Kas yra pasirinktinė būsena?
Atidarytas, išspręstas, naujas, uždarytas… Tai yra numatytosios bilieto būsenos, atspindinčios bilieto sprendimo etapą. Šios būsenos matomos klientams ir klientų atstovams. Įmonės nėra vienodos ir jos turi skirtingus procesus. Taigi, kai kuriais atvejais įmonėms reikalinga speciali bilieto būsena.
![](https://www.liveagent.lt/wp/urlslab-download/103db162bb87b9e4a34a4c3b2521ff12/ticket_phases_liveagent.jpg)
Frequently Asked Questions
Kas yra pasirinktinė būsena?
Pasirinktinė būsena yra speciali būsena, kuri tiksliai atspindi jūsų bilieto būseną. Tai leidžia įsilieti į klientų aptarnavimo procesą konkrečioje įmonėje. Standartinės būsenos yra atidarytas, išspręstas, naujas, uždarytas.
Kaip galiu patikrinti pasirinktinę būseną?
Galite peržiūrėti tinkintas atskirų bilietų būsenas agento skydelyje.
Ar galiu redaguoti tinkintas būsenas „LiveAgent“ programoje?
Ne, deja, šios funkcijos nesiūlome.
Išsami informacija apie bilietą
Apibūdinimas: Tekstas aprašo naujausius marketingo metodus ir strategijas, skatinančias pardavimus ir klientų įsitraukimą. Aptariama socialinės žiniasklaidos, turinio kūrimo ir el. pašto rinkodara. Taip pat pabrėžiama svarba kurti unikalią prekinę ženklą ir naudoti duomenų analizę marketingo veiksmams pagerinti.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo sistema, kuri kombinuoja bilietų palaikymą, pokalbius, garso ir vaizdo skambučius, socialinius tinklus ir savitarnos įrankius. Platformą naudoja daugiau kaip 30 000 kompanijų klientų aptarnavimui. Tai gali būti pritaikyta skirtingoms pramonės sritims ir yra gavusi geriausius atsiliepimus už savo programinę įrangą. Jums taip pat suteikiama nemokama bandomoji versija 7 arba 30 dienų pagal el. paštą.
Norite migruoti iš "Lucep" į LiveAgent?
"Perėjus į LiveAgent gausite išskirtinį klientų aptarnavimą 24/7, daugybę funkcijų ir integracijų, o taip pat galėsite padidinti pardavimus ir gauti nemokamą demonstraciją."