Kas yra pasirinktinė būsena?
Atidarytas, išspręstas, naujas, uždarytas… Tai yra numatytosios bilieto būsenos, atspindinčios bilieto sprendimo etapą. Šios būsenos matomos klientams ir klientų atstovams. Įmonės nėra vienodos ir jos turi skirtingus procesus. Taigi, kai kuriais atvejais įmonėms reikalinga speciali bilieto būsena.

Frequently asked questions
Kas yra pasirinktinė būsena?
Pasirinktinė būsena yra speciali būsena, kuri tiksliai atspindi jūsų bilieto būseną. Tai leidžia įsilieti į klientų aptarnavimo procesą konkrečioje įmonėje. Standartinės būsenos yra atidarytas, išspręstas, naujas, uždarytas.
Kaip galiu patikrinti pasirinktinę būseną?
Galite peržiūrėti tinkintas atskirų bilietų būsenas agento skydelyje.
Ar galiu redaguoti tinkintas būsenas „LiveAgent“ programoje?
Ne, deja, šios funkcijos nesiūlome.
Expert note
Pasirinktinė būsena yra speciali būsena, kuri tiksliai atitinka jūsų bilieto būseną ir padeda konkrečios įmonės klientų aptarnavimo procese.

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūlo įvairias sprendimų paslaugas, įskaitant VoIP telefono sistemas ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Įmonė taip pat turi partnerių programą ir akademiją, siūlo nemokamus bandymus ir demonstracijas. Išspręstas bilietas gali padėti tvarkyti įeinančius skambučius ir skundus, valdyti el. paštą ir susieti su VoIP telefono sistema.
Tekste aptariamas klientų aptarnavimas ir jo svarba verslui. Gerai kvalifikuoti klientų atstovai, programinė įranga ir įvairios komunikacijos formos padeda užtikrinti gerą aptarnavimą ir patirtį. Populiariausios klientų aptarnavimo priemonės šiuo metu yra internetinės bendruomenės, diskusijų forumai, tiesioginiai pokalbiai internetu, socialiniai tinklai ir mobiliosios programėlės. "LiveAgent" teikia visus reikalingus įrankius klientų aptarnavimui. Klientų aptarnavimo specialistai turėtų turėti gerus bendravimo, empatijos ir technines žinias.
GPTSummarizer cannot provide a marketing summary for this text in language LT as it is an AI language model without contextual knowledge of specific industries or businesses. The text discusses LiveAgent, a customer service software that includes inbound call center software, complaint management system, customer portal software, and email management software. The system provides a demo version and automated ticket management, and has a Service Level Agreement (SLA) to ensure employee accountability and maintain high productivity. LiveAgent also offers various customer service tools such as online chats, phone calls, email, and social networks. The company is a useful tool for collecting and storing company information in its customer service software and allows for the creation of customizable contact fields. The page also offers information on awards and customer feedback, as well as learning opportunities through blogs and webinars.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinės įrangos tiekėjas, siūlantis įvairias sprendimų paslaugas. Jie taip pat siūlo mokymosi išteklius ir šablonus, analizės ir integracijos funkcijas. Naudotojai gali gauti naujausias naujienas per naujienlaiškį ir prisijungti prie pasirinktų socialinių kanalų. LiveAgent ieško, kaip geriau pertvarkyti paslaugas naujiems vartotojams. Jie taip pat kviečia susitarti dėl skambučio ir sužinoti, kaip galėtų padėti jūsų verslui.