Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Produkto pristatymo šablonai

Praleidus daug mėnesių kuriant produktą/paslaugą, akivaizdu, kad reikia jį pristatyti pasauliui. El. pašto rinkodara yra geras būdas skleisti žinią apie savo naują produktą. Bet jei paskubėsite, tai gali pakenkti tiek produktui, tiek jūsų verslui. Tinkamai suplanuokite produkto pristatymą: pasirinkite tinkamus kanalus, pasinaudokite geriausiais įmanomu produktų pristatymo el. laiškų šablonais, kad pranešimas taptų patrauklus, įtraukiantis ir pan. Tačiau prieš gilindamiesi į produktų pristatymo šablonus, pradėkime nuo pagrindų.

Kas yra produkto pristatymo el. laiškas ir kodėl tai svarbu?

Skelbimas apie produkto pristatymą – tai dalis veiksmų, kuriais siekiama reklamuoti ir viešinti naują produktą ar paslaugą.

Įmonės dažnai naudoja el. paštą, kad padidintų lūkesčius ir entuziazmą prieš pristatydamos savo produktą. Tai padeda pritraukti dėmesį ir galiausiai atlikti daugiau pardavimų, kai produktas bus prieinamas.

produkto pristatymo šablonas
Siųskite el. laiškus apie produktų pristatymą tiesiai iš „LiveAgent“

Bet kas iš tikrųjų yra produkto pristatymo el. laiškas? Reklaminį produkto pristatymo el. laišką įmonės naudoja savo produktams, paslaugoms, pasiūlymams ir kampanijoms reklamuoti. Tai svarbi proceso dalis, nes leidžia tiesiogiai kreiptis į savo tikslinę auditoriją.

Skirtingai nuo el. laiškų apie sandorius, kuriuose klientai informuojami apie jų užsakymą ar sąskaitos informaciją, reklaminiais el. laiškais paprastai stengiamasi paversti prenumeratorius klientais arba parduoti daugiau. Produktų pristatymo el. laiškai taip pat priskiriami reklaminiams el. laiškams.

In a SaleCycle study, more than 50% of respondents said they purchase products presented to them via marketing email once a month.

SaleCycle team

Naudojant gerai parašytus reklaminius el. laiškus, lengva įtikinti potencialius klientus pirkti iš jūsų.

Iš tiesų, labai sėkmingų reklaminių el. laiškų rašymas yra raktas į produkto žinomumą ir pardavimų didinimą. Pažiūrėkime, kaip tai padaryti, pradedant produkto pristatymo el. laišku.

5 produkto pristatymo šablono idėjos

Yra tūkstančiai produktų pristatymo el. laiškų pavyzdžių. Po vienos „Google“ paieškos galite rasti daug sėkmingų kampanijų šablonų ir aprašymų. Jūsų patogumui mes sukūrėme 5 produktų pristatymo el. laiškų šablonus, kurie mums atrodo patraukliausi.

Naujos programinės įrangos pristatymo šablonas


Naujos funkcjos pristatymo šablonas


Naujas fizinio produkto pristatymo šablonas


Produkto ar paslaugos pristatymo el. laiškas – trumpas šablonas


Pokalbių produkto pristatymo el. laiško šablonas

Nepamirškite visada suasmeninti savo el. laiškų ir parašyti aiškų tekstą, kuris atsakytų į šiuos klausimus:

  • Koks yra būsimas produktas?
  • Kaip jis veikia? (paprastais žodžiais)
  • Kodėl jūsų auditorijai jo reikia [dabar!]?
  • Kaip jie gali jį gauti?

7 viliojančios el. laiško temų eilutės

Jūsų el. laiške esantis turinys yra svarbus, bet niekas jo neskaito, jei neparašote temos, kuri patrauktų dėmesį! Mes turime jums keletą pavyzdžių.

  • Susiduriate su [problema]? Mes jums padėsime! [Produktas]
  • Pagaliau jis čia! Atraskite [produktas]: dabar gausite [nauda]
  • Naujas [produktas ar paslauga] iš [įmonė]: jūsų [problema] sprendimas
  • Atraskite [produktas]! Dabar [nauda] jums lengvai pasiekiama
  • Pavargote nuo [problemos]? Nebesijaudinkite! [Produktas] yra čia, kad jums padėtų!
  • Galima įsigyti dabar: [produktas], [problemos] sprendimas
  • [Produktas] jau yra prekyboje. Perskaitykite šį el. laišką, kad sužinotumėte, kaip jį gauti.
  • Problemos dėl [problema]? Ar bandėte [produktas]? Absoliuti naujiena rinkoje

Produkto pristatymo el. laiškai – patarimai ir geriausia praktika

Planuokite, planuokite, planuokite!

Kaip dažnai planuojate siųsti el. laiškus savo prenumeratoriams ir mąstote, kokie bus tie laiškai? Pirmasis žingsnis kuriant sėkmingas el. pašto kampanijas yra sukurti strategiją, tyrinėti savo auditoriją ir suplanuoti el. laiškų siuntimą savo redakciniame kalendoriuje.

Pažymėkite, ko trūksta

Jūsų produktas yra skirtas padėti žmonėms, turintiems konkrečią problemą. Kad ir kas tai būtų, dabar jūsų auditorijai tinkamas laikas pagalvoti apie šią problemą ir kaip jūsų produktas gali ją pašalinti. Būtent todėl kiekviename el. laiške svarbu pabrėžti savo produkto vertę.

Nustatykite aiškų ir nuoseklų kvietimą veikti (CTA)

Pagalvokite, kokių veiksmų norite, kad jūsų prenumeratoriai imtųsi perskaitę jūsų el. laišką? Ar jie prenumeruoja atskirą išskirtinių produktų atnaujinimų/pranešimų sąrašą? Ar jie turėtų skleisti žodį socialiniuose tinkluose? Ar jie turi galimybę iš anksto įsigyti produktą? Yra daug klausimų, kuriuos galite apsvarstyti, bet laikykitės plano, kad išvengtumėte painiavos.

El. pašto rinkodarą suderinkite su visu reklamos planu

Jei planuojate reklamuoti savo naują produktą ar paslaugą keliuose kanaluose, įsitikinkite, kad jūsų skleidžiama žinutė yra nuosekli. Tai reiškia, kad kopija turėtų turėti tą patį rašymo stilių, paveikslėliai turėtų būti išdėstyti nuosekliai, o kvietimas pirkti turėtų paskatinti vartotojus imtis konkrečių veiksmų.

Kada turėtumėte siųsti produkto pristatymo el. laišką?

Kaip jau minėta anksčiau, išleisti naują produktą į pasaulį yra įdomi patirtis. Praleidę valandas, savaites, o gal net mėnesius kurdami šią naujovę, kurią jūsų auditorija pamėgs, jūs nusipelno pristatyti ją su pasididžiavimu.

Niekada ne per anksti galvoti apie tai, kaip ketinate reklamuoti savo produktą ir kada ketinate tai padaryti. Mes nenorime pateikti daugybės detalių, todėl sutelkime dėmesį į svarbiausius dalykus.

Produkto pristatymo el. laiškas turėtų būti išsiųstas tuo metu, kai jūsų produktas ar paslauga yra paruošti naudoti arba juos galima įsigyti internetu ar parduotuvėse. Patariame prieš pristatymą išsiųsti išankstinį pranešimą ir informuoti savo auditoriją, kad jūsų produktas netrukus pasirodys. Tačiau atminkite, kad produkto pristatymo el. laiškas turi būti išsiųstas tik tada, kai jūsų pasiūlymą bus galima įsigyti.

Dažnai užduodami klausimai – produkto pristatymo el. laiško šablonai

Kokio dydžio turėtų būti mano el. pašto duomenų bazė?

Eilė

Tai priklauso nuo kiekvieno verslo. Jei parduodate B2C produktus, kurie yra prieinami daugeliui klientų (tokių, kaip mobilusis telefonas, šalikas ar ekonomiškas automobilis), jūsų duomenų bazė bus didžiulė ir ją sudarys šimtai tūkstančių kontaktų. Bet jei siūlote labai specifinę B2B laivybos valdymo programinę įrangą, jūsų duomenų bazė bus mažesnė. Svarbiausia yra segmentuoti duomenų bazę pagal pirkėjus.

Kokio ilgio yra idealus produkto pristatymo el. laiškas?

Produkto pristatymo šablonai

Kaip taisyklė, reklaminiai el. laiškai turėtų būti trumpi ir malonūs. Jūsų el. laiškas turėtų perduoti žinutę panaudojant minimalų žodžių kiekį. Jūsų tikslas nėra parašyti išsamią produkto naudojimo instrukciją arba išvardyti visas funkcijas. Tikslas yra pristatyti naujo produkto ar paslaugos privalumus ir įtikinti skaitytoją spustelėti CTA mygtuką, pateiktą jūsų el. laiške.

Ar turėčiau parašyti paprastą tekstinį el. laišką arba siųsti el. laišką HTML formatu?

Produkto pristatymo šablonai

Skirtumas tarp paprasto tekstinio el. laiško ir HTML el. laiško yra formatavimas. Paprastame el. laiške yra tik tekstas be jokių formatavimo parinkčių. Tai taip galima į el. pašto kopiją įterpti paprastus vaizdinius ar gif failus. Kita vertus, HTML laiške gali būti paveikslėlių, spalvų ir kitų teksto formatavimo parinkčių. Pasirinkimas, kuris el. laiškas yra geresnis jūsų įmonei, priklauso nuo jūsų el. pašto rinkodaros strategijos, prekės ženklo, stiliaus ir kitų veiksnių. Protinga naudoti el. laiškus pagal HTML kodą, ypač B2C atveju, nes tokio pobūdžio el. laiškai suteikia daugiau galimybių vizualiai pristatyti savo produktą. Tačiau 62% rinkodaros specialistų teigia, kad siunčia savo prenumeratoriams hibridinius HTML ir paprastus el. laiškus.

Ready to put our product launch email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer satisfaction software for small to medium-sized businesses.<br /> Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kokio dydžio turėtų būti el. pašto duomenų bazė?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tai priklauso nuo kiekvieno verslo. Jei parduodate B2C produktus, kurie yra prieinami daugeliui klientų (tokių, kaip mobilusis telefonas, šalikas ar ekonomiškas automobilis), jūsų duomenų bazė bus didžiulė ir ją sudarys šimtai tūkstančių kontaktų. Bet jei siūlote labai specifinę B2B laivybos valdymo programinę įrangą, jūsų duomenų bazė bus mažesnė. Svarbiausia yra segmentuoti duomenų bazę pagal pirkėjus.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kokio ilgio yra idealus produkto pristatymo el. laiškas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kaip taisyklė, reklaminiai el. laiškai turėtų būti trumpi ir malonūs. Tikslas yra pristatyti naujo produkto ar paslaugos privalumus ir įtikinti skaitytoją spustelėti CTA mygtuką, pateiktą jūsų el. laiške.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar turėčiau parašyti paprastą tekstinį el. laišką arba siųsti el. laišką HTML formatu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pasirinkimas, kuris el. laiškas yra geresnis jūsų įmonei, priklauso nuo jūsų el. pašto rinkodaros strategijos. Protinga naudoti el. laiškus pagal HTML kodą, ypač B2C atveju, nes tokio pobūdžio el. laiškai suteikia daugiau galimybių vizualiai pristatyti savo produktą.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai