Kas yra skambučių centro programinė įranga?
Skambučių centras – tai vieta, kur į klientų skambučius atsiliepia įmonė. Jis naudojamas teikiant klientų aptarnavimą, telerinkodarą arba parduodant produktus ar paslaugas. Skambučių centro programinė įranga yra programų ir įrankių rinkinys. Yra dvi šio tipo programinės įrangos kategorijos: ryšių su klientais valdymo programinė įranga ir kompiuterinės telefonijos integravimo programinė įranga.
Taip pat yra daugybė skambučių centro programinės įrangos tipų, pavyzdžiui, naršyklės, debesies skambučių centro arba priglobto skambučių centro programinės įrangos. Naudojant debesies programinę įrangą, visa informacija ir duomenys saugomi debesyje. Naudojant naršyklės programinę įrangą, visos vartotojo funkcijos saugomos naršyklėje.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri teikia išsamias ataskaitas, integruotą el. pašto valdymą ir kitas funkcijas. Tai padeda gerinti klientų patirtį ir išlaikyti ilgalaikius santykius. Sistemoje taip pat yra veiklos žurnalas, žinių bazė ir galimybė eksportuoti ataskaitas į CSV formatą.