Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Skambučių centro programinė įranga

Kas yra skambučių centro programinė įranga?

Skambučių centras – tai vieta, kur į klientų skambučius atsiliepia įmonė. Jis naudojamas teikiant klientų aptarnavimą, telerinkodarą arba parduodant produktus ar paslaugas. Skambučių centro programinė įranga yra programų ir įrankių rinkinys. Yra dvi šio tipo programinės įrangos kategorijos: ryšių su klientais valdymo programinė įranga ir kompiuterinės telefonijos integravimo programinė įranga.

Taip pat yra daugybė skambučių centro programinės įrangos tipų, pavyzdžiui, naršyklės, debesies skambučių centro arba priglobto skambučių centro programinės įrangos. Naudojant debesies programinę įrangą, visa informacija ir duomenys saugomi debesyje. Naudojant naršyklės programinę įrangą, visos vartotojo funkcijos saugomos naršyklėje.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra skambučių centro programinė įranga?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Skambučių centro programinė įranga yra sistema, kurios dėka įmonės gali valdyti įvairius komunikacijos kanalus – tai gali būti el. paštas, telefonas, tiesioginis pokalbis internetu, žinučių siuntimas ir socialiniai tinklai. Jis gali būti naudojamas kaip klientų aptarnavimo programinės įrangos dalis.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kokias funkcijas turėtų pasiūlyti skambučių centro programinė įranga?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Skambučių centro įrankiai turi turėti daugybę funkcijų, leidžiančių išplėsti esamus procesus, ir patogūs vartotojui, nes jūsų komanda jais naudosis kasdien. Tai, ko tikrai turėtumėte reikalauti iš skambučių centro įrangos, yra universalumas. Įsitikinkite, kad jame yra tokių funkcijų kaip skambučių įrašymas, skambučių sekimas ir skambučių analizė, kad galėtumėte maksimaliai panaudoti klientų duomenis ne tik pardavimams ar atsiliepimams, bet ir skambučių centro valdymui bei našumui gerinti. Taip pat turėtumėte pažvelgti į integracijų sąrašą, kad galėtumėte prijungti skambučių centro programinę įrangą prie įrankių, kuriuos jau naudojate. CRM arba el. pašto rinkodaros įrankiai yra tik keletas jų. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kokie yra skambučių centro programinės įrangos pranašumai?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Skambučių centro programinės įrangos dėka klientų aptarnavimas yra automatizuotas ir efektyvesnis. Klientų pasitenkinimas didėja, o tai gali realiai pavirsti jūsų įmonės pelnu. Tai taip pat palengvina klientų aptarnavimo komandos darbą.” } }] }

DUK

Kas yra skambučių centro programinė įranga?

Skambučių centro programinė įranga yra sistema, kurios dėka įmonės gali valdyti įvairius komunikacijos kanalus – tai gali būti el. paštas, telefonas, tiesioginis pokalbis internetu, žinučių siuntimas ir socialiniai tinklai. Jis gali būti naudojamas kaip klientų aptarnavimo programinės įrangos dalis.

Kokias funkcijas turėtų pasiūlyti skambučių centro programinė įranga?

Skambučių centro įrankiai turi turėti daugybę funkcijų, leidžiančių išplėsti esamus procesus, ir patogūs vartotojui, nes jūsų komanda jais naudosis kasdien. Tai, ko tikrai turėtumėte reikalauti iš skambučių centro įrangos, yra universalumas. Įsitikinkite, kad jame yra tokių funkcijų kaip skambučių įrašymas, skambučių sekimas ir skambučių analizė, kad galėtumėte maksimaliai panaudoti klientų duomenis ne tik pardavimams ar atsiliepimams, bet ir skambučių centro valdymui bei našumui gerinti. Taip pat turėtumėte pažvelgti į integracijų sąrašą, kad galėtumėte prijungti skambučių centro programinę įrangą prie įrankių, kuriuos jau naudojate. CRM arba el. pašto rinkodaros įrankiai yra tik keletas jų.

Kokie yra skambučių centro programinės įrangos pranašumai?

Skambučių centro programinės įrangos dėka klientų aptarnavimas yra automatizuotas ir efektyvesnis. Klientų pasitenkinimas didėja, o tai gali realiai pavirsti jūsų įmonės pelnu. Tai taip pat palengvina klientų aptarnavimo komandos darbą.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai