Ieškote „LiveHelpNow“ alternatyvos?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „LiveHelpNow“ alternatyva rinkoje.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Įgriso jūsų klientų aptarnavimo programinė įranga?

Ar ieškote paprastesnės ir efektyvesnės pagalbos centro įrangos? „LiveAgent“ jums padės. Teikite aptarnavimą visais svarbiais ryšio kanalais, naudodami patikimą programinę įrangą. Mes turime viską – el. paštą, tiesioginius pokalbius, socialinius tinklus, aptarnavimą skambučių centre ir žinių bazę.

Skaitykite toliau ir sužinokite, kodėl turėtumėte pasirinkti „LiveAgent“ kaip pagalbos centro sprendimą.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

3 priežastys, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

Padidėjęs pasitenkinimas

„LiveAgent“ padidina klientų pasitenkinimą ir pagerina jūsų konversijų rodiklius.

Padidėjęs produktyvumas

Sutrumpinkite savo agentų darbo laiką ir išspręskite daugiau klientų užklausų naudodami mūsų universalią pašto dėžutę.

Turi daug funkcijų

Naudojant daugiau nei 175 pagalbos centro funkcijas, aptarnavimas bus ypač sklandus.

„LiveHelpNow“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos Liveagent
Try the best customer support alternative for free! No credit card required.
LiveHelpNow
Bilietų sistema
Contains a management tool that processes and catalogs customer service requests.
LiveAgent offers ticketing in Ticket plan for $15/agent/month.
LiveHelpNow offers ticketing in plan for $21/agent/month.
Tiesioginis pokalbis internetu
A real-time chat widget that you can place on any website.
LiveAgent offers Live Chat in Ticket+Chat plan for $29/agent/month.
LiveHelpNow offers Live Chat in plan for $21/agent/month.
Skambučių centras
A call center that can be used to make and receive calls using automatic call distribution.
LiveAgent offers Call Center.
LiveHelpNow doesn't offer Call Center.
Savitarna
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can register for to access their past tickets and knowledge base content.
LiveAgent offers Self-Service portal in Ticket plan for $15/agent/month.
LiveHelpNow offers Self-Service portal in plan for $21/agent/month.
Facebook
A Facebook integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Facebook integration in Ticket plan for additional fee $39/month/per acc or in All-inclusive plan without additional fees.
LiveHelpNow offers a Facebook integration in plan for $21/agent/month.
Twitter
A Twitter integration that fetches all mentions and comments and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer Tweets directly from the software.
LiveAgent offers a Twitter integration in Ticket plan for additional fee $39/month/per acc or in All-inclusive plan without additional fees.
LiveHelpNow offers a Twitter integration in plan for $21/agent/month.
Instagram
An Instagram integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers an Instagram integration.
LiveHelpNow doesn't offer an Instagram integration.
Viber
A Viber integration that fetches all messages and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer and broadcast Viber messages directly from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Viber integration.
LiveHelpNow doesn't offer a Viber integration.
Žinių bazė
A knowledge repository that contains essential information, including troubleshooting guides, FAQs, and how-to-articles.
LiveAgent offers knowledge base in Ticket plan for $15/agent/month.
LiveHelpNow offers knowledge base in plan for $21/agent/month.
Klientų forumas
An online discussion board for your customers that's located directly within your knowledge base.
LiveAgent offers customer forum.
LiveHelpNow doesn't offer customer forum.
Automatika ir taisyklės
Workflows that you can automate to eliminate repetitive tasks.
LiveAgent offers automation and rules in Ticket plan for $15/agent/month.
LiveHelpNow offers automation and rules in plan for $21/agent/month.
API
A set of functions that allow different applications to work together.
LiveAgent offers API functions in Ticket plan for $15/agent/month.
LiveHelpNow offers API functions in plan for $21/month.
Interaktyvus atsakymas balsu (IVR)
A technology that allows incoming callers to navigate a phone system before talking to a human operator.
LiveAgent offers IVR features.
LiveHelpNow doesn't offer IVR features.
Vaizdo skambučiai
A call that contains video, similar to Skype, Zoom, or Facetime calls.
LiveAgent offers video calls.
LiveHelpNow doesn't offer video calls.
Neribota istorija
Tickets don't expire or delete-- you can view them at any time.
LiveAgent offers unlimited history.
LiveHelpNow doesn't offer unlimited history.
Neribotas svetainių skaičius
You can use the software on an unlimited number of websites.
LiveAgent offers unlimited websites in Ticket plan for $15/agent/month.
LiveHelpNow offers unlimited websites in plan for $36/agent/month.
Neriboti pokalbių mygtukai
You can place an unlimited number of chat buttons on your websites.
LiveAgent offers unlimited chat buttons in Ticket+Chat plan for $29/agent/month.
LiveHelpNow offers unlimited chat buttons in plan for $36/agent/month.
Neribotas bilietų/laiškų kiekis
You can receive an unlimited number of emails and tickets.
LiveAgent offers unlimited tickets/mails in Ticket plan for $15/agent/month.
LiveHelpNow offers unlimited tickets/mails in plan for $36/agent/month.
Neribotas skambučių įrašymas
Record every call that’s made or received and playback the recording at any time.
LiveAgent offers unlimited call recording.
LiveHelpNow doesn't offer unlimited call recording.
Neribotas aptarnavimas 24/7
Customer support is offered 24/7 without limiting the number of queries you can submit.
LiveAgent offers unlimited 24/7 support in Ticket plan for $15/agent/month.
LiveHelpNow offers unlimited 24/7 support in plan for $36/agent/month.
report on tablet-illustration

Galinga „LiveHelpNow“ alternatyva

Perkelkite klientų aptarnavimą į kitą lygį. „LiveAgent“ siūlo geriausius įrankius ir funkcijas, padedančias suteikti puikų klientų aptarnavimą. Patikima bilietų sistema rūšiuoja visą jūsų komunikaciją, nesvarbu, ar tai būtų el. paštas, tiesioginis pokalbis ar socialiniai tinklai, pvz., „Instagram“ ir „Facebook“.

„LiveAgent“ turi daugiau nei 175 funkcijas ir daugiau nei 40 integracijų, kurios palengvins jūsų darbo eigą.

Greičiausias tiesioginis pokalbis internetu

Tiesioginių pokalbių valdiklis yra vienas iš geriausių būdų klientams su jumis susisiekti. Momentinis bendravimas turėtų būti kuo greitesnis.

„LiveAgent“ turi greičiausią tiesioginių pokalbių valdiklį rinkoje, o pokalbių rodymo greitis yra 2,5 sekundės. Suteikite aptarnavimą žaibo greičiu.

Watch the website loading time
Savings illustration

Gaukite daugiau už mažesnę kainą

Puikus klientų aptarnavimas neturi nuskriausti jūsų biudžeto. „LiveAgent“ turi tris puikius mokamus planus, kurie suteikia jums geriausius klientų aptarnavimo įrankius ir funkcijas. Pasirinkite tą, kuris jums labiausiai tinka.

Jei norite kažko papildomo, visada galite nusipirkti atskirų funkcijų. Peržiūrėkite mūsų kainų planus ir sužinokite daugiau.

Sužinokite, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

man and woman winners-illustration

Pasirengę pokyčiui?

„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Būkite arčiau savo klientų ir padėkite jiems greičiau naudodami „LiveAgent“.

 

Palyginkite mus su alternatyvomis

Norite sužinoti, kaip mes atrodome palyginus su kita populiaria pagalbos centro įranga? Peržiūrėkite mūsų palyginimo puslapius ir atraskite viską, ką galime pasiūlyti.

    Susiję straipsniai su„LiveHelpNow“ alternatyva
    „LiveAgent“ turi daugiau nei 175 funkcijas, daugiau nei 40 integracijų ir puikią kainą. Sužinokite, kodėl turėtumėte pereiti iš „HelpCrunch“ į „LiveAgent“.

    Ieškote „HelpCrunch“ alternatyvos?

    "LiveAgent" - klientų aptarnavimo programinė įranga, su daugiau nei 175 funkcijomis ir puikia kaina, suteikia visas paslaugas klientams.

    Ieškote alternatyvos „Olark“? Sužinokite apie „LiveAgent“ galimybes, įrankius, funkcijas ir „omnichannel“ aptarnavimą už puikią kainą.

    Ieškote „Olark“ alternatyvos?

    "LiveAgent" - efektyvus interneto aptarnavimo sprendimas, padedantis padidinti klientų konversijų rodiklį ir pagerinti klientų patirtį. Palaiko daugiau nei 43 kalbas ir turi mobiliąją aplikaciją.

    Ar ieškote ko nors, kas išplėstų jūsų pagalbos centro galimybes? Peržiūrėkite pagrindines „LiveAgent“ funkcijas ir privalumus dabar arba prisiregistruokite nemokamam bandymui.

    Ieškote „Extend“ alternatyvos?

    Įmonė LiveAgent siūlo klientams aptarnavimo programinę įrangą, VoIP telefono sistemas ir skundų valdymo sistemą. Pradėkite nemokamą bandymą.

    Jei ieškote „Gmail“ alternatyvos savo verslui, pagalvokite apie „LiveAgent“. Jie suteikia universalią pašto dėžutę ir automatizavimo taisykles.

    Ieškote „Gmail“ alternatyvos?

    "LiveAgent" pašto dėžutė yra daugiakanalė klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri leidžia siųsti ir gauti pranešimus iš skirtingų kanalų. Tai patogus ir veiksmingas įrankis verslui.

    Ieškote „CallHub“ alternatyvos? Jūsų paieška baigta, nes „LiveAgent“ siūlo daugiakanalį aptarnavimą ir daugybę funkcijų už puikią kainą.

    Ieškote „CallHub“ alternatyvos?

    "Garsiausiai vertinta pagalbos tarnybos įranga smulkioms įmonėms - LiveAgent. Jis siūlo daugiau nei 180 funkcijų, 40 integracijų ir padeda optimizuoti klientų aptarnavimą."

    Ar ieškote geresnės „LivePerson“ alternatyvos? Apsvarstykite „LiveAgent“, apdovanojimus pelniusį daugelio kanalų pagalbos centro programinę įrangą.

    Ieškote „LivePerson“ alternatyvos?

    „LiveAgent“ yra ekonominis ir efektyvus aptarnavimo užklausų sprendimas, pagerinęs klientų patirtį ir konkvertavimo rodiklius. (159 characters)

    Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

    Start Free Trial x