• Šablonai
  • Elektroninės prekybos rekomendacijų el. laiškų šablonai

Elektroninės prekybos rekomendacijų el. laiškų šablonai

Rasti tinkamą būdą pritraukti naujų klientų į savo įmonę nėra lengva. Ateinančiais metais elektroninės prekybos pramonėje rinkos lyderiai sutelks dėmesį į patirties pritaikymą ir mašininio mokymosi bei dirbtinio intelekto algoritmų panaudojimą, kad pritrauktų naujų vartotojų. Tačiau yra ir kita interneto milžinų, tokių kaip „Amazon“, „Booking.com“, „Slack“ ir „Airbnb“, taktika, kurie įrodė, kad nuolat pritraukia klientus. Jų visų naudojamas metodas vadinamas rekomendacijų rinkodara.

Elektroninės prekybos rekomendacijų el. laiškų šablonai

Rekomendacijų programos padėjo kiekvienai iš šių bendrovių eksponentiškai augti, įtraukiant ir pasinaudojant svarbiausiu turtu – klientais. Tai prasidėjo nuo gerų idėjų plėtoti šias įmones, kas paskatino jų augimą, naudojant gerai vykdomas programas su  rekomendacijų rinkodara.

Tačiau efektyvios ir sėkmingos rekomendacijų rinkodaros programos sukūrimas yra tik pradžia. Tikrasis iššūkis yra užtikrinti, kad jūsų rinkodaros veikla nuolat skatintų rekomendacijas. Dėl to lojalūs klientai turėtų rekomenduoti jūsų produktus ar paslaugas savo draugams ir šeimos nariams.

Elektroninės prekybos rekomendacijų el. laiškų šablonai

Kaip elektroninės prekybos parduotuvės savininkas, galite pasinaudoti rekomendacijų rinkodara įvairiais būdais. Šiame straipsnyje norime parodyti rekomendacijų rinkodaros pranašumus ir pateikti tinkamus įrankius, kurie padės gauti jūsų esamų klientų rekomendacijas. Prieš pradėdami gilintis į pagrindus, sužinokite apie „Post Affiliate Pro“ – puikų įrankį, skirtą jūsų partnerių programai.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?

Kas yra rekomendacijų rinkodara?

Rekomendacijų rinkodara yra reklamos forma, kuri naudoja įvairias strategijas, skatinančias produktų rekomendacijas. Tuo pačiu metu tai taip pat gali būti suvokiama kaip pardavimo skatinimas pagal trečiosios šalies rekomendacijas.

Rekomendacijų rinkodaros pranašumai

Keletas tyrimų patvirtino rekomendacijų rinkodaros pranašumus.

2019 m. rekomendacijų rinkodaros būklės ataskaitoje pabrėžiama, kad 30% įmonių jau turi rekomendacijų programą, o 75% teigia, kad tai yra pigiausias būdas pritraukti naujų klientų. Be to, remiantis „Nielsen“ ataskaita, 92% vartotojų pasitiki pažįstamų žmonių rekomendacijomis.

Svarbiausias rekomendacijų rinkodaros privalumas yra tas, kad žmonės linkę labiau pasitikėti pažįstamo asmens rekomendacijomis nei paties prekės ženklo informacija, internetinėmis apžvalgomis, ataskaitomis ar rinkos tyrimais.

Žemiau peržiūrėkite papildomus rekomendacijų rinkodaros pranašumus.

Vertingi jūsų internetinės parduotuvės klientai

Beveik garantuojama, kad sulauksite daugiau patenkintų klientų, nes jie jau žinos apie jūsų produktus ar paslaugas ir juos paskatins kažkas, kuo jie pasitiki. Tiesa, kad galutiniai pardavimo rezultatai vis tiek priklausys nuo jūsų komercinių galimybių, tačiau tai neabejotinai atveria kelią sėkmei.

Elektroninės prekybos rekomendacijų el. laiškų šablonai
„LiveAgent“ savo svetainės lankytojų stebėjimo funkcijoje parodo, kas rekomendavo svetainę.

Padidėjusi IG 

Pradėjus vykdyti rekomendacijų rinkodarą, pardavimo ciklai sutrumpėja, o rinkodaros biudžetas yra griežčiau kontroliuojamas, nes pagrindinis dėmesys skiriamas vieno paprasto veiksmo – rekomendacijų – skatinimui.

Rekomendacijų rinkodarą elektroninėje prekyboje lengva įgyvendinti

Reklamos strategija nekeičia įmonės pardavimo procesų ar bendro rinkodaros plano. Tai taip pat nereikalauja daug laiko ar pastangų iš rinkodaros komandos, nes jūsų klientai atlieka daug reklaminio darbo už jus per rekomendacijas draugams ar šeimos nariams.

El. laiškų šablonų tinkinimas
Sukūrę rekomendacijų el. laiškų šablonus „LiveAgent“, galite pailsėti ir atsipalaiduoti

Padidina jūsų elektroninės prekybos prekės ženklo matomumą

Kiekvienas potencialus klientas, pritrauktas į jūsų internetinę parduotuvę rekomendacijų rinkodaros dėka, netiesiogiai gaus informaciją apie jūsų prekės ženklą, todėl prekės ženklo žinomumas bus automatiškai padidintas.

