Kas yra klientų aptarnavimas internetu?
Internetinė pagalba, atsakanti į klientų užklausas, klausimus. Tai internetinė pagalba, kurią įmonė teikia savo klientams, naudojantiems jos produktus. Klientų aptarnavimo tarnyba naudoja tam tikras priemones, kad padėtų klientams. Paprastai tai būna tiesioginiai pokalbiai, skambučiai telefonu, el. laiškai arba socialiniai tinklai.
Frequently Asked Questions
Kaip apibrėžti klientų aptarnavimą internetu?
Klientų aptarnavimas internetu – tai bet kokia paslauga, padedanti klientams spręsti problemas ir padedanti klientui. Tai gali vykti el. paštu, tiesioginiais pokalbiais arba per socialinius tinklus.
Kokie yra klientų aptarnavimo internetu pagrindai?
Klientų aptarnavimo internetu pagrindas visų pirma yra komunikacijos kanalų prieinamumas, taip pat pateiktų atsakymų veiksmingumas ir pagrįstumas. Be to, labai svarbūs klientų aptarnavimo komandos įgūdžiai – tiek bendravimo, tiek programinės įrangos valdymo, kuris taip pat labai svarbus.
Kaip galima pagerinti klientų aptarnavimą internetu naudojant „LiveAgent“?
Klientų aptarnavimą internetu galima kurti naudojant „LiveAgent“. Tai klientų aptarnavimo programinė įranga, leidžianti vienoje vietoje integruoti daugybę bendravimo kanalų. Todėl agentui nereikia perjunginėti programų ir užklausų. Tai automatizuoja jo darbą. „LiveAgent“ taip pat suteikia galimybę kurti el. pašto šablonus, kurti makrokomandas ir žinių bazes. Be to, galite naudotis ataskaitomis ir analizėmis, kurios leidžia nuolat analizuoti klientų aptarnavimo kokybę.
LiveAgent siūlo platų klientų aptarnavimo įrangos spektrą, įskaitant VoIP telefono sistemas, savitarnos programinę įrangą, skundų valdymo sistemą ir daugiau. Taip pat teikiamos paslaugos, kaip socialiniai kanalai, naujienlaiškiai ir kontaktai. Įmonė taip pat suteikia galimybę automatiškai valdyti SLA/taisykles.