Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

El. laiškų persiuntimas

Yra labai svarbu, kad daugeliu aspektų, įskaitant ir el. laiškus, jūsų įmonė atrodytų profesionaliai. Kalbant apie prekės ženklo įvaizdį, el. laiškų persiuntimas gali neatrodyti toks svarbus, tačiau, jei apie tai susimąstote, skirtumas yra didelis. Ar pasitikite el. laiškais iš adresų, kurie neatrodo oficialūs? Daugelis žmonių nepasitiki, todėl el. laiškų persiuntimas yra svarbus kiekvienos pagalbos tarnybos aspektas. 

El. laiškų persiuntimas į „LiveAgent“
El. laiškų persiuntimas į „LiveAgent“

Kaip veikia el. laiškų persiuntimas?

Kai jūs sukuriate LiveAgent sąskaitą, tokią kaip yourdomainname.ladesk.com, jums bus priskirtas aptarnavimo el. paštas, toks kaip support@mail.yourdomainname.ladesk.com. Bet kuris šiuo adresu siųstas laiškas, bus automatiškai paverstas į Bilietą

Trumpai tariant, LiveAgent persiuntimo funkcija jums suteikia galimybę iš karto atsakyti į el. laiškus (iš el. pašto serverio, turinčio jūsų domeno pavadinimą), vietoje to, kad verstų jus laukti, kol el. laiškas bus gautas ir parsiųstas iš jūsų el. pašto dėžutės. Tai įmanoma dėl DNS nustatymų, TXT SPF įrašų ar savo SMTP serverio naudojimo.

Pašto paskyros pridėjimas
El. laiškų persiuntimas

Greiti persiuntimo nustatymai

El. pašto paskyrų sujungimas

Štai kaip LiveAgent galite nustatyti el. laiškų persiuntimą:

  1. Prisijunkite prie LiveAgent
  2. Paspauskite ant Konfiguravimas (krumpliaračio piktograma kairiioje meniu juostos pusėje)
  3. Paspauskite ant El. paštas
  4. Paspauskite El. Pašto Paskyros
  5. Paspauskite Pridėti El. Pašto Paskyrą
  6. Pasirinkite Kita
  7. Paspauskite Nustatyti El. Laiškų Persiuntimą
  8. Įrašykite el. pašto adresą, iš kurio norite persiųsti el. laiškus
  9. Eikite į savo el. pašto nustatymus ir nustatykite persiuntimo adresą kaip support@mail.LiveAgentLive.ladesk.com. Jei nesate tikri, kaip tai padaryti, prašome susisiekti su jūsų serverio administratoriumi ar talpinimo bendrove, kuri padės jums nustatyti laiškų persiuntimą.
  10. Pasirinkite Siuntimo tipą. Šiame žingsnyje, jūs turite nuspręsti, ar el. laiškų siuntimui norite naudoti mūsų serverius, ar savo SMTP. Rekomenduojama, kad jūs naudotumėte jūsų pačių SMTP, nes kai kurie tiekėjai, gali įtraukti mūsų serverius į juodąjį sąrašą, dėl didelio ūsų siunčiamų laiškų srauto. Jei nuspręsite pasirinkti mūsų serverius, savo pašto paskyros domene turėsite nustatyti SPF įrašus.
  11. Kai tik baigsite su nustatymu, paspauskite Saugoti mygtuką ir sistema pabandys išsiųsti bandomąjį laišką jūsų pridėtu addresu, pagal pasirinktus nustatymus. Testo esmė yra patikrinti, ar laiškas yra nukreipiamas atgal į LiveAgent.
Nukreipimo-funkcija-LiveAgent
Nukreipimo nustatymas

Žinių bazės ištekliai

Norėdami gauti daugiau informacijos apie problemų sprendimą ar SPF DNS nustatymus, peržiūrėkite mūsų žinių bazės straipsnį apie el. laiškų persiuntimą.

Forward emails at light speed

Appear more professional with our email forwarding feature. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai