Kas yra klientas?
Klientas yra asmuo arba įmonė, perkanti prekes ar paslaugas iš kitos įmonės.
Verslo kūrimas – tai ne tik pardavimai. Įmonės turi rūpintis klientais ir teikti jiems puikią aptarnavimo paslaugą. Klientai dažnai turi daug klausimų ir teikia užklausas apie produktus ir paslaugas. Su agentais jie gali bendrauti įvairiais kanalais, pvz. el. paštu, „Facebook“ žinutėmis ar tiesioginiu pokalbiu internete. Tačiau jie neturi prieigos prie „LiveAgent“ funkcijų. Jie gali sukurti kai kuriuos forumo įrašus ar atsiliepimus klientų portale.

Frequently Asked Questions
Kas yra klientas?
Klientas yra asmuo arba įmonė, perkanti organizacijos produktus ar paslaugas. Konkuruojančių įmonių pagrindinis dėmesys skiriamas klientams. Tam jos naudoja rinkodaros ir pardavimų kampanijas, akcijas, lojalumo programas ir gerina klientų aptarnavimą.
Ką daryti, kad klientas liktų patenkintas?
Norėdami padidinti klientų pasitenkinimą, pirmiausia įsiklausykite. Dėl to aš žinau, kas mūsų klientams patinka mūsų įmonės veikloje, o kas ne. Atsiliepimai, tiek neigiami, tiek teigiami, turėtų turėti įtakos formuojant įmonės veiklą. Be to, kad klientas būtų patenkintas, jam turi būti suteiktas puikus klientų aptarnavimas, kuris turėtų viršyti jo lūkesčius. Taip mes kursime santykius, pagrįstus pasitikėjimu ir lojalumu.
Kaip paprašyti kliento atsiliepimo?
Jei norite paprašyti klientų atsiliepimų, turite keletą variantų. Pirma, galite tai padaryti pokalbio pabaigoje, neatsižvelgiant į kanalą, kuriame vyksta diskusija, arba galite išsiųsti tam skirtą el. laišką. Svarbus momentas yra pasirinkti grįžtamojo ryšio gavimo formą – tai gali būti bendra apklausa, išsami apklausa ar prašymas pateikti komentarą. Viskas priklauso nuo to, kokia informacija jums rūpi ir kokiame pirkimo etape ji yra gauta.
Mokymasis Tinklaraštis Žodynas Akademija Šablonai Internetiniai seminarai Rašymo testas Kainų skaičiuoklė Populiarūs Klientų aptarnavimo programinė įranga VoIP telefono sistemos Savitarnos programinė įranga Įeinančių skambučių centro programinė įranga Skundų valdymo sistema Klientų portalo programinė įranga El. pašto valdymo programinė įrangaLiveAgent Kainodara Funkcijos Integracijos Alternatyvos Turas Start a FREE trial Pagalba Duomenų migracija Sistemos būklė Pakeitimų istorija Įmonė Apie mus Apdovanojimai ir pažymėjimai Klientų atsiliepimai VoIP partneriai Partnerių programa Bendradarbiaukime
Klientų atstovas yra darbuotojas, kuris bendrauja su įmonės klientais ir atstovauja įmonę bei jos produktus ir paslaugas. Jis puoselėja gerus santykius su klientais ir tvarko susijusius dokumentus. Norint pridėti klientų atstovą į „LiveAgent“, reikia atlikti kelis žingsnius. Klientų pasitenkinimas yra verslo sėkmės faktorius. „LiveAgent“ siūlo įvairias klientų aptarnavimo programinės įrangos funkcijas ir galimybę nemokamai išbandyti jų šaltinį.