Kas yra telefono numerių rinkiklis?
Telefono numerių rinkiklis – tai programinės įrangos sistema, kuri supaprastina atliekamų skambučių procesą. Skambučių centrų pramonėje telefonų rinkimo aparatai gali būti skirstomi į dvi kategorijas – rankinius telefonų rinkimo aparatus ir automatinius telefonų rinkimo aparatus. Rankiniai rinkikliai – paprasčiausias skambučių centro rinkiklių tipas – reikalauja, kad agentai rankiniu būdu rinktų klientų ar potencialių klientų telefono numerius. Jie dažniausiai naudojami klientų aptarnavimui arba paprastoms išeinančių skambučių kampanijoms.
Automatiniai telefono rinkikliai plačiai naudojami skambučių centruose, kuriuose pardavimų komandos vykdo skambinimo telerinkodarą, rinkos tyrimus ir klientų aptarnavimo paslaugas. Automatinio rinkimo programinės įrangos sistemos leidžia agentams skambinti dideliu skaičiumi išeinančių telefono skambučių, nerenkant kiekvieno numerio rankiniu būdu. Skirtingai nei rankiniai telefono rinkimo įrenginiai, jie automatiškai skambina potencialiems klientams iš iš anksto įkelto telefono numerių sąrašo ir sujungia skambutį su agentu tik tada, kai atsiliepia tikras asmuo.
Naudodami balso aptikimo technologijas, automatiniai rinkikliai gali aptikti balso paštą, atsakiklius, nutrauktus skambučius, užimtus tonus ir neatsakytus skambučius. Sistemą taip pat galima sukonfigūruoti taip, kad kitoje pusėje esantis asmuo būtų sujungtas su IVR (interaktyviuoju balso atsakikliu) ir grotų iš anksto įrašytus pranešimus. Įvairių tipų automatinio rinkimo sistemos – peržiūros rinkikliai, progresyvieji rinkikliai, galios rinkikliai ir nuspėjančiosios rinkimo sistemos – gali dar labiau supaprastinti išeinančių skambučių kampanijas, siūlydamos skirtingas funkcijas ir galimybes.
Automatiniai telefono rinkikliai padeda skambučių centrų agentams gerokai sumažinti nieko neveikimo laiką ir maksimaliai padidinti efektyvumą, todėl jie gali susisiekti su daugiau potencialių klientų per valandą. Tyrimai parodė, kad automatinio rinkimo sistemos gali padidinti agentų produktyvumą iki 300 %, nes sumažina agentų prastovos laiką ir proporcingai padidina agentų pokalbių laiką per valandą.
Try LiveAgent Today
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated call center software for SMB.
Frequently asked questions
Kas yra telefono numerių rinkikliai?
Telefono numerių rinkikliai – tai programinės įrangos sistemos, kurios supaprastina atliekamų skambučių procesą skambučių centruose. Rankiniai numerių rinkikliai reikalauja, kad agentai išeinančius skambučius vykdytų rankiniu būdu, o automatinių rinkiklių sistemos leidžia agentams lengvai ir efektyviai automatiškai vykdyti atliekamus skambučius. Jos gali gerokai padidinti agentų produktyvumą ir našumą, nes sumažina agentų neveikimo laiką ir padidina pokalbiui praleistą laiką.
Kaip veikia telefono numerių rinkikliai?
Naudodami rankinius telefono numerių rinkiklius, agentai inicijuoja išeinančius skambučius rankiniu būdu rinkdami numerius iš kontaktų sąrašo. Naudojant automatinius rinkiklius, sistema nurodo kompiuteriui, kuriuos numerius iš kontaktų sąrašo reikia surinkti ir kaip reaguoti, kai kas nors atsiliepia kitame laido gale arba kai aptinkamas užimtas signalas, balso paštas ar atsakiklis. Priklausomai nuo naudojamo numerio rinkiklio tipo, sistemą galima nustatyti taip, kad ji sujungtų skambutį su gyvu agentu, kai atsiliepia tikras asmuo, paleistų iš anksto įrašytus garso pranešimus, kai tuo metu nėra laisvų agentų, arba nutrauktų skambutį, jei niekas neatsiliepia per 25 sekundes arba aptinkamas užimtas signalas.
Ar telefono numerių rinkiklis yra „LiveAgent“ dalis?
Nors „LiveAgent“ kontaktų centro sprendimas apima tiek įeinančių, tiek išeinančių skambučių funkcijas, šiuo metu išeinančių skambučių centro funkcijos yra susijusios su „click-to-call“ numerių rinkimu. Jį naudodami skambučių centro agentai, naršydami svetaines, gali keliais paspaudimais inicijuoti išeinančius skambučius klientams ar potencialiems klientams tiesiai iš „LiveAgent“ valdymo skydelio.
Expert note
Telefono numerių rinkikliai padeda supaprastinti skambučių centro procesą ir padidinti agentų produktyvumą automatinai vykdant atliekamus skambučius.

„Toky“ yra skambučių centro, verslo telefonų sistemos ir VoIP paslaugų teikėjas, kurio sistema naudojama skambučių centrams valdyti. Naudodamiesi „Toky“, galite gauti pranešimus apie naujus skambučius, tekstinius pranešimus ir balso paštą tiesiai į "LiveAgent" valdymo skydelį, tvarkyti kontaktus, kurti pokalbius ir siųsti tekstinius pranešimus. Peržiūrėję toliau pateiktą vaizdo įrašą, galite sužinoti, kaip veikia skambučių centro programinė įranga, o LiveAgent siūlo 14 dienų nemokamą bandymą. "Toky" integracija leidžia efektyviai spręsti klientų užklausas ir užtikrinti puikią klientų patirtį.
Skambučių centro įrankiai yra vertingi verslo įrankiai, kurie padidina agentų produktyvumą ir leidžia gerinti klientų aptarnavimą. Skambučių centro programinės įrangos kaina gali svyruoti nuo 15 USD iki kelių šimtų per vartotoją per mėnesį. LiveAgent siūlo nemokamas paskyras ir mokamus planus. Skambučiai centrų kokybės užtikrinimas leidžia gerinti komunikaciją, pasitenkinimą ir klientų lojalumą. Įrankiai, kurie daro skambučių centrų darbą efektyvesniu, yra būtini mažiems ir dideliems verslams.
Įeinančių skambučių centras yra skambučių centras, kuriame yra technologija, leidžianti priimti ir paskirstyti įeinančius skambučius atitinkamiems skyriams ar agentams. Tai pasižymi dideliu klientų pasitenkinimu, mažesniu laukimo laiku ir veiklos išlaidų mažinimu. LiveAgent programoje nustatyti įeinančių skambučių centrą galima per kelias minutes, naudojant IVR ir automatinio nukreipimo funkcijas. Tai padeda sumažinti skambučių skaičių, laukimo laiką ir apdorojimo laiką.
Programėlė "LiveAgent" siūlo integruotą skambučių centrą su daugybe funkcijų. Įeinančių skambučių centro programinė įranga leidžia efektyviai priimti daugybę skambučių ir teikti aukščiausio lygio aptarnavimą. Skambučių centras naudojamas klientų aptarnavimui ir pardavimams. Įmonės gali nustatyti savo skambučių centrą per kelias minutes su "LiveAgent" programa.