Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Twitter

Twitter yra socialinės žiniasklaidos platforma, kuri yra dažnai vadinama kaip mikro tinklaraščių platforma. “Twitter” vartotojai gali vienas su kitu bendrauti ir siųsti trumpąsias žinutes, dar vadinamas “Tweets”, kurių apimtis yra apribota iki 280 simbolių.

“Twitter” yra puiki platforma, kurioje galite greitai skleisti informaciją, neatsilikti nuo aktualių įvykių, pritraukti naujos auditorijos, gauti atsiliepimų, dalyvauti diskusijose ir išreikšti save.

Kodėl “Twitter” klientų pagalba yra svarbu?

“Twitter” kiekvieną dieną turi 187 milijonus aktyvių vartotojų visame pasaulyje. Dauguma šių vartotojų naudoja “Twitter”, kad galėtų pasidalinti savo nuomone apie produktus ir verslą, užduoti klausimus ir teikti teigiamus ar neigiamus atsiliepimus apie savo patirtį.

“Twitter” yra laikomas “visada pasiekiamas” kanalas, todėl klientai (tiek esami, tiek ir potencialūs), bandydami susisiekti su verslu, tikisi būti pripažinti platformoje. Dažnai įmonės, kurios nesugeba atsakyti greitai ir per klientui tinkamą terminą susiduria su atšaukimo kultūra ar boikotavimu. 

Twitter

Dėl “Twitter” prigimties, šios neigiamos patirtys ir reakcijos gali plėstis kaip miškų gaisras, prie kurio prisijungia tūkstančiai žmonių. Dėl šios priežasties, labai svarbu palaikyti aktyvumą “Twitter” ir gerai išmanyti aktyvų klientų aptarnavimą.

Kaip suteikti tinkamą klientų aptarnavimą “Twitter”?

Norėdami būti informuoti apie kiekvieną jums adresuotą “Twitter” pranešimą, turite naudoti pažangius įrankius, tokius kaip LiveAgent.

Naudodami mūsų “Twitter” integraciją jūs galite stebėti savo prekės ženklą ir konkurentus. Jūs taip pat galite atsakyti į “Twitter” žinutes ir komentarus per priimtiną laikotarpį, nes sistema jus įspės ir kiekvieną “Twitter” pranešimą, kuriame yra jūsų raktažodžiai, komentarai ir paminėjimai, pavers į bilietą.

"Twitter"-funkcija-LiveAgent
“Twitter” bilietas

Ką galite daryti su integracija?

  • Sekti prekės ženklo paminėjimus ir raktažodžius
    • Nustatyti paprastus paieškos terminus ir rinkti visus “Twitter” pranešimus, kuriuose yra terminai iš jūsų duomenų bazės.
    • Realiu laiku stebėti visus jūsų prekės ženklo paminėjimus
    • Realiu laiku atlikti savo prekės ženklo socialinės žiniasklaidos stebėjimą
  • Prijunkti kelias “Twitter” paskyras
  • Vienoje vietoje atsakyti į “Twitter” pranešimus, komentarus ir paminėjimus
  • Lengvai suskirstyti į kategorijas ir ieškoti savo “Twitter” bendravimo ir klientų komentarų
  • Automatiškai užfiksuoti klientų paminėjimus kaip bilietus

Kaip tai atrodo / kaip tai veikia praktikoje?

Įsivaizduokime, kad jūsų kompanijos pavadinimas yra “Helikompanija”, o jūsų “Twitter” profilis yra “@Heliko”. Kiekvienas “Twitter” pranešimas ar pasidalinimas, kuriame paminėtas jūsų įmonės puslapis (@Heliko) bus automatiškai suformuotas į Bilietą.

Papildomai, LiveAgent gali sekti nustatytus raktažodžius ar jų rinkinius ir taip pat paversti juos į bilietus. Šiuo atveju, kiekvienas “Twitter” pranešimas, kuriame būtų jūsų raktažodis “Helikompanija” bus sekamas, paverčiamas į bilietą ir patalpinamas jūsų pagalbos tarnybos sistemoje.

Jei jums rūpi, ar jūsų klientai galės sužinoti, kad atsakinėdami į jų “Twitter” žinutes ir komentarus naudojate išorinį įrankį, tai atsakymas į šį klausimą yra – ne. Šiame išsamiame mokomajame vaizdo įraše galite pažiūrėti, kaip tai veikia.

Kaip intergruoti “Twitter” su LiveAgent

  1. Prisijunkite prie LiveAgent
  2. Nueikite į Konfigūracija (krumpliaračio piktograma, kairėje meniu juostoje)
  3. Paspauskite “Twitter”
  4. Paspauskite “Twitter” paskyros
  5. Paspauskite Pridėti “Twitter” paskyrą
"Twitter" prijungimas
  1. Atsidarys iššokstantis langas. Prisijunkite su savo “Twitter” vartotojo vardu ir slaptažodžius ir tada paspauskite Patvirtinti aplikaciją.
Twitter
  1. Kai jūsų LiveAgent paskyra bus prijungta su “Twitter”, norėdami aktyvuoti paskyrą, paspauskite Redaguoti
Twitter
  1. Sekančiame ekrane, pažymėkite “Būklė” laukelį
Twitter
  1. Pasirinkite departmentą, į kurį norite nukreipti visus gaunamus “Twitter” pranešimus, pasidalinimus, “Twitter” komentarus ir “Twitter” paminėjimus
  2. Paspauskite “Pridėti naują užklausą”, kad nustatytumėte, kuriuos pasidalijimus norite paversti į bilietus. Užklausos skyriuje taip pat galite pridėti konkrečius raktažodžius, kuriuos norite stebėti (ir vėliau konvertuoti “Twitter” pranešimus, kuriuose yra šie raktažodžiai, į bilietus)
  3. Paspauskite Išsaugoti
Twitter

Kaip jūsų verslas gali pasinaudoti integracija?

