Kas yra klientų aptarnavimo centras?
Klientų aptarnavimo centras, taip pat žinomas kaip kontaktų centras, yra specifinė organizacijos dalis. Centrą sudaro klientų atstovai. Pagrindinė jų funkcija – tvarkyti visus klientų kontaktus. Klientų aptarnavimo centras taip pat yra svarbi santykių su klientais valdymo dalis.
Klientų aptarnavimo centrą galima palyginti su skambučių centru. Skirtumas tas, kad skambučių centras daugiausia dėmesio skiria telefono ryšiams. Klientų aptarnavimo centras tvarko visų tipų komunikaciją – el. laiškus, tiesioginius pokalbius internetu, skambučius ar faksogramas.
Frequently asked questions
Kaip apibrėžti klientų aptarnavimo centrą?
Klientų aptarnavimo centras yra programinė įranga, leidžianti efektyviai aptarnauti klientus. Jo dėka įmonė turi galimybę rinkti duomenis apie aptarnaujamus klientus, plėtoti ir tobulinti klientų aptarnavimą.
Kokios yra pagrindinės klientų aptarnavimo centrų funkcijos?
Pagrindinės klientų aptarnavimo centro funkcijos yra automatinis skambučių paskirstymas konkrečiam agentui, skambučių įrašymas (apie tai turėtumėte informuoti klientus), mobiliosios telefonijos ar interaktyvaus atsakiklio integravimas. Galimybė atlikti analizę ir rinkti duomenis yra nepaprastai svarbi.
Kokie yra klientų aptarnavimo centrų tipai?
Pagrindinis klientų aptarnavimo paslaugų tipas yra įeinančių skambučių centras, kuriame priimami klientų skambučiai. Antrasis tipas yra išeinančių skambučių centras, iš kurio agentai skambina potencialiems ar esamiems klientams. Trečiasis tipas yra virtualus skambučių centras, leidžiantis atlikti visų rūšių telefono skambučius.
Expert note
Klientų aptarnavimo centras yra svarbi organizacijos dalis, kuri tvarko visų tipų komunikaciją, kad užtikrintų gerą santykį su klientais.

Klientų aptarnavimo atstovų vaidmenys
Šiame tekste aptariamas klientų aptarnavimas ir jo svarba verslui. Pateikiamos paslaugų ir programos, skirtos geram aptarnavimui užtikrinti. Svarbu siekti gerų santykių su klientais ir gauti gerus rezultatus. Populiariausios klientų aptarnavimo priemonės šiuo metu yra internetinės bendruomenės, diskusijų forumai, tiesioginiai pokalbiai internetu, socialiniai tinklai ir mobiliosios programėlės. Taip pat pateikti pasiūlymai bendradarbiauti su įmonės darbuotojais ir informacija apie mokymosi ir tinklaraščių galimybes. Verta pasinaudoti klientų aptarnavimo sistema, kuri palengvins agentų darbą ir automatizuos daugelį veiklų.
Skambučių centro įrankiai yra vertingi verslo įrankiai, kurie padidina agentų produktyvumą ir leidžia gerinti klientų aptarnavimą. Skambučių centro programinės įrangos kaina gali svyruoti nuo 15 USD iki kelių šimtų per vartotoją per mėnesį. LiveAgent siūlo nemokamas paskyras ir mokamus planus. Skambučiai centrų kokybės užtikrinimas leidžia gerinti komunikaciją, pasitenkinimą ir klientų lojalumą. Įrankiai, kurie daro skambučių centrų darbą efektyvesniu, yra būtini mažiems ir dideliems verslams.
Įeinančių skambučių centras yra skambučių centras, kuriame yra technologija, leidžianti priimti ir paskirstyti įeinančius skambučius atitinkamiems skyriams ar agentams. Tai pasižymi dideliu klientų pasitenkinimu, mažesniu laukimo laiku ir veiklos išlaidų mažinimu. LiveAgent programoje nustatyti įeinančių skambučių centrą galima per kelias minutes, naudojant IVR ir automatinio nukreipimo funkcijas. Tai padeda sumažinti skambučių skaičių, laukimo laiką ir apdorojimo laiką.
Skambučių centro programinė įranga
LiveAgent yra skambučių centro aplikacija, kuri padeda organizacijoms gerinti klientų aptarnavimą, taip pat suteikia daugybę funkcijų, įskaitant savitarnos programinę įrangą, įeinančių skambučių centro programinę įrangą, el. pašto valdymo programinę įrangą ir klientų portalo bei skundų valdymo sistemas. Tai yra esminis įrankis, skirtas pagerinti bendradarbiavimą su klientais ir padidinti jų pasitenkinimą. Įeinančių skambučių centras leidžia efektyviai priimti daugybę skambučių ir teikti aukščiausio lygio aptarnavimą. Įmonės taip pat gali nustatyti savo skambučių centrą per kelias minutes su LiveAgent programa.