Agento ataskaita

„LiveAgent“ siūlo agento ataskaitą apie darbo laiką, atsakymus į bilietus, pokalbius, skambučius, pardavimus, atlygį ir dar daugiau (žr. visas parinktis žemiau) per tam tikrą laiko intervalą. Atskirus įrašus galima rūšiuoti pagal datą, skyrių, kanalą ir agentą. Agento ataskaitas galima eksportuoti į CSV failą.

Agento ataskaitos rodymo parinktys (stulpeliai):

  • Žyma
  • Atsakas
  • Vidutinis atsako į naują bilietą laikas
  • Vidutinis bilieto išsprendimo laikas
  • Skambučiai
  • Praleisti skambučiai
  • Skambučio minutės
  • Pokalbių internetu pranešimai
  • Pokalbiai
  • Praleisti pokalbiai
  • Vidutinis laikas iki pokalbio pradžios
  • Vidutinis pokalbio laikas
  • Nevertinta
  • Nevertinta %
  • Apdovanojimai
  • Apdovanojimų %
  • Papeikimai
  • Papeikimų %
  • Gaunamos žinutės
  • Gaunami skambučiai
  • Baigti skambučiai
  • Gaunami pokalbiai
  • Baigti pokalbiai

Agento ataskaita gali rodyti jūsų duomenis šių tipų diagramose:

Naudokite agentų ataskaitas su API

Naudokite „LiveAgent“ REST API, kad gauti reikšmes iš kanalų ataskaitų.

Identify the most popular communication channels

Generate channel reports to see how many tickets came from which channel. Try it today. No credit card required.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai