Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

El. laiško po pirkimo šablonai

Nepriklausomai nuo to, ką parduodate ir kam (ar tai yra kartotinis klientas, ar naujas pirkėjas) gerai parašyti ir laiku išsiųsti automatiniai el. laiškai po pirkimo gali turėti tiesioginį teigiamą poveikį jūsų verslui. Šio tipo el. laiškai gali padėti išlaikyti klientų susidomėjimą jūsų prekės ženklu, puoselėti ilgalaikius ryšius su klientais ir generuoti daugiau pakartotinių pardavimų. El. pašto kampanijos po pirkimo taip pat yra vienas iš paprasčiausių ir efektyviausių klientų lojalumo ir išlaikymo būdų. Kadangi naujų klientų pritraukimas paprastai kainuoja penkis kartus daugiau nei esamų išlaikymas, šie el. laiškai tikrai turėtų būti jūsų el. pašto rinkodaros strategijos dalis.

„Asos“ el. laiško po pirkimo šablonai
El. laiško po pirkimo šablonai iš „ASOS“

Kodėl svarbu siųsti el. laiškus po pirkimo?

El. laiškai, siunčiami po pirkimo, turi aukštesnius atidarymo ir spustelėjimo rodiklius nei bet kokia el. pašto rinkodaros kampanija. „Klaviyo“ duomenimis, el. laiškų po pirkimo atidarymo rodiklis yra 217% didesnis, paspaudimų rodiklis – 500% didesnis, o pajamos iš vieno gavėjo – 90% didesnės nei įprastos el. pašto kampanijos metu. Harvardo verslo apžvalgoje paskelbtame „Medallia“ (klientų patirties įmonės) atliktame tyrime taip pat nustatyta, kad „Teigiamą patirtį praeityje turėję klientai išleidžia 140% daugiau nei tie, kurie turėjo prasčiausią patirtį“.

El. laiškai po pirkimo gali būti naudojami šiais tikslais:

  • Paskatinti klientus grįžti į jūsų svetainę
  • Paskatinti sekantį pirkimą
  • Konvertuoti naujus pirkėjus į nuolatinius klientus
  • Sukurti geresnę klientų patirtį
  • Kurti ryšius su klientais
  • Gauti atsiliepimų iš klientų

Galimos el. laiško po pirkimo temos

  • Gavote nuolaidų kuponą, nes pirkote iš [prekės ženklo]
  • Jūsų užsakymo patvirtinimas
  • Labai ačiū už šiandienos pirkinį
  • Dėkojame už tai, kad turite puikų skonį!
  • Nuostabu. Džiaugiamės, kad radote kažką, kas jums patinka!
  • Jūsų užsakymas išsiųstas
  • Jūsų užsakymas jau pakeliui
  • Mes vertiname jus kaip klientą – ačiū, kad pirkote!
  • Ar galime užduoti jums klausimą apie pirkinį?
  • Kaip šiandien jums patiko apsipirkimas?
  • Ar jūsų pirkinys atitiko jūsų lūkesčius?
  • Pasakyti ačiū neužtenka
  • Mūsų dovana jums: 10% nuolaida kitam pirkimui
  • Leiskite jums atsilyginti
  • Ypatingas ačiū mums jums
  • Maža dovanėlė kaip padėka nuo mūsų
  • Laikas papildyti atsargas/užsakyti iš naujo
  • Senka atsargos? Laikas jas papildyti!
  • Užsisakykite dabar, kad gautumėte nemokamą pristatymą/15% nuolaidą/premiją

10 el. laiško po pirkimo šablonų

El. laiškai po pirkimo gali būti naudojami įvairiais tikslais, atsižvelgiant į tai, kas svarbiausia jūsų verslui – ar priversti klientus jaustis ypatingais, priminti jiems papildyti produkto atsargas, parduoti panašius produktus ar rinkti atsiliepimus. Kai viskas bus padaryta teisingai, šie el. laiškai turės neįtikėtinai galingą poveikį. Žemiau yra 10 el. laiškų po pirkimo šablonų, kuriuose pateikiami kai kurie dažniausiai pasitaikantys scenarijai ir galite juos naudoti kurdami savo el. laiškų kampanijas.

Užsakymo patvirtinimo el. laiškas

Išsiuntimo patvirtinimo el. laiškas

Padėkos už pirkinį el. laiškas

Produktų rekomendacijų el. laiškas

Priminimo apie papildymą el. laiškas

Kito pirkimo paskatos el. laiškas

El. laiškas apie produktą

Apklausos apie produktą el. laiškas

Produkto apžvalgos prašymo el. laiškas

SaaS el. laiškas naujam klientui

El. laiškai po pirkimo – dažniausiai užduodami klausimai

Kas yra patirtis po pirkimo?

Kliento patirtis po pirkimo – tai komunikacija ir veiksmai, vykstantys po to, kai klientas pirko iš įmonės.

Kaip teikti klientų aptarnavimą po pirkimo?

Galite teikti klientų aptarnavimą po pirkimo automatiškai išsiųsdami tolesnį el. laišką su nuoroda į žinių bazės straipsnius, prie kurių prieiga galima 24/7.

Kas yra disonansas po pirkimo ir ką įmonės gali padaryti, kad jį sumažintų?

Disonansas po pirkimo yra neigiami jausmai, atsirandantys po to, kai asmuo nusipirko produktą ar paslaugą. Kad tai sumažintų, organizacijos turėtų turėti patikimą būdą aptarnauti savo klientus, įskaitant neatidėliotinų problemų sprendimą ir lengvą būdą susisiekti su aptarnaujančiu personalu.

Live chat, ticketing, call center, and knowledge base all packed into one.

Discover over 180 advanced features including automation, gamification, and social media integrations.

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra patirtis po pirkimo?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kliento patirtis po pirkimo – tai komunikacija ir veiksmai, vykstantys po to, kai klientas pirko iš įmonės.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip teikti klientų aptarnavimą po pirkimo?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Galite teikti klientų aptarnavimą po pirkimo automatiškai išsiųsdami tolesnį el. laišką su nuoroda į žinių bazės straipsnius, prie kurių prieiga galima 24/7.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra disonansas po pirkimo ir ką įmonės gali padaryti, kad jį sumažintų?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Disonansas po pirkimo yra neigiami jausmai, atsirandantys po to, kai asmuo nusipirko produktą ar paslaugą. Kad tai sumažintų, organizacijos turėtų turėti patikimą būdą aptarnauti savo klientus, įskaitant neatidėliotinų problemų sprendimą ir lengvą būdą susisiekti su aptarnaujančiu personalu.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai