Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Pokalbiai realiuoju laiku

Kas yra pokalbis realiuoju laiku?

Internetiniai pokalbiai yra greito bendravimo įrankis, skirtas bendrauti su jūsų svetainės lankytojais. Pokalbiai realiuoju laiku gali patogiai suteikti klientų pageidaujamus atsakymus ir teikti naudą jūsų personalui ir įmonei. Internetiniai Klientų Pokalbiai kuria klientų pasitikėjimą apsiperkant ir padidina bendrą klientų patirtį.

Ar žinojote, kad: ” 63% klientų yra labiau linkę sugrįžti į svetainę, kuri teikia Internetinius Pokalbius? ” 

Žmogiškojo faktoriaus pridėjimas į jūsų svetainę ir bendravimas su klientais realiuoju laiku, gali pakeisti žaidimą.

Internetiniai-pokalbiai-realiuoju-laiku-LiveAgent

Internetinių Pokalbių nauda verslui:

  • Prieinamumas
  • Realiuoju laiku teikiama nauda lankytojams
  • Padidėjęs klientų pasitenkinimas
  • Konkurencinis pranašumas
  • Vidutiniškai 23% padidėjusi konversija
  • Pagerėjusi klientų patirtis (CX)
  • Mažesnės išlaidos pagalbai telefonu
  • Draugiška vartotojui

LiveAgent pokalbių Realiuoju laiku funkcijos:

Pakvieskite Agentą Pokalbiui

Vesdami aktyvią Pokalbio sesiją su lankytoju, jūs galite pakviesti savo kolegą į pagalbą. Pavyzdžiui, jei sprendžiant problemą, nežinote kaip pasielgti. Į Pokalbį galite pasikviesti tiek Agentų, kiek jums reikia. Pakviesti Agentai gali siųsti tiesiogines pokalbių žinutes ar rašyti tik kitiems Agentams matomas pastabas.

Vienu metu bendraukite su keliais klientais

Klientų aptarnavimo programinėje įrangoje nesunkiai persijunkite tarp skirtukų ir efektyviai spręskite klientų užklausas.

Mobilūs Internetiniai Pokalbiai

Dar viena puiki LiveAgent internetinių pokalbių funkcija yra nesudėtingas pagalbos teikimas esant kelyje. LiveAgent palaiko “Android” ir “iOS” internetinių pokalbių mobiliąją aplikaciją. Visada būkite pasiekiami pokalbiui su LiveAgent internetinių pokalbių mobiliąją programėle ir įgykite pranašumą prieš savo konkurentus.

Pastabos pokalbyje

Jūs galite nesudėtingai pridėti Pastabą į savo Pokalbį (pastaba bus matoma tik jums ir kitiems Agentams).

Tempkite ir Paleiskite Failus į Pokalbį

Suteikite klientams galimybę lengvai pateikti failus bendraujant su savo pagalbos atstovais. Palengvinkite ir pagreitinkite visą procesą.

Pokalbio Atsiliepimas

Apsisaugokite nuo prasto klientų aptarnavimo ir leiskite savo klientams vertinti jūsų aptarnavimo Agentų atsakymus. Apdovanokite savo geriausius agentus ir padėkite tiems, kuriems šiuo metu sekasi prasčiau. Nustatykite neigiamas savo klientų aptarnavimo tendencijas ir reaguokite atitinkamai.

Pokalbiai realiuoju laiku

Automatiniai Internetinių Pokalbių Pakvietimai

Paskatinkite savo svetainės lankytojus, pakviesdami juos pokalbiui realiuoju laiku su jūsų Agentais. Nustatykite Pakvietimus Pokalbiui, savo interneto svetainės URL adresuose (pvz. savo kainodaros puslapyje. 

Jei norite sužinoti daugiau, perskaitykite Aktyvūs pakvietimai pokalbiui.

Nesudėtinga integracija

Nesudėtinga sistema leidžia lengvai kurti pritaikytus pokalbių mygtukus, kuriuos yra lengva integruoti į savo svetainę. Paprasčiausiai Nukopijuokite ir Įklijuokite trumpą HTML kodą.

Paruošti Internetinių Pokalbių Mygtukai

LiveAgent teikia įvairius paruoštus ir pritaikomus internetinių pokalbių mygtukus. Neradote reikiamo stiliaus savo internetinių pokalbių mygtukui? Nesijaudinkite, jūs galite įkelti atvaizdą ar parašyti savo HTML kodą ir sukurti tokį, kokio reikia.

Peržiūrėkite LiveAgent pritaikomus mygtukus – Internetinių pokalbių mygtukų galerija.

Try out LiveAgent's Live Chat Free Trial

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your live chat support with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Internetinių Pokalbių Dizainas ir Nustatymų parinktys

Internetinių pokalbių lango dizainas

Jūs galite pasirinkti nustatytą Pokalbių langą iš 4 stiliaus variantų:

  • Klasikiniai pokalbiai
  • Kvadratiniai pokalbiai
  • “Musho” pokalbiai
  • Burbuliniai pokalbiai
Redaguoti pokalbio mygtuką

Apspręskite pokalbių lango dydį, poziciją ir spalvą.

Pokalbių-mygtuko-lango-dizainas-LiveAgent

Galimi lango dizaino pakeitimai:

  • Pavadinimas
  • Sveikinimo pranešimas
  • Pozicija
  • Įgalinti iššokstantį langą
  • Dydis
  • Krašto spalva
  • Mygtuko spalva
  • Būsenos spalba
  • Agento žinučių spalvą
  • Lankytojų pranešimų spalvą

Be to, jūs taip pat galite apibrėžti savo pasirinktinį CSS kodą, kad priderintumėte kiekvieno kontakto lango išvaizdą.

Pokalbių Nustatymai ir Nukreipimas

Siekiant užtikrinti greitą ir tikslų bendravimą, LiveAgent priskiria Pokalbius Agentams, kurie jau ankščiau yra bendravę su klientų.

Be atsitiktinio priskyrimo, yra 3 kitos pažangaus pokalbių nukreipimo parinktys.

Atsitiktinis Priskyrimas

Nauji Pokalbiai bus atsitiktine tvarka priskiriami Pokalbiui prieinamiems Agentams. Tokia strategija kiekvienam Agentui padeda priskirti tokį patį kiekį Pokalbių.

Vidutinis naudojimas

Nauji Pokalbiai bus priskirti Agentui, turinčiams mažiausią pokalbių skaičių, siekiant išnaudoti visus prieinamus Agentus. Tokia strategija padeda įkelti subalansuotą Pokalbių skaičių tarp visų galimų Agentų.

Didžiausias Naudojimas

Nauji Pokalbiai bus priskirti Agentui, turinčiam didžiausią pokalbių skaičių, kad išlaikytumėte didžiausią panaudojimą. Kai tik agentas nebeturės laisvų Pokalbių vietų, naujos užklausos bus nukreipiamos sekančiam laisvam Agentui. Tokia strategija padeda maksmimaliai išnaudoti pokalbių Agentus ir leidžia kitiems Agentams dirbti ties pagalbos Bilietais.

Perspėti visus

Naujų Pokalbių užklausos įspės visus prieinamus Agentus dėl Pokalbio, kol vienas iš jų atsilieps.

Kiek kainuoja internetinių pokalbių taikymas mano svetainėje?

LiveAgent galite rinktis iš kelių prenumeratų. Jei nesate tikri, kuri jums būtų tinkama, štai 14 dienų nemokamas bandymas.

Internetinių pokalbių kaina gali skirtis priklausomai nuo to, kiek agentų dirba jūsų įmonėje. LiveAgent yra kompleksinis sprendimas, apimantis kur kas daugiau, nei internetiniai pokalbiai. Sužinokite daugiau apie LiveAgent internetinių pokalbių kainodarą.

Internetinių Pokalbių kainos yra nurodytos žemiau:

Žinių bazės ištekliai: 

Savo svetainėje norėtumėte taikyti internetinius pokalbius?

Čia pateikiamas žingsnis po žoingsnio vadovas, kaip integruoti Internetinių Pokalbių mygtuką į savo svetainę. 

Norėtumėte sužinoti daugiau?

Perskaitykite 10 priežasčių, kodėl taikyti internetinių pokalbių mygtuką.

Try out LiveAgent's Live Chat Free Trial

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your live chat support with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai