Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Pagalbos pokalbis

Kas yra pagalbos pokalbis?

Paprašykite pagalbos su savo užklausomis, internetu bendraujant su klientų aptarnavimo komanda. Agentai lengvai ir realiu laiku atsakys į jūsų užklausas. Pagalba internetiniais pokalbiais yra greitas būdas išspręsti savo poreikius.

DUK

Kas yra pagalbos pokalbis?

Pagalbos Pokalbiai yra sinchroninių pranešimų forma. Agentas ir klientas turi dalyvauti tuo pačiu metu. Paprastai, šis bendravimo kanalas yra prieinamas svetainėse iššokančio lango pavidalu. Dėl to, agentas gali greitai pateikti informaciją apie nerimą keliantį kliento klausimą.

Ar galite teikti pagalbą pokalbio metu naudojant LiveAgent?

Žinoma, LiveAgent teikia galimybę naudoti pokalbius, kaip bendravimo su klientais įrankį. Šiuo metu tai yra vienas iš populiariausių bendravimo kanalų tarp kliento ir prekės ženklo.

Kokios yra pagrindinės pagalbos pokalbio taisyklės?

Yra kelios esminės pokalbių taisyklės, kurių turėtumėtės laikytis. Pirmoji yra taisyklingos gramatikos ir rašybos palaikymas. Klaidos, klientų akyse, padaro jūsų klientų aptarnavimo komandą mažiau kompetetinga. Kita taisyklė yra greičiausias aptarnavimas, kurį tik galite pasiūlyti, todėl yra labai svarbu, kad pokalbio metu agentai greitai rašytų. Kita taisyklė - akronimų ir trumpinių nenaudojimas. Tokių formų naudojimas yra ne profesionalus. Tai yra panašu, kaip ir naudoti trumpus atsakymus "taip" arba "ne". Visada stenkitės naudoti pilnus sakinius. Paruošti atsakymai palengvina klientų aptarnavimo komandos darbą, tačiau nenaudokite jų neapgalvotai. Agentai turėtų visad suasmeninti atsakymus. Yra gerai, kai į klientą mes kreipiamės vardu. Klientui tai leidžia pasijausti, kad aptarnavimo komanda kreipiasi tiesiai į jį ir jis yra išskirtinis.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai