Kas yra klientas?
Klientas yra asmuo arba įmonė, perkanti prekes ar paslaugas iš kitos įmonės.
Verslo kūrimas – tai ne tik pardavimai. Įmonės turi rūpintis klientais ir teikti jiems puikią aptarnavimo paslaugą. Klientai dažnai turi daug klausimų ir teikia užklausas apie produktus ir paslaugas. Su agentais jie gali bendrauti įvairiais kanalais, pvz. el. paštu, „Facebook“ žinutėmis ar tiesioginiu pokalbiu internete. Tačiau jie neturi prieigos prie „LiveAgent“ funkcijų. Jie gali sukurti kai kuriuos forumo įrašus ar atsiliepimus klientų portale.

Frequently asked questions
Kas yra klientas?
Klientas yra asmuo arba įmonė, perkanti organizacijos produktus ar paslaugas. Konkuruojančių įmonių pagrindinis dėmesys skiriamas klientams. Tam jos naudoja rinkodaros ir pardavimų kampanijas, akcijas, lojalumo programas ir gerina klientų aptarnavimą.
Ką daryti, kad klientas liktų patenkintas?
Norėdami padidinti klientų pasitenkinimą, pirmiausia įsiklausykite. Dėl to aš žinau, kas mūsų klientams patinka mūsų įmonės veikloje, o kas ne. Atsiliepimai, tiek neigiami, tiek teigiami, turėtų turėti įtakos formuojant įmonės veiklą. Be to, kad klientas būtų patenkintas, jam turi būti suteiktas puikus klientų aptarnavimas, kuris turėtų viršyti jo lūkesčius. Taip mes kursime santykius, pagrįstus pasitikėjimu ir lojalumu.
Kaip paprašyti kliento atsiliepimo?
Jei norite paprašyti klientų atsiliepimų, turite keletą variantų. Pirma, galite tai padaryti pokalbio pabaigoje, neatsižvelgiant į kanalą, kuriame vyksta diskusija, arba galite išsiųsti tam skirtą el. laišką. Svarbus momentas yra pasirinkti grįžtamojo ryšio gavimo formą – tai gali būti bendra apklausa, išsami apklausa ar prašymas pateikti komentarą. Viskas priklauso nuo to, kokia informacija jums rūpi ir kokiame pirkimo etape ji yra gauta.
Šis tekstas apie klientų aptarnavimą ir jo priemones. Svarbu ugdyti žmogiškuosius įgūdžius ir turėti išsamias žinias apie produktus, paslaugas ir įmonę. Populiariausios klientų aptarnavimo priemonės šiuo metu yra internetinės bendruomenės, diskusijų forumai, tiesioginiai pokalbiai internetu, socialiniai tinklai ir mobiliosios programėlės. „LiveAgent“ teikia visus reikalingus įrankius, reikalingus klientų aptarnavimui.
Norint užtikrinti gerą klientų aptarnavimą, agentams reikia turėti išsamių žinių apie produktus, gebėti kalbėti paprastai ir naudoti daugiakanalę paslaugą. Įgūdžiai apima gerą bendravimą, empatiją ir technines žinias. Klientų aptarnavimo apžvalgos padeda tobulinti paslaugą, o puikus klientų aptarnavimas reikalauja tinkamo personalo, programinės įrangos ir įsiklausymo į klientus.
"Į klientus nukreiptas aptarnavimas" yra verslo strategija, pagal kurią klientas yra įmonės pagrindinis branduolys ir dėmesio objektas. Tokiu būdu, siekiama klientui suteikti teigiamą patirtį, padidinti pardavimus ir išlaikyti klientų lojalumą. Įmonės turi tobulinti savo aptarnavimo įgūdžius remiantis klientų atsiliepimais ir patirtimi, kad teikiamos paslaugos būtų lengvai ir be problemų atliekamos. Rekomendacijos ir ilgalaikiai santykiai su laimingais klientais taip pat yra svarbūs. LiveAgent siūlo klientų aptarnavimo programinę įrangą, kuri gali būti integruota su kitais įmonės procesais.