Kas yra klientų aptarnavimas?
Klientų aptarnavimo paslauga – tai pagalbos teikimas klientams prieš pirkimą, jo metu ir po jo. Tai svarbi santykių su klientais dalis, nes ji kelia klientų pasitenkinimo lygį. Taigi, klientų atstovai turėtų būti gerai kvalifikuoti ir organizuoti.
Norint teikti kokybišką aptarnavimą, būtina naudotis daug funkcijų turinčia programine įranga, leidžiančia atsakyti į bilietus. Klientų aptarnavimo centre naudojamos įvairios komunikacijos formos, pavyzdžiui, el. laiškai, pranešimai, „Twitter“ ir kt. Kai kuri pagalboscentro programinė įranga gali būti nemokama.

Frequently asked questions
Kaip apibrėžti klientų aptarnavimą?
Klientų aptarnavimo tikslas – suteikti klientui informaciją ir pagalbą, susijusią su konkrečios įstaigos paslaugomis ir produktais. Paprastai tai yra techninė pagalba, pasiekiama per svetainę, momentiniais pranešimais, el. paštu arba karštąja linija.
Ar „LiveAgent“ teikia klientų aptarnavimą?
Žinoma, „LiveAgent“ teikia klientų aptarnavimą tiek patys, tiek suteikdami prieigą prie techninio aptarnavimo parinkčių sistemoje. Tai turi didžiulį poveikį teikiant išskirtinį klientų aptarnavimą, kurio reikia vartotojams.
Kokios yra pagrindinės klientų aptarnavimo funkcijos?
Klientų aptarnavimas turėtų turėti keletą pagrindinių funkcijų. Pirma, jis turi turėti kontaktinius taškus. Tai yra vietos, kur klientas gali susisiekti su technine pagalba. Be to, turėtų būti išvystyta žinių bazė, kuri leistų gauti informaciją be asmeninės agento pagalbos. Jis taip pat turėtų pasižymėti galimybėmis automatizuoti darbą. Dėl šios priežasties agentams nereikia susidurti su pasikartojančia veikla ir jie gali sutelkti dėmesį į kitą veiklą.
Šis tekstas apie klientų aptarnavimą ir jo priemones. Svarbu ugdyti žmogiškuosius įgūdžius ir turėti išsamias žinias apie produktus, paslaugas ir įmonę. Populiariausios klientų aptarnavimo priemonės šiuo metu yra internetinės bendruomenės, diskusijų forumai, tiesioginiai pokalbiai internetu, socialiniai tinklai ir mobiliosios programėlės. „LiveAgent“ teikia visus reikalingus įrankius, reikalingus klientų aptarnavimui.
Norint užtikrinti gerą klientų aptarnavimą, agentams reikia turėti išsamių žinių apie produktus, gebėti kalbėti paprastai ir naudoti daugiakanalę paslaugą. Įgūdžiai apima gerą bendravimą, empatiją ir technines žinias. Klientų aptarnavimo apžvalgos padeda tobulinti paslaugą, o puikus klientų aptarnavimas reikalauja tinkamo personalo, programinės įrangos ir įsiklausymo į klientus.
Klientų aptarnavimo vadybininkas
Įmonė LiveAgent siūlo klientų aptarnavimo ir kitas programinės įrangos paslaugas, kurias palaiko kvalifikuoti vadybininkai. Klientų sėkmės vadybininkas rūpinasi klientų patenkinimu ir užtikrina ilgalaikes gerus santykius su klientais. LiveAgent taip pat teikia mokymų ir tęsia socialinių kanalų platintojimo veiklą, o jų programinė įranga gali būti nemokamai išbandyta su demonstracine versija. Tekste pateikiami patarimai dėl geriausios klientų aptarnavimo praktikos ir specialistų vaidmenų bei pareigų.
Klientų aptarnavimo atstovų vaidmenys
Šiame tekste aptariamas klientų aptarnavimas ir jo svarba verslui. Pateikiamos paslaugų ir programos, skirtos geram aptarnavimui užtikrinti. Svarbu siekti gerų santykių su klientais ir gauti gerus rezultatus. Populiariausios klientų aptarnavimo priemonės šiuo metu yra internetinės bendruomenės, diskusijų forumai, tiesioginiai pokalbiai internetu, socialiniai tinklai ir mobiliosios programėlės. Taip pat pateikti pasiūlymai bendradarbiauti su įmonės darbuotojais ir informacija apie mokymosi ir tinklaraščių galimybes. Verta pasinaudoti klientų aptarnavimo sistema, kuri palengvins agentų darbą ir automatizuos daugelį veiklų.