Kas yra pagrindinis agentas?
Pagrindinis agentas yra darbuotojas, kurio užmokestis skaičiuojamas įprasto darbo užmokesčio skaičiavimo laikotarpiu. Pagrindiniai darbuotojai skiriasi nuo laikinų darbuotojų.

DUK
Kas yra pagrindinis agentas?
Pagrindinis agentas yra darbuotojas, kurio užmokestis skaičiuojamas įprasto darbo užmokesčio skaičiavimo laikotarpiu. Pagrindiniai darbuotojai skiriasi nuo laikinų darbuotojų.
Kodėl pagrindinis agentas yra svarbus?
Pagrindiniai agentai yra svarbūs, nes jie dirba su klientais reguliariai, o ne tik retkarčiais. Jų patirties dėka klientų aptarnavimas gali būti pakeltas į aukštesnį lygį, o klientų pasitenkinimas gali padidėti.
Kaip gauti informaciją apie pagrindinį agentą „LiveAgent“ programoje?
Jei norite gauti informacijos apie pagrindinį agentą „LiveAgent“ programoje, turite eiti į skirtuką „Agentai“. Ten rasite išsamią informaciją apie agentus.
"LiveAgent" yra klientų aptarnavimo programinė įranga su VoIP funkcija, savitarnos programine įranga ir daugiau. Quality Unit, LLC yra autorių teisių savininkas. Galite prisijungti prie demonstracijos ir gauti naujus atnaujinimus ir nuolaidas. Prenumeruokite naujienlaiškį ir sužinokite daugiau apie funkcijas ir kainodarą. LiveAgent turi daug integracijų ir alternatyvų, o bendradarbiaukime su klientais, partneriais ir VoIP paslaugų tiekėjais. Sales kontaktų numeriai nurodyti.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo įrankis, kuris siūlo daugybę funkcijų, pvz., VoIP telefono sistemos ir įeinančių skambučių centro programinę įrangą. Aptarnavimo bilietas yra užklausa iš kliento apie įmonę, produktą ar paslaugą, kuriame kiekvienas sukurtas bilietas turi savo ID ir lieka atviras, kol jo pilnai neišsprendžia klientų aptarnavimo atstovas. Priskirtasis yra klientų atstovas, kuriam yra priskirtas bilietas ir kuris yra atsakingas už jį. LiveAgent siūlo pasirinktinę ir standartinę būsenas, o išspręstus bilietus galima rasti LiveAgent valdymo skydelio Bilietai skirtuke.
Bendradarbiai yra žmonės, dirbantys su kitais konkretaus projekto ar tikslų pagrindu. Jie negali bendrauti su klientais, bet gali spręsti vidines problemas. "LiveAgent" programoje bendradarbių nustatymas yra panašus į kitų vaidmenų priskyrimą. Šioje programoje galima pamatyti bendradarbių sąrašą ir jų vaidmenis. Tam turi būti priskirta tinkama rolė.