Kas yra pokalbis realiuoju laiku?
Internetiniai pokalbiai yra greito bendravimo įrankis, skirtas bendrauti su jūsų svetainės lankytojais. Pokalbiai realiuoju laiku gali patogiai suteikti klientų pageidaujamus atsakymus ir teikti naudą jūsų personalui ir įmonei. Internetiniai Klientų Pokalbiai kuria klientų pasitikėjimą apsiperkant ir padidina bendrą klientų patirtį.
Ar žinojote, kad: ” 63% klientų yra labiau linkę sugrįžti į svetainę, kuri teikia Internetinius Pokalbius? ”
Žmogiškojo faktoriaus pridėjimas į jūsų svetainę ir bendravimas su klientais realiuoju laiku, gali pakeisti žaidimą.

Internetinių Pokalbių nauda verslui:
- Prieinamumas
- Realiuoju laiku teikiama nauda lankytojams
- Padidėjęs klientų pasitenkinimas
- Konkurencinis pranašumas
- Vidutiniškai 23% padidėjusi konversija
- Pagerėjusi klientų patirtis (CX)
- Mažesnės išlaidos pagalbai telefonu
- Draugiška vartotojui
LiveAgent pokalbių Realiuoju laiku funkcijos:
Pakvieskite Agentą Pokalbiui
Vesdami aktyvią Pokalbio sesiją su lankytoju, jūs galite pakviesti savo kolegą į pagalbą. Pavyzdžiui, jei sprendžiant problemą, nežinote kaip pasielgti. Į Pokalbį galite pasikviesti tiek Agentų, kiek jums reikia. Pakviesti Agentai gali siųsti tiesiogines pokalbių žinutes ar rašyti tik kitiems Agentams matomas pastabas.
Vienu metu bendraukite su keliais klientais
Klientų aptarnavimo programinėje įrangoje nesunkiai persijunkite tarp skirtukų ir efektyviai spręskite klientų užklausas.
Mobilūs Internetiniai Pokalbiai
Dar viena puiki LiveAgent internetinių pokalbių funkcija yra nesudėtingas pagalbos teikimas esant kelyje. LiveAgent palaiko “Android” ir “iOS” internetinių pokalbių mobiliąją aplikaciją. Visada būkite pasiekiami pokalbiui su LiveAgent internetinių pokalbių mobiliąją programėle ir įgykite pranašumą prieš savo konkurentus.
Pastabos pokalbyje
Jūs galite nesudėtingai pridėti Pastabą į savo Pokalbį (pastaba bus matoma tik jums ir kitiems Agentams).
Tempkite ir Paleiskite Failus į Pokalbį
Suteikite klientams galimybę lengvai pateikti failus bendraujant su savo pagalbos atstovais. Palengvinkite ir pagreitinkite visą procesą.
Pokalbio Atsiliepimas
Apsisaugokite nuo prasto klientų aptarnavimo ir leiskite savo klientams vertinti jūsų aptarnavimo Agentų atsakymus. Apdovanokite savo geriausius agentus ir padėkite tiems, kuriems šiuo metu sekasi prasčiau. Nustatykite neigiamas savo klientų aptarnavimo tendencijas ir reaguokite atitinkamai.

Automatiniai Internetinių Pokalbių Pakvietimai
Paskatinkite savo svetainės lankytojus, pakviesdami juos pokalbiui realiuoju laiku su jūsų Agentais. Nustatykite Pakvietimus Pokalbiui, savo interneto svetainės URL adresuose (pvz. savo kainodaros puslapyje.
Jei norite sužinoti daugiau, perskaitykite Aktyvūs pakvietimai pokalbiui.
Nesudėtinga integracija
Nesudėtinga sistema leidžia lengvai kurti pritaikytus pokalbių mygtukus, kuriuos yra lengva integruoti į savo svetainę. Paprasčiausiai Nukopijuokite ir Įklijuokite trumpą HTML kodą.
Paruošti Internetinių Pokalbių Mygtukai
LiveAgent teikia įvairius paruoštus ir pritaikomus internetinių pokalbių mygtukus. Neradote reikiamo stiliaus savo internetinių pokalbių mygtukui? Nesijaudinkite, jūs galite įkelti atvaizdą ar parašyti savo HTML kodą ir sukurti tokį, kokio reikia.
Peržiūrėkite LiveAgent pritaikomus mygtukus – Internetinių pokalbių mygtukų galerija.
Try out LiveAgent's Live Chat Free Trial
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your live chat support with a 14-day free trial right away!
Internetinių Pokalbių Dizainas ir Nustatymų parinktys
Internetinių pokalbių lango dizainas
Jūs galite pasirinkti nustatytą Pokalbių langą iš 4 stiliaus variantų:
- Klasikiniai pokalbiai
- Kvadratiniai pokalbiai
- “Musho” pokalbiai
- Burbuliniai pokalbiai

Apspręskite pokalbių lango dydį, poziciją ir spalvą.
Galimi lango dizaino pakeitimai:
- Pavadinimas
- Sveikinimo pranešimas
- Pozicija
- Įgalinti iššokstantį langą
- Dydis
- Krašto spalva
- Mygtuko spalva
- Būsenos spalba
- Agento žinučių spalvą
- Lankytojų pranešimų spalvą
Be to, jūs taip pat galite apibrėžti savo pasirinktinį CSS kodą, kad priderintumėte kiekvieno kontakto lango išvaizdą.
Pokalbių Nustatymai ir Nukreipimas
Siekiant užtikrinti greitą ir tikslų bendravimą, LiveAgent priskiria Pokalbius Agentams, kurie jau ankščiau yra bendravę su klientų.
Be atsitiktinio priskyrimo, yra 3 kitos pažangaus pokalbių nukreipimo parinktys.
Atsitiktinis Priskyrimas
Nauji Pokalbiai bus atsitiktine tvarka priskiriami Pokalbiui prieinamiems Agentams. Tokia strategija kiekvienam Agentui padeda priskirti tokį patį kiekį Pokalbių.
Vidutinis naudojimas
Nauji Pokalbiai bus priskirti Agentui, turinčiams mažiausią pokalbių skaičių, siekiant išnaudoti visus prieinamus Agentus. Tokia strategija padeda įkelti subalansuotą Pokalbių skaičių tarp visų galimų Agentų.
Didžiausias Naudojimas
Nauji Pokalbiai bus priskirti Agentui, turinčiam didžiausią pokalbių skaičių, kad išlaikytumėte didžiausią panaudojimą. Kai tik agentas nebeturės laisvų Pokalbių vietų, naujos užklausos bus nukreipiamos sekančiam laisvam Agentui. Tokia strategija padeda maksmimaliai išnaudoti pokalbių Agentus ir leidžia kitiems Agentams dirbti ties pagalbos Bilietais.
Perspėti visus
Naujų Pokalbių užklausos įspės visus prieinamus Agentus dėl Pokalbio, kol vienas iš jų atsilieps.
Kiek kainuoja internetinių pokalbių taikymas mano svetainėje?
LiveAgent galite rinktis iš kelių prenumeratų. Jei nesate tikri, kuri jums būtų tinkama, štai 14 dienų nemokamas bandymas.
Internetinių pokalbių kaina gali skirtis priklausomai nuo to, kiek agentų dirba jūsų įmonėje. LiveAgent yra kompleksinis sprendimas, apimantis kur kas daugiau, nei internetiniai pokalbiai. Sužinokite daugiau apie LiveAgent internetinių pokalbių kainodarą.
Internetinių Pokalbių kainos yra nurodytos žemiau:
Žinių bazės ištekliai:
Savo svetainėje norėtumėte taikyti internetinius pokalbius?
Čia pateikiamas žingsnis po žoingsnio vadovas, kaip integruoti Internetinių Pokalbių mygtuką į savo svetainę.
Norėtumėte sužinoti daugiau?
Perskaitykite 10 priežasčių, kodėl taikyti internetinių pokalbių mygtuką.
Try out LiveAgent's Live Chat Free Trial
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your live chat support with a 14-day free trial right away!
Šiame tekste aptariama internetinių pokalbių statistika ir tendencijos. Nagrinėjamos internetinių pokalbių sistemos, pokalbių skaičius, klientų apleidimo priežastys, konversija, lojalumas, kaina, pokalbio valdiklių skaičius ir laikas. Taip pat kalbama apie atsakymų laikus ir greitį. LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga. Galite patalpinti tiesioginio pokalbio internetu mygtuką savo svetainėje. Mes kuriame jūsų LiveAgent skydelį. Prisiregistruokite demonstracijai, kad sužinotumėte, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.
"Drupal" yra turinio valdymo sistema, kuri naudojama daugelyje svetainių ir programų. "LiveAgent" siūlo integraciją su "Drupal", kad klientai galėtų susisiekti su jumis realiuoju laiku naudojant tiesioginio pokalbio mygtuką jūsų svetainėje. Tai gali padidinti pardavimus vidutiniškai 35%. "Drupal" suteikia didelį saugumą, galimybę valdyti kelias svetaines iš vienos sąsajos ir turinį, optimizuotą skirtingiems įrenginiams. "LiveAgent" teikia klientų aptarnavimo programinę įrangą su įeinančių skambučių centro ir el. pašto valdymo sistemomis bei klientų portalo programa.
Pokalbių programos allow for easy communication with clients via messaging, and there are different types available. LiveAgent offers a great tool for real-time chat online. These programs are popular for customer service and can be used globally. They are user-friendly and cost-effective, but require qualified agents. LiveAgent provides a comprehensive software solution for customer service needs. Online chat is becoming more popular and effective for customer service.
LiveAgent is a free online chat solution for businesses to communicate with their clients and improve customer service. It allows companies to track customer journeys, increase interest in products, and collect potential leads. Real-time chats are important for customer service and LiveAgent offers customizable services for websites. The program provides features such as agent invitations, multiple chats, notes during conversations, and mobile chat buttons. Online chats are popular for customer support and sales. LiveAgent is easily accessible for users and does not require advanced technical preparation.