Kas yra slaptažodžio tikrintuvas?
Slaptažodžio tikrintuvas nustato, ar siūlomą slaptažodį galima naudoti. Kad nustatytų, ar slaptažodis yra priimtinas, tikrintuvas atlieka keletą patikrinimų, kad įsitikintų, jog jis atitinka minimalaus ilgio reikalavimus, turi įvairius simbolius arba anksčiau nebuvo naudojamas. Slaptažodžių tikrintuvai taip pat gali nustatyti, ar pasiūlytas slaptažodis buvo rastas pažeidžiant ir nutekinant duomenis.
Kaip veikia slaptažodžio tikrintuvai?
Slaptažodžių tikrintuvai turi įmontuotą apsaugos nuo sukčiavimo nustatymą, kuris apibrėžia minimalų lygį, kurį slaptažodis turi atitikti prieš jį patvirtinant. Tai gali būti minimalus simbolių skaičius, simbolių įvairovė arba abiejų derinys.
Paprastai slaptažodžių tikrintuvai vizualizuoja siūlomą slaptažodžio stiprumą, kai vartotojas įveda savo slaptažodį. Visi slaptažodžiai prasideda kaip silpni (raudona spalva), o vartotojui papildant simbolių įvairovę ar ilgį, slaptažodis ilgainiui tampa stiprus (žalias).
Kaip veikia „LiveAgent“ slaptažodžių tikrintuvas?
„LiveAgent“ slaptažodžių tikrinimo priemonė neleis jums pasirinkti silpno slaptažodžio. Ji privers jus naudoti stiprų slaptažodį, kuris anksčiau nebuvo naudojamas. Jei pasirinksite silpną slaptažodį, pamatysite pranešimą apie kliadą, kuris paragins pagerinti slaptažodį ir pateiks pasiūlymų, kaip tai padaryti.
„LiveAgent“ slaptažodžių tikrinimo priemonė taip pat informuos, ar jūsų pasiūlytas slaptažodis buvo nutekėjęs ar susijęs su kokiais nors duomenų pažeidimais.
Kas yra stiprus slaptažodis?
Norėdami sukurti tvirtą slaptažodį, įsitikinkite, kad siūlomas slaptažodis:
- Turi 8-15 simbolių
- Yra bent viena didžioji ir viena mažoji raidė
- Yra bent vienas skaitmuo
- Yra bent vienas specialusis simbolis (pavyzdžiui: @!? =]
Kuo naudingas slaptažodžio tikrintuvas?
Slaptažodžių tikrintuvas yra naudingas, nes užtikrina, kad jūsų slaptažodžiai būtų stiprūs ir rečiau atspėjami ar nutekinami. Atminkite, kad stiprus slaptažodis apsaugo jūsų duomenis ir neleidžia įsilaužėliams pavogti slaptos informacijos. Saugodami savo informaciją ir turėdami unikalius, stiprius slaptažodžius visose svetainėse, užtikrinate, kad:
- Piratai nepavogs jūsų tapatybės
- Jūsų kredito kortelės ir banko informacija yra saugi
- Kitos jūsų paskyros nebus nulaužtos
- Piratai jūsų nešantažuos
- Jūs nekelsite pavojaus savo šeimai, darbdaviui ar klientams
Kaip atsiminti sudėtingus slaptažodžius?
Stiprūs slaptažodžiai dažnai yra atsitiktinės simbolių ir skaičių eilutės, todėl juos sunku įsiminti. Gali atrodyti naudinga užsirašyti slaptažodžius ant popieriaus lapo ar į telefone esančią užrašinę, tačiau tai nepatartina. Galite lengvai pamesti popieriaus lapą arba kažkas gali jį paimti. Tas pats gali atsitikti slaptažodžius įrašius telefone. Kaip ir kompiuterius, telefonus galima nulaužti. Jei jūsų telefonas yra netinkamose rankose, gali kilti pavojus jūsų tapatybei ir banko sąskaitai.
Geriausias būdas saugoti sudėtingus slaptažodžius yra slaptažodžių tvarkyklėse. Slaptažodžių tvarkyklės yra mokamos programinės įrangos programos, kuriose galima saugoti slaptažodžius, kredito kortelių numerius ir kitą neskelbtiną informaciją. Jos yra apsaugotos pagrindiniu slaptažodžiu, kuris turi būti stiprus ir unikalus ir jūs turėtumėte sugebėti jį įsiminti.

