Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šablonai
  • Po renginio siunčiamo el. laiško šablonai

Po renginio siunčiamo el. laiško šablonai

Tai, kaip bendraujate su dalyviais pasibaigus jūsų renginiui (ir ar apskritai tai darote), gali nulemti renginio rezultatus. Kaip ir kvietimai į renginius bei priminimai apie renginius, tolesni veiksmai yra būtini organizuojant tiek gyvus, tiek virtualius renginius. Tai puiki proga užmegzti glaudesnius ryšius su auditorija, pagerinti įsitraukimą ir įgyti vertingos informacijos apie tai, kaip pavyko jūsų renginys, ir ką galite padaryti, kad jie ateityje būtų dar sėkmingesni. Toliau pateikiama keletas geriausių po renginio siunčiamų el. laiškų ir dešimt konkrečių el. laiškų pavyzdžių, kuriuos pardavimo komanda gali naudoti tolesnėms kampanijoms po renginio.

Po renginio siunčiamo el. laiško šablonai

Geriausi patarimai rašant el. laiškus po renginio

Padėkokite susirinkusiems

Pradėkite padėkodami savo auditorijai, kad skyrė laiko apsilankyti jūsų renginyje. Taip pat gera idėja trumpai apibendrinti renginio temą, kad dalyviai prisimintų gautą naudą ir paskatinkite juos dalyvauti būsimuose renginiuose.

po renginio siunčiamo el. laiško pavyzdys

Pasidalinkite įvykio medžiaga

Įtraukite naudingų išteklių, tokių kaip įrašytos kalbos, skaidrės su svarbiausia informacija, nuotraukos ir vaizdo įrašai. Taip pat galite sukurti tinklaraščio įrašą su svarbiausių įvykių santrauka ir įtraukite bet kokį atitinkamą turinį, kurį dalyviai gali panaudoti, kad įtvirtintų įgytas žinias ir pasidalytų su kolegomis, esančiais biure.

Paklauskite nuomonės

Paprašykite konstruktyvaus atsiliepimo, kuris gali būti naudingas abiem šalims. Tai leidžia iš naujo priraukti renginio dalyvius ir sukurti bendruomeniškumo jausmą. Taip pat tai puikus būdas geriau suprasti, kaip galite optimizuoti ir tobulinti būsimus įvykius.

rinkodaros padalinio el. laiško po renginio pavyzdys

Segmentuokite auditoriją

Kuo konkretesnis ir detalesnis jūsų segmentavimas (ne tik dalyviai ir negalėję dalyvauti), tuo geresnių rezultatų galite pasiekti iš el. laiškų po renginio. Be to, teisingas dalyvių sąrašo segmentavimas taip pat leidžia labiau suasmeninti savo el. laiškus.

Po renginio siunčiamo el. laiško temos

  • Dėkojame, kad [renginio pavadinimas] pavyko!
  • Dėkojame, kad buvote [renginio pavadinimas] dalis!
  • Dėkojame, kad dalyvavote [Renginio pavadinimas] – įrašai viduje
  • [Vardas], ačiū, kad prisijungėte prie mūsų (papildoma premija viduje!)
  • [Vardas], štai jums skirtas internetinio seminaro įrašas
  • [Vardas], kaip jums patiko [įvykio tipas] su [Pranešėjo vardas]?
  • Pasiilgome jūsų šiandien [renginio pavadinimas]! Štai įrašas
  • [Vardas], gaila, kad negalėjote prisijungti prie [Įvykio pavadinimas]
  • Norite pamatyti [įvykio pavadinimas] pradžią?
  • Pastebėjau, kad išėjote iš [įvykio pavadinimas]

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Dešimt po renginio siunčiamo el. laiško šablonų pavyzdžių

1. Po gyvo renginio siunčiamas el. laiškas

2. Po internetinio renginio siunčiamas el. laiškas (skirtas visiems dalyviams)

3. Po internetinio renginio siunčiamas el. laiškas (skirtas nedalyvavusiems)

4. Po internetinio renginio siunčiamas el. laiškas (dalyviams, kurie atsijungė renginiui nepasibaigus)

5. Po internetinio renginio siunčiamas el. laiškas (skirtas dalyviams, kurie prisijungė pavėlavę)

6. Po internetinio renginio siunčiamas el. laiškas (dalyviams) nr. 1

7. Po internetinio seminaro siunčiamas el. laiškas (dalyviams) nr. 2

8. Po internetinio seminaro siunčiamas el. laiškas (nedalyvavusiems)

9. Po individualizuoto internetinio seminaro siunčiamas el. laiškas (skirtas nedalyvavusiems potencialiems klientams)

10. Po renginio siunčiamas el. laiškas – atsiliepimų prašymas

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

Dažnai užduodami klausimai

Kodėl svarbūs tolesni el. laiškai, siunčiami po renginio?

Nesusisiekti su savo auditorija po renginio yra viena didžiausių klaidų, kurią galite padaryti. El. laiškų siuntimas yra labai svarbus norint palaikyti ilgalaikius ryšius su renginio dalyviais, padidinti kito renginio lankomumą, skirti dėmesio potencialiems klientams ir daugiau jų konvertuoti į pirkėjus.

Kada turėčiau išsiųsti el. laišką po renginio?

Pasibaigus renginiui, visada reikėtų susisiekti kuo greičiau, geriausia per pirmąsias 24 valandas, kol jūsų renginio detalės vis dar šviežios jūsų dalyvių mintyse. Tai užtikrina geresnes galimybes vėl sudominti dalyvius ir efektyviai paversti daugiau potencialių klientų pirkėjais.

Kaip bendrauti su tais, kurie nedalyvavo renginyje?

Bendrauti su nedalyvavusiais yra taip pat svarbu, kaip su tais, kurie pasirodė jūsų renginyje. Rašydami el. laišką po renginio tiems, kurie nedalyvavo, galite tiesiog pasakyti, kad apgailestaujate, jog jie negalėjo prisijungti, pateikti nuorodas į medžiagą po įvykio, paskatinti sekti būsimus įvykius ir pasiūlyti pagalbos, jei to reikia.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kodėl svarbūs tolesni el. laiškai, siunčiami po renginio?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Nesusisiekti su savo auditorija po renginio yra viena didžiausių klaidų, kurią galite padaryti. El. laiškų siuntimas yra labai svarbus norint palaikyti ilgalaikius ryšius su renginio dalyviais, padidinti kito renginio lankomumą, skirti dėmesio potencialiems klientams ir daugiau jų konvertuoti į pirkėjus.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kada turėčiau išsiųsti el. laišką po renginio?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pasibaigus renginiui, visada reikėtų susisiekti kuo greičiau, geriausia per pirmąsias 24 valandas, kol jūsų renginio detalės vis dar šviežios jūsų dalyvių mintyse. Tai užtikrina geresnes galimybes vėl sudominti dalyvius ir efektyviai paversti daugiau potencialių klientų pirkėjais.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip bendrauti su tais, kurie nedalyvavo renginyje?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Bendrauti su nedalyvavusiais yra taip pat svarbu, kaip su tais, kurie pasirodė jūsų renginyje. Rašydami el. laišką po renginio tiems, kurie nedalyvavo, galite tiesiog pasakyti, kad apgailestaujate, jog jie negalėjo prisijungti, pateikti nuorodas į medžiagą po įvykio, paskatinti sekti būsimus įvykius ir pasiūlyti pagalbos, jei to reikia.” } }] }

Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai