Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

“Sendmail”

Kas yra “Sendmail”?

“Sendmail” yra internetinė el. pašto nukreipimo priemonė, skirta naudoti bendrais tikslais. Programinė įranga tapo žinoma kaip nemokama programinė įranga, tiek kaip uždarojo kodo programinė įranga. Ši paslauga palaiko įvairius pašto siuntimo ir pristatymo būdus.

Saugus el. paštas, toks kaip “Sendmail”, gali jums padėti apsisaugoti nuo el. paštu platinamų virusų, nepageidaujamų el. laiškų ar erzinančių laiškų nuo reklamos siuntėjų ar sukčiautojų. Tai labai svarbu užimtoms pagalbos tarnyboms, kurios negali švaistyti laiko nepageidaujamam bendravimui.

Kaip galite naudoti “Sendmail”?

“Sendmail” galima naudoti kaip atskirą klientų aptarnavimo el. paštą, vidinio el. pašto serverio reikalaujantiems žmonėms. Tai leidžia vartotojams turėti didesnį lankstumą konfigūruojant el. paštą ir saugiau bendrauti el. paštu.

“Sendmail” galima nesudėtingai integruoti į LiveAgent pagalbos tarnybą kaip savo priskirtą klientų aptarnavimo el. paštą. Mažoms įmonėms, teikti klientų aptarnavimą el. paštu gali būti nesudėtinga, tačiau aptarnaujant didelį klientų skaičių, šis procesas gali tapti chaotišku. Prijungę “Sendmail” prie LiveAgent galėsite pasinaudoti daugybe naudingų funkcijų ir pagerinti savo darbo eigą.

LiveAgent bilietavimo sistema palaiko dauygbę funkcijų, tokių kaip universali pašto dėžutė, kuri surenka visą el. paštu gaunamą bendravimą, internetinius pokalbius, skambučių centrą, klientų portalą ar socialinę žiniasklaidą“Facebook”, “Twitter”, “Instagram” ir “Viber”. Nustatykite taisykles, filtrus ar pridėkite žymas, kad galėtumėte tvarkyti savo darbą ar suskirstykite agentus į departamentus, atsakingus už skirtingas problemas.

Jūs taip pat galite nustatyti darbo valandas, paruošti atsakymų šablonus į dažnai pasitaikančius klausimus ir greitai juos naudokite ar pasinaudokite žaidimifikacijos galimybėmis, kad padrąsintumėte savo agentus tapti geriausiais. LiveAgent galite naudoti ir daugybę kitų funkcijų, kurias galite peržiūrėti mūsų funkcijų puslapyje.

LiveAgent: Ticketing Software Demo

Kokia yra “Sendmail” integracijos nauda?

  • Atviras kodas
  • Stebėjimo įrankiai
  • Nuotolinis administravimas

Improve your customer support with LiveAgent

Integrate your email with the LiveAgent ticketing system and provide better and faster support

FREE TRIAL

Kaip integruoti “Sendmail” į LiveAgent?

Viskas ką jums reikia atlikti, norint užbaigti integracijos procesą yra prijungti savo “Sendmail” prie LiveAgent bilietavimo sistemos. Visas proceso užbaigimas trunka vos kelias minutes. Sekite žemiau pateiktą vadovą ir sužinokite kaip tai atlikti. 

  • Pirmiausiai reikia paruošti “Sendmail”? Apsilankykite jų interneto svetainėje ir viską paruoškite. Svetainėje pateikiama FTP parsisiuntimo nuoroda ir išsamesnė informacija apie “Sendmail” funkcijas ir saugumą. Norint tęsti, jums reikės sukonfigūruoti IMAP/POP3. Kai tik baigsite, tęskite sekantį žingsnį.
"Sendmail" pagrindinis puslapis su parsisiuntimo parinktimi ir informacija
“Sendmail” pagrindinis puslapis
  • Dabar, atsidarykite savo LiveAgent paskyrą ir eikite į Konfigūracija > El. paštas > Pašto Paskyros ir paspauskite ant Sukurti mygtuko, kad pridėti savo “Sendmail” pašto paskyrą. Sekančiame skyriuje, paspauskite ant Kita ir toliau pasirinkite IMAP/POP3.
LiveAgent konfigūracija "Sendmail" integracijos procese
Pasirinkite Kita
  • Sekantis žingsnis yra įvesti savo duomenis – el. paštą, vartotojo vardą, slaptažodį ir pasirinkti gavimo tipą, serverį ir prievadą. Papildomai, jums reikia pasirinkti autentifikavimo būdą ir departamentą, kuris tvarkys iš šio el. pašto adreso gaunamus bilietus. Kai baigsite, paspauskite apačioje esantį Išsaugoti mygtuką.
"Sendmail" konfigūracija LiveAgent
Pateikite savo “Sendmail” duomenis

Štai ir viskas, jūsų “Sendmail” yra integruota į LiveAgent bilietavimo sistemą. Jei jums reikės pridėti daugiau el. pašto paskyrų, dar kartą peržiūrėkite šį vadovą. Dabar, kai jūsų el. paštas yra paruoštas, nesivaržykite ir peržiūrėkite LiveAgent puslapius. Čia rasite Akademiją, kur jūs galite daugiau sužinoti apie klientų aptarnavimą ar funkcijų puslapius, kuriuose galite sužinoti apie mūsų produktų funkcijas.

LiveAgent Product Tour

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

DUK

Kas yra "Sendmail"?

"Sendmail" yra internetinė el. pašto nukreipimo priemonė, skirta naudoti bendrais tikslais. Programinė įranga tapo žinoma kaip nemokama programinė įranga, tiek kaip uždarojo kodo programinė įranga. Ši paslauga palaiko įvairius pašto siuntimo ir pristatymo būdus.

Kaip galite naudoti "Sendmail"?

Mažose įmonėse, klientų aptarnavimas el. paštu gali būti tikras palengvėjimas, tačiau problemų gali sukelti didelis klientų skaičius. Jūs galite pasinaudoti daugybe naudingų funkcijų ir pagerinti savo darbo eigą, susiedami "Sendmail" su LiveAgent.

Kokia yra "Sendmail" integracijos nauda?

  • Atvirojo kodo
  • Stebėjimo įrankiai
  • Nuotolinis administravimas

Kaip integruoti "Sendmail" į LiveAgent?

  • Eikite į LiveAgent Konfigūracija > El. paštas > Pašto Paskyros
  • Spauskite Sukurti > Kita > IMAP/POP3
  • Pateikite savo informaciją ir paspauskite Išsaugoti

Grįžti prie Integracijų Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai