Kas yra išorinis el. pašto domenas?
Išorinis el. pašto domenas – tai el. pašto adresas, susietas su įmone, kurioje dirbate. Pavyzdžiui, „Shell Global Solutions“ dirbantis asmuo turėtų el. paštą „vardas@shell.com“. Tai rodo, kad asmuo, kuriam siunčiate el. laišką, yra „Shell Global Solutions“ darbuotojas.
Tai padeda žmonėms atpažinti asmens įgaliojimą, nes jūs negalite turėti išorinio el. pašto domeno, nebent jis buvo įgaliotas įmonės, kurioje dirbate. Tai automatiškai paverčia jus patikimu asmeniu, jei dirbate geroje tarptautinėje organizacijoje, nes tarptautinės įmonės nesamdo žmonių, kurie nėra verti jų kriterijų.
Frequently Asked Questions
Kas yra išorinis el. pašto domenas?
Paprastai, kai dirbate konkrečioje įmonėje, el. pašto adresas yra susietas su jūsų įmone. Pavyzdžiui, jei dirbate XYZ, jūsų el. pašto adresas būtų abcde@XYZ.com. Tada žinosite, kad asmuo yra XYZ įmonės darbuotojas. Išorinis domenas yra tas, kuris paprastai nėras įgaliotas jūsų įmonėje (gali būti išimčių).
Ar „LiveAgent“ galima nustatyti išorinį el. pašto domeną?
Negalite tiesiogiai konfigūruoti išorinio el. pašto domeno „LiveAgent“. Tačiau galite sukonfigūruoti taisyklę, leidžiančią laiškus siųsti išoriniu el. pašto adresu. Norėdami tai padaryti, eikite į „Konfigūracija“, tada spustelėkite „Automatizavimas“ ir „Taisyklės“. Tada sukurkite naują taisyklę.
Ar išoriniai el. pašto domenai yra saugūs?
Išorinis domenas gali būti saugus, bet viskas priklauso nuo to, kaip jis apsaugotas. Įsitikinkite, kad konkretus domenas yra patikimas ir įvertinkite jo saugos lygį.
"Kvietimo pasikalbėti el. laiško šablonai Įtikinamas kvietimo el. laiškas, skiriantis suplanuoti skambučius su klientais, siekiant aukštos aptarnavimo kokybės ir poreikių patenkinimo. CRM aptaria klientų valdymo sistemas, LiveAgent programinės įrangos funkcijas, rekomendacijas. Laiko ataskaita „AVMarket“ ir „LiveAgent“ sukūrė ekonomiškai efektyvų sprendimą pardavimams ir klientų aptarnavimui."
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri padeda tvarkyti įeinančius skambučius ir skundus, valdyti el. paštą ir susieti su VoIP telefono sistema. Jis taip pat siūlo savitarnos ir klientų portalo programinę įrangą, demonstracijas ir nemokamus bandymus. Programinė įranga gali sumažinti bilietų apkrovas, padidinti agentų produktyvumą ir mažinti laukimo laikus klientams. LiveAgent siūlo integruotą kainodarą ir gerą, nuolatinę klientų paramą. Galite susisiekti su jais per jų svetainę ir socialinius tinklus.