėjus – įtraukiama informacija, pvz., jų vardai, biografija, nuotraukos, prezentacijų pavadinimai ir ankstesnė patirtis, dėl kurios jie yra tam tikros srities ekspertai. Įtraukite nuorodas į jų „YouTube“ kanalus, „Instagram“ ir kitus socialinius tinklus, kad auditorija galėtų susipažinti su jais ir jų ankstesniais darbais.
„LinkedIn“ internetinio seminaro slaptos peržiūros el. laiško šablonas

Išankstinės internetinio seminaro peržiūros el. laiškų temos

  • Jūsų kvietimas į [įmonės] internetinį seminarą [tema]
  • Nenorėsite praleisti būsimo [pavadinimas] internetinio seminaro
  • Registracija baigta! Štai ko galite tikėtis…
  • [Pavadinimas] internetinio seminaro registracijos patvirtinimas ir įžvalgos
  • Priminimas: mūsų internetinis renginys vyksta [šiandien/rytoj/šią savaitę]
  • Nepamirškite apie būsimą [įmonės] internetinį seminarą!

Išankstinės internetinio seminaro peržiūros el. laiškų šablonai

1 išankstinės internetinio seminaro peržiūros el. laiško šablonas – kvietimas su peržiūra


Hello,

We wanted to provide you with additional info about our upcoming webinar, [title], which will be taking place at [time including zone] on the [date].

We’ve secured [X] speakers that will cover a wide range of topics in the [subject] area, including:

Speaker and presentation 1
Speaker and presentation 2
Speaker and presentation 3…

You can find more information about the speakers and the event here [link]. Click on the button below to save your spot.

[Sign up]

Best,
[Name] from [company]

2 išankstinės internetinio seminaro peržiūros el. laiško šablonas – registracijos patvirtinimas su įžvalgomis


Dear [name],

Thank you for registering for our upcoming webinar, [title].

You’re all signed up, and you’ll be able to watch the live stream on the day of the event by following the link below:

[View the webinar]

Here are just a few of the things you’ll be able to learn by watching the live broadcast:

Insight 1
Insight 2
Insight 3…

Check out the website [link] for more info or reply to this email if you have any questions.

Kind regards,
[Name]

3 išankstinės internetinio seminaro peržiūros el. laiško šablonas – priminimas su vaizdo anonsu


Hi [name],

We’re just letting you know that the [title] webinar that you registered for is taking place [today/tomorrow/this week] at [time including zone].

Below you can watch a sneak peek of the event to get a taste of what you can expect.

[Video trailer]

More information about the webinar can be found on our website.

[Find out more]

See you soon!
[Name], [position] at [company]

Dažnai užduodami klausimai

Prieš kiek laiko turėčiau išsiųsti išankstinį el. laišką apie internetinį seminarą?

Nedvejodami nusiųskite kvietimą, kai tik jūsų renginys bus visiškai suplanuotas. Registracijos patvirtinimas turėtų būti išsiųstas iškart sulaukus atsakymo, kad asmuo žinotų, jog registracijos procesas buvo sėkmingas. Galiausiai turėtumėte išsiųsti priminimą el. paštu likus savaitei iki renginio, o kitą – likus dienai iki renginio.

Ar mano išankstiname el. laiške apie internetinį seminarą turėtų būti raginimas veikti?

Kvietimo el. laiške visada turėtumėte įtraukti raginimo veikti mygtuką, kad gavėjams būtų kuo lengviau užsiregistruoti į jūsų internetinį seminarą. Jūsų raginime veikti gali būti tokių žodžių kaip „Prisiregistruoti“, „Registruotis dabar“ arba „Rezervuoti vietą“. Jūs netgi galite įtraukti kelis raginimo veikti veiksmus, pvz., mygtuką „Skaityti daugiau“, kuris nukreipia į puslapį su daugiau informacijos apie renginį.

Kokių rezultatų galima pasiekti internetiniuose seminaruose?

Galimybė susisiekti su potencialiais klientais yra bene pagrindinis internetinių seminarų privalumas, todėl norima pritraukti didelę auditoriją gerai parašytais el. laiškais. Sėkmingi internetiniai seminarai gali:

Discover all that LiveAgent has to offer with our free 14-day trial.

No credit card required. Enjoy advanced features like live chat, automations, email templates, canned responses, and social media integrations.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Prieš kiek laiko turėčiau išsiųsti išankstinį el. laišką apie internetinį seminarą?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Nedvejodami nusiųskite kvietimą, kai tik jūsų renginys bus visiškai suplanuotas. Registracijos patvirtinimas turėtų būti išsiųstas iškart sulaukus atsakymo, kad asmuo žinotų, jog registracijos procesas buvo sėkmingas.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar mano išankstiname el. laiške apie internetinį seminarą turėtų būti raginimas veikti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kvietimo el. laiške visada turėtumėte įtraukti raginimo veikti mygtuką, kad gavėjams būtų kuo lengviau užsiregistruoti į jūsų internetinį seminarą.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kokių rezultatų galima pasiekti internetiniuose seminaruose?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Sėkmingi internetiniai seminarai gali padidinti klientų susidomėjimą, pritraukti naujų potencialių klientų ir gauti didelę IG.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai