Kas yra klientų aptarnavimas?
Klientų aptarnavimo paslauga – tai pagalbos teikimas klientams prieš pirkimą, jo metu ir po jo. Tai svarbi santykių su klientais dalis, nes ji kelia klientų pasitenkinimo lygį. Taigi, klientų atstovai turėtų būti gerai kvalifikuoti ir organizuoti.
Norint teikti kokybišką aptarnavimą, būtina naudotis daug funkcijų turinčia programine įranga, leidžiančia atsakyti į bilietus. Klientų aptarnavimo centre naudojamos įvairios komunikacijos formos, pavyzdžiui, el. laiškai, pranešimai, „Twitter“ ir kt. Kai kuri pagalboscentro programinė įranga gali būti nemokama.
Frequently Asked Questions
Kaip apibrėžti klientų aptarnavimą?
Klientų aptarnavimo tikslas – suteikti klientui informaciją ir pagalbą, susijusią su konkrečios įstaigos paslaugomis ir produktais. Paprastai tai yra techninė pagalba, pasiekiama per svetainę, momentiniais pranešimais, el. paštu arba karštąja linija.
Ar „LiveAgent“ teikia klientų aptarnavimą?
Žinoma, „LiveAgent“ teikia klientų aptarnavimą tiek patys, tiek suteikdami prieigą prie techninio aptarnavimo parinkčių sistemoje. Tai turi didžiulį poveikį teikiant išskirtinį klientų aptarnavimą, kurio reikia vartotojams.
Kokios yra pagrindinės klientų aptarnavimo funkcijos?
Klientų aptarnavimas turėtų turėti keletą pagrindinių funkcijų. Pirma, jis turi turėti kontaktinius taškus. Tai yra vietos, kur klientas gali susisiekti su technine pagalba. Be to, turėtų būti išvystyta žinių bazė, kuri leistų gauti informaciją be asmeninės agento pagalbos. Jis taip pat turėtų pasižymėti galimybėmis automatizuoti darbą. Dėl šios priežasties agentams nereikia susidurti su pasikartojančia veikla ir jie gali sutelkti dėmesį į kitą veiklą.
Aptarnavimo centro kainų skaičiuoklė
Pasiūlymas naudoti „LiveAgent“ aptarnavimo centrų kainų skaičiuoklę, kuri suteikia daugybę klientų aptarnavimo sprendimų ir funkcijų derinių, padės jums rasti geriausią ir ekonomiškiausią pasirinkimą. Klientų aptarnavimas yra esminis verslo aspektas, nes jis padeda išspręsti klientų problemas, efektyviai bendrauti su jais ir didinti jų lojalumą, kuris savo ruožtu padeda padidinti pajamas. „LiveAgent“ siūlo bilietų sistemą, kuri užtikrina lengvesnį organizavimą ir padidina jūsų pasiekiama klientų skaičių. Palyginus daugiau nei 70 skirtingų aptarnavimo tarnybų sprendimų, galėsite pasirinkti geriausią ir efektyviausią aptarnavimo centrą.
Klientų aptarnavimas gyvai yra svarbus verslo procesas. Svarbiausios funkcijos yra atsakymo greitis, kokybė ir lengvas prieigimas prie komunikacijos kanalų. Kompanijos, teikiančios šią paslaugą, gali integruoti įvairius aptarnavimo kanalus, tokius kaip el. paštas, telefonas ar socialinė žiniasklaida. Tai padeda užtikrinti gerą aptarnavimo lygį klientams.