Kas yra pokalbių programos?
Pokalbių programa leidžia bendrauti su klientais per susirašinėjimą. Tai leidžia siųsti ir gauti pranešimus. Pokalbių programa leidžia lengviau, paprasčiau ir greičiau susisiekti su visais, be to, ja lengva naudotis. Yra daugybė pokalbių programų tipų ir kiekviena turi savo formatą, dizainą ir funkcijas.
„LiveAgent“ siūlo jums puikų įrankį – tiesioginį pokalbį internetu. Kalbėkitės su savo klientais realiu laiku!

Frequently asked questions
Kas yra pokalbių programos?
Pokalbių programos leidžia palaikyti ryšį su kitais žmonėmis, kurie gali naudotis programa net ir kitoje pasaulio pusėje. Klientų aptarnavimo srityje tokios programos yra vienas svarbiausių komunikacijos kanalų.
Kaip veikia pokalbių programa?
Pokalbių programos paprastai veikia centralizuotuose tinkluose, kuriuos aptarnauja ne P2P protokolai, pvz., XMPP, o platformos operatorių serveriai. Taip du žmonės gali kalbėtis tarpusavyje realiu laiku.
Ar yra nemokamų pokalbių programų?
Žinoma. Rinkoje yra daug nemokamų pokalbių programų. Jos naudojamos tiek kasdieniame gyvenime, tiek klientų aptarnavimo srityje. Tokios programos pavyzdys yra „Messenger“, kurios veikimą galima sinchronizuoti su „LiveAgent“ programine įranga.
Expert note
Pokalbių programos - efektyvus ir greitas būdas bendrauti su klientais realiu laiku internete. LiveAgent siūlo nemokamą ir lengvai naudojamą pokalbių programą.

Skambučių stebėjimo programinė įranga
Skambučių stebėjimo programinė įranga suteikia daug pranašumų, tokių kaip geriau parengti agentus, sumažinti vidutinį apdorojimo laiką ir padidinti klientų lojalumą. Vidutinė kaina yra apie 50 USD vienam vartotojui per mėnesį. Siūlomi sprendimai, tokiu kaip „LiveAgent“, prasideda nuo 39 USD vienam vartotojui per mėnesį. Norint pasirinkti gerą skambučių stebėjimo programą, reikia kreiptis į trečiųjų šalių integracijas, tinkinimo funkcijas, nuspėjamojo rinkimo ir išplėstinės analizės teikimą.
LiveAgent is a free online chat solution for businesses to communicate with their clients and improve customer service. It allows companies to track customer journeys, increase interest in products, and collect potential leads. Real-time chats are important for customer service and LiveAgent offers customizable services for websites. The program provides features such as agent invitations, multiple chats, notes during conversations, and mobile chat buttons. Online chats are popular for customer support and sales. LiveAgent is easily accessible for users and does not require advanced technical preparation.
LiveAgent yra kompleksinė programinė įranga klientų aptarnavimui, kuri apima daugybę funkcijų, pvz. bilietavimo sistemą, internetinių pokalbių ir skambučių centrų programinę įrangą, socialinės žiniasklaidos klientų aptarnavimo programinę įrangą. LiveAgent taip pat siūlo virtualaus telefono programinę įrangą ir pagalbos dokumentacijos programinę įrangą. Produkto funkcijos apima skambučių įrašymo, perskambinimo, skundų valdymo, klientų bendravimo ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Siūlomi nemokami ir mokami planai. Palaikomi skambinimo įrenginiai, galima naudoti laisvų rankų įrangą ir mobiliuosius telefonus, taip pat siūlomos pagalbos centro programinės įrangos. Discover whether your company provides excellent customer service by using internetinių pokalbių paslaugas.
Šiame straipsnyje aptariamas internetinių pokalbių etiketas klientų aptarnavimui, kuris padės agentams pagerinti santykius su klientais. Pateikiami patarimai, kaip tinkamai įvykdyti internetinių pokalbių sesiją, įskaitant etiketos taisykles ir dažniausiai naudojamus kanalus. Internetinis pokalbis yra greitas ir efektyvus bendravimo būdas, kuris sumažina atsakymo laiką ir klientų mintis pervesti kitą kanalą. Šiuo metu mes kuriame jūsų LiveAgent skydelį, o prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę. Mes taip pat siūlome susitarti dėl skambučio ir sužinoti, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.