Sistema, pritaikyta jūsų poreikiams

Rekomendacijų programos paskatos gali būti sukurtos ir pritaikytos remiantis detalia informacija, gauta iš klientų, kurie domisi jūsų produktais ar paslaugomis. Ją papildo lojalūs klientai, aktyviai rekomenduojantys jūsų prekės ženklą kitiems.

Peter Komornik

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizavimą, kuri mums suteikia galimybę teikti išskirtinę pagalbą savo klientams.

Peter Komornik, Vadovas
logo slido black

El. prekybos rekomendacijų el. laiško šablono temos

  • Rekomenduokite draugą – mūsų nauja programa su daugybe privalumų
  • Rekomenduokite savo draugams ir gaukite apdovanojimą
  • Mes turime, ką pasiūlyti jums ir jūsų draugams
  • Rekomenduokite [produktą/paslaugą] ir gaukite [paskatinimą]
  • Dalijimasis reiškia rūpestį – pasiūlykite [produktą/paslaugą] savo draugams
  • Pakvieskite draugus ar šeimos narius!

El. prekybos rekomendacijų el. laiško šablonai

El. prekybos rekomendacijų el. laiško šablonas #1


Hey [name],

You shop with us regularly, so we assume you like [product/service].

That’s why we have something to offer you:

Refer [product/service/company] to a friend and receive [incentive] as a reward.

It’s super easy. Just click on the button below, get your dedicated link, ask a friend or family member to visit our store through that link, and encourage them to make a purchase. That’s it!

Button: Click here to refer a friend

Thanks for being with us!

El. prekybos rekomendacijų el. laiško šablonas #2


Hi [name],

Your package with [product] is on its way! It should be delivered in the next [X] days.

While you’re waiting for [product], please have a look at our referral options. You can choose one that works best for you:

Earn $[X] for every friend who spends $[Y] at [name of the e-store] this month.
Encourage [X] friends to create an account at [name of the e-store] and get a [Y]% discount off your next purchase.
Receive [X] gift cards to share with your friends and earn [Y] loyalty points for every purchase made using each card.

Decide which option would be the most attractive for you and your friends then share the referral link with your close ones so that you can both enjoy [products/services] at the lowest prices!

If you have any questions or feedback for our referral program, don’t hesitate to contact us. You can either reply to this email or call us at [phone number].

Thanks for supporting our store!

El. prekybos rekomendacijų el. laiško šablonas #3


We give away free [products/services]!

It’s not click-bait, we promise you that! You can really receive free [products/services], or at least purchase them for considerably lower than normal prices.

All you need to do is refer our e-store to a friend. Share your referral code [code number] with everyone you care about and earn $[X} in credit for each purchase made by a friend that uses your code.

Again, here’s your referral code:

[code number]

See you around!

Dažnai užduodami klausimai

Ką turėčiau pasiūlyti kaip rekomendacijos paskatą?

Praktiškai viskas gali būti jūsų rekomendacijų paskata. Už tai, kad reklamuotų jūsų produktus, paslaugas ar apskritai internetinę parduotuvę, galite pasiūlyti savo klientams nuolaidą, pinigus, kuriuos galite praleisti parduotuvėje, dovanų kortelę, fizinę dovaną ar produkto mėginį. Tai labai priklauso nuo jūsų pasiūlymo ir vidinių skaičiavimų.

Kaip dažnai turėčiau siųsti rekomendacijų el. laiškus ir siūlyti paskatas?

Į šį klausimą sunku tiksliai atsakyti. Jei jūsų produktai ar paslaugos nėra perkami dažnai, po kiekvieno pirkimo klientams galite siųsti rekomendacijų el. laiškus Tačiau jei parduodate greitai besikeičiančias plataus vartojimo prekes arba apskritai turite daug grįžtančių klientų, galite nustatyti specialius reikalavimus, kuriuos klientai turi atitikti, kad gautų rekomendavimo pasiūlymą.

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra rekomendacijų rinkodara?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Rekomendacijų rinkodara yra reklamos forma, kuri naudoja įvairias strategijas, skatinančias produktų rekomendacijas. Tuo pačiu metu tai taip pat gali būti suvokiama kaip pardavimo skatinimas pagal trečiosios šalies rekomendacijas.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ką turėčiau pasiūlyti kaip rekomendacijos paskatą?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Už tai, kad reklamuotų jūsų produktus, paslaugas ar apskritai internetinę parduotuvę, galite pasiūlyti savo klientams nuolaidą, pinigus, kuriuos galite praleisti parduotuvėje, dovanų kortelę, fizinę dovaną ar produkto mėginį. Tai labai priklauso nuo jūsų pasiūlymo ir vidinių skaičiavimų.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip dažnai turėčiau siųsti rekomendacijų el. laiškus ir siūlyti paskatas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Į šį klausimą sunku tiksliai atsakyti. Jei jūsų produktai ar paslaugos nėra perkami dažnai, po kiekvieno pirkimo klientams galite siųsti rekomendacijų el. laiškus Tačiau jei parduodate greitai besikeičiančias plataus vartojimo prekes arba apskritai turite daug grįžtančių klientų, galite nustatyti specialius reikalavimus, kuriuos klientai turi atitikti, kad gautų rekomendavimo pasiūlymą.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai