Kas yra tikslas?
Kartais gali prireikti pranešti trečiosios šalies sistemai apie naują bilietą arba svarbų esamo bilieto pakeitimą (pavyzdžiui, jame pasirodo naujas atsakymas). Tikslai yra panašūs į sąlygas.
Atsižvelgdami į tam tikras sąlygas, galite atlikti daugybę užduočių naudodami taisykles tiesiogiai „LiveAgent“ sistemoje arba trečiųjų šalių programose per API.
Frequently Asked Questions
Kaip apibrėžiamas terminas tikslas?
Tikslas yra svarbus elementas, leidžiantis pamatuoti, ar pasiektas planuotas rezultatas.
Kokie yra tikslų išsikėlimo pranašumai?
Tikslai leidžia įvertinti, ar įmonei sekėsi konkrečioje srityje. Tikslai turėtų būti pamatuojami, tada galėsite gauti kiekybinę savo pažangos analizę.
Ar galima išsikelti tikslus „LiveAgent“ programoje?
„LiveAgent“ programoje galite išsikelti tikslus. Tai leidžia įvertinti, ar įmonė pasiekė laukiamų rezultatų.
Eksperto pastaba
Tikslas yra svarbus elementas, leidžiantis pamatuoti, ar pasiektas planuotas rezultatas.

Klientų pasitenkinimo tikslai ir geriausia praktika
- Mokymasis Tinklaraštis Žodynas Automatinis tekstų aptarimas Pagalbos portalas Klientų atsiliepimai - LiveAgent Demonstracija Kainodara Funkcijos Integracijos Sistemos būklė - Start a FREE trial - Pardavimų kontaktai Socialiniai kanalai Naujienlaiškio prenumerata - Gaukite šviežiausias naujienas apie „LiveAgent“ atnaujinimus ir nuolaidas
Į klientus orientuota rinkodaros strategija
Į klientus orientuota rinkodaros strategija siekia sukurti efektyvius ir lojalius santykius su klientais, didinti pasitenkinimą ir lojalumą. Strategiją kuria vyresnioji vadovybė.
Atstovavimas klientų interesams
Atstovavimas klientų interesams yra strategija, siekianti užtikrinti klientų patenkinimą ir padidinti pardavimus bei pelną. Tai reikalauja gerai lavinamų klientų atstovų, programinės įrangos ir atsiliepimų.