Sužinokite, koks yra populiariausias jūsų klientų susisiekimo būdas. „LiveAgent“ suteikia jums išsamią informaciją apie kiekvieną komunikacijos kanalą: el. paštą, tiesioginį pokalbį, skambučių centrą, kontaktų formas, atsiliepimų formas, „Facebook“ žinutes, „Twitter“ žinutes… Pamirškite apie išorines stebėjimo programas. Viskas iš anksto integruota viduje!
Atskirus įrašus galima rūšiuoti pagal skyrių, agentą, žymas ir datą. Kanalo ataskaitas galima eksportuoti į CSV failą.

Kanalo ataskaitos rodymo parinktys (stulpeliai):
- Kanalas
- Atsakymai
- Vidutinis atsako į naują bilietą laikas
- Vidutinis bilieto išsprendimo laikas
- Skambučiai
- Praleisti skambučiai
- Skambučio minutės
- Pokalbių internetu pranešimai
- Pokalbiai
- Praleisti pokalbiai
- Vidutinis laikas iki pokalbio pradžios
- Vidutinis pokalbio laikas
- Nevertinta
- Nevertinta %
- Apdovanojimai
- Apdovanojimų %
- Papeikimai
- Papeikimų %
- Gaunamos žinutės
- Gaunami skambučiai
- Baigti skambučiai
- Gaunami pokalbiai internetu
- Baigti pokalbiai internetu
- Sukurti bilietai
- Atsakyti bilietai
Kanalo ataskaitoje jūsų duomenys gali būti rodomi šių tipų diagramose:
Kanalų ataskaitų naudojimas su API
Naudokite „LiveAgent“ REST API, kad gauti reikšmes iš kanalų ataskaitų.
Identify the hardest working departments
Generate department reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats each department answered. Try it today. No credit card required.
LiveAgent yra organizacijoms skirtas įrankis, padedantis gerinti klientų aptarnavimą ir suteikiantis daugybę funkcijų. Įmonės gali naudoti įeinančių skambučių centrą, savitarnos programinę įrangą, klientų portalus ir skundų valdymo sistemas. Pirmojo kontakto skambučių centro šablonai padeda aukščiausio lygio aptarnavimo užtikrinimo ir klientų pasitenkinimo siekiuose. Įdiegus LiveAgent, bus išsiųsta žinutė su prisijungimo informacija. Mūsų svetainėje naudojami slapukai (slapukų politika).
Daugiakanalės pagalbos taisyklės apima tikslinės auditorijos supratimą, aptarnavimą, o ne kanalų planavimą, klientų elgesio ir patirties suvokimą bei eksperimentavimą su skirtingais sprendimais. LiveAgent yra daugiakanlė pagalbos tarnyba, kuri integruoja įvairius kanalus, leidžiant pasiekti klientus daugiakanaliu būdu.
LiveAgent is a customer service software with various features and integrations. It offers a free demo and supports clients with help and data migration. LiveAgent also has awards and customer reviews. Using the program's time-tracking tool can improve productivity and efficiency, especially for those paid hourly wages. Integrating a route finder can help understand customer actions, and using customer service software can communicate effectively with customers and improve sales.
„Elementor“ pagalbos centro kontaktai
The customer service team at Elementor offers assistance through email, social media, forums, and self-service. They do not offer live chat or phone support, but you can contact them by email at support@elementor.com. No direct communication options are available.