El. laiškų persiuntimas yra nesudėtingas būdas susieti skirtingų tiekėjų el. pašto paskyras su savo pagalbos tarnyba. Jums nereikia paleisti veltui savo klientų aptarnavimo el. pašto paskyrų, kai pereinate prie el. pašto bilietavimo. Laiškų persiuntimas yra greitas bendravimo el. laiškais perkėlimo būdas, palyginus su IMAP. Tiesiog pridėkite visus pageidaujamus el. pašto adresus ir gaukite el. laiškus į LiveAgent. Universali pašto dėžutė surinks bendravimą el. paštu ir pavers jį į bilietus.
Kaip veikia el. laiškų persiuntimas?
Kai jūs sukuriate LiveAgent sąskaitą, tokią kaip yourdomainname.ladesk.com, jums bus priskirtas aptarnavimo el. paštas, toks kaip support@mail.yourdomainname.ladesk.com. Bet kuris šiuo adresu siųstas laiškas, bus automatiškai paverstas į Bilietą.
Trumpai tariant, LiveAgent persiuntimo funkcija jums suteikia galimybę iš karto atsakyti į el. laiškus (iš el. pašto serverio, turinčio jūsų domeno pavadinimą), vietoje to, kad verstų jus laukti, kol el. laiškas bus gautas ir parsiųstas iš jūsų el. pašto dėžutės. Tai įmanoma dėl DNS nustatymų, TXT SPF įrašų ar savo SMTP serverio naudojimo.
Greiti persiuntimo nustatymai
Pamatykite, kaip atlikę vos kelis paprastus žingsnius, LiveAgent galite paruošti el. laiškų persiuntimą.
- Prisijunkite prie LiveAgent, eikite į Konfigūracija ir atidarykite El. paštą. Pasirinkite Gaunamų el. laiškų paskyrą iš skydelyje esančių parinkčių.
- Paspauskite Pridėti El. Pašto Paskyrą, parinktyse pasirinkite Persiuntimas ir paspauskite Integruoti.
- Įveskite el. pašto adresus, į kurių norite persiųsti el. laiškus į LiveAgent bilietavimo sistemą. Jei reikia, galite iš karto pridėti kelis el. pašto adresus. Pridėkite el. pašto paskyros pavadinimą, kad būtų galima lengvai atskirti kelias el. pašto paskyras. Paspauskite Sekantis ir tęskite.
- Dabar, pasirinkite departamentus, kurie bus atsakingi už visą el. paštu gaunamą bendravimą, siunčiamą iš nurodytų el. pašto paskyrų. Pasirinkite numatytą siuntėjo el. pašto adresą ir paspauskite Užbaigti Integraciją.
Žinių bazės ištekliai
Norėdami gauti daugiau informacijos apie problemų sprendimą ar SPF DNS nustatymus, peržiūrėkite mūsų žinių bazės straipsnį apie el. laiškų persiuntimą.
Forward emails at light speed
Appear more professional with our email forwarding feature. Try it today. No credit card required.
LiveAgent siūlo įvairias klientų aptarnavimo programinės įrangos ir komunikacijos kanalus, įskaitant skambučius, pokalbius ir socialinius tinklus. Taip pat suteikia galimybę registruotis demonstracijai ir gauti naujienas apie atnaujinimus bei nuolaidas. Teikiama galimybė susisiekti su jais per kontaktinę formą, internetinius pokalbius arba skambučius.
LiveAgent siūlo platų klientų aptarnavimo įrangos spektrą, įskaitant VoIP telefono sistemas, savitarnos programinę įrangą, skundų valdymo sistemą ir daugiau. Taip pat teikiamos paslaugos, kaip socialiniai kanalai, naujienlaiškiai ir kontaktai. Įmonė taip pat suteikia galimybę automatiškai valdyti SLA/taisykles.
„LiveAgent“ partnerių programos registracija
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūlo VoIP telefono sistemas, savitarnos programą, įeinančių skambučių centrą, skundų valdymo sistemą, klientų portalą ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Taip pat yra kaimyninės partnerystės ir apdovanojimų laimėjimų. Galite susisiekti su jų pardavimų kontaktų informacija ir užsiregistruoti demonstracijai.