Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šablonai
  • Išankstinės internetinio seminaro peržiūros el. laiškų šablonai

Išankstinės internetinio seminaro peržiūros el. laiškų šablonai

Taigi jūs ilgai planavote ir organizavote puikų internetinį seminarą, o renginio dienai viskas jau paruošta. Jūsų prezentacija buvo paruošta ir surepetuota, susitarta su pranešėjais, sukurtas renginio puslapis, išbandyta transliavimo įranga ir programinė įranga. Visi svarbiausi dalykai jau aptarti, tiesa? Ne. Jei vyksta geriausias pasaulyje internetinis seminaras, bet ten nėra kam jo žiūrėti, ar jis iš tikrųjų įvyko?

Todėl vienas iš svarbiausių pasiruošimo internetiniam seminarui aspektų yra paskatinti žmones registruoti savo dalyvavimą ir užtikrinti, kad kuo daugiau jų iš tikrųjų dalyvautų internetiniame seminare, kai jis vyksta. Yra daugybė būdų reklamuoti savo internetinius seminarus, įskaitant mokamą reklamą ir įrašus socialinių tinklų platformose.

Tačiau elektroninio pašto rinkodara išlieka vienu populiariausių ir ekonomiškiausių reklamos sprendimų. Taigi internetinio seminaro el. laiškai yra vienas geriausių būdų reklamuoti būsimą internetinę konferenciją ar pokalbį.

„MarketMuse“ išankstinės internetinio seminaro peržiūros el. laiškų šablonai
„MarketMuse“ išankstinės internetinio seminaro peržiūros el. laiškas

Išankstinės internetinio seminaro peržiūros el. laiškų turinys

Prieš pradedant internetinį seminarą, patartina išsiųsti žinučių seriją el. pašto duomenų bazėje esantiems žmonėms. Pradėkite nuo kvietimo el. laiško, po to seka registracijos patvirtinimo el. laiškas, o baikite vienu ar daugiau priminimų el. laiškų artėjant internetinio seminaro datai. Daugelyje el. laiškų turėtų būti šie informacijos fragmentai, kad el. laiško gavėjai galėtų peržiūrėti, ko jie gali tikėtis:

  • Jūsų renginio laikas ir data – akivaizdu, kad žmonės turi žinoti, kada vyks internetinis seminaras, ir galėtų pasižymėti datą. Nepamirškite įtraukti laiko juostos, nes internetinės konferencijos gali pritraukti pasaulinę auditoriją.
  • Siūloma nauda – reklamuokite savo renginį, nurodydami, ko jūsų auditorija gali išmokti per internetinį seminarą ir, svarbiausia, kaip informacija padės išspręsti iškilusias problemas.
  • Išsami informacija apie pranešėjus – įtraukiama informacija, pvz., jų vardai, biografija, nuotraukos, prezentacijų pavadinimai ir ankstesnė patirtis, dėl kurios jie yra tam tikros srities ekspertai. Įtraukite nuorodas į jų „YouTube“ kanalus, „Instagram“ ir kitus socialinius tinklus, kad auditorija galėtų susipažinti su jais ir jų ankstesniais darbais.
„LinkedIn“ internetinio seminaro slaptos peržiūros el. laiško šablonas

Išankstinės internetinio seminaro peržiūros el. laiškų temos

  • Jūsų kvietimas į [įmonės] internetinį seminarą [tema]
  • Nenorėsite praleisti būsimo [pavadinimas] internetinio seminaro
  • Registracija baigta! Štai ko galite tikėtis…
  • [Pavadinimas] internetinio seminaro registracijos patvirtinimas ir įžvalgos
  • Priminimas: mūsų internetinis renginys vyksta [šiandien/rytoj/šią savaitę]
  • Nepamirškite apie būsimą [įmonės] internetinį seminarą!

Išankstinės internetinio seminaro peržiūros el. laiškų šablonai

1 išankstinės internetinio seminaro peržiūros el. laiško šablonas – kvietimas su peržiūra

2 išankstinės internetinio seminaro peržiūros el. laiško šablonas – registracijos patvirtinimas su įžvalgomis

3 išankstinės internetinio seminaro peržiūros el. laiško šablonas – priminimas su vaizdo anonsu

Dažnai užduodami klausimai

Prieš kiek laiko turėčiau išsiųsti išankstinį el. laišką apie internetinį seminarą?

Nedvejodami nusiųskite kvietimą, kai tik jūsų renginys bus visiškai suplanuotas. Registracijos patvirtinimas turėtų būti išsiųstas iškart sulaukus atsakymo, kad asmuo žinotų, jog registracijos procesas buvo sėkmingas. Galiausiai turėtumėte išsiųsti priminimą el. paštu likus savaitei iki renginio, o kitą – likus dienai iki renginio.

Ar mano išankstiname el. laiške apie internetinį seminarą turėtų būti raginimas veikti?

Kvietimo el. laiške visada turėtumėte įtraukti raginimo veikti mygtuką, kad gavėjams būtų kuo lengviau užsiregistruoti į jūsų internetinį seminarą. Jūsų raginime veikti gali būti tokių žodžių kaip „Prisiregistruoti“, „Registruotis dabar“ arba „Rezervuoti vietą“. Jūs netgi galite įtraukti kelis raginimo veikti veiksmus, pvz., mygtuką „Skaityti daugiau“, kuris nukreipia į puslapį su daugiau informacijos apie renginį.

Kokių rezultatų galima pasiekti internetiniuose seminaruose?

Galimybė susisiekti su potencialiais klientais yra bene pagrindinis internetinių seminarų privalumas, todėl norima pritraukti didelę auditoriją gerai parašytais el. laiškais. Sėkmingi internetiniai seminarai gali:

Discover all that LiveAgent has to offer with our free 14-day trial.

No credit card required. Enjoy advanced features like live chat, automations, email templates, canned responses, and social media integrations.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Prieš kiek laiko turėčiau išsiųsti išankstinį el. laišką apie internetinį seminarą?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Nedvejodami nusiųskite kvietimą, kai tik jūsų renginys bus visiškai suplanuotas. Registracijos patvirtinimas turėtų būti išsiųstas iškart sulaukus atsakymo, kad asmuo žinotų, jog registracijos procesas buvo sėkmingas.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar mano išankstiname el. laiške apie internetinį seminarą turėtų būti raginimas veikti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kvietimo el. laiške visada turėtumėte įtraukti raginimo veikti mygtuką, kad gavėjams būtų kuo lengviau užsiregistruoti į jūsų internetinį seminarą.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kokių rezultatų galima pasiekti internetiniuose seminaruose?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Sėkmingi internetiniai seminarai gali padidinti klientų susidomėjimą, pritraukti naujų potencialių klientų ir gauti didelę IG.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai