Nemokamas Bandymas

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šablonai
  • Papildomo užsakymo el. laiškų šablonai

Papildomo užsakymo el. laiškų šablonai

Papildomo užsakymo el. laiškų šablonų naudojimas siekiant parduoti esamiems klientams yra vienas efektyviausių ir paprasčiausių būdų padidinti pajamas ir pelningumą B2C įmonėms. Kodėl? Kadangi parduoti dabartiniam klientui yra 60–70% didesnė tikimybė palyginti su 5–20% tikimybe parduoti naujiems klientams. Tokiu būdu papildomo užsakymo el. laiškų šablonų naudojimas yra puikus jūsų pardavimo strategijos priedas. Šie el. laiškai yra savalaikiai, labai aktualūs, ypač efektyvūs – ir vis dėlto vienas iš dažniausiai nepastebimų įrankių, kurį elektroninės prekybos parduotuvių savininkai gali naudoti pakartotiniams pirkimams skatinti ir pardavimams pagerinti.

Kas yra papildomo užsakymo el. laiškas?

Papildomo užsakymo el. laiškas yra el. laiškas, išsiųstas klientams, siekiant priminti jiems papildyti kai kurių produktų atsargas prieš joms baigiantis. Tai yra el. pašto rinkodaros technika, kurią dažniausiai naudoja įmonės, kurios parduoda vartojimo reikmenis ir juos galima papildyti (pavyzdžiui, asmens priežiūros ir grožio produktus, maistą ir gėrimus, vitaminus ir papildus, receptus, namų valymo priemones, naminių gyvūnėlių ėdalą ir kt.).

Papildomo užsakymo el. laiškai suaktyvinami ir siunčiami automatiškai, kai atėjo laikas iš naujo pirkti prekes, kurias klientai pirko anksčiau (remiantis nuspėjamuoju duomenų mokslu). Tokio tipo el. laiškus taip pat gali sėkmingai naudoti prekių ženklai, prekiaujantys nevartotinais produktais, kurie ilgainiui gali nusidėvėti (pvz., drabužiai ir avalynė), taip pat abonentiniai „SaaS“ verslai.

„Sephora“ papildomo užsakymo el. laiško šablonas
„Sephora“ papildomo užsakymo el. laiško šablonas

Kodėl siųsti papildomo užsakymo el. laiškus?

„Listrack“ tyrimas parodė, kad papildymo kampanijose yra didžiausias spustelėjimo ir atidarymo rodiklis (53,6%) tarp bet kokio tipo rinkodaros el. laiškų. Be to, pasak „Ometria“, papildomo užsakymo el. laiškų vidutinis atidarymo rodiklis yra 50–60%, vidutinis paspaudimų rodiklis – 40–50% ir vidutinis konversijų rodiklis – 10–15%. Tai reiškia, kad papildymo el. laiškai yra auksinė galimybė prekės ženklams gauti pasikartojančias pajamas, taikantis į klientus, kurie greičiausiai vėl pirks jų produktus.

Kaip maksimaliai išnaudoti papildomo užsakymo el. laiškų kampanijas

  • Nustatykite tinkamą savo papildomo užsakymo el. laiškų kampanijų laiką atsižvelgdami į kritinius veiksnius, pvz., kas naudoja produktą, kaip dažnai jį naudoja, per kiek laiko jis paprastai pasibaigia, kliento pirkimo įpročiai ir kt. Apsvarstykite atlikti klientų apklausą, kad gautumėte kuo daugiau informacijos ir įsitikintumėte, jog pasirinkote tinkamą laiką.
  • Rekomenduojama siųsti bent du papildomo užsakymo el. laiškus. Pirmasis priminimas turėtų būti pateiktas likus maždaug 10 dienų iki planuojamo produkto galiojimo pabaigos, o antrasis turėtų būti išsiųstas dieną prieš arba tą dieną, kurią, jūsų manymu, produktas iš tikrųjų baigsis. Klientai, kurie nepapildo atsargų, gali toliau dalyvauti klientų susigrąžinimo kampanijose.
  • Padarykite papildomo užsalymo atlikimo procesą kuo paprastesnį ir be rūpesčių. Tiesiogiai susiekite kliento pirkinių krepšelį su jau pridėtu produktu ir pasiūlykite automatinį papildymą, jei toks yra. Kuo mažiau paspaudimų klientas turi atlikti norėdamas pakartotinai užsisakyti, tuo geriau.
  • Jei yra kokių nors galimybių parduoti brangesnį ar panašų produktą, apsvarstykite galimybę įtraukti suasmenintas produktų rekomendacijas, kurios atitiktų jūsų klientų interesus ar poreikius, remiantis ankstesnių pirkinių duomenimis. Tai padarę, galite pagerinti kliento patirtį tuo pačiu padidindami užsakymo vertę.
Papildomo užsakymo el. laiškų šablonai
„Clinique“ papildomo užsakymo el. laiško šablonas ragina klientus nusipirkti du butelius skutimosi kremo

