Kas yra pasirinktinė būsena?
Atidarytas, išspręstas, naujas, uždarytas… Tai yra numatytosios bilieto būsenos, atspindinčios bilieto sprendimo etapą. Šios būsenos matomos klientams ir klientų atstovams. Įmonės nėra vienodos ir jos turi skirtingus procesus. Taigi, kai kuriais atvejais įmonėms reikalinga speciali bilieto būsena.
Frequently Asked Questions
Kas yra pasirinktinė būsena?
Pasirinktinė būsena yra speciali būsena, kuri tiksliai atspindi jūsų bilieto būseną. Tai leidžia įsilieti į klientų aptarnavimo procesą konkrečioje įmonėje. Standartinės būsenos yra atidarytas, išspręstas, naujas, uždarytas.
Kaip galiu patikrinti pasirinktinę būseną?
Galite peržiūrėti tinkintas atskirų bilietų būsenas agento skydelyje.
Ar galiu redaguoti tinkintas būsenas „LiveAgent“ programoje?
Ne, deja, šios funkcijos nesiūlome.
Jei susidomėjote, kas yra pasirinktinė būsena, galite rasti išsamų paaiškinimą. Tai padės jums geriau suprasti, kaip efektyviai naudoti šią funkciją klientų aptarnavime.
Norint sužinoti, kas yra klientų aptarnavimo įmonės, verta perskaityti šį straipsnį. Jame rasite naudingos informacijos apie tai, kaip tokios įmonės veikia ir kokią naudą jos gali suteikti.
Jei norite sužinoti skirtumus tarp klientų aptarnavimo ir klientų techninio aptarnavimo, rekomenduoju šį straipsnį. Čia rasite naudingų patarimų, kaip užtikrinti puikų klientų aptarnavimą savo versle.
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.