Kas yra pasirinktinė būsena?
Atidarytas, išspręstas, naujas, uždarytas… Tai yra numatytosios bilieto būsenos, atspindinčios bilieto sprendimo etapą. Šios būsenos matomos klientams ir klientų atstovams. Įmonės nėra vienodos ir jos turi skirtingus procesus. Taigi, kai kuriais atvejais įmonėms reikalinga speciali bilieto būsena.

Frequently asked questions
Kas yra pasirinktinė būsena?
Pasirinktinė būsena yra speciali būsena, kuri tiksliai atspindi jūsų bilieto būseną. Tai leidžia įsilieti į klientų aptarnavimo procesą konkrečioje įmonėje. Standartinės būsenos yra atidarytas, išspręstas, naujas, uždarytas.
Kaip galiu patikrinti pasirinktinę būseną?
Galite peržiūrėti tinkintas atskirų bilietų būsenas agento skydelyje.
Ar galiu redaguoti tinkintas būsenas „LiveAgent“ programoje?
Ne, deja, šios funkcijos nesiūlome.
- Aptarnavimo Bilietas (Paaiškinimas)
- Bilieto Išskyrimas (Paaiškinimas)
- Bilietų nukreipimas (paaiškinimas)
- Išspręstas Bilietas (Paaiškinimas)
- Nepriskirtas Bilietas (Paaiškinimas)
- Kas yra bilietų laukeliai? (+ nemokamas išbandymas) | „LiveAgent“
- Kas yra aptarnavimo centro žymos? (+nemokamas išbandymas) | „LiveAgent“
- Bilieto būsena (paaiškinimas)