Kas yra klientų aptarnavimo centras?
Klientų aptarnavimo centras, taip pat žinomas kaip kontaktų centras, yra specifinė organizacijos dalis. Centrą sudaro klientų atstovai. Pagrindinė jų funkcija – tvarkyti visus klientų kontaktus. Klientų aptarnavimo centras taip pat yra svarbi santykių su klientais valdymo dalis.
Klientų aptarnavimo centrą galima palyginti su skambučių centru. Skirtumas tas, kad skambučių centras daugiausia dėmesio skiria telefono ryšiams. Klientų aptarnavimo centras tvarko visų tipų komunikaciją – el. laiškus, tiesioginius pokalbius internetu, skambučius ar faksogramas.
Frequently Asked Questions
Kaip apibrėžti klientų aptarnavimo centrą?
Klientų aptarnavimo centras yra programinė įranga, leidžianti efektyviai aptarnauti klientus. Jo dėka įmonė turi galimybę rinkti duomenis apie aptarnaujamus klientus, plėtoti ir tobulinti klientų aptarnavimą.
Kokios yra pagrindinės klientų aptarnavimo centrų funkcijos?
Pagrindinės klientų aptarnavimo centro funkcijos yra automatinis skambučių paskirstymas konkrečiam agentui, skambučių įrašymas (apie tai turėtumėte informuoti klientus), mobiliosios telefonijos ar interaktyvaus atsakiklio integravimas. Galimybė atlikti analizę ir rinkti duomenis yra nepaprastai svarbi.
Kokie yra klientų aptarnavimo centrų tipai?
Pagrindinis klientų aptarnavimo paslaugų tipas yra įeinančių skambučių centras, kuriame priimami klientų skambučiai. Antrasis tipas yra išeinančių skambučių centras, iš kurio agentai skambina potencialiems ar esamiems klientams. Trečiasis tipas yra virtualus skambučių centras, leidžiantis atlikti visų rūšių telefono skambučius.
Eksperto pastaba
Klientų aptarnavimo centras yra svarbi organizacijos dalis, kuri tvarko visų tipų komunikaciją, kad užtikrintų gerą santykį su klientais.

Klientų atstovas yra darbuotojas, kuris bendrauja su įmonės klientais ir atstovauja įmonę bei jos produktus ir paslaugas. Jis puoselėja gerus santykius su klientais ir tvarko susijusius dokumentus. Norint pridėti klientų atstovą į „LiveAgent“, reikia atlikti kelis žingsnius. Klientų pasitenkinimas yra verslo sėkmės faktorius. „LiveAgent“ siūlo įvairias klientų aptarnavimo programinės įrangos funkcijas ir galimybę nemokamai išbandyti jų šaltinį.
Klientų aptarnavimo prižiūrėtojas
"LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga su daugybe funkcijų ir integracijomis, užtikrinanti aukštą aptarnavimą ir efektyvumą."