Kas yra pagalbos pokalbis?
Paprašykite pagalbos su savo užklausomis, internetu bendraujant su klientų aptarnavimo komanda. Agentai lengvai ir realiu laiku atsakys į jūsų užklausas. Pagalba internetiniais pokalbiais yra greitas būdas išspręsti savo poreikius.
Frequently Asked Questions
Kas yra pagalbos pokalbis?
Pagalbos Pokalbiai yra sinchroninių pranešimų forma. Agentas ir klientas turi dalyvauti tuo pačiu metu. Paprastai, šis bendravimo kanalas yra prieinamas svetainėse iššokančio lango pavidalu. Dėl to, agentas gali greitai pateikti informaciją apie nerimą keliantį kliento klausimą.
Ar galite teikti pagalbą pokalbio metu naudojant LiveAgent?
Žinoma, LiveAgent teikia galimybę naudoti pokalbius, kaip bendravimo su klientais įrankį. Šiuo metu tai yra vienas iš populiariausių bendravimo kanalų tarp kliento ir prekės ženklo.
Kokios yra pagrindinės pagalbos pokalbio taisyklės?
Yra kelios esminės pokalbių taisyklės, kurių turėtumėtės laikytis. Pirmoji yra taisyklingos gramatikos ir rašybos palaikymas. Klaidos, klientų akyse, padaro jūsų klientų aptarnavimo komandą mažiau kompetetinga. Kita taisyklė yra greičiausias aptarnavimas, kurį tik galite pasiūlyti, todėl yra labai svarbu, kad pokalbio metu agentai greitai rašytų. Kita taisyklė - akronimų ir trumpinių nenaudojimas. Tokių formų naudojimas yra ne profesionalus. Tai yra panašu, kaip ir naudoti trumpus atsakymus "taip" arba "ne". Visada stenkitės naudoti pilnus sakinius. Paruošti atsakymai palengvina klientų aptarnavimo komandos darbą, tačiau nenaudokite jų neapgalvotai. Agentai turėtų visad suasmeninti atsakymus. Yra gerai, kai į klientą mes kreipiamės vardu. Klientui tai leidžia pasijausti, kad aptarnavimo komanda kreipiasi tiesiai į jį ir jis yra išskirtinis.
Tiesioginiai pokalbiai internetinei prekybai ir paslaugoms
Naudodami „LiveAgent“ tiesioginių pokalbių programinę įrangą, sėkmingai lydėkite savo potencialius ir esamus klientus per pirkimo eigą savo e-prekybos parduotuvėje.
Internetinių pokalbių palaikymas
Internetiniai pokalbiai yra efektyvus būdas klientams gauti greitus atsakymus ir pagerinti aptarnavimą. LiveAgent siūlo visus reikalingus įrankius klientų aptarnavimui realiuoju laiku.
LiveAgent siūlo įvairias klientų aptarnavimo programinės įrangos, įskaitant VoIP telefono sistemas ir skundų valdymo sistemas. Taip pat suteikia pagalbą klientams per tiesioginį pokalbį internetu ir teikia patarimus, kaip efektyviai tvarkyti klientų aptarnavimo bilietų eilę. Teikiama galimybė prisiregistruoti demonstracijai ir gauti naujienas apie atnaujinimus bei nuolaidas.