Kas yra tikslas?
Kartais gali prireikti pranešti trečiosios šalies sistemai apie naują bilietą arba svarbų esamo bilieto pakeitimą (pavyzdžiui, jame pasirodo naujas atsakymas). Tikslai yra panašūs į sąlygas.
Atsižvelgdami į tam tikras sąlygas, galite atlikti daugybę užduočių naudodami taisykles tiesiogiai „LiveAgent“ sistemoje arba trečiųjų šalių programose per API.
Frequently asked questions
Kaip apibrėžiamas terminas tikslas?
Tikslas yra svarbus elementas, leidžiantis pamatuoti, ar pasiektas planuotas rezultatas.
Kokie yra tikslų išsikėlimo pranašumai?
Tikslai leidžia įvertinti, ar įmonei sekėsi konkrečioje srityje. Tikslai turėtų būti pamatuojami, tada galėsite gauti kiekybinę savo pažangos analizę.
Ar galima išsikelti tikslus „LiveAgent“ programoje?
„LiveAgent“ programoje galite išsikelti tikslus. Tai leidžia įvertinti, ar įmonė pasiekė laukiamų rezultatų.
Expert note
Tikslas yra svarbus elementas, leidžiantis pamatuoti, ar pasiektas planuotas rezultatas.

Tekstas reklamuoja „LiveAgent“ klientų aptarnavimo programinę įrangą, kuri apima VoIP telefono sistemas, skundų ir el. pašto valdymo programas. „LiveAgent“ siūlo nemokamą 14 dienų demonstraciją ir daugybę funkcijų, integracijų bei alternatyvų. Taip pat galima prenumeruoti naujienlaiškį su atnaujinimais ir nuolaidomis. Pranešimas el. paštu gali būti naudingas agentams, kad būtų primintas apie bilietą, kuris turi būti išspręstas.
Šis tekstas kalba apie customer service programinės įrangos produktą LiveAgent, kuris teikia įvairias sprendimų galimybes, tokias kaip VoIP telefono sistemas ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Įmonė taip pat siūlo mokymo išteklius ir šablonus vartotojams. Tekste randami kontaktai pardavimo atstovams ir socialinių tinklų paskyros, o taip pat paminėta, jog įmonė kuria LiveAgent kontrolinę panelę naujiems vartotojams.
Kodėl reikalinga bilietų sistema?
Bilietų sistema yra naujoviška programinė įranga, kuri padeda organizuoti ir skirstyti klientų aptarnavimo prašymus lengvai tvarkomu srautu. Tai padeda klientams mėgautis geresne aptarnavimo patirtimi, o įmonės pelningumui - padidinti pajamas ir pasitikėjimą. LiveAgent siūlo įrankius sumažinti bilietų apkrovą ir pagerinti klientų aptarnavimą 24/7 be paruošimo mokesčio. Bilietų sistema gali padėti organizuoti didelius užklausų kiekius centralizuotoje sistemoje, sujungti sąveikas į vieną giją ir padidinti bendrą klientų pasitenkinimą.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri teikia daug funkcijų, pvz., pranešimų šablonus, automatizuoja darbą ir sutaupo laiką. Be to, LiveAgent gali pagerinti bendrą aptarnavimo patirtį ir leidžia rinkti ir saugoti įmonių informaciją savo aptarnavimo tarnybos programinėje įrangoje. Savitarnos portalai yra labai svarbūs klientams, nes padeda užmegzti sąveikas ir sukurti patirtį, tačiau klientų aptarnavimas tiesiogiai yra naudojamas tik 1% atvejų.