Kas yra pokalbių programos?
Pokalbių programa leidžia bendrauti su klientais per susirašinėjimą. Tai leidžia siųsti ir gauti pranešimus. Pokalbių programa leidžia lengviau, paprasčiau ir greičiau susisiekti su visais, be to, ja lengva naudotis. Yra daugybė pokalbių programų tipų ir kiekviena turi savo formatą, dizainą ir funkcijas.
„LiveAgent“ siūlo jums puikų įrankį – tiesioginį pokalbį internetu. Kalbėkitės su savo klientais realiu laiku!

Frequently Asked Questions
Kas yra pokalbių programos?
Pokalbių programos leidžia palaikyti ryšį su kitais žmonėmis, kurie gali naudotis programa net ir kitoje pasaulio pusėje. Klientų aptarnavimo srityje tokios programos yra vienas svarbiausių komunikacijos kanalų.
Kaip veikia pokalbių programa?
Pokalbių programos paprastai veikia centralizuotuose tinkluose, kuriuos aptarnauja ne P2P protokolai, pvz., XMPP, o platformos operatorių serveriai. Taip du žmonės gali kalbėtis tarpusavyje realiu laiku.
Ar yra nemokamų pokalbių programų?
Žinoma. Rinkoje yra daug nemokamų pokalbių programų. Jos naudojamos tiek kasdieniame gyvenime, tiek klientų aptarnavimo srityje. Tokios programos pavyzdys yra „Messenger“, kurios veikimą galima sinchronizuoti su „LiveAgent“ programine įranga.
Eksperto pastaba
Pokalbių programos - efektyvus ir greitas būdas bendrauti su klientais realiu laiku internete. LiveAgent siūlo nemokamą ir lengvai naudojamą pokalbių programą.

Straipsnyje aptariama, kaip teikti pagalbą klientams keliomis kalbomis naudojantis kontaktų ir pokalbių valdikliais. Taip pat siūloma naudoti LiveAgent CRM programinę įrangą, kuri leidžia tiesiogiai bendrauti su klientais ir padidinti jų pasitenkinimą. Atsiliepimų prašymo laiško šablonai ir pokalbių valdiklių nustatymas taip pat gali padėti geriau pažinti klientus ir pagerinti rinkodarą bei produktą ateityje.
Saųskite laiką ir naudokite žinučių šablonus, kurie sutaupo jums laiko ir leidžia greitai rašyti atsakymus. Galite ir taip pat rinkti ir saugoti informaciją apie kontaktus ar įmones, pasirinkti kontaktinę formą iš galerijos, naudoti kontaktines formas, kurios padidina jūsų pasiekiamumą, sukurti ir pritaikyti kontaktų grupes, sekti ir tvarkyti savo klientų informaciją, kopijuoti vaizdus į bilietus, paskirstyti bilietus ir aptarnavimo agentus į skyrius, persiųsti el. laiškus, gauti pranešimus apie naujus bilietus, konfigūruoti el. laiškų šablonus, ir eksportuoti bilietus.