Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

“Dovecot”

Kas yra “Dovecot”?

“Dovecot” yra el. pašto serverio sprendimas, kuris daugiausiai dėmesio skiria našumui, lanksčiai autentifikacijai ir savaiminei optimizacijai. Juo lengva naudotis dėl savaiminio pasitaisymo galimybių, kurios ieško problemų ir jas iš karto ištaiso. Jis lengvai išplėčiamas ir teikia lengvo administravimo galimybes. Kad apsaugotų bendravimą el. paštu, “Dovecot” didelį dėmesį skiria saugumui ir žmonėms, norinties migruoti iš kito el. pašto serverio sprendimo siūlo lengvas migravimo galimybes.

Kaip galite panaudoti “Dovecot”?

“Dovecot” yra puikus sprendimas verslui, ieškančiam patikimo el. pašto serverio sprendimo. Nors administravimas vis dar reikalingas, “Dovecot” gali savaime ištaisyti kai kurias problemas be išorinės pagalbos. Jis taip pat suteikia standartines saugumo parinktis bei nesudėtingą migracijos ir plėtinių palaikymą. Didesnės įmones gali pasinaudoti “Dovecot” įsigydamos “OX Dovecot Pro”. Integruokite “Dovecot” su LiveAgent ir naudokite jį kaip el. pašto klientą, kad pagerintumėte savo klientų aptarnavimą su dedikuotu ir funkcionaliu bilietavimo sprendimu. LiveAgent gali susitvarkyti su dideliu el. pašto adresų kiekiu, todėl nedvejokite ir pridėkite tiek, kiek jums reikia.

Apdorokite gaunamus el. laiškus bilietavimo sistemoje, kuri jums padės tvarkyti ir filtruoti jūsų bendravimą. Pasinaudokite tokiomis produktyvumo funkcijomis, kaip pranešimų šablonai, kurie suteikia galimybę greitai pateikti atsakymą ar universalia pašto dėžute, kuri stebi klientų kanalus viename klientų bilietų sraute. Visiškai teisingai, nesvarbu, kokiu būdu su jumis nusprendžia susisiekti klientai, visa bendravimo linija išliks tvarkingai organizuota vienoje vietoje. 

Pasinaudokite keleto bendravimo kanalų privalumais ir pridėkite skambučių centrą, internetinius pokalbius, klientų portalą ar socialinę žiniasklaidą. Kiekvienas kanalas pateikiamas su savo atskirais nustatymais. Be el. pašto, LiveAgent taip pat siūlo ir kitas integracijų parinktis. Peržiūrėkite mūsų funkcijų ir integracijų puslapius ir pamatykite mūsų bilietavimo sistemos sugebėjimus. 

LiveAgent: Ticketing Software Demo

Kokie yra “Dovecot” privalumai?

  • Lengvas administravimas
  • Savaiminio susitvarkymo galimybės
  • Plėtinių parinktys
  • Įspūdingas našumas

Improve your help desk with LiveAgent

Add your Dovecot email to LiveAgent and start providing excellent support for your customers

FREE TRIAL

Kaip integruoti “Dovecot” su LiveAgent?

“Dovecot” ir LiveAgent bilietavimo platformos integraciją gali atlikti naudojant IMAP/POP3. Pasiekite ją naudodami LiveAgent konfigūracijos ekraną. Sekančiuose žingsniuose galite pamatyti, kaip integruoti “Dovecot” į savo bilietavimo sistemą.

"Dovecot" svetainė su informacija
“Dovecot” namų puslapis
  • Pirmiausiai reikia įdiegti “Dovecot”? Eikite į “Dovecot” tinklapį ir parsisiųskite naujausią stabilią versiją. Kai tik “Dovecot” bus paruošta, įjunkite LiveAgent ir sekite tolimesnius žingsnius.
"Dovecot" tinklapis su prieinamu naujausių versijų parsisiuntimu
Parsisiuntimai
  • Jei “Dovecot” jau yra nustatytas ir paruoštas naudoti, prisijunkite prie savo LiveAgent paskyros. Jei dar nepasinaudojote galimybe, jūs galite užsiregistruoti nemokamam 14 dienų bandymo laikotarpiui. Paspauskite Sukurti mygtuką esantį viršuje Konfigūracija > El. paštas > El. pašto Paskyros ir pridėkite savo el. pašto paskyrą. Atsidarys el. pašto tiekėjų sąrašas. Apačioje pasirinkite Kita, ir tuomet IMAP/POP3.
IMAP/POP3 integracijos parinktis "Dovecot" integracijoje į LiveAgent
IMAP/POP3
  • Norėdami užbaigti integraciją, jūs turite LiveAgent pateikti savo “Dovecot” duomenis. LiveAgent paprašys jūsų “Dovecot” el. pašto adreso, slaptažodžio ir vartotojo vardo. Kai tik pateiksite šią informaciją, nurodykite surinkimo būdą ir serverio informaciją. Pasirinkite departamentą, į kurį bus nukreipiami laiškai iš šio el. pašto adreso. Kai atliksiti nustatymus, paspauskite “Išsaugoti” mygtuką, esantį lango apačioje.
"Dovecot" informacija LiveAgent integracijos konfigūracijoje
“Dovecot” informacija

Kai viską baigsite, LiveAgent gaus “Dovecot” el. laiškus į savo bilietavimo sistemą. Jei pageidaujate, galite pridėti daugiau el. pašto paskyrų ar sukurti papildomas integracijas. Dėl daugiau informacijos apie LiveAgent, peržiūrėkite žemiau pateiktą vaizdo įrašą. Taip pat galite peržiūrėti LiveAgent Akademiją, kurioje pateikta informacija, apie klientų aptarnavimo teikimą.

LiveAgent Product Tour

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

DUK

Kas yra "Dovecot"?

Pagrindinės "Dovecot" funkcijos yra jos suteikiamas našumas, įvairiapusiai autentifikavimo būdai ir savaiminis optimizavimas. Šios programinės įrangos savaiminio pasitaisymo galimybės leidžia automatiškai surasti ir ištaisyti problemas, todėl ją lengva naudoti. Programinė įranga yra labai lanksti ir nesunkiai administruojama. Be papildomos apsaugos bendraujant el. paštu, "Dovecot" siūlo nesudėtingos migracijos parinktį, jei jūs norite iš kito el. pašto serverio.

Kaip galite panaudoti "Dovecot"?

Patikimo el. pašto serverio ieškančioms įmonės, "Dovecot" gali būti puikus pasirinkimas. Nepaisant vis dar reikalingo administravimo, kai kurias problemas "Dovecot" gali išspręsti be jokios pagalbos. Taip pat prieinamos ir saugumo parinktys bei migracijos ir plėtinių galimybės. Stambios įmonės gali pasinaudoti "Dovecot" įsigydamos "OX Dovecot PRO". Galite pridėti "Dovecot" į LiveAgent, kaip el. pašto klientą ir naudojant dedikuotą ir funkcionalų bilietavimo sprendimą, pagerinti klientų aptarnavimą .

Kokia yra "Dovecot" integracijos nauda?

  • Lengvas administravimas
  • Savaiminio pasitaisymo galimybė
  • Plėtinių parinktys
  • Įspūdingas našumas

Kaip integruoti "Dovecot" į LiveAgent?

  • Eikite į LiveAgent ir atidarykite Konfigūracija > El. paštas > El. Pašto Paskyros
  • Sukurkite naują el. paštą ir pasirinkite Kita
  • Pasirinkite IMAP/POP3, pateikite savo informaciną ir paspauskite Išsaugoti

Grįžti prie Integracijų Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai