El. laiškų persiuntimas yra nesudėtingas būdas susieti skirtingų tiekėjų el. pašto paskyras su savo pagalbos tarnyba. Jums nereikia paleisti veltui savo klientų aptarnavimo el. pašto paskyrų, kai pereinate prie el. pašto bilietavimo. Laiškų persiuntimas yra greitas bendravimo el. laiškais perkėlimo būdas, palyginus su IMAP. Tiesiog pridėkite visus pageidaujamus el. pašto adresus ir gaukite el. laiškus į LiveAgent. Universali pašto dėžutė surinks bendravimą el. paštu ir pavers jį į bilietus.

Kaip veikia el. laiškų persiuntimas?
Kai jūs sukuriate LiveAgent sąskaitą, tokią kaip yourdomainname.ladesk.com, jums bus priskirtas aptarnavimo el. paštas, toks kaip support@mail.yourdomainname.ladesk.com. Bet kuris šiuo adresu siųstas laiškas, bus automatiškai paverstas į Bilietą.
Trumpai tariant, LiveAgent persiuntimo funkcija jums suteikia galimybę iš karto atsakyti į el. laiškus (iš el. pašto serverio, turinčio jūsų domeno pavadinimą), vietoje to, kad verstų jus laukti, kol el. laiškas bus gautas ir parsiųstas iš jūsų el. pašto dėžutės. Tai įmanoma dėl DNS nustatymų, TXT SPF įrašų ar savo SMTP serverio naudojimo.
Greiti persiuntimo nustatymai

Pamatykite, kaip atlikę vos kelis paprastus žingsnius, LiveAgent galite paruošti el. laiškų persiuntimą.
- Prisijunkite prie LiveAgent, eikite į Konfigūracija ir atidarykite El. paštą. Pasirinkite Gaunamų el. laiškų paskyrą iš skydelyje esančių parinkčių.
- Paspauskite Pridėti El. Pašto Paskyrą, parinktyse pasirinkite Persiuntimas ir paspauskite Integruoti.
- Įveskite el. pašto adresus, į kurių norite persiųsti el. laiškus į LiveAgent bilietavimo sistemą. Jei reikia, galite iš karto pridėti kelis el. pašto adresus. Pridėkite el. pašto paskyros pavadinimą, kad būtų galima lengvai atskirti kelias el. pašto paskyras. Paspauskite Sekantis ir tęskite.
- Dabar, pasirinkite departamentus, kurie bus atsakingi už visą el. paštu gaunamą bendravimą, siunčiamą iš nurodytų el. pašto paskyrų. Pasirinkite numatytą siuntėjo el. pašto adresą ir paspauskite Užbaigti Integraciją.
Žinių bazės ištekliai
Norėdami gauti daugiau informacijos apie problemų sprendimą ar SPF DNS nustatymus, peržiūrėkite mūsų žinių bazės straipsnį apie el. laiškų persiuntimą.
Forward emails at light speed
Appear more professional with our email forwarding feature. Try it today. No credit card required.
LiveAgent yra galinga klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri padeda pagerinti prekės ženklo žinomumą, lojalumą ir sumažina sutarčių nutraukimo kiekį. Šiame tekste pateikiami 5 produktų pristatymo šablonai, skirti reklamos kampanijoms. Puikus klientų aptarnavimas yra pagrindinis ilgalaikio pelningumo veiksnys, todėl vertinga turėti gerai tvarkomą aptarnavimo komandą. LiveAgent siūlo nemokamą 7 arba 30 dienų bandymą, kad būtų galima patikrinti jos efektyvumą.
Paskutinės galimybės el. laiškų šablonai
Straipsnyje aptariama kaip naudoti el. laiškus reklamai ir produktų pristatymui. Rekomenduojama pritaikyti personalizaciją ir aiškiai paaiškinti produkto vertę. Taip pat aptariama kaip padidinti klientų patirtį naudojant LiveAgent paslaugą ir suteikiant nuolaidas. Pateikiami apklausos ir nuolaidų el. laiškų šablonai padėsiantys patobulinti rinkodaros strategiją. Be to, aptariama kūrimas ir prisijungimo prie LiveAgent skydelio informacija.
Atsiliepimo prašymo el. laiško šablonas
Tekste pristatoma, kaip el. laiškai gali padėti pažinti klientus ir padidinti jų pasitenkinimą. Siūlomi efektyvūs atsiliepimų prašymo šablonai ir kalbama apie kontaktų programinę įrangą. Taip pat pristatoma verslo įrankių LiveAgent demonstracija, kuri siūlo aptarnavimo įrangą daugiau nei 40 kalbų. Klientai gali susipažinti su kitiems funkcionavimo ypatumais ir kainodara. Galima susitarti dėl skambučio ir sužinoti, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.