Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Žiniatinklio pagalbos centras

Kas yra žiniatinklio pagalbos centras?

Žiniatinklio pagalbos centras, sutrmpintai žpc, yra technologija, teikianti pagalbos centro paslaugą – bilietų tvarkymą. Tai leidžia vartotojams palengvinti klientų aptarnavimo valdymą naudojant bilietus. Visas bendravimas saugomas tvarkomuose bilietuose. Taip pat siūlo aparatinės ir programinės įrangos turto valdymą, žinių valdymą, automatinines atsiliepimų apžvalgas vartotojams ir daug daugiau. Visa konfigūracija yra prieinama vartotojams tiesiai iš žiniatinklio naršyklės. Vartotojams reikia tik interneto naršyklės, kad galėtų paleisti žiniatinklio pagalbos centrą.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What is difference between web helpdesk and standalone helpdesk application?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The web helpdesk is user-oriented, while the service desk is business-oriented. In addition, the help desk focuses on: point solutions, they are reactive and are intended for end users. On the other hand, service desk offers proactive services, service desktops are integrated and are also intended for technicians.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What is advantage of using online web help desk?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Online customer service allows you to use various methods of contact with the customer. Online web help desk helps to bridge the gap between the client and his problem. All the help is then in one place and the customer service department can automate this process. Online web help desk also supports team performance. he can easily contact another member of the team, take notes and collect information about clients. One of the most important advantages is accessibility. The customer may not always be able to make phone calls, which is why the Internet service makes it easier for him.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How do I access web help desk software?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “If you want to get access to web help desk, you can connect it in your panel. Configuration is available to users at the level of a web browser, so you only need internet access.” } }] }

DUK

Kuo skiriasi žiniatinklio pagalbos centro ir pagalbos centro programos?

Žiniatinklio pagalbos centras yra orientuotas į vartotoją, o paslaugų centras – į verslą. Be to, pagalbos centras labiau orientuotas į konkrečius sprendimus ir yra skirtos galutinių vartotojų patogumui. Kita vertus, paslaugų centras siūlo aktyvias paslaugas, paslaugos staliniai kompiuteriai yra integruoti ir taip pat skirti technikams.

Koks yra internetinio žiniatinklio pagalbos centro naudojimo pranašumas?

Internetinis klientų aptarnavimas leidžia jums naudoti įvairius susisiekimo su klientu būdus. Internetinis žiniatinklio pagalbos centras padeda panaikinti atotrūkį tarp kliento ir jo problemos. Visa pagalba yra vienoje vietoje, o klientų aptarnavimo skyrius gali automatizuoti šį procesą. Interneto žiniatinklio pagalbos centras taip pat palaiko komandos veiklą. Galima lengvai susisiekti su kitu komandos nariu, vesti užrašus ir rinkti informaciją apie klientus. Vienas iš svarbiausių privalumų yra prieinamumas. Klientas ne visada gali skambinti telefonu, todėl interneto paslauga jam viską palengvina.

Kaip pasiekti žiniatinklio pagalbos centro programinę įrangą?

Jei norite gauti prieigą prie žiniatinklio pagalbos centro, galite ją prijungti savo skydelyje. Vartotojai gali konfigūruoti žiniatinklio naršyklę, todėl jums reikia tik interneto prieigos.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai