Twitter yra socialinės žiniasklaidos platforma, kuri yra dažnai vadinama kaip mikro tinklaraščių platforma. Twitter vartotojai gali vienas su kitu bendrauti ir siųsti trumpąsias žinutes, dar vadinamas Tweets, kurių apimtis yra apribota iki 280 simbolių.
“Twitter” yra puiki platforma, kurioje galite greitai skleisti informaciją, neatsilikti nuo aktualių įvykių, pritraukti naujos auditorijos, gauti atsiliepimų, dalyvauti diskusijose ir išreikšti save.
Kodėl Twitter klientų pagalba yra svarbu?
Twitter kiekvieną dieną turi 187 milijonus aktyvių vartotojų visame pasaulyje. Dauguma šių vartotojų naudoja Twitter, kad galėtų pasidalinti savo nuomone apie produktus ir verslą, užduoti klausimus ir teikti teigiamus ar neigiamus atsiliepimus apie savo patirtį.
Twitter yra laikomas “visada pasiekiamas” kanalas, todėl klientai (tiek esami, tiek ir potencialūs), bandydami susisiekti su verslu, tikisi būti pripažinti platformoje. Dažnai įmonės, kurios nesugeba atsakyti greitai ir per klientui tinkamą terminą susiduria su atšaukimo kultūra ar boikotavimu.
Dėl Twitter prigimties, šios neigiamos patirtys ir reakcijos gali plėstis kaip miškų gaisras, prie kurio prisijungia tūkstančiai žmonių. Dėl šios priežasties, labai svarbu palaikyti aktyvumą Twitter ir gerai išmanyti aktyvų klientų aptarnavimą.
Kaip suteikti tinkamą klientų aptarnavimą Twitter?
Norėdami būti informuoti apie kiekvieną jums adresuotą Twitter pranešimą, turite naudoti pažangius įrankius, tokius kaip LiveAgent.
Naudodami mūsų Twitter integraciją jūs galite stebėti savo prekės ženklą ir konkurentus. Jūs taip pat galite atsakyti į Twitter žinutes ir komentarus per priimtiną laikotarpį, nes sistema jus įspės ir kiekvieną Twitter pranešimą, kuriame yra jūsų raktažodžiai, komentarai ir paminėjimai, pavers į bilietą.
Ką galite daryti su integracija?
- Track brand mentions and keywords
- Setup simple search terms and monitor & archive all tweets containing those terms in your database
- Monitor all your brand mentions in real-time
- Perform real-time social media monitoring of your brand
- Connect multiple Twitter accounts
- Answer Tweets, comments, and mentions from one place
- Easily categorize and search your Twitter communication and customer comments
- Automatically capture public mentions as Tickets
Kaip tai atrodo / kaip tai veikia praktikoje?
Įsivaizduokime, kad jūsų kompanijos pavadinimas yra “Helikompanija”, o jūsų Twitter profilis yra “@Heliko”. Kiekvienas Twitter pranešimas ar pasidalinimas, kuriame paminėtas jūsų įmonės puslapis (@Heliko) bus automatiškai suformuotas į Bilietą.
Papildomai, LiveAgent gali sekti nustatytus raktažodžius ar jų rinkinius ir taip pat paversti juos į bilietus. Šiuo atveju, kiekvienas Twitter pranešimas, kuriame būtų jūsų raktažodis “Helikompanija” bus sekamas, paverčiamas į bilietą ir patalpinamas jūsų pagalbos tarnybos sistemoje.
Jei jums rūpi, ar jūsų klientai galės sužinoti, kad atsakinėdami į jų Twitter žinutes ir komentarus naudojate išorinį įrankį, tai atsakymas į šį klausimą yra – ne. Šiame išsamiame mokomajame vaizdo įraše galite pažiūrėti, kaip tai veikia.
Kaip intergruoti Twitter su LiveAgent
- Log in to LiveAgent
- Navigate to Configuration (cogwheel icon on the left menu bar)
- Click Twitter
- Click Twitter accounts
- Click Add Twitter account
- A pop-up window will appear. Log in with your Twitter username and password and then click Authorize app.
- Once your LiveAgent account is connected with Twitter, click on Edit to activate the account
- In the next screen check the “Status” checkbox
- Select the department into which you want to route incoming Tweets, retweets, Twitter comments, and Twitter mentions
- Click on “Add new query” to define whose retweets you would like to convert into tickets. You can also add specific keywords into the Query section to define which keywords you want to track (and subsequently convert Tweets containing these keywords into tickets)
- Click Save
Kaip jūsų verslas gali pasinaudoti integracija?
Didesnis klientų pasitenkinimas ir pagerintas lojalumas prekės ženklui
Klientų pasitenkinimo palaikymas yra svarbiausias dalykas klientų aptarnavime. Naudojant mūsų integraciją, jums nebereikės stebėti savo Twitter sąskaitų ir mobiliųjų įrenginių. Jūs galėsite nesudėtingai prisijungti prie vykstančių pokalbių, net jei ir juose nesate aiškiai pažymėti.
