Išbandyti
  • Academy
  • Skambučių centro įranga

Skambučių centro įranga

Kokios įrangos reikia skambučių centrui įrengti?

Aukštą aptarnavimo lygį ir sklandžią klientų patirtį galite pasiekti tik turėdami tinkamą įrangą ir profesionalią skambučių centro programinę įrangą. Dėl šios priežasties pamažu mažėja įmonių, naudojančių tradicinius vietinius skambučių centrus, ir vis daugiau organizacijų renkasi debesijos skambučių centrų sprendimus. Svarbiausia kuriant modernų skambučių centrą – aprūpinti agentus kompiuteriais, ausinėmis su mikrofonu, sparčiu interneto ryšiu ir darbo vieta.

Kompiuteris (stacionarus / nešiojamas)

Nesvarbu, ar skambučių centro agentai dirbs jūsų patalpose, ar nuotoliniu būdu, jiems reikės kompiuterių (stacionarių ar nešiojamųjų), kad galėtų naudotis skambučių centro programine įranga ir kitomis ryšio priemonėmis, kurių gali prireikti įeinantiems ir išeinantiems skambučiams vykdyti. Daugeliu atvejų, norint užtikrinti aukštą agentų efektyvumą, nereikia pačių moderniausių kompiuterių. Tačiau toliau pateikiamos dažnai rekomenduojamos minimalios skambučių centro kompiuterių specifikacijos:

  • Naujausia „Windows“ arba „Mac OS“ operacinė sistema.
  • Ne mažiau kaip 2 GB operatyviosios atminties (daugiau atminties įprastai pagerina našumą).
  • Apie 60 MB vietos kietajame diske.
  • Antivirusinės ir antišnipinėjimo programinės įrangos.

Ausinės su mikrofonais

Kiekvienas skambučių centro darbuotojas turėtų turėti asmenines ausines su mikrofonu. Geriausia naudoti profesionalias aukštos kokybės ausines su mikrofonu, nes jos užtikrina geresnį garsą, yra patikimesnės ir, žinoma, patogesnės agentams. Be to, užimtiems skambučių centrams, kuriuose agentai dirba arti vienas kito, geriausia, kad ausinės būtų su triukšmo slopinimo funkcija, kad būtų išvengta foninio triukšmo ir užtikrintas aiškus bendravimas.

Interneto ryšys

Kadangi dauguma šiuolaikinių skambučių centrų skambučiams telefonu atlikti ir priimti naudoja VoIP (angl. voice over internet protocol) technologiją (o ne analogines telefono linijas), labai svarbu turėti patikimą didelės spartos interneto ryšį. Tačiau norint užtikrinti aukštos kokybės skambučius, sklandų bendravimą ir nepertraukiamą paslaugų teikimą, labai svarbu, kad būtų užtikrintas pakankamas duomenų srauto pralaidumas. Priklausomai nuo agentų skaičiaus ir naudojamos programinės įrangos, pralaidumo reikalavimai gali skirtis.

Biuro patalpos

Paprastai skambučių centrui reikia skirti ir įrengti biuro patalpas, nebent diegiamas virtualus skambučių centras, kuriame visi agentai dirba nuotoliniu būdu iš savo pasirinktos vietos. Be to, kadangi darbo mikroklimatas gali turėti įtakos agentų produktyvumui ir našumui, ypač jei skambučių centre daug darbuotojų dirba mažoje erdvėje, būtina įrengti oro kondicionavimo ir priešgaisrinę sistemas, kad būtų užtikrinta saugi darbo aplinka.

Kokie yra skambučių centro įrankiai?

Skambučių centro programa

Skambučių centrų programinė įranga (vietinė, debesijos ar naršyklės pagrindu veikianti skambučių centrų programa) yra pagrindinis įrankis, kurio reikia skambučių centrų agentams, kad jie galėtų tvarkyti įeinančių ir išeinančių klientų sąveikas ir daugiakanalį bendravimą. Be to, programinėje įrangoje turėtų būti ACD (automatinis skambučių skirstytuvas) ir skambučių nukreipimas. Tai pagrindinės skambučių centro programinės įrangos funkcijos, užtikrinančios, kad skambučiai būtų paskirstyti tinkamiausiems agentams.

skambučių centro programinė įranga „LiveAgent“

Skambučių įrašymas

Skambučių centro programinės įrangos sprendimas paprastai turi skambučių įrašinėjimo funkciją. Skambučių įrašymas agentams gali būti naudingas dėl kelių priežasčių. Pirmiausia jie visada gali grįžti prie įrašytų pokalbių su klientais, jei jiems reikia ankstesnio bendravimo konteksto. Be to, skambučių centro vadovai gali naudoti jį kokybės užtikrinimui ir agentų mokymui.

Neribotas skambučių įrašų kiekis „LiveAgent“ skambučių centro programinėje įrangoje

Automatinio rinkimo įrankiai

Automatinio rinkimo programų įrankiai (pvz., nuspėjantysis rinkiklis arba galios rinkiklis) gali būti integruoti į skambučių centro programinę įrangą arba gali būti atskiri sprendimai. nuspėjančiojo rinkimo įrankiai yra būtini išeinančių skambučių centrams. Jie leidžia išeinančių skambučių centro agentams per trumpesnį laiką atlikti daugiau skambučių, nereikalaujant rankiniu būdu rinkti telefono numerių, taip sumažinant laiką nedirbant ir padidinant agentų produktyvumą.

Santykių su klientais valdymas (CRM)

Į skambučių centro programinę įrangą integruotos ryšių su klientais valdymo (CRM) priemonės gali optimizuoti agentų darbą ir pagerinti klientų patirtį. CRM sistemose saugoma svarbi informacija apie klientus ir jų aptarnavimo istoriją, todėl agentai gali iš karto susipažinti su klientų demografiniais duomenimis, skambučių žurnalais, pirkimų istorija ir kt. Turėdami šią informaciją, agentai gali individualizuoti bendravimą su klientais ir užtikrinti geresnę patirtį.

Analizės įrankiai

Skambučių centro debesijos sprendimai paprastai turi integruotus analizės ir našumo stebėjimo įrankius. Naudodamiesi skambučių centro analizės ir ataskaitų įrankiais, skambučių centro vadovai gali nuosekliai stebėti įvairius skambučių centro rodiklius ir KPI, kad geriau suprastų, kaip dirba agentai, kam gali reikėti papildomų mokymų ir ką galima patobulinti, kad klientai taptų labiau patenkinti.

Analitinė apžvalga „LiveAgent“

Personalo valdymo priemonės

Daug skambučių priimantiems ir atliekantiems skambučių centrams labai svarbu naudoti personalo valdymo priemones. Skambučių centrų vadovai gali naudoti darbuotojų valdymo įrankius skambučių skaičiui prognozuoti, numatyti agentų užimtumą pagal praeities tendencijas, optimizuoti agentų grafikus ir stebėti, kaip jų laikomasi. Gerai valdomas personalas užtikrina, kad skambučių centro agentai tinkamu laiku būtų prieinami reikiamam skambučių kiekiui aptarnauti.

Kiek kainuoja įrengti naują skambučių centrą?

Svarbiausias veiksnys įrengiant naują skambučių centrą – pasirinkti tarp debesų ir vietinio sprendimo. Skirtingai nuo debesijos pagrindu veikiančių įrankių, įmonės patalpose veikiantiems skambučių centrams reikia nemažai investuoti į skambučių centro aparatinę įrangą, licencijas, serverių korpusus ir nuolatines išlaidas priežiūrai bei atnaujinimams. Kitos išlaidos, į kurias reikia atsižvelgti apskaičiuojant bendrą sumą, gali apimti šiuos mokesčius:

  • Darbuotojų atlyginimai ir išmokos
  • Administracinės išlaidos
  • Darbuotojų apmokymai
  • Biuro patalpų nuoma
  • Pastato ir komunalinių paslaugų mokesčiai
  • Agentų įranga
  • Baldai ir biuro reikmenys
  • Skambučių centro programinės įrangos išlaidos

Skambučių centro programinė įranga, tokia kaip „LiveAgent“, paprastai prieinama už mėnesinį mokestį vienam agentui. Reikia atminti, kad mokestis gali labai skirtis priklausomai nuo pasirinkto skambučių centro programinės įrangos teikėjo, į kainodaros planą įtrauktų funkcijų pasirinkimo ir agentų, kurie naudosis programine įranga, skaičiaus. Papildomai galite apgalvoti ir apie skambučių išlaidas, kurios nėra įtrauktos į šias nuolatines išlaidas.

Try LiveAgent Today​

We offer concierge migration services from most of the popular help desk solutions.

3,000+ reviews Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kokios įrangos reikia skambučių centrui įrengti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Įrengiant debesijos pagrindu veikiantį skambučių centrą reikia jam skirti atskiras biuro patalpas (nebent agentai dirba nuotoliniu būdu) ir aprūpinti skambučių centro darbuotojus tinkama įranga. Tai apima kompiuterius, kurie turi atitikti tam tikrus reikalavimus, aukštos kokybės ausines su mikrofonu (pageidautina su triukšmo slopinimo funkcija) ir spartų interneto ryšį, kad būtų užtikrintas nepertraukiamas paslaugų teikimas.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kokie yra skambučių centro įrankiai?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Skambučių centro programinė įranga yra pagrindinis įrankis, kurio agentams reikia skambučių centro operacijoms atlikti (aptarnauti įeinančius ir išeinančius klientų skambučius). Kitos svarbios priemonės gali būti skambučių įrašymo programinė įranga, automatinio skambinimo (išeinančių skambučių centrams), ryšių su klientais valdymo (CRM) programinė įranga, skambučių centro analizės ir ataskaitos, personalo valdymo, skambučių apskaitos priemonės ir kt. Šios priemonės gali būti integruotos į skambučių centro programinę įrangą arba gali būti pateikiami kaip atskiri sprendimai.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kiek kainuoja įrengti naują skambučių centrą?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Skambučių centro įrengimo išlaidos priklauso nuo kelių veiksnių. Pvz., pradinės išlaidos gali skirtis priklausomai nuo to, kokio tipo skambučių centrą įrenginėjate (debesijos ar lokalaus skambučių centro sprendimas). Pastarasis apima investicijas į techninę įrangą, programinės įrangos licenciją ir vietoje būsimus serverius. Kitos išlaidos apima agentų atlyginimus, biuro nuomą, skambučių centro įrangą ir einamuosius mėnesinius mokesčius už kiekvieną agentą, susijusius su skambučių centro programinės įrangos naudojimu.” } }] }
Back to Academy Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.