Skambučių centro programinė įranga

Kas yra skambučių centro programinė įranga?

Skambučių centras – tai vieta, kur į klientų skambučius atsiliepia įmonė. Jis naudojamas teikiant klientų aptarnavimą, telerinkodarą arba parduodant produktus ar paslaugas. Skambučių centro programinė įranga yra programų ir įrankių rinkinys. Yra dvi šio tipo programinės įrangos kategorijos: ryšių su klientais valdymo programinė įranga ir kompiuterinės telefonijos integravimo programinė įranga.

Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent

Taip pat yra daugybė skambučių centro programinės įrangos tipų, pavyzdžiui, naršyklės, debesies skambučių centro arba priglobto skambučių centro programinės įrangos. Naudojant debesies programinę įrangą, visa informacija ir duomenys saugomi debesyje. Naudojant naršyklės programinę įrangą, visos vartotojo funkcijos saugomos naršyklėje.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą
Jei savo klientams norite teikti nepriekaištingą klientų aptarnavimą, nemokama virtuali skambučių centro programinė įranga yra puikus būdas pradėti.

Nemokama Skambučių Centro Programinė Įranga

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri turi įvairius įrankius ir funkcijas, tokius kaip VoIP telefono sistemos ir skundų valdymo sistema. Taip pat siūloma demonstracija ir nemokama bandomoji versija. Galite gauti naujienas apie LiveAgent atnaujinimus ir nuolaidas, prenumeruodami naujienlaiškį arba sekdami socialinius kanalus. Sales contact numeris yra +421 2 33 456 826, +1-888-257-8754 arba +1-786-204-1375.

Skambučių stebėjimo programinė įranga

Skambučių stebėjimo programinė įranga suteikia daug pranašumų, tokių kaip geriau parengti agentus, sumažinti vidutinį apdorojimo laiką ir padidinti klientų lojalumą. Vidutinė kaina yra apie 50 USD vienam vartotojui per mėnesį. Siūlomi sprendimai, tokiu kaip „LiveAgent“, prasideda nuo 39 USD vienam vartotojui per mėnesį. Norint pasirinkti gerą skambučių stebėjimo programą, reikia kreiptis į trečiųjų šalių integracijas, tinkinimo funkcijas, nuspėjamojo rinkimo ir išplėstinės analizės teikimą.

„Toky“ yra telefono ryšio paslaugų ir VoIP paslaugų teikėjas, leidžiantis efektyviai valdyti skambučių centrą. Integruokite „Toky“ su „LiveAgent“ ir pasiekite didžiausią efektyvumą.

„Toky“

„Toky“ yra skambučių centro, verslo telefonų sistemos ir VoIP paslaugų teikėjas, kurio sistema naudojama skambučių centrams valdyti. Naudodamiesi „Toky“, galite gauti pranešimus apie naujus skambučius, tekstinius pranešimus ir balso paštą tiesiai į "LiveAgent" valdymo skydelį, tvarkyti kontaktus, kurti pokalbius ir siųsti tekstinius pranešimus. Peržiūrėję toliau pateiktą vaizdo įrašą, galite sužinoti, kaip veikia skambučių centro programinė įranga, o LiveAgent siūlo 14 dienų nemokamą bandymą. "Toky" integracija leidžia efektyviai spręsti klientų užklausas ir užtikrinti puikią klientų patirtį.

Kontaktų centrų programinė įranga leidžia įmonėms valdyti didelį kiekį įeinančių ir išeinančių ryšių su klientais įvairiais kanalais.

Kas yra kontaktų centras?

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri turi daugybę funkcijų, įskaitant VoIP telefono sistemas ir skundų valdymo sistemą. Įmonė taip pat siūlo mokymą ir turi partnerių programą. Gaukite naujienas apie atnaujinimus ir nuolaidas, prenumeruodami naujienlaiškį ar stebint LiveAgent socialinius kanalus.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai