Kas yra klientų aptarnavimas?
Klientų aptarnavimo paslauga – tai pagalbos teikimas klientams prieš pirkimą, jo metu ir po jo. Tai svarbi santykių su klientais dalis, nes ji kelia klientų pasitenkinimo lygį. Taigi, klientų atstovai turėtų būti gerai kvalifikuoti ir organizuoti.
Norint teikti kokybišką aptarnavimą, būtina naudotis daug funkcijų turinčia programine įranga, leidžiančia atsakyti į bilietus. Klientų aptarnavimo centre naudojamos įvairios komunikacijos formos, pavyzdžiui, el. laiškai, pranešimai, „Twitter“ ir kt. Kai kuri pagalboscentro programinė įranga gali būti nemokama.

Frequently Asked Questions
Kaip apibrėžti klientų aptarnavimą?
Klientų aptarnavimo tikslas – suteikti klientui informaciją ir pagalbą, susijusią su konkrečios įstaigos paslaugomis ir produktais. Paprastai tai yra techninė pagalba, pasiekiama per svetainę, momentiniais pranešimais, el. paštu arba karštąja linija.
Ar „LiveAgent“ teikia klientų aptarnavimą?
Žinoma, „LiveAgent“ teikia klientų aptarnavimą tiek patys, tiek suteikdami prieigą prie techninio aptarnavimo parinkčių sistemoje. Tai turi didžiulį poveikį teikiant išskirtinį klientų aptarnavimą, kurio reikia vartotojams.
Kokios yra pagrindinės klientų aptarnavimo funkcijos?
Klientų aptarnavimas turėtų turėti keletą pagrindinių funkcijų. Pirma, jis turi turėti kontaktinius taškus. Tai yra vietos, kur klientas gali susisiekti su technine pagalba. Be to, turėtų būti išvystyta žinių bazė, kuri leistų gauti informaciją be asmeninės agento pagalbos. Jis taip pat turėtų pasižymėti galimybėmis automatizuoti darbą. Dėl šios priežasties agentams nereikia susidurti su pasikartojančia veikla ir jie gali sutelkti dėmesį į kitą veiklą.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
Save different information about all your customers. Use Contacts. Setup and create Contacts in your LiveAgent. Read more and watch our video tutorial.
How to create Contact groups in LiveAgent
Manage and sort your business contacts in an easy way. Create and setup Contact groups in your LiveAgent. Watch our video setup and follow instructions.
Custom roles available permissions
Additionally to the 3 default roles, there is an option to create 3 new custom roles for your agents. In this article you can find a list and a description of all available permissions that can be attributed to custom roles.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Separate special customers from standard customers by Customer groups feature. Create a VIP group and answer these users with a highest priority. Try it now.