Kas yra aptarnavimo tarnybos portalas?
Aptarnavimo tarnyba arba techninis aptarnavimas – tai informacijos ir komunikacijos sistema, kurios pagrindinis tikslas – spręsti informacinių technologijų (kompiuterių, programinės įrangos produktų ir kt.) problemas. Prioritetas tarnauja kaip aptarnavimo ir bendravimo kanalas tarp klientų ir paslaugų teikėjų.
Aptarnavimo tarnybos sistemų diegimas priklauso nuo įmonės reikalavimų. Dažniausiai naudojamos šios formos: skambučių centras, internetiniai pokalbiai, pagalba el. paštu.
Frequently Asked Questions
Kas yra aptarnavimo tarnybos portalas?
Aptarnavimo tarnybos portalas – tai portalas, kuriame klientai gali rasti atsakymus į savo klausimus apie produktus ir paslaugas, net ir tada, kai klientų aptarnavimo tarnyba nedirba. Dėl to jie gali rasti atsakymus į neatidėliotinus klausimus be agentų pagalbos.
Ar „LiveAgent“ siūlo aptarnavimo tarnybos portalą?
„LiveAgent“ siūlo aptarnavimo tarnybos portalą. Jame klientų aptarnavimo paslaugos gali būti teikiamos net tada, kai agentai yra neprisijungę. Portalą galite pritaikyti pagal savo įmonės ir klientų poreikius.
Ar „LiveAgent“ siūlo nemokamą aptarnavimo tarnybos portalą?
Taip, „LiveAgent“ suteikia galimybę sukurti aptarnavimo tarnybos portalą. Jis yra integruotas į „LiveAgent“ sistemą ir juo lengva naudotis. Tiesiog spustelėkite „Žinių bazė“ ir pradėkite kurti. Galite pasirinkti kurti kategorijas, straipsnius arba forumus. Taip pat turite galimybę pridėti paieškos valdiklį ir atsiliepimų mygtuką.