Kas yra aptarnavimo tarnybos portalas?
Aptarnavimo tarnyba arba techninis aptarnavimas – tai informacijos ir komunikacijos sistema, kurios pagrindinis tikslas – spręsti informacinių technologijų (kompiuterių, programinės įrangos produktų ir kt.) problemas. Prioritetas tarnauja kaip aptarnavimo ir bendravimo kanalas tarp klientų ir paslaugų teikėjų.
Aptarnavimo tarnybos sistemų diegimas priklauso nuo įmonės reikalavimų. Dažniausiai naudojamos šios formos: skambučių centras, internetiniai pokalbiai, pagalba el. paštu.
Frequently asked questions
Kas yra aptarnavimo tarnybos portalas?
Ar „LiveAgent“ siūlo aptarnavimo tarnybos portalą?
„LiveAgent“ siūlo aptarnavimo tarnybos portalą. Jame klientų aptarnavimo paslaugos gali būti teikiamos net tada, kai agentai yra neprisijungę. Portalą galite pritaikyti pagal savo įmonės ir klientų poreikius.
Ar „LiveAgent“ siūlo nemokamą aptarnavimo tarnybos portalą?
Taip, „LiveAgent“ suteikia galimybę sukurti aptarnavimo tarnybos portalą. Jis yra integruotas į „LiveAgent“ sistemą ir juo lengva naudotis. Tiesiog spustelėkite „Žinių bazė“ ir pradėkite kurti. Galite pasirinkti kurti kategorijas, straipsnius arba forumus. Taip pat turite galimybę pridėti paieškos valdiklį ir atsiliepimų mygtuką.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, suteikianti išskirtinę patirtį. Siūlomas nemokamas išbandymas, talpinami mokymosi ir tinklaraščių turinys ir komunikacija su klientais socialiniais tinklais. Įmonė suteikia kokybišką aptarnavimą kiekvienam klientui. Taip pat siūlomos VoIP telefono sistemas ir programinės įrangos priemonės. Teisinės taisyklės ir privatumo politika įgyvendinamos įmonėje Quality Unit, LLC.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo ir bendradarbiavimo programa, kuri apima VoIP telefono sistemas ir įvairias programinės įrangos priemones, įskaitant skundų valdymo sistemą ir klientų portalą. Jų mokymasis internetu ir šablonai gali padidinti klientų patenkintumą ir efektyvumą. Su socialiniais kanalais ir naujienlaiškiu, jie teikia naujausią informaciją apie savo produktus ir atnaujinimus. LiveAgent siekia suteikti kokybišką aptarnavimą kiekvienam klientui.
Paslaugų valdymo programinė įranga
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūlo multifunkcinį ir aukštos kokybės aptarnavimą. Jie taip pat siūlo mokymų ir naujienlaiškį, padeda klientams spręsti problemas ir suteikia išskirtinę patirtį.