Kas yra išorinis el. pašto domenas?
Išorinis el. pašto domenas – tai el. pašto adresas, susietas su įmone, kurioje dirbate. Pavyzdžiui, „Shell Global Solutions“ dirbantis asmuo turėtų el. paštą „vardas@shell.com“. Tai rodo, kad asmuo, kuriam siunčiate el. laišką, yra „Shell Global Solutions“ darbuotojas.
Tai padeda žmonėms atpažinti asmens įgaliojimą, nes jūs negalite turėti išorinio el. pašto domeno, nebent jis buvo įgaliotas įmonės, kurioje dirbate. Tai automatiškai paverčia jus patikimu asmeniu, jei dirbate geroje tarptautinėje organizacijoje, nes tarptautinės įmonės nesamdo žmonių, kurie nėra verti jų kriterijų.
Frequently Asked Questions
Kas yra išorinis el. pašto domenas?
Paprastai, kai dirbate konkrečioje įmonėje, el. pašto adresas yra susietas su jūsų įmone. Pavyzdžiui, jei dirbate XYZ, jūsų el. pašto adresas būtų abcde@XYZ.com. Tada žinosite, kad asmuo yra XYZ įmonės darbuotojas. Išorinis domenas yra tas, kuris paprastai nėras įgaliotas jūsų įmonėje (gali būti išimčių).
Ar „LiveAgent“ galima nustatyti išorinį el. pašto domeną?
Negalite tiesiogiai konfigūruoti išorinio el. pašto domeno „LiveAgent“. Tačiau galite sukonfigūruoti taisyklę, leidžiančią laiškus siųsti išoriniu el. pašto adresu. Norėdami tai padaryti, eikite į „Konfigūracija“, tada spustelėkite „Automatizavimas“ ir „Taisyklės“. Tada sukurkite naują taisyklę.
Ar išoriniai el. pašto domenai yra saugūs?
Išorinis domenas gali būti saugus, bet viskas priklauso nuo to, kaip jis apsaugotas. Įsitikinkite, kad konkretus domenas yra patikimas ir įvertinkite jo saugos lygį.
Straipsnyje aptariama, kaip teikti pagalbą klientams keliomis kalbomis naudojantis kontaktų ir pokalbių valdikliais. Taip pat siūloma naudoti LiveAgent CRM programinę įrangą, kuri leidžia tiesiogiai bendrauti su klientais ir padidinti jų pasitenkinimą. Atsiliepimų prašymo laiško šablonai ir pokalbių valdiklių nustatymas taip pat gali padėti geriau pažinti klientus ir pagerinti rinkodarą bei produktą ateityje.
Bendravimo žinių bazėje šablonai
Žinių bazės ir DUK skirtumai. Žinių bazė yra informacijos šaltinis, o DUK yra dažnai užduodamų klausimų skelbimai. Žinių bazėje gali būti įvairaus turinio.
Saųskite laiką ir naudokite žinučių šablonus, kurie sutaupo jums laiko ir leidžia greitai rašyti atsakymus. Galite ir taip pat rinkti ir saugoti informaciją apie kontaktus ar įmones, pasirinkti kontaktinę formą iš galerijos, naudoti kontaktines formas, kurios padidina jūsų pasiekiamumą, sukurti ir pritaikyti kontaktų grupes, sekti ir tvarkyti savo klientų informaciją, kopijuoti vaizdus į bilietus, paskirstyti bilietus ir aptarnavimo agentus į skyrius, persiųsti el. laiškus, gauti pranešimus apie naujus bilietus, konfigūruoti el. laiškų šablonus, ir eksportuoti bilietus.