Didesnis klientų pasitenkinimas ir pagerintas lojalumas prekės ženklui

Klientų pasitenkinimo palaikymas yra svarbiausias dalykas klientų aptarnavime. Naudojant mūsų integraciją, jums nebereikės stebėti savo “Twitter” sąskaitų ir mobiliųjų įrenginių. Jūs galėsite nesudėtingai prisijungti prie vykstančių pokalbių, net jei ir juose nesate aiškiai pažymėti.

Dalyvavimas diskusijose, kuriose klientai kalba apie jus ar jūsų konkurentus, suteiks konkurencinį pranašumą ir parodys, kad klientai jums rūpi ir jūs į juos įsiklausote.

Dar daugiau, savo archyve turėdami visus “Twitter” bilietus, jūs galite nesunkiai nustebinti savo klientus pateikdami žinias apie jų buvusias užklausas, pirkinių informaciją ir daugiau. Tai padidins lojalumą prekės ženklui, klientų vertę ir jų pasitenkinimą.

Twitter

Greitas problemos sprendimas

Šiais laikais nepakanka turėti tik gero produkto ar kainos, nes tai ne vieninteliai dalykai, kurie turėtų rūpėti. Klientai pageidauja jiems pritaikytos ir rūpesčių nekeliančios aptarnavimo patirties bei greitų atsakymų į jų klausimus.

Jei jūsų klientai su jumis bando susisiekti per “Twitter”, tačiau per valandą nesulaukia atsakymo (dauguma klientų tikisi sulaukti atsakymo per vieną valandą, nuo paskelbimo), jie dažniausiai nutraukia ryšius ir internete pasidalina savo neigiama patirtimi.

Su LiveAgent savo klientams suteikite tai, ko jie tikisi – suasmenintą, greitą ir be jokių rūpesčių, pagalbą. LiveAgent pagalbos tarnybos programinė įranga jus informuos apie gautą “Twitter” bilietą, todėl galėsite nesudėtingai atsakyti į visas klientų užklausas.

Peter Komornik

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizavimą, kuri mums suteikia galimybę teikti išskirtinę pagalbą savo klientams.

Peter Komornik, Vadovas
logo slido black

Geresnis darbo eigos efektyvumas

Į klientų užklausas atsakydami naudojant LiveAgent pagerinsite agentų efektyvumą

  • Jūsų agentams nebereikės nuolat stebėti skirtingų paskyrų ir įrenginių
  • Jūsų agentų neblaškys jų “Twitter” srautas
  • Jūsų agentų dėmesio neblaškys didėjantis pranešimų skaičius
  • Jūsų agentai vienu metu galės valdyti kelias įmonės paskyras

Stipresnis prekės ženklo atstovavimas

Jei jūsų klientai naršo “Twitter”, yra tikimybė, kad jie ieško informacijos apie jūsų produktus / paslaugas. Kodėl jų nelaimėjus, į visus jų užduodamus klausimus atsakant laiku ir su šiek tiek užsidegimo?

Twitter
Sainsbury klientų aptarnavimas “Twitter”

Didesnis saugumas, mažiau duomenų pažeidimų

Atsakinėjimas į “Twitter” žinutes, naudojant LiveAgent, yra daug saugesnis. Kodėl? “Twitter” bilietai yra saugomi universalioje pašto dėžutėje, prie kurios prieigą turi kiekvienas pagalbos agentas. Todėl jums nereikia rūpintis dėl:

  • “Twitter” prisijungimo duomenų pasidalijimo su keliais darbuotojais
  • Buvimo prisijungus prie viešų įrenginių
  • Įrenginių praradimo, kurie jungiasi prie jūsų “Twitter” paskyros

Konkurencinis pranašumas

Net jei ir pagalbos teikimas naudojant “Twitter” tampa vis populiaresnis, daugybė įmonių vis dar jos neteikia. Jau šiandien įgykite konkurencinį pranašumą, tiesiog sujungdami savo Twitter paskyrą su LiveaAgent.

Pasiruošę išbandyti mūsų “Twitter” integraciją?

Leiskite mums pasirūpinti sunkiu darbu, kad jūs galėtumėte visą dėmesį skirti sklandžiam ir patikimam visų jūsų klientų aptarnavimui. Pradėkite savo 14-os dienų bandymo laikotarpį jau šiandien. Nereikalaujama kreditinė kortelė.

Žinių bazės ištekliai apie “Twitter”

Daugiau apie raktažodžių stebėjimą sužinokite mūsų žinių bazės vadove ar mūsų integracijų puslapyje.

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra “Twitter”?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “”Twitter” yra mikro tinklaraščių socialinės žiniasklaidos tinklas, kas dieną turintis virš 187 milijonų aktyvių vartotojų visame pasaulyje.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuo svarbus “Twitter” klientų aptarnavimas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “”Twitter” klientų aptarnavimas yra svarbus, nes platforma yra laikoma, kaip “visada prieinamas” kanalas. Klientai tikisi gauti greitus atsakymus per valandą nuo užklausos pateikimo, ir jei jie jų nesulaukia, jie yra linkę internete pasidalinti savo neigiama patirtimi su jūsų įmone.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ką daro pagalbos tarnybos “Twitter” integracija?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pagalbos tarnybos “Twitter” integracija surenka visus “Twitter” pranešimus, paminėjimus, pasidalijimus ir komentarus į jūsų bilietavimo valdymo skydą ir paverčia juos į bilietus. Ji taip pat suteikia galimybę vartotojams stebėti konkrečius raktažodžius.” } }] }

Streamline your Instagram support today

Answer Instagram mentions and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.

Free trial

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai