Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klientų aptarnavimas

Kas yra klientų aptarnavimas?

Klientų aptarnavimas yra sąveika tarp kliento ir produkto ar paslaugos teikėjo. Klientų aptarnavimo komanda padeda žmonėms išspręsti jų problemas ar atsako į užklausas ir užmezga santykius su klientais.

Puikus klientų aptarnavimas gali pridėti didelę vertę prie produktų ar paslaugų. Taigi, tai labai svarbi kiekvienos įmonės dalis. Pagrindinis tikslas – patenkintas klientas. Klientų aptarnavimo atstovai turi būti kvalifikuoti ir turėti daug žinių apie produktus ir paslaugas. Jie taip pat turėtų būti kantrūs, pozityvūs ir turėti bendravimo įgūdžių.

DUK

Koks yra klientų aptarnavimo apibrėžimas?

Klientų aptarnavimas – tai tiesioginė sąveika tarp pirkėjo, kuris perka, domisi pirkimu arba turi problemų dėl pirkimo, ir įmonės, kuri tiekia prekę ar paslaugą, atstovo. Tai yra pagrindinis aspektas, kuriuo siekiama užtikrinti klientų pasitenkinimą, taip pat užmegzti ryšius ir išsaugoti lojalumą prekės ženklui.

Kokie yra klientų aptarnavimo pagrindai?

Klientų aptarnavimas pirmiausia turėtų būti orientuotas į klientą, todėl empatija ir kantrybė yra itin svarbios savybės, kuriomis turėtų pasižymėti aptarnaujanti komanda. Tada lengviau suprasti kliento požiūrį, kuris ne visada yra mandagus. Be to, klientų aptarnavimo pagrindas yra efektyvus ir aiškus bendravimas bei produktų ir paslaugų išmanymas.

Kaip pagerinti klientų aptarnavimą?

Jei norite pagerinti savo klientų aptarnavimą, turite sutelkti dėmesį į keletą dalykų. Pirma, nuolat ugdykite savo komandos bendravimo įgūdžius. Agentai turėtų kalbėti paprastai, be sudėtingų frazių, turėti išsamių žinių apie produktus, paslaugas ir įmonę. Be to, paslauga turėtų būti daugiakanalė ir leisti klientams susisiekti pasirinktu kanalu. Verta pasinaudoti klientų aptarnavimo sistema, kuri palengvins agentų darbą ir automatizuos daugelį veiklų.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai