Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

„Twitter“

Kas yra “Twitter”?

“Twitter” yra tinklaraščio ir socialinės žiniasklaidos svetainė, kurią naudoja milijonai žmonių pasaulyje. Vartotojai bendrauja trumposiomis “Twitter” žinutėmis, kuriose jie gali pasidalinti tekstu ir kita informacija su savo sekėjais. “Twitter” taip pat naudoja įmonės ir verslai, siekdami reklamuoti savo produktus, bendrauti su klientais ar teikti jiem aptarnavimą.

“Twitter” gali būti puikus įrankis jūsų klientų aptarnavimo komandai. Jis gali padidinti klientų pasitenkinimą, o jūsų agentai gali suteikti pagalbą realiuoju laiku, vietoje to, kad tai atliktų naudodami el. laiškus ar telefono skambučius.  

Kaip galite jį panaudoti?

Naudokite “Twitter” ir sukurkite įmonės paskyrą, kurioje galėsite dalintis savo produktais ir paslaugomis. Turint tinkamą programinę įrangą ir žinių, “Twitter” taip pat galima panaudoti kaip galingą klientų aptarnavimo kanalą. “Twitter” ir LiveAgent apjungimas gali užtikrinti papildomą prieigą prie jūsų klientų ir pagerinti įmonės vardą.

Atlikus “Twitter” integraciją, jūsų komandos pašto dėžutėje, tiesiogiai iš savo paskyros bus galima stebėti žinutes ir “Twitter” pranešimus.

Dabar jūs galite apibrėžti savo užklausų sąrašą – “Twitter” sukurtų žinučių stebėjimas. Štai keletas pavyzdžių, kaip ieškoti konkrečių “Twitter” žinučių ir paversti juos bilietais:

PavyzdysRasti “Twitter” žinutes…
“twitter” paieškayra tiek “twitter”, tiek “paieška”. Tai numatysasis operatorius
“laiminga valanda”turi tikslią frazę “laiminga valanda”
meilė AR neapykantayra arba “meilė” arba “neapykanta” (ar abu)
alus -šaknisyra “alus”, bet ne “šaknis”
#haikuyra grotažymė “haiku”
nuo:twitterapisiųsta iš vartotojo @twitterapi
skirta:twitterapisiųsta vartotojui @twitterapi
vieta:opentable:2apie vietą su OpenTable ID 2
vieta:247f43d441defc03apie vietą su “Twitter” ID 247f43d441defc03
@twitterapipaminėjimas @twitterapi
superherojus nuo:2011-05-09įtraukta “superherojus” ir siųsta iki “2011-05-09” (metai-mėnuo-diena)
“twitterapi” iki:2011-05-09įtraukta “twitterapi” ir siųsta iki datos “2011-05-09”.
filmas -baisu 🙂įtraukta “filmas”, tačiau ne “baisu” ir su teigiamu požiūriu.
skrydis 🙁įtraukta “skrydis” ir su neigiamu požiūriu.
eismas ?įtraukta “eismas” ir užduodamas klausimas.
linksmas filtras:linksįtraukta “linksmas” ir su nuoroda.
naujienų šaltinis:tweet_buttonįtraukta “naujienos” ir įvesta naudojant Twitter Pranešimo Mygtuką

Naudos

  • Realiuoju laiku stebėkite “Twitter” pranešimus ir žinutes
  • Viskas tvarkoma bilietavimo sistemoje
  • Vienas sprendimas, teikiamas su funkcijomis, tvarkančiomis jūsų socialinę žiniasklaidą

Kaip integruoti “Twitter į LiveAgent

LiveAgent yra įtraukta integracija jūsų “Twitter” paskyrai. Paprasčiausiai eikite į savo LiveAgent paskyrą, atsidarykite Konfigūracija ir suraskite “Twitter”, kuris randasi dešinėje pagrindinio ekrano skydelio pusėje.

"Twitter" LiveAgent konfogūracijos parinktyse
Kur rasti “Twitter”

Pirmiausiai reikia įgalinti “Twitter”. Tai galite atlikti paspaudę oranžinį mygtuką esantį skiltyje. Po šio veiksmo, LiveAgent persikraus.

"Twitter" skyrius su "Twitter" Įgalinimo mygtuku
Paspauskite Įgalinti “Twitter”

Toliau, eikite į “Twitter” paskyros. Tai randasi skyriuje kairiajame skydelyje, iš karto po “Twitter”. Čia galite pridėti savo “Twitter” paskyras. Paspauskite ant oranžinio mygtuko Pridėti “Twitter” sąskaitą.

"Twitter" prijungimas
Pridėti “Twitter” sąskaitą

Atsiras naujas langas. Prisijunkite prie savo “Twitter” sąskaitos ir suteikite LiveAgent leidimus tvarkyti jūsų duomenis, bei prieigą prie savo pagalbos tarnybos programinės įrangos.

Prisijungimo prie "Twitter" langas "Twitter" paskyros konfigūravime
Prisijunkite prie “Twitter”

Jūsų “Twitter” paskyra buvo prijungta ir ją turėtumėte matyti skyriuje. Paskutinis žingsnis yra paspausti ant pieštuko piktogramos, esančios dešinėje pusėje.

"Twitter" paskyra pridėta į LiveAgent
Jūsų “Twitter” paskyra

Norėdami užbaigti integraciją, turėtumėte pažymėti Būklė langelį. Tai suteiks galimybę LiveAgent tvarkyti jūsų “Twitter” žinutes ir paversti jas Bilietais jūsų Bilietavimo Sistemoje.

Pažymėkite statuso langelį LiveAgent "Twitter" konfigūracijoje
Pažymėkite langelį

Viskas baigta. Pasitikrinkite savo bilietavimo pašto dėžutę. Jūs turėtumėte matyti savo “Twitter” žinutes ir iš ten atsakyti savo sekėjams.

"Twitter" pranešimo pavyzdys
Tweet
"Twitter" pranešimas buvo perkeltas į LiveAgent kaip bilietas
“Twitter” pranešimai LiveAgent

Dabar jums nebereikia persijungti tarp aplikacijų ir galite tvarkyti visą klientų bendravimą iš savo LiveAgent pašto dėžutės. Nesivaržydami pridėkite daugiau paskyrų.

Kaip integruoti “Twitter” į LiveAgent naudojant “Zapier”

Jei pageidaujate, galite integruoti “Twitter” į LiveAgent naudodami “Zapier”. Zapier yra paslauga, galinti padėti integruoti dvi aplikacijas. Integracija yra paprasta ir ją galima atlikti per kelias minutes.

Pirmiausiai, jums bus reikalinga “Zapier” paskyra. Ją galite susikurti čia. Kai baigsite, eikite į LiveAgent + “Twitter” integracijos puslapį

LiveAgent ir "Twitter" integracijos puslapis "Zapier"
LiveAgent + “Twitter”

Slinkite žemyn puslapiu, kol pamatysite prijungti “Twitter” + LiveAgent per kelias minutes, skyrių. Šioje vietoje galite pasirinkti aktyvatorius ir veiksmą. Vienoje programinėje įrangoje esantis aktyvatorius suaktyvins veiksmą kitoje aplikacijoje. Todėl apgalvokite, ko pageidaujate iš integracijos ir pasirinkite aktyvatorių ir veiksmą.

Kaip pavyzdį mes pasirinkome “Twitter” aktyvatorių “Naujas Sekėjas” ir LiveAgent veiksmą “Pridėti Naują Klientą”. Galite naudoti šią integraciją stebėdami vartotojų skaičių per mėnesį, savo komandos pašto dėžutėje gauti naujus kontaktus pokalbiams, pardavimų ar rinkodaros tikslais.

Norėdami tęsti, paspauskite mėlyną mygtuką.

Pasirinktas "Twitter" aktyvatorius ir LiveAgent veiksmas "Zapier"
“Twitter” aktyvatorius ir LiveAgent veiksmas

Dabar laikas sukonfiguruoti aktyvatorių. Prisijunkite prie savo “Twitter” paskyros ir suteikite “Zapier” reikalingus leidimus tvarkyti jūsų duomenis.

"Twitter" aktyvatoriaus paruošimas integravimo procese
“Twitter” paruošimas

Turėtumėte išbandyti aktyvatorių ir pamatyti kaip jis veikia. “Zapier” patikrins, ar savo “Twitter” paskyroje jūs turite sekėjų ir vartotojų bei surinks informaciją.

"Twitter" aktyvatoriaus bandymas "Zapier" integracijos nustatyme
Aktyvatoriaus bandymas

Atlikus sėkmingą aktyvatoriaus bandymą, toliau tęskite LiveAgent veiksmo konfigūravimą

Čia turite užpildyti keletą formų. El. pašto laukelyje pasirinkite parinktį, kaip tai parodyta žemiau pateiktame paveikslėlyje arba pasirinkite kitą, jums labiau priimtiną. Bet kokiu atveju, el. pašto laukelyje jums nereikia nurodyti el. pašto adreso.

LiveAgent veiksmo nustatymas "twitter" integracijoje "Zapier"
LiveAgent veiksmo nustatymas

Kai baigsite, atlikite galutinį integracijos bandymą ir peržiūrėkite, kaip ji veikia.

Sėkmingas "Twitter" ir LiveAgent bandymas "Zapier" aplikacijoje
Sėkmingas integracijos bandymas

Veikia? Puiku! Dabar visi nauji “Twitter” sekėjai bus išsaugoti kaip kontaktai jūsų LiveAgent bilietavimo sistemoje.

"Twitter" sekėjo pavyzdys
“Twitter” sekėjai
"Twitter" sekėjas buvo pridėtas į LiveAgent kaip sekėjas
Naujas kontaktas LiveAgent

Galite grįžti į “Zapier” puslapį ir skirtingiems tikslams sukurti daugiau integracijų.

DUK

Kas yra "Twitter" integracija LiveAgent viduje

"Twitter" integracija sukuria naują bilietą kas kartą, kai jūs būnate paminėti "Twitter" žinutėje. Dėl to, jūs visada galite būti arčiau jūsų klientų ir sekti visas naujienas vienoje sąsajoje.   

 

 

Kaip integruoti "Twitter" į LiveAgent?

1. Prisijunkite prie savo LiveAgent paskyros

2. Paspauskite ant Konfigūracijos

3. Susiraskite "Twitter" -> "Twitter" paskyros -> Pridėti "Twitter" paskyrą

4. Prijunkite

5. Paspauskite Redaguoti ir pažymėkite Būklė laukelį

Grįžti prie Integracijų Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai