Kas yra subdomenas?
Subdomenas yra domenas, kuris yra didesnio domeno, vadinamo šakniniu domenu, dalis. Kadangi LiveAgent yra debesimis paremta aplikacija, kiekvienas LiveAgent paskyros klientas turi turėti savo specifinį subdomeną. Paprasčiau tariant, visos paskyros yra įdiegtos kaip pagrindinio šakninio domeno www.ladesk.com subdomenai.
Galutinis subdomenas atrodo taip: jūsųpaskyra.ladesk.com
Jei nesate patenkinti savo dabartiniu domenu, jūs visada galite paprašyti mūsų pagalbos perkelti jūsų paskyrą į skirtingą domeną. Jūs taip pat galite patalpinti savo LiveAgent paskyrą jūsų pačių domene.
Frequently Asked Questions
Kas yra subdomenas?
Subdomenas yra šakninio domeno dalis - tai yra papildoma pagrindinio domeno pavadinimo skiltis. Savo pagrindiniame domene galite turėti keletą subdomenų su skirtingais ištekliais. Subdomenai neturi būti prijungti prie tos pačios prieglobos, kaip pagrindinis domenas.
Kodėl LiveAgent jums reikia naudoti subdomeną?
LiveAgent yra debesų pagrindu sukurta aplikacija, todėl kiekvienas LiveAgent klientas privalo turėti savo subdomeną. Praktiškai, tai reiškia, kad visos paskyros yra įdiegiamos kaip pagrindinio domeno ladesk.com subdomenai.
Ar LiveAgent galite pakeisti savo subdomeną?
Jei LiveAgent norite pakeisti subdomeną, jūs galite pateikti prašymą, savo paskyrą perkelti į kitą prieigą. Jūs taip pat galite priskirti savo LiveAgent paskyrą prie nuosavo domeno.
Jei norite sužinoti daugiau apie tai, kaip perkelti savo duomenis į „LiveAgent“, apsilankykite mūsų „LiveAgent“ perkėlimas puslapyje. Čia sužinosite apie aukščiausio lygio klientų aptarnavimą ir kaip tai gali padidinti jūsų investicijų pelningumą.
Domitės, kas yra 2 Žingsnių patvirtinimas? Šiame straipsnyje rasite atsakymus į klausimus apie jo aktyvavimą ir naudą.
Jeigu norite suprasti, kas yra pasirinktinė būsena, galite perskaityti mūsų dažniausiai užduodamus klausimus. Tai padės jums geriau suprasti, kaip ją naudoti jūsų sistemoje.
Norėdami sužinoti daugiau apie HTTPS kodavimą, peržiūrėkite mūsų straipsnį, kuris paaiškina jo svarbą jūsų duomenų saugumui.
Sužinokite, kas yra klientų aptarnavimo įmonės, ir kaip jos gali padėti pagerinti jūsų klientų patirtį. Straipsnis taip pat atsako į dažniausiai užduodamus klausimus apie šias įmones.
Galiausiai, jei norite suprasti, kas yra klientų aptarnavimo centras, apsilankykite mūsų paaiškinime. Jame pateikiami atsakymai į dažniausiai užduodamus klausimus ir patarimai, kaip efektyviau valdyti klientų aptarnavimo centrą.
Atraskite, kaip išorinis el. pašto domenas gali padidinti jūsų patikimumą ir įtvirtinti jūsų įgaliojimus įmonėje. LiveAgent siūlo sprendimus, tokius kaip el. pašto persiuntimas, kad palengvintų agentų darbą. Pradėkite nemokamą paskyrą, kad patirtumėte lengvą ir efektyvų klientų aptarnavimą su LiveAgent.
Klientų aptarnavimas internetu
Sužinokite, kaip „LiveAgent“ gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą internetu, integruodamas tiesioginius pokalbius, skambučius, el. laiškus ir socialinius tinklus vienoje platformoje. Pradėkite nemokamą bandomąją versiją ir patirkite sklandų klientų aptarnavimą be įsipareigojimų.
Atraskite, kaip pagrindiniai agentai gali padėti jūsų verslui užtikrinti stabilumą, sumažinti išlaidas ir pagerinti klientų patirtį. Sužinokite, kaip LiveAgent gali padidinti produktyvumą ir klientų pasitenkinimą. Išbandykite nemokamai ir patirkite pažangiausią klientų aptarnavimo sprendimą rinkoje!