Keletas slaptažodžių tvarkyklės programų pavyzdžių:
- „LastPass“
- „Keeper“
- „Dashlane“
- „1Password“
- „PasswordBoss“
- „NordPass“ iš „NordVPN“
„Google“ taip pat siūlo nemokamą slaptažodžių tvarkyklę, kuri parodo, kurie iš jūsų išsaugotų slaptažodžių paviešinti esant duomenų nutekinimui.
Want a secure help desk for you and your customers? Look no further!
Ką daryti, jei įtariu kenkėjišką veiklą arba įtariu, kad į mano „LiveAgent“ paskyrą buvo įsilaužta?
Jei įtariate, kad į jūsų „LiveAgent“ paskyrą buvo įsilaužta, turėtumėte peržiūrėti paskyros saugumą. Tai galite padaryti „LiveAgent“ slaptažodžių tikrinimo žurnale. Tada galite nustatyti, ar įsilaužėlis užblokavo vieną iš jūsų agentų iš paskyrų. Kitas žingsnis yra paprašyti visų vartotojų pakeisti savo slaptažodžius ir užtikrinti, kad visiems būtų įjungtas dviejų veiksnių autentifikavimas.
Kas yra slaptažodžio tikrinimo žurnalas?
„LiveAgent“ slaptažodžio tikrinimo žurnalas įrašo kiekvieną jūsų vartotojų atliktą slaptažodžio pakeitimą. Administratoriai ir paskyrų savininkai gali matyti datą ir laiką, kai kiekvienas agentas atnaujino slaptažodį.
Kur galiu rasti „LiveAgent“ slaptažodžio tikrinimo žurnalą?
- Prisijunkite prie LiveAgent
- Spustelėkite Konfigūracija
- Spustelėkite Agentai
- Raskite 6 stulpelį, pavadintą „Slaptažodis atnaujintas“
Žinių bazės ištekliai
- „LiveAgent“ saugumo politika
- Turinio saugumo politika
- Bendrieji apsaugos nustatymai
- Kaip apibrėžti slaptažodžio reikalavimus
- Uždrausti IP
Pasiruošę apsaugoti savo pagalbos centrą?
Apsaugokite savo kliento duomenis naudodami slaptažodžių patvirtinimo priemones, dviejų veiksnių autentifikavimą ir slaptažodžio audito žurnalą. Išbandykite „LiveAgent“ 14 dienų nemokamai. Nereikia kredito kortelės.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo sistema, kuri kombinuoja bilietų palaikymą, pokalbius, garso ir vaizdo skambučius, socialinius tinklus ir savitarnos įrankius. Platformą naudoja daugiau kaip 30 000 kompanijų klientų aptarnavimui. Tai gali būti pritaikyta skirtingoms pramonės sritims ir yra gavusi geriausius atsiliepimus už savo programinę įrangą. Jums taip pat suteikiama nemokama bandomoji versija 7 arba 30 dienų pagal el. paštą.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūloma startuojančioms įmonėms. Ši įranga padeda padobulinti klientų aptarnavimą, didinti pajamas ir lojalumą. LiveAgent taip pat teikia įvairias klientų aptarnavimo priemones, įskaitant pokalbius internetu, telefono skambučius, elektroninį paštą ir socialinius tinklus. Pateikiamos 10 tolesnio klientų aptarnavimo el. laiškų šablonų.
Tekstas apie "LiveAgent" - programinę įrangą, skirtą klientams aptarnauti, kainų skaičiuokles ir internetinius seminarus. Galima susisiekti su pardavimų kontaktų pagalba, prenumeruoti naujienlaiškį ir gauti pranešimus apie programos atnaujinimus ir nuolaidas. Taip pat aptariama kuriama nauja paskyra ir atsiunčiamos prisijungimo informacijos prisijungus prie šios programos.
LiveAgent yra įmonė, kuri siūlo bilietų tvarkymo sistemą klientų aptarnavimui ir skundų valdymui, taip pat programinę įrangą, kurios funkcijos apima VoIP telefonų sistemas ir el. pašto valdymo programinę įrangą. LiveAgent turi daugiau nei 180 funkcijų, kurios pagerina klientų aptarnavimo efektyvumą. Patikima bilietų sistema turėtų gebėti stebėti klientų užklausas ir sujungti bilietus iš skirtingų komunikacijos kanalų. Būtina SLA politika ir darbo eigos automatizavimas, o ataskaitos teikimo galimybės suteikia įžvalgų vadovams ir komandų lyderiams.