Papildomo užsakymo el. laiškų temų eilutės

  • Laikas papildyti atsargas/užsakyti iš naujo
  • Ar laikas papildyti?
  • Ar laikas pildyti [Products] atsargas?
  • Laikas papildomam užsakymui!
  • Reikia papildymo?
  • Labas, [Name]! Manome, kad jums gali prireikti papildymo
  • Pasirengę papildyti, [Name]?
  • Atsargos išseko iki paskutinio lašo?
  • Papildomai užsakykite [Product] prie jam pasibaigiant
  • Papildomo užsakymo valanda – laikas vėl užsakyti [Product]
  • [Name], baigiasi jūsų [Product]?
  • Tegu niekada daugiau nesibaigia jūsų megstamos prekės
  • Nedaug beliko? Vėl užsakykite mėgstamas prekes prieš joms pasibaigiant
  • Nieko neužtenka amžinai
  • Jūsų atsargos beveik baigėsi
  • Jums bebeik baigėsi [Products]!
  • Ar atsargos eina prie pabaigos, [Name]?
  • Beveik baigiate atsargas? Vėl užsakykite [Brand]
  • Užsakykite iš naujo su nemokamu pristatymu/ 15% nuolaida/papildoma dovana
  • Gaukite nemokamą pristatymą/ 10% nuolaidą, jei papildomai užsakote dabar

7 papildomo užsakymo el. laiškų šablonai

Automatinio papildomo užsakymo programos skelbimo šablonas

Asmeninės higienos produktų papildomo užsakymo el. laiško šablonas

Grožio ir makiažo produktų papildomo užsakymo el. laiško šablonas

Maisto atsargų papildomo užsakymo el. laiško šablonas

Gėrimų papildomo užsakymo el. laiško šablonas

Maisto papildų papildomo užsakymo el. laiško šablonas

Gyvūnų prekių papildomo užsakymo el. laiško šablonas

Papildomo užsakymo el. laiškai – dažnai užduodami klausimai

Kokio ilgumo turėtų būti papildomo užsakymo el. laiškas?

Papildomo užsakymo el. laiškai turėtų būti trumpi ir tikslūs. Pirmas įspūdis yra svarbus. Todėl esminis dalykas yra tai, kad el. laiško tema būtų patraukli ir trumpa bei pritrauktų kliento dėmesį.

Kokie pranašumai siunčiant papildomo užsakymo el. laiškus klientams?

Papildomo užsakymo el. laiškų siuntimas yra efektyvus būdas informuoti klientus apie likusius produktus. Tai padės padidinti svetainės lankomumą, klientų išlaikymą ir prekės ženklo žinomumą.

Kada turėčiau siųsti papildomo užsakymo el. laiškus?

Kiekvienam produktui/paslaugai, taip pat asmeniui, laikas gali būti skirtingas. Tačiau apytiksliai tai galite nustatyti pagal ankstesnius pirkinius ar produktą. Be to, būtinai atsiųskite el. laišką tam tikru dienos metu. Mes rekomenduojame siųsti papildymo el. laiškus savaitės viduryje, ypač vidurdienį. Pirmenybė teikiama nuo 10 iki 15 val.

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “How long should a replenishment email be?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Sending replenishment emails is an effective way to inform customers about the remaining products. Doing this helps to increase website traffic, customer retention, and brand awareness.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What are the benefits of sending replenishment emails to customers?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Sending replenishment emails is an effective way to inform customers about the remaining products. Doing this helps to build customer retention, increases website traffic, and ultimately sales.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “When should I send replenishment emails?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The timing is different for each product as well as a person. However, you can roughly determine this based on the previous purchases or the product. Moreover, make sure you send the email at a specific time of the day. Our recommendation is to send replenishment emails in the midweek, specifically midday. Anywhere from 10 am to 3 pm is preferred.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai