El. laiško po pirkimo šablonai

Nepriklausomai nuo to, ką parduodate ir kam (ar tai yra kartotinis klientas, ar naujas pirkėjas) gerai parašyti ir laiku išsiųsti automatiniai el. laiškai po pirkimo gali turėti tiesioginį teigiamą poveikį jūsų verslui. Šio tipo el. laiškai gali padėti išlaikyti klientų susidomėjimą jūsų prekės ženklu, puoselėti ilgalaikius ryšius su klientais ir generuoti daugiau pakartotinių pardavimų. El. pašto kampanijos po pirkimo taip pat yra vienas iš paprasčiausių ir efektyviausių klientų lojalumo ir išlaikymo būdų. Kadangi naujų klientų pritraukimas paprastai kainuoja penkis kartus daugiau nei esamų išlaikymas, šie el. laiškai tikrai turėtų būti jūsų el. pašto rinkodaros strategijos dalis.

„Asos“ el. laiško po pirkimo šablonai
El. laiško po pirkimo šablonai iš „ASOS“

Kodėl svarbu siųsti el. laiškus po pirkimo?

El. laiškai, siunčiami po pirkimo, turi aukštesnius atidarymo ir spustelėjimo rodiklius nei bet kokia el. pašto rinkodaros kampanija. „Klaviyo“ duomenimis, el. laiškų po pirkimo atidarymo rodiklis yra 217% didesnis, paspaudimų rodiklis – 500% didesnis, o pajamos iš vieno gavėjo – 90% didesnės nei įprastos el. pašto kampanijos metu. Harvardo verslo apžvalgoje paskelbtame „Medallia“ (klientų patirties įmonės) atliktame tyrime taip pat nustatyta, kad „Teigiamą patirtį praeityje turėję klientai išleidžia 140% daugiau nei tie, kurie turėjo prasčiausią patirtį“.

El. laiškai po pirkimo gali būti naudojami šiais tikslais:

  • Paskatinti klientus grįžti į jūsų svetainę
  • Paskatinti sekantį pirkimą
  • Konvertuoti naujus pirkėjus į nuolatinius klientus
  • Sukurti geresnę klientų patirtį
  • Kurti ryšius su klientais
  • Gauti atsiliepimų iš klientų

Galimos el. laiško po pirkimo temos

  • Gavote nuolaidų kuponą, nes pirkote iš [prekės ženklo]
  • Jūsų užsakymo patvirtinimas
  • Labai ačiū už šiandienos pirkinį
  • Dėkojame už tai, kad turite puikų skonį!
  • Nuostabu. Džiaugiamės, kad radote kažką, kas jums patinka!
  • Jūsų užsakymas išsiųstas
  • Jūsų užsakymas jau pakeliui
  • Mes vertiname jus kaip klientą – ačiū, kad pirkote!
  • Ar galime užduoti jums klausimą apie pirkinį?
  • Kaip šiandien jums patiko apsipirkimas?
  • Ar jūsų pirkinys atitiko jūsų lūkesčius?
  • Pasakyti ačiū neužtenka
  • Mūsų dovana jums: 10% nuolaida kitam pirkimui
  • Leiskite jums atsilyginti
  • Ypatingas ačiū mums jums
  • Maža dovanėlė kaip padėka nuo mūsų
  • Laikas papildyti atsargas/užsakyti iš naujo
  • Senka atsargos? Laikas jas papildyti!
  • Užsisakykite dabar, kad gautumėte nemokamą pristatymą/15% nuolaidą/premiją

10 el. laiško po pirkimo šablonų

El. laiškai po pirkimo gali būti naudojami įvairiais tikslais, atsižvelgiant į tai, kas svarbiausia jūsų verslui – ar priversti klientus jaustis ypatingais, priminti jiems papildyti produkto atsargas, parduoti panašius produktus ar rinkti atsiliepimus. Kai viskas bus padaryta teisingai, šie el. laiškai turės neįtikėtinai galingą poveikį. Žemiau yra 10 el. laiškų po pirkimo šablonų, kuriuose pateikiami kai kurie dažniausiai pasitaikantys scenarijai ir galite juos naudoti kurdami savo el. laiškų kampanijas.

Užsakymo patvirtinimo el. laiškas


Hello [Name],

Congratulations! Your purchase on [Website.com] was successfully processed. Your order is now being prepared. You will be receiving shipping updates soon.

How was it to shop at [Website.com]? Help us serve you better, click here to take a quick survey. (It won’t take you more than a minute – we promise!).

Here’s your order confirmation:

Order number: ***
Payment method: ***
Items ordered: ***
Total: ***

Your Order Details:
[listing items purchased]

Thank you for shopping with [Brand],
[YOUR SIGNATURE]

Išsiuntimo patvirtinimo el. laiškas

YOUR ORDER HAS SHIPPED

Good news, [Name] – your items are on their way! Are you smiling? You’re totally smiling. ☺

Here are a few things you should know:

Your order should arrive at your shipping address within [number] business days.
Items may be shipped in separate boxes with no additional shipping charges.
Updated tracking information will be posted to the carrier’s website within 24 hours.

Here’s what we shipped:

[Item 1]
[Item 2]
[Item 3]

TRACK MY ORDER

Thanks for shopping with us,
[YOUR SIGNATURE]

———————————————
HAVE QUESTIONS OR NEED HELP?

Let us know! We’ll do everything we can to make sure you love your experience with us. Reach us at [email], [live chat] or [number]. We’re available Monday – Friday **am – **pm.

Padėkos už pirkinį el. laiškas


Dear [Name],

WE’RE HONORED that when it comes to [style/ footwear/ beauty, etc.], you think of us.

There’s a lot of choices out there but you singled us out, and that means a lot. We just want to express how much we appreciate your business. When you’re looking for something truly special, we hope that we’ll continue to be the place you think of first.

Thank you!
[YOUR SIGNATURE]

P.S. If we ever fail to live up to your expectations with the quality of our products, delivery times, or anything else – you can always reach out to our customer care team at [number], [email], or [live chat].

Produktų rekomendacijų el. laiškas


Hey [Name],

Thanks for your recent purchase with [Brand]! Your order should have arrived by now, and we hope you are enjoying your new [products].

We thought that you’d like to know customers who made the same purchase also enjoyed the following favorites:

[Recommended product 1]
[Recommended product 2]
[Recommended product 3]
[Recommended product 4]

If you need any help with your next purchase, don’t hesitate to reach out anytime.

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

Priminimo apie papildymą el. laiškas


[Name],

Greetings from [Brand]! Hope you’re doing great.

According to our records, you ordered (products) a while ago and we would hate for you to run out. So, this a friendly reminder that it’s time to restock, in case your supplies are running low.

RESTOCK NOW

Order in the next 24 hours and shipping is on us.

Let us know if you have any questions. We’re here to help!
[YOUR SIGNATURE]

Kito pirkimo paskatos el. laiškas


Hey [Name], we’ve missed you!

Maybe you’ve been away or just super busy but we noticed you haven’t ordered in a while. So perhaps we can tempt you back with 10% OFF your next order?

We’ve actually added some cool new stuff we think you might like! Here’s a coupon for 10% OFF your next purchase in the next two weeks (expires on ***): [CODE NUMBER]

SHOP NOW

If you have questions or need any help, just reply to this email and we’ll get back to you as soon as we can.

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

El. laiškas apie produktą


Dear [Name],

Congratulations on your new purchase of [product]!

You’ve made an excellent choice by shopping with us. At [Brand] we truly care about our customers and appreciate your business. If you have any issues at all, we’ll work with you until you are completely satisfied.

Here are a few great tips on using your [product]:

[Product usage tip 1]
[Product usage tip 2]
[Product usage tip 3]

I will contact you in a few days to make sure everything is working well for you and to also share some Frequently Asked Questions (FAQs) about your new [product] that I’m sure will be very helpful.

If by any chance you will not receive your product within [number] days of placing your order, please do let us know right away. We’ll be happy to assist you in any way that we can.

Once again, thank you very much for purchasing [product]!

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Apklausos apie produktą el. laiškas


Name,

A great big thank you for shopping with [Brand]!

We love our customers dearly, and their opinions mean a lot to us. So, we put together a survey that gives you an opportunity to share your thoughts, so WE can improve your shopping experience – and YOU can take 20% OFF your next purchase for completing it. Click below to take the survey (it won’t take you more than a few minutes) and receive your offer.

START SURVEY
Thank you for your participation.
[YOUR SIGNATURE]

Produkto apžvalgos prašymo el. laiškas

[Name],

We wanted to say a HUGE thank you for shopping with us and we’d love to know what you thought of [Website.com]. If you can spare a few minutes to leave us a review, we’d be super grateful! Please be as honest as you want to be (we can take it).

Write a Review of [Brand]

We love you either way.
[YOUR SIGNATURE]

SaaS el. laiškas naujam klientui


[Name],

Thank you for signing up and joining the [Brand] family! We built [Product name] to help businesses [achieve specific goals], and I hope that we can achieve that for you.

Over the last couple of weeks, we’ll be sending you a few more emails to help you get maximum value from [Product name]. We’ll be sharing some tips, checking in with you, and showing how some of our customers use [Product name] to [whatever the product helps to achieve].

In the meantime, you might find these resources helpful:

[QUICK VIDEO GUIDE]
[KNOWLEDGE BASE]
[COMPANY BLOG]

If you have any questions or hit any bumps in the road, please feel free to call us at [number], start a chat with our support team or visit our FAQs.

Until next time,
[YOUR SIGNATURE]

El. laiškai po pirkimo – dažniausiai užduodami klausimai

Kas yra patirtis po pirkimo?

Kliento patirtis po pirkimo – tai komunikacija ir veiksmai, vykstantys po to, kai klientas pirko iš įmonės.

Kaip teikti klientų aptarnavimą po pirkimo?

Galite teikti klientų aptarnavimą po pirkimo automatiškai išsiųsdami tolesnį el. laišką su nuoroda į žinių bazės straipsnius, prie kurių prieiga galima 24/7.

Kas yra disonansas po pirkimo ir ką įmonės gali padaryti, kad jį sumažintų?

Disonansas po pirkimo yra neigiami jausmai, atsirandantys po to, kai asmuo nusipirko produktą ar paslaugą. Kad tai sumažintų, organizacijos turėtų turėti patikimą būdą aptarnauti savo klientus, įskaitant neatidėliotinų problemų sprendimą ir lengvą būdą susisiekti su aptarnaujančiu personalu.

Live chat, ticketing, call center, and knowledge base all packed into one.

Discover over 180 advanced features including automation, gamification, and social media integrations.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra patirtis po pirkimo?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kliento patirtis po pirkimo – tai komunikacija ir veiksmai, vykstantys po to, kai klientas pirko iš įmonės.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip teikti klientų aptarnavimą po pirkimo?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Galite teikti klientų aptarnavimą po pirkimo automatiškai išsiųsdami tolesnį el. laišką su nuoroda į žinių bazės straipsnius, prie kurių prieiga galima 24/7.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra disonansas po pirkimo ir ką įmonės gali padaryti, kad jį sumažintų?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Disonansas po pirkimo yra neigiami jausmai, atsirandantys po to, kai asmuo nusipirko produktą ar paslaugą. Kad tai sumažintų, organizacijos turėtų turėti patikimą būdą aptarnauti savo klientus, įskaitant neatidėliotinų problemų sprendimą ir lengvą būdą susisiekti su aptarnaujančiu personalu.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai