Kas yra skambučių centro programinė įranga?
Skambučių centras – tai vieta, kur į klientų skambučius atsiliepia įmonė. Jis naudojamas teikiant klientų aptarnavimą, telerinkodarą arba parduodant produktus ar paslaugas. Skambučių centro programinė įranga yra programų ir įrankių rinkinys. Yra dvi šio tipo programinės įrangos kategorijos: ryšių su klientais valdymo programinė įranga ir kompiuterinės telefonijos integravimo programinė įranga.

Taip pat yra daugybė skambučių centro programinės įrangos tipų, pavyzdžiui, naršyklės, debesies skambučių centro arba priglobto skambučių centro programinės įrangos. Naudojant debesies programinę įrangą, visa informacija ir duomenys saugomi debesyje. Naudojant naršyklės programinę įrangą, visos vartotojo funkcijos saugomos naršyklėje.
- Skambučių Centro Aplikacija (Paaiškinimas)
- Kas yra skambučių centras? (+nemokama bandomoji versija) | „LiveAgent“
- Kas yra išeinančių skambučių centras? (+privalumai) | „LiveAgent“
- Kontaktų centro ir skambučių centro programinė įranga - LiveAgent
- Kas yra įeinančių skambučių centras (+privalumai) | „LiveAgent“.
- Nemokama Skambučių Centro Programinė Įranga - Privalumai (+Nemokamas Bandymas)
- Skambučių centro šablonai, skirti kurti tvirtus ryšius |„LiveAgent“
- Skambučių centras [paaiškinimas]