Dalyvavimas diskusijose, kuriose klientai kalba apie jus ar jūsų konkurentus, suteiks konkurencinį pranašumą ir parodys, kad klientai jums rūpi ir jūs į juos įsiklausote.
Dar daugiau, savo archyve turėdami visus Twitter bilietus, jūs galite nesunkiai nustebinti savo klientus pateikdami žinias apie jų buvusias užklausas, pirkinių informaciją ir daugiau. Tai padidins lojalumą prekės ženklui, klientų vertę ir jų pasitenkinimą.
Greitas problemos sprendimas
Šiais laikais nepakanka turėti tik gero produkto ar kainos, nes tai ne vieninteliai dalykai, kurie turėtų rūpėti. Klientai pageidauja jiems pritaikytos ir rūpesčių nekeliančios aptarnavimo patirties bei greitų atsakymų į jų klausimus.
Jei jūsų klientai su jumis bando susisiekti per Twitter, tačiau per valandą nesulaukia atsakymo (dauguma klientų tikisi sulaukti atsakymo per vieną valandą, nuo paskelbimo), jie dažniausiai nutraukia ryšius ir internete pasidalina savo neigiama patirtimi.
Su LiveAgent savo klientams suteikite tai, ko jie tikisi – suasmenintą, greitą ir be jokių rūpesčių, pagalbą. LiveAgent pagalbos tarnybos programinė įranga jus informuos apie gautą Twitter bilietą, todėl galėsite nesudėtingai atsakyti į visas klientų užklausas.
Geresnis darbo eigos efektyvumas
Į klientų užklausas atsakydami naudojant LiveAgent pagerinsite agentų efektyvumą
- Your agents won’t have to constantly monitor multiple accounts and devices
- Your agents won’t get distracted by their Twitter feeds
- Your agents won’t be distracted by an ever-growing number of notifications
- Your agents will be able to manage multiple business accounts at once
Stipresnis prekės ženklo atstovavimas
Jei jūsų klientai naršo Twitter, yra tikimybė, kad jie ieško informacijos apie jūsų produktus / paslaugas. Kodėl jų nelaimėjus, į visus jų užduodamus klausimus atsakant laiku ir su šiek tiek užsidegimo?
Didesnis saugumas, mažiau duomenų pažeidimų
Atsakinėjimas į Twitter žinutes, naudojant LiveAgent, yra daug saugesnis. Kodėl? Twitter bilietai yra saugomi universalioje pašto dėžutėje, prie kurios prieigą turi kiekvienas pagalbos agentas. Todėl jums nereikia rūpintis dėl:
- Sharing your Twitter login credentials with multiple employees
- Staying logged in on public devices
- Losing devices that are logged into your Twitter account
Konkurencinis pranašumas
Net jei ir pagalbos teikimas naudojant Twitter tampa vis populiaresnis, daugybė įmonių vis dar jos neteikia. Jau šiandien įgykite konkurencinį pranašumą, tiesiog sujungdami savo Twitter paskyrą su LiveaAgent.
Pasiruošę išbandyti mūsų Twitter integraciją?
Leiskite mums pasirūpinti sunkiu darbu, kad jūs galėtumėte visą dėmesį skirti sklandžiam ir patikimam visų jūsų klientų aptarnavimui. Pradėkite savo 14-os dienų bandymo laikotarpį jau šiandien. Nereikalaujama kreditinė kortelė.
Žinių bazės ištekliai apie Twitter
Daugiau apie raktažodžių stebėjimą sužinokite mūsų žinių bazės vadove ar mūsų integracijų puslapyje.
Streamline your Instagram support today
Answer Instagram mentions and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.
Frequently Asked Questions
Kuo svarbus Twitter klientų aptarnavimas?
Twitter klientų aptarnavimas yra svarbus, nes platforma yra laikoma, kaip “visada prieinamas” kanalas. Klientai tikisi gauti greitus atsakymus per valandą nuo užklausos pateikimo, ir jei jie jų nesulaukia, jie yra linkę internete pasidalinti savo neigiama patirtimi su jūsų įmone.
Ką daro pagalbos tarnybos Twitter integracija?
Pagalbos tarnybos Twitter integracija surenka visus Twitter pranešimus, paminėjimus, pasidalijimus ir komentarus į jūsų bilietavimo valdymo skydą ir paverčia juos į bilietus. Ji taip pat suteikia galimybę vartotojams stebėti konkrečius raktažodžius.
Kas yra Twitter?
Twitter yra mikro tinklaraščių socialinės žiniasklaidos tinklas, kas dieną turintis virš 187 milijonų aktyvių vartotojų visame pasaulyje.
„Twitter“ pagalbos centro kontaktai
Kaip susisiekti su „Twitter“ klientų aptarnavimo tarnyba el. paštu, tiesioginiu pokalbiu internete, telefonu, socialiniuose tinkluose ir savitarnoje.
Klientų aptarnavimo programinė įranga
Klientų aptarnavimo programinė įranga sujungia galingą pašto dėžutę, tiesioginius pokalbius, skambučių centrą ir klientų portalą. Pasirinkite tinkamą savo poreikiams.