Kas yra žinių bazė?
Žinių bazė yra jūsų pagalbos centro dalis, kurioje pateikiamas savitarnos turinys. Joje klientams pateikiami jūsų produktų dokumentai.
Žinių bazė gali būti naudinga ir klientams, ir agentui. Klientai gali rasti sprendimus savo problemoms nesikreipdami į aptarnavimo komandą. Agentams suteikiama galimybė dirbti su mažiau bilietų ir matyti juos tiesiai žinių bazėje.
Sužinokite daugiau apie „LiveAgent“ žinių bazę.
Frequently asked questions
Kas yra žinių bazė?
Žinių bazė – tai internetinė savitarnos biblioteka, kurioje pateikiama informacija apie produktus ir paslaugas, konkrečius klausimus ir kitas su prekės ženklu susijusias temas. Jos padeda ne tik klientams, bet ir darbuotojams įgyti žinių, kurių jie neturi ir kurių reikia problemai išspręsti,
Ką apima žinių bazė?
Žinių bazės turinys priklauso nuo jos paskirties. Jei ji reikalinga vidiniam įmonės naudojimui, joje pateikiama informacija apie atskirus personalo skyriaus ar teisės skyriaus procesus, tiksliai paaiškinama, kaip veikia produktas ir kaip išspręsti kliento problemą. Ji taip pat gali būti skirta išoriniam naudojimui, tokiu atveju joje bus pateikiama informacija apie produktus ir paslaugas, kurios gali būti naudingos klientams.
Kaip „LiveAgent“ sistemoje veikia žinių bazė?
„LiveAgent“ žinių bazė leidžia klientų portale sukurti kategorijas pagal jūsų produktus ir paslaugas bei klientų tipus. Klientai turi prieigą prie turinio (straipsnių, vaizdo įrašų, vadovų ir pan.), kuris gali padėti jiems spręsti problemas, su kuriomis jie gali susidurti naudodamiesi jūsų įmonės siūlomais produktais ar paslaugomis. Jį galite pritaikyti pagal turimus šablonus arba pritaikyti pagal savo poreikius.
Expert note
Žinių bazė yra puikus sprendimas, norint sumažinti agentų darbą ir padėti klientams rasti sprendimus savo problemoms be papildomo susisiekimo su aptarnavimo komanda

Bendravimo žinių bazėje šablonai
Žinių bazė yra svarbi savitarnos internetinė biblioteka, kurioje pateikiami informacija apie įmonę ir jos produktus. Atsakymai žinių bazėje turėtų būti išsamūs ir lengvai suprantami, kad visi dalyviai galėtų juos suprasti. DUK yra dažnai užduodamų klausimų dalis, o žinių bazė turėtų būti vertinga ir naudinga klientams. Žinių bazė ir DUK skiriasi informacijos pateikimu, paieška, vartotojo patirtimi ir analizės galimybėmis. Galima pradėti nuo DUK ir paversti ją visaverte žinių baze.
LiveAgent offers a cost-effective and professional solution to handle a large volume of customer service requests through various channels, including unlimited agents, email, social media, and call integration. The platform provides customizable contact fields to enhance personalized and competent customer service. By switching from CallPage to LiveAgent, businesses can enjoy exclusive customer support, over 175 features, 40+ integrations, and multilingual support for 43 languages. A free 14-day trial is available to test the platform's suitability for businesses.
Žinių bazė – atsakymai į sudėtingus klausimus
Tekste nagrinėjama klientų aptarnavimo svarba ir praktikos. Pateikiamos gerai žinomų prekių ženklų praktikos ir siūloma naudoti klientų aptarnavimo programinę įrangą LiveAgent. Klientų aptarnavimo priemonės yra įvairios, tačiau populiariausios yra internetinės bendruomenės, tiesioginiai pokalbiai internetu ir socialiniai tinklai. LiveAgent teikia gerus įrankius klientų aptarnavimui ir patirties užtikrinimui.
Atsakymai į klausimus apie produktą/paslaugą
Šiame tekste nagrinėjama klientų aptarnavimo svarba ir praktikos, siūloma naudoti programinę įrangą LiveAgent. Populiariausios klientų aptarnavimo priemonės yra internetinės bendruomenės, tiesioginiai pokalbiai ir socialiniai tinklai. LiveAgent teikia gerus įrankius klientų aptarnavimui. Žinių bazė yra svarbi savitarnos internetinė biblioteka, kurioje pateikiami informacija apie įmonę ir jos produktus. Atsakymai žinių bazėje turėtų būti išsamūs ir lengvai suprantami. Galima pradėti nuo dažniausiai užduodamų klausimų ir paversti ją visaverte žinių baze. Puikus klientų aptarnavimas skatina lojalumą ir padeda išlikti konkurencingam.