Kas yra žiniatinklio pagalbos centras?
Žiniatinklio pagalbos centras, sutrmpintai žpc, yra technologija, teikianti pagalbos centro paslaugą – bilietų tvarkymą. Tai leidžia vartotojams palengvinti klientų aptarnavimo valdymą naudojant bilietus. Visas bendravimas saugomas tvarkomuose bilietuose. Taip pat siūlo aparatinės ir programinės įrangos turto valdymą, žinių valdymą, automatinines atsiliepimų apžvalgas vartotojams ir daug daugiau. Visa konfigūracija yra prieinama vartotojams tiesiai iš žiniatinklio naršyklės. Vartotojams reikia tik interneto naršyklės, kad galėtų paleisti žiniatinklio pagalbos centrą.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kuo skiriasi žiniatinklio pagalbos centro ir pagalbos centro programos?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Žiniatinklio pagalbos centras yra orientuotas į vartotoją, o paslaugų centras – į verslą. Be to, pagalbos centras labiau orientuotas į konkrečius sprendimus ir yra skirtos galutinių vartotojų patogumui. Kita vertus, paslaugų centras siūlo aktyvias paslaugas, paslaugos staliniai kompiuteriai yra integruoti ir taip pat skirti technikams.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koks yra internetinio žiniatinklio pagalbos centro naudojimo pranašumas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Internetinis klientų aptarnavimas leidžia jums naudoti įvairius susisiekimo su klientu būdus. Internetinis žiniatinklio pagalbos centras padeda panaikinti atotrūkį tarp kliento ir jo problemos. Visa pagalba yra vienoje vietoje, o klientų aptarnavimo skyrius gali automatizuoti šį procesą. Interneto žiniatinklio pagalbos centras taip pat palaiko komandos veiklą. Galima lengvai susisiekti su kitu komandos nariu, vesti užrašus ir rinkti informaciją apie klientus. Vienas iš svarbiausių privalumų yra prieinamumas. Klientas ne visada gali skambinti telefonu, todėl interneto paslauga jam viską palengvina.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip gauti prieigą prie žiniatinklio pagalbos centro programinės įrangos?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jei norite gauti prieigą prie žiniatinklio pagalbos centro, galite ją prijungti savo skydelyje. Vartotojai gali konfigūruoti žiniatinklio naršyklę, todėl jums reikia tik interneto prieigos.” } }] }DUK
Kuo skiriasi žiniatinklio pagalbos centro ir pagalbos centro programos?
Žiniatinklio pagalbos centras yra orientuotas į vartotoją, o paslaugų centras – į verslą. Be to, pagalbos centras labiau orientuotas į konkrečius sprendimus ir yra skirtos galutinių vartotojų patogumui. Kita vertus, paslaugų centras siūlo aktyvias paslaugas, paslaugos staliniai kompiuteriai yra integruoti ir taip pat skirti technikams.
Koks yra internetinio žiniatinklio pagalbos centro naudojimo pranašumas?
Internetinis klientų aptarnavimas leidžia jums naudoti įvairius susisiekimo su klientu būdus. Internetinis žiniatinklio pagalbos centras padeda panaikinti atotrūkį tarp kliento ir jo problemos. Visa pagalba yra vienoje vietoje, o klientų aptarnavimo skyrius gali automatizuoti šį procesą. Interneto žiniatinklio pagalbos centras taip pat palaiko komandos veiklą. Galima lengvai susisiekti su kitu komandos nariu, vesti užrašus ir rinkti informaciją apie klientus. Vienas iš svarbiausių privalumų yra prieinamumas. Klientas ne visada gali skambinti telefonu, todėl interneto paslauga jam viską palengvina.
Kaip gauti prieigą prie žiniatinklio pagalbos centro programinės įrangos?
Jei norite gauti prieigą prie žiniatinklio pagalbos centro, galite ją prijungti savo skydelyje. Vartotojai gali konfigūruoti žiniatinklio naršyklę, todėl jums reikia tik interneto prieigos.
Vartotojai naudoja įvairius kanalus norėdami susisiekti su prekių ženklais, todėl svarbu užtikrinti sklandų "omnichannel" naudojimą. Programinė įranga, tokia kaip "LiveAgent", gali padėti pagerinti klientų aptarnavimo agentų efektyvumą ir produktyvumą automatizuojant daugelį užduočių. Tam reikalingi geri bendravimo ir kompiuteriniai įgūdžiai, šiuolaikinių technologijų išmanymas ir tam tikra patirtis. "LiveAgent" siūlo skambučių centro programinę įrangą, skundų valdymo sistemą, klientų portalo programinę įrangą ir kitas funkcijas, o taip pat teikia mokymus, seminarus ir naujienlaiškius. Pagalbos centras teikia techninę pagalbą ir padeda išspręsti technines problemas.
Techninis aptarnavimas internetu
LiveAgent yra kompleksinė klientų aptarnavimo ir susisiekimo platforma, kuri gali padėti pagerinti aptarnavimo efektyvumą ir sumažinti atsakymo laiką. Ši programa siūlo daugybę funkcijų, tokių kaip VoIP telefonija, skundų ir el. pašto valdymas, taip pat techninės pagalbos ir tiesioginių pokalbių paslaugas. Klientų aptarnavimo galimybės internetu gali būti ypač efektyvios, o atsiliepimų prašymo laiškų šablonai gali padėti sukurti efektyvesnius atsiliepimus. Taip pat siūlomo vaizdo skambučių paslaugos ir naujos virtualios realybės patirties paslaugos mobiliųjų telefonų ir akinių forma.
The text provides information on LiveAgent, a software company offering customer service solutions such as VoIP telephony systems, inbound call center software, and email management software. The company also offers a client portal and complaint management system. LiveAgent offers a partner program and customer feedback can be found on their website. The text also provides contact information for sales and social media channels.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga su daugybe funkcijų, tokių kaip VoIP telefono sistemos, įeinančių skambučių centro programinė įranga ir el. pašto valdymo programinė įranga. Tai taip pat apima skundų valdymo sistemą ir klientų portalo programinę įrangą. LiveAgent siūlo demonstraciją ir palaiko duomenų migraciją bei klientų atsiliepimus. Yra integruota paslauga ir alternatyvos. Prenumeruokite naujienlaiškį, kad būtumėte informuoti apie naujienas ir nuolaidas.