Kas yra pagalbos pokalbis?
Paprašykite pagalbos su savo užklausomis, internetu bendraujant su klientų aptarnavimo komanda. Agentai lengvai ir realiu laiku atsakys į jūsų užklausas. Pagalba internetiniais pokalbiais yra greitas būdas išspręsti savo poreikius.
Frequently asked questions
Kas yra pagalbos pokalbis?
Pagalbos Pokalbiai yra sinchroninių pranešimų forma. Agentas ir klientas turi dalyvauti tuo pačiu metu. Paprastai, šis bendravimo kanalas yra prieinamas svetainėse iššokančio lango pavidalu. Dėl to, agentas gali greitai pateikti informaciją apie nerimą keliantį kliento klausimą.
Ar galite teikti pagalbą pokalbio metu naudojant LiveAgent?
Žinoma, LiveAgent teikia galimybę naudoti pokalbius, kaip bendravimo su klientais įrankį. Šiuo metu tai yra vienas iš populiariausių bendravimo kanalų tarp kliento ir prekės ženklo.
Kokios yra pagrindinės pagalbos pokalbio taisyklės?
Yra kelios esminės pokalbių taisyklės, kurių turėtumėtės laikytis. Pirmoji yra taisyklingos gramatikos ir rašybos palaikymas. Klaidos, klientų akyse, padaro jūsų klientų aptarnavimo komandą mažiau kompetetinga. Kita taisyklė yra greičiausias aptarnavimas, kurį tik galite pasiūlyti, todėl yra labai svarbu, kad pokalbio metu agentai greitai rašytų. Kita taisyklė - akronimų ir trumpinių nenaudojimas. Tokių formų naudojimas yra ne profesionalus. Tai yra panašu, kaip ir naudoti trumpus atsakymus "taip" arba "ne". Visada stenkitės naudoti pilnus sakinius. Paruošti atsakymai palengvina klientų aptarnavimo komandos darbą, tačiau nenaudokite jų neapgalvotai. Agentai turėtų visad suasmeninti atsakymus. Yra gerai, kai į klientą mes kreipiamės vardu. Klientui tai leidžia pasijausti, kad aptarnavimo komanda kreipiasi tiesiai į jį ir jis yra išskirtinis.
Expert note
Pagalbos pokalbiai yra efektyvus būdas greitai ir realiu laiku išspręsti klientų poreikius internetu. Naudojant šią sinchroninę pranešimų formą, agentai gali atsakyti į klausimus ir suteikti informaciją greitai ir efektyviai.

“Splunk” Pagalbos Tarnybos Kontaktai
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūlo telefonų sistemų, el. pašto valdymo, skundų valdymo ir kitas paslaugas. Jie taip pat siūlo mokymo programas ir įvairius resursus klientams, norintiems pasinaudoti savo produktais. LiveAgent taip pat siūlo demokratines demonstracijas ir socialinius kanalus, kad galėtų susisiekti su savo klientais.
Internetinių pokalbių etiketas klientų aptarnavimui
Internetiniai pokalbiai yra svarbūs pardavimams ir klientų aptarnavimui, o tolesni veiksmai gali padidinti prekės ženklo patikimumą. Agentų reitingavimas ir atsiliepimo forma yra būtini, taip pat svarbus yra pokalbio užbaigimas su paklausimu apie papildomą pagalbą ir padėkojimu. Standartinis internetinių pokalbių trukmė yra apie 1,5 valandos, o vidutinis pokalbių valdiklių skaičius yra 1,2. Svarbu laikytis internetinių pokalbių etiketo, siekiant pagerinti kliento patirtį. LiveAgent yra nemokama programa, kuri gali padėti pasiruošti ir tinkamai integruoti tiesioginius pokalbius.
Šiame tekste aprašomos įvairios kompanijos, kurios siūlo įrankius ir programas verslo gerinimui. Ypatingai paminima „LiveAgent“ įrankio kontekstinė pagalba, kuri padeda rasti būtiniausią informaciją klientams išspręsti problemas. Sistemos veikimo principas yra paremtas siūlant geriausius straipsnius ir turinį, priklausomai nuo vartotojo naršomų svetainių URL. „LiveAgent“ taip pat siūlo paieškos valdiklius, kurie leidžia gauti kontekstinę pagalbą.
Internetinių pokalbių kambarys
Šiame straipsnyje aptariama, kad tiesioginiai internetiniai pokalbiai gali padėti įmonėms pasiūlyti greitą ir efektyvų klientų aptarnavimą, padidinti pardavimus ir sumažinti išlaidas. Be to, daugiau kaip 40% klientų ieško pagalbos internetinių pokalbių būdu ir agentai daugiausiai pokalbių sulaukia nuo 11 iki 15 valandos. LiveAgent yra nemokama internetinių pokalbių programinė įranga, kuri padeda surinkti potencialius klientus ir padidinti savo konkurencinį pranašumą. Programa teikia funkcijas, pvz., agento kvietimas pokalbiui, galimybė kalbėtis su keliais klientais, pastabos pokalbio metu, mobilieji internetiniai pokalbiai ir internetinių pokalbių mygtukų galerija.