Kas yra išorinis el. pašto domenas?
Išorinis el. pašto domenas – tai el. pašto adresas, susietas su įmone, kurioje dirbate. Pavyzdžiui, „Shell Global Solutions“ dirbantis asmuo turėtų el. paštą „vardas@shell.com“. Tai rodo, kad asmuo, kuriam siunčiate el. laišką, yra „Shell Global Solutions“ darbuotojas.
Tai padeda žmonėms atpažinti asmens įgaliojimą, nes jūs negalite turėti išorinio el. pašto domeno, nebent jis buvo įgaliotas įmonės, kurioje dirbate. Tai automatiškai paverčia jus patikimu asmeniu, jei dirbate geroje tarptautinėje organizacijoje, nes tarptautinės įmonės nesamdo žmonių, kurie nėra verti jų kriterijų.
Frequently asked questions
Kas yra išorinis el. pašto domenas?
Paprastai, kai dirbate konkrečioje įmonėje, el. pašto adresas yra susietas su jūsų įmone. Pavyzdžiui, jei dirbate XYZ, jūsų el. pašto adresas būtų abcde@XYZ.com. Tada žinosite, kad asmuo yra XYZ įmonės darbuotojas. Išorinis domenas yra tas, kuris paprastai nėras įgaliotas jūsų įmonėje (gali būti išimčių).
Ar „LiveAgent“ galima nustatyti išorinį el. pašto domeną?
Negalite tiesiogiai konfigūruoti išorinio el. pašto domeno „LiveAgent“. Tačiau galite sukonfigūruoti taisyklę, leidžiančią laiškus siųsti išoriniu el. pašto adresu. Norėdami tai padaryti, eikite į „Konfigūracija“, tada spustelėkite „Automatizavimas“ ir „Taisyklės“. Tada sukurkite naują taisyklę.
Ar išoriniai el. pašto domenai yra saugūs?
Išorinis domenas gali būti saugus, bet viskas priklauso nuo to, kaip jis apsaugotas. Įsitikinkite, kad konkretus domenas yra patikimas ir įvertinkite jo saugos lygį.
El. laiškų šablonai yra iš anksto suformatuotas el. laiškų struktūras, kuriuos galima pritaikyti pagal poreikius. „LiveAgent“ programa siūlo daugybę el. laiškų šablonų tipų ir redaktorių, leidžiančių lengvai stilizuoti HTML šablonus. Be to, programa taip pat yra veiksminga klientų aptarnavimo įrankis, kuri padeda sudaryti kelionės žemėlapį ir užtikrina lengvą ir efektyvų bendravimą su klientais, didinančią pajamas ir klientų lojalumą.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri turi kelių rūšių funkcijų, tokias kaip VoIP telefono sistemos, skundų valdymo sistema ir klientų portalo programinė įranga. Bendradarbiaukite su LiveAgent, kad gautumėte šviežiausias naujienas apie jų atnaujinimus ir nuolaidas. Įgyvendink savo LiveAgent skydelį, kad sukurtum klientų aptarnavimo kanalą, kuris padėtų tavo verslui.
Elektroninės pašto rinkodaros ypatumai yra susiję su turėjimu didelės aktyvių prenumeratorių duomenų bazės, kurią reikia reguliariai atnaujinti ir tobulinti. Elektroninis pašto įsigijimas yra naudingas būdas susidaryti didelę klientų sąrašo bazę, kurios pranašumas yra turėti aktyvius prenumeratorius. Norint sukurti aktyvią duomenų bazę, reikia ieškoti potencialių klientų, kuriems būtų suteikta vertinga informacija ir kurie norėtų ją gauti. Prenumeratos patvirtinimas, reklama socialiniuose tinkluose ir turinio kūrimas yra veiksmingi būdai įsigyti klientų elektroninio pašto adresus.
LiveAgent klientų aptarnavimo programinė įranga siūlo pasirinktinius skambinimo mygtukus, padeda kelis tikslus užtikrinti sklandžią kelionę ir didina klientų išlaikymą. VoIP skambučių įrašymas yra standartinė verslo praktika, kurią galima naudoti su LiveAgent programine įranga. Visas teisės saugomos. Įmonė siūlo nemokamą demo ir naujienas apie atnaujinimus ir nuolaidas.