Išbandyti

Pasirinktinė būsena

Kas yra pasirinktinė būsena?

Atidarytas, išspręstas, naujas, uždarytas… Tai yra numatytosios bilieto būsenos, atspindinčios bilieto sprendimo etapą. Šios būsenos matomos klientams ir klientų atstovams. Įmonės nėra vienodos ir jos turi skirtingus procesus. Taigi, kai kuriais atvejais įmonėms reikalinga speciali bilieto būsena.

Pasirinktinė būsena

Frequently asked questions

Kas yra pasirinktinė būsena?

Pasirinktinė būsena yra speciali būsena, kuri tiksliai atspindi jūsų bilieto būseną. Tai leidžia įsilieti į klientų aptarnavimo procesą konkrečioje įmonėje. Standartinės būsenos yra atidarytas, išspręstas, naujas, uždarytas.

Kaip galiu patikrinti pasirinktinę būseną?

Galite peržiūrėti tinkintas atskirų bilietų būsenas agento skydelyje.

Ar galiu redaguoti tinkintas būsenas „LiveAgent“ programoje?

Ne, deja, šios funkcijos nesiūlome.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai