“Instagram” integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas yra “Instagram”?
“Instagram” yra socialinės žiniasklaidos programinė įranga, skirta dalintis nuotraukomis, paveikslėliais ir vaizdo medžiaga. “Instagram” yra viena iš labiausiai naudojamų socialinių žiniasklaidų ir įmonėms iš viso pasaulio ji padeda atlikti pardavimus. “Instagram”, kaip klientų aptarnavimo įrankis, tampa vis populiaresnis.
Kaip galite jį panaudoti?
Stebėkite naujus “Instagram” paskyros klientus ir įrašus, tiesiai iš savo skydelio. Valdykite klientus ir pradėkite pokalbius su jais iš savo LiveAgent.
Naudos
- Stebėkite savo “Instagram” paskyrą iš savo skydelio
- Bendraukite su klientais neperjungdami platformų
- Pagerinkite savo darbo eigą
Kaip integruoti „Instagram“ į LiveAgent
LiveAgent turi įdiegtą “Instagram” integraciją. Norėdami ją atlikti, sekite žemiau pateiktą vadovą ir kaip vieną iš savo klientų pagalbos įrankių pridėkite “Instagram”.
Atidarykite savo LiveAgent ir eikite Konfiguracija > Sistema > Įskiepiai. Įskiepių sąraše suraskite “Instagram” ir paspauskite ant Aktyvuoti jungiklio, esančio dešinėje. Po to, LiveAgent bus paleistas iš naujo.
Po perkrovimo, kairėje konfiguracijos skydelio pusėje galite rasti “Facebook” ir “Instagram” skyrius. Paspauskite ant sąskaitos skilties, esančios “Facebook” ir “Instagram” apčioje.
“Instagram” integracija veikia kartu su “Facebook”. Jei jūs neturite “Instagram” paskyros, sujungtos su “Facebook” puslapiu, galite tai atlikti “Facebook” puslapio nustatymuose, kaip tai parodyta paveikslėlyje apačioje.
Paspauskite ant viršuje esančio oranžinio pliuso mygtuko, kad pridėtumėte savo “Instagram” ir “Facebook” sąskaitą.
Suteikite reikalingus leidimus, kad “Facebook” ir “Instagram” valdytų jūsų duomenis. Jei jūsų “Instagram” puslapis yra prijungtas prie “Facebook” puslapio, jis gali būti pridėtas kartu su “Facebook” puslapiu.
Štai ir viskas, dabar galite sekti savo komentarus ir į juos atsakyti per LiveAgent.
Kaip integruoti “Instagram” į LiveAgent naudojant “Zapier”
“Instagram” galima integruoti naudojant “Zapier”. Tai yra platforma, sukurianti įvairias integracijas tarp dviejų aplikacijų. Procesas yra labai paprastas ir jį galima baigti per kelias minutes, net ir neturint kodavimo įgūdžių.
Jums bus reikalinga “Zapier” paskyra. Jei jos neturite, galite susikurti apsilankę šia nuoroda. Eikite į “Zapier” “Instagram” + LiveAgent integracijų puslapį esantį “Zapier”.
Slinkite žemyn, kol pamatysite Prijunkite LiveAgent + “Instagram” per kelias minutes skyrių. Šioje vietoje galite pasirinkite aktyvatorių ir veiksmą.
Dabar nustatykite savo “Instagram” aktyvatorių. Pasirinkite savo “Instagram” paskyrą ir išbandykite aktyvatorių.
Dabar nustatykite savo LiveAgent veiksmą. Kaip ir prieš tai, prisijunkite prie savo paskyros ir tęskite. Šiame etape galite tekti užpildyti daugiau laukelių, priklausomai nuo to, kokį LiveAgent veiksmą pasirinkote.
Atlikite paskutinį integracijos išbandymą ir pamatykite, kaip ji veikia.
Eikite ir patikrinkite savo LiveAgent. Jei LiveAgent jūsų “Instagram” paskyroje randa naują pranešimą, savo bilietavimo sistemoje gausite apie tai informuojančią žinutę.
Frequently Asked Questions
Kas yra "Instagram" integracija į LiveAgent?
LiveAgent jums suteikia galimybę sujungti "Instagram" ir LiveAgent, kad jūsų klientų aptarnavimo komanda galėtų efektyviai atsakyti į paminėjimus ir komentarus. Dėl to, jūs visada galite stebėti savo socialinę žiniasklaidą ir sukurti stiprius klientų santykius.
Kokios yra "Instagram" integracijos naudos?
- pagerinta klientų aptarnavimo darbo eiga - galimybė bendrauti su savo "Instagram" auditorija/klientais iš vienos Universalios pašto dėžutės
Integruokite „Magento 2“ su „LiveAgent“ ir lengvai valdykite klientų aptarnavimą. Ši atvirojo kodo platforma leidžia automatiškai gauti klientų informaciją tiesiai į bilietų sąsają, taip supaprastindama jūsų darbo procesus. Pradėkite nemokamai ir patirkite aukščiausios kokybės aptarnavimo privalumus.