Ką reiškia bendrauti internetu?
Pokalbis internetu yra žmonių bendravimo internetu būdas. Kai žmonės kalbasi internete žiniatinklyje, jie gali realiuoju laiku siųsti vieni kitiems tekstinius pranešimus, vaizdo įrašus, paveikslėlius ar hipersaitus. Daugeliu atvejų internetiniam pokalbiui nereikia jokios programinės įrangos – jums tereikia žiniatinklio naršyklės.
Kodėl įmonės turėtų bendrauti su savo klientais internetu per žiniatinklį?
Daugelyje elekroninės prekybos svetainių naudojami tiesioginio pokalbio mygtukai, leidžiantys klientams realiuoju laiku kalbėtis su klientų aptarnavimo agentais. Bendravimas su savo svetainės lankytojais yra viena iš ekonomiškiausių strategijų siekiant svetainės lankytojus paversti lojaliais pirkėjais. Puiki teikiama paslauga kartu su greitais ir tiksliais atsakymais į klausimus per saityno pokalbį internetu yra tiesiausias kelias į kliento širdį. Jei patiriate sunkumų teikti puikų klientų aptarnavimą, apsvarstykite galimybę naudoti pagalbos tarnybos programinę įrangą.
Norėdami sužinoti daugiau apie tai, kaip pokalbiai gyvai gali padėti svetainės lankytojus paversti į klientus, peržiūrėkite šią nuorodą.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kaip įdiegti saityno pokalbių valdiklį?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Norėdami įdiegti pokalbio internetu valdiklį, tiesiog įdiekite papildinį savo svetainėje. Antrasis būdas yra surasti diegimo kodą ir įrašyti jį savo svetainės kode.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuo skiriasi pokalbis gyvai ir saityno pokalbis?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pokalbis gyvai (dar žinomas kaip tiesioginis pokalbis) yra klientų aptarnavimo platforma, realiuoju laiku leidžianti vartotojui ir paslaugų teikėjui bendrauti įmonės svetainėje. Kita vertus, saityno pokalbis taip pat yra sistema, leidžianti bendrauti realiuoju laiku, tačiau nereikalaujanti specialios programos diegimo. Jam būdingas paprastumas ir prieinamumas.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kokie yra saityno pokalbio internetu privalumai?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Saityno pokalbio internetu privalumai yra šie: mažesnės išlaidos – pokalbis per naršyklę yra pigesnis nei skambučiai telefonu, o vienas asmuo vienu metu gali aptarnauti kelis klientus; didesni pardavimai – tiesioginiai pokalbiai sukuria daugiau naujų klientų bei šią funkciją naudojantieji taip pat labiau linkę pirkti; greitas klientų klausimų išaiškinimas dėl pokalbio realiuoju laiku; patogumas klientams – žiniatinklio pokalbis yra greitas ir efektyvus kreipimosi būdas; ataskaitos – galite nuolat analizuoti ir stebėti bendravimų istorijas, kiek vartotojų naudojosi šia komunikacijos forma, koks yra agentų efektyvumas; pranašumas prieš konkurentus – tokią pokalbių funkcija naudojasi vis dar nedaug įmonių, todėl tai yra puikus būdas likti konkurentų priešakyje.” } }] }DUK
Kaip įdiegti saityno pokalbių valdiklį?
Norėdami įdiegti pokalbio internetu valdiklį, tiesiog įdiekite papildinį savo svetainėje. Antrasis būdas yra surasti diegimo kodą ir įrašyti jį savo svetainės kode.
Kuo skiriasi pokalbis gyvai ir saityno pokalbis?
Pokalbis gyvai (dar žinomas kaip tiesioginis pokalbis) yra klientų aptarnavimo platforma, realiuoju laiku leidžianti vartotojui ir paslaugų teikėjui bendrauti įmonės svetainėje. Kita vertus, saityno pokalbis taip pat yra sistema, leidžianti bendrauti realiuoju laiku, tačiau nereikalaujanti specialios programos diegimo. Jam būdingas paprastumas ir prieinamumas.
Kokie yra internetinio pokalbio privalumai?
Saityno pokalbio internetu privalumai yra šie: mažesnės išlaidos – pokalbis per naršyklę yra pigesnis nei skambučiai telefonu, o vienas asmuo vienu metu gali aptarnauti kelis klientus; didesni pardavimai – tiesioginiai pokalbiai sukuria daugiau naujų klientų bei šią funkciją naudojantieji taip pat labiau linkę pirkti; greitas klientų klausimų išaiškinimas dėl pokalbio realiuoju laiku; patogumas klientams – žiniatinklio pokalbis yra greitas ir efektyvus kreipimosi būdas; ataskaitos – galite nuolat analizuoti ir stebėti bendravimų istorijas, kiek vartotojų naudojosi šia komunikacijos forma, koks yra agentų efektyvumas; pranašumas prieš konkurentus – tokią pokalbių funkcija naudojasi vis dar nedaug įmonių, todėl tai yra puikus būdas likti konkurentų priešakyje.