Kas yra žinių bazė?
Žinių bazė yra jūsų pagalbos centro dalis, kurioje pateikiamas savitarnos turinys. Joje klientams pateikiami jūsų produktų dokumentai.
Žinių bazė gali būti naudinga ir klientams, ir agentui. Klientai gali rasti sprendimus savo problemoms nesikreipdami į aptarnavimo komandą. Agentams suteikiama galimybė dirbti su mažiau bilietų ir matyti juos tiesiai žinių bazėje.
Sužinokite daugiau apie „LiveAgent“ žinių bazę.
Frequently Asked Questions
Kas yra žinių bazė?
Žinių bazė – tai internetinė savitarnos biblioteka, kurioje pateikiama informacija apie produktus ir paslaugas, konkrečius klausimus ir kitas su prekės ženklu susijusias temas. Jos padeda ne tik klientams, bet ir darbuotojams įgyti žinių, kurių jie neturi ir kurių reikia problemai išspręsti,
Ką apima žinių bazė?
Žinių bazės turinys priklauso nuo jos paskirties. Jei ji reikalinga vidiniam įmonės naudojimui, joje pateikiama informacija apie atskirus personalo skyriaus ar teisės skyriaus procesus, tiksliai paaiškinama, kaip veikia produktas ir kaip išspręsti kliento problemą. Ji taip pat gali būti skirta išoriniam naudojimui, tokiu atveju joje bus pateikiama informacija apie produktus ir paslaugas, kurios gali būti naudingos klientams.
Kaip „LiveAgent“ sistemoje veikia žinių bazė?
„LiveAgent“ žinių bazė leidžia klientų portale sukurti kategorijas pagal jūsų produktus ir paslaugas bei klientų tipus. Klientai turi prieigą prie turinio (straipsnių, vaizdo įrašų, vadovų ir pan.), kuris gali padėti jiems spręsti problemas, su kuriomis jie gali susidurti naudodamiesi jūsų įmonės siūlomais produktais ar paslaugomis. Jį galite pritaikyti pagal turimus šablonus arba pritaikyti pagal savo poreikius.
Eksperto pastaba
Žinių bazė yra puikus sprendimas, norint sumažinti agentų darbą ir padėti klientams rasti sprendimus savo problemoms be papildomo susisiekimo su aptarnavimo komanda

Internetinė bilieto istorija (URL)
"LiveAgent" siūlo klientų aptarnavimo programinę įrangą, VoIP telefono sistemas ir kitas paslaugas, padedamas organizuoti pardavimus ir padidinti pasitenkinimą klientų.
Bendravimo žinių bazėje šablonai
Žinių bazės ir DUK skirtumai. Žinių bazė yra informacijos šaltinis, o DUK yra dažnai užduodamų klausimų skelbimai. Žinių bazėje gali būti įvairaus turinio.