Kas yra žinių bazė?
Žinių bazė yra jūsų pagalbos centro dalis, kurioje pateikiamas savitarnos turinys. Joje klientams pateikiami jūsų produktų dokumentai.
Žinių bazė gali būti naudinga ir klientams, ir agentui. Klientai gali rasti sprendimus savo problemoms nesikreipdami į aptarnavimo komandą. Agentams suteikiama galimybė dirbti su mažiau bilietų ir matyti juos tiesiai žinių bazėje.
Sužinokite daugiau apie „LiveAgent“ žinių bazę.
Frequently Asked Questions
Kas yra žinių bazė?
Žinių bazė – tai internetinė savitarnos biblioteka, kurioje pateikiama informacija apie produktus ir paslaugas, konkrečius klausimus ir kitas su prekės ženklu susijusias temas. Jos padeda ne tik klientams, bet ir darbuotojams įgyti žinių, kurių jie neturi ir kurių reikia problemai išspręsti,
Ką apima žinių bazė?
Žinių bazės turinys priklauso nuo jos paskirties. Jei ji reikalinga vidiniam įmonės naudojimui, joje pateikiama informacija apie atskirus personalo skyriaus ar teisės skyriaus procesus, tiksliai paaiškinama, kaip veikia produktas ir kaip išspręsti kliento problemą. Ji taip pat gali būti skirta išoriniam naudojimui, tokiu atveju joje bus pateikiama informacija apie produktus ir paslaugas, kurios gali būti naudingos klientams.
Kaip „LiveAgent“ sistemoje veikia žinių bazė?
„LiveAgent“ žinių bazė leidžia klientų portale sukurti kategorijas pagal jūsų produktus ir paslaugas bei klientų tipus. Klientai turi prieigą prie turinio (straipsnių, vaizdo įrašų, vadovų ir pan.), kuris gali padėti jiems spręsti problemas, su kuriomis jie gali susidurti naudodamiesi jūsų įmonės siūlomais produktais ar paslaugomis. Jį galite pritaikyti pagal turimus šablonus arba pritaikyti pagal savo poreikius.
Expert’s note
Žinių bazė yra puikus sprendimas, norint sumažinti agentų darbą ir padėti klientams rasti sprendimus savo problemoms be papildomo susisiekimo su aptarnavimo komanda
Apibūdinimas: Tekstas kalba apie rinkodaros strategijas ir jų naudojimą siekiant klientų lojalumo. Aptariama klientų poreikių supratimas ir tinkamas rinkodaros kanalų parinkimas. Taip pat kalbama apie tinkamą prekių ar paslaugų pristatymą ir klientų aptarnavimą. Svarbu išnaudoti visus turimus marketingo metodus norint sėkmingai pritraukti ir išlaikyti klientų lojalumą.
Teigiamų atsiliepimų socialinėje erdvėje atsakymo šablonai
Šiame straipsnyje nagrinėjama, kaip geri santykiai su klientais ir jų lojalumo ugdymas yra svarbūs verslo sėkmei. Puikus klientų aptarnavimas, atsižvelgiant į reagavimą, greitumą ir mandagumą, yra svarbiausias veiksnys siekiant ilgalaikio pelningumo ir pasitikėjimo verslu. Straipsnyje taip pat pateikiami klientų aptarnavimo patarimai ir konkretūs įrankiai, tokiu kaip LiveAgent programa. Klientų atsiliepimai yra vertingi, kadangi padeda suprasti savo klientų nuomones apie produktus ir paslaugas, o tai galima panaudoti siekiant tobulinti savo